این تصاویرضمیمه شده بادگزارش خبری مرتبط به آن چه اهدافی رادنبال می کند و چه می گوید؟

18 فروردین - 90

تصاویر: روزطبيعت درمرز لبنان و فلسطین

ایرانیان مقیم لبنان جشن روز طبیعت را در مرز فلسطین اشغالی برگزار کردند

http://www.fardanews.com/fa/news/142929

حضور اینان در مرز لبنان و اسرائیل در جنوب لبنان برای چیست؟ آیا منظور دهان کجی کردن به فریاد زنندگان معترض نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران است؟ اینگونه مانور ها و بر افراشته شدن پرچم رژیم ضد بشری نا مشروع در لبنان و کنار مرز اسراییل به چه بهایی تمام شده است؟ مگر گفته نمی شود مراسم جشن نوروز مذهبی نمی باشد و خرافات می باشد . پس برای چه در اینجا جشن گرفته شده است؟ چرا حضور زن و مرد در مساجد ایران جایز نمی باشد. ولی در لبنان ایراد ندارد؟ تناقض این سیاست یک بام و دو هوا ناشی از چیست؟ این ژست ضد اسراییلی و جانبدارانه ی فلسطینی چه پیام و مفهومی دارد؟ آیا اینگونه اقدامات مداخله گرایانه در امور داخلی کشور های منطفه مترادف یا موازی و مکمل اهداف گزارش خبری زیر نمی باشد که از طریق خریدن حامیان حماس برای شیعه کردن شان دنبال می شود تا حزب الله لبنان در حماس هم به وجود آید . زیرا که در راه اندازی جنگ با اسرائیل نیاز به اینگونه اقدامات مقدماتی است. چونکه خمینی شیاد گفته بود جنگ نعمت می باشد..

گزارش خبرگزاری فرانسه از رشد شیعیان در فلسطین؛ فلسطینی‌ها در سنگر حماس شیعه می‌شوند

http://www.fardanews.com/fa/news/143342

وی که ساکن شمال غزه است در حالی که عکس بزرگی از رهبر انقلاب اسلامی ایران آیت الله خامنه‌ای و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان بر دیوار خانه خود نصب کرده است با اعتماد به نفس می‌گوید: آینده از آن شیعیان است حزب الله فلسطین را آزاد خواهد کرد و در این پیروزی سنی‌ها نقشي نخواهند داشتخبرگزاری فرانسه در گزارشی اعلام کرد فلسطینی‌ها در سنگر حماس مذهب خود را از اهل سنت به تشیع تغییر می‌دهند. به گزارش سرویس بین الملل فردا و به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ گروهی از مردم فلسطین در نوار غزه طی سال‌های گذشته در سنگر حماس به مذهب شیعه گرویده‌اند. این در حالی است که حماس در منطقه خود را پیرو ایران به شمار می‌آورد.

اما اکنون پیرامون این فرهنگ بی نظمی و عدم مدیریت شهری و نصب سطل های ذباله در کنار پارک ها و سواحل ساحلی و رود خانه کشور که پس از 13 بدرمنجر به اینگونه انباشت ذباله ها ده و موجب آلودگی و آسیب ر سانی به محیط زیست شده است . چرا نمی بایست از بودجه ی اختصاص داده شده به بر گزاری جشن ومانور و تور فوق در کنار رز اسراییل در جنوب لبنا ن 8مچنین کاستن کمک های کلان بلاعوض به حزب لله لبنان و حماس بخشی به شهر داری های شهر های ساحلی استان های شمال کشور و به خصوص به محرومان و تهی دستان داده می شد تاکه سواحل این چنین آلوده نشوند و محیط زیست دچار اسیب نشود و این محرومن هم دنبال پلاستیک و سایر مواد دیگر برای فروش درون ذباله ها نگردند؟

تصاویری از شیوه مدیریتی جدید؛ دپو کردن زباله در ساحل دریا!

تابناک : استان مازندران که به سیاق سال‏ های گذشته در ایام نوروز از استان ‏های پر تردد کشور بوده همچنان به دلیل ضعف مدیریت شهری از یک سو و عدم رعایت نظافت از سوی برخی مسافرین نتوانسته رضایت عمومی مسافرین نوروزی را فراهم آورد.به گزارش خبرنگار «تابناک اجتماعی»، این استان که به دلیل مناظر زیبای طبیعی و شرایط اقلیمی از پتانسیل بالایی برای جذب گردشگر برخوردار است همچنان با مشکلات عدیده‏ای در جلب رضایت هموطنان مواجه است که قسمت اعظم این ماجرا به ضعف نهاد مدیریت شهری در این استان بر می گردد.بنابر این گزارش، مسافرین نوروزی که امسال برای بهره بردن از آرامش و زیبایی دریا به ساحل زیبای محمود آباد رفته بودند با چنان تصاویر زشت و زننده‏ ای مواجه شدند که حاضر بودند دود و آلودگی تهران را تحمل کنند ولی پا به ساحل پر از زباله‏ی محمود آباد که زمانی از زیباترین سواحل شمالی بود نگذارند.مشکل دفع زباله که از دیر باز در این استان گریبانگیر شهرهای مختلف بوده و هنوز که هنوز است در هیچ یک از شهرهای این استان راه حل منطقی برای آن نیافته اند این بار دست به ساحل زیبای محمود آباد یازید و مسافرین نوروزی که به این ساحل آمده بودند با دپوی گسترده زباله در سرتاسر این ساحل مواجه شدند، به گونه ای که امکان استفاده از ساحل برای مسافرین وجود نداشته است