روزی نامه ی جمهوری اسلامی دو شنبه 22 فروردین ماه سال 1390
نقد و بررسی : سرمقاله روزی نامه حکومتی جمهوری " اشغالگران عراق، باز هم اشتباه در محاسبه "

"چرا گفته نمی شود که قبل از سفر رابرت گیتس وزیر دفاع آمریکا به عراق وی به کدام کشور سفر کرد و در این کشور چرا ابراز نگرانی از حمله ی اتمی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران در آینده شد؟ همچنین چرا گفته نمی شود که قبل از سفر وزیر دفاع آمریکا به عراق برای چه در چند روز متوالی 5 سرباز آمریکایی کشته شد و بدست چه کسانی و در راستای چه اهدافی اینان کشته شدند؟"

چرا گفته نمی شود که قبل از سفر رابرت گیتس وزیر دفاع آمریکا به عراق وی به کدام کشور سفر کرد و در این کشور چرا ابراز نگرانی از حمله ی اتمی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران در آینده شد؟ همچنین چرا گفته نمی شود که قبل از سفر وزیر دفاع آمریکا به عراق برای چه در چند روز متوالی 5 سرباز آمریکایی کشته شد و بدست چه کسانی و در راستای چه اهدافی اینان کشته شدند؟ همچنین کشته شدن سربازان آمریکایی چه رابطه ای با اعلام نامزدی اوباما برای ریاست جمهوری آینده ی آمریکا و طرح و تأکید اخراج نظامیان آمریکایی از عراق داشته است؟ مهمتر اینکه برای چه گفته نمی شود که چرا همزمان با سفر رابرت گیتس به عراق، طرح خائنانه ی مشترک جنایت جنگی علیه ی مجاهدین به کمپ اشرف به وقوع پیوست ؟ طوری که قبل از این شبیخون مغول وار و تهاجم ضد بشری بربر منشانه نظامیان آمریکایی مستقر نزدیک کمپ اشرف عقب نشینی کرد و راه را برای مهاجمان باز کرد . مهمتر اینکه سپس امداد رسانی دارویی و مداوای مجروحان گلوله خوردگان کحاصره شدهکه زیر پوشش توجیکاری عراق اجازه خدمات رسانی انسانی نمی دهد که موجب عذر بدتر از گناه شده است . اما اکنون برای اینکه رد گم شود از سوی طلبه مقتدا صدر تظاهرات ضد آمریکایی مبنی بر خروج نظامیان آمریکاییان از عراق تدارک دیده شد. حال سئوال است که این مقتدا صدر کیست . چند ماه پیش کجا بود و و رابطه اش با پاسداران و ولی وقیح چگونه است؟ چرا پس از سفر رابرت گیتس به عراق و اجرای طرح توطئه ی مشترک تهاجم جنگی جنایت علیه ی بشریت به کمپ اشرف که انجام گرفت وی فراخوان تظاهرات ضد آمریکایی در عراق داد . بنابراین نیاز به توضیح نمی باشد که گفته شود این تظاهرات ضد آمریکایی در عراق در راستای چه هدفی می باشد و خط دهنده ی اصلی پشت صحنه کیست؟ زیرا که سرمقاله نویس فاش کرده و لو داده است که موضوع چیست؟ چون که به جای گزارش اعتراف چند هفته است که تظاهرات ضد نور ی مالکی دست آموز و بر کناری وی و حاکمان تهران در عراق می شود . طوری که در در جمعه گذشته همه مساجد خطابه ها علیه دولت و نوری مالکی خائن و مجرم جنگی جنایت علیه ی بشریت خوانده شد. از سوی دیگر ر ابطه ی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران با کشور های همسایه ی شورای همکاری خلیج فارس هم بشدت تیره و تنش زا شده است . ولی سر مقاله نویس همچون ملایی که از گرده ی خر افتاده و گردو جسته و مشغول شکستن آن با دمش شده باشد . پیرامون تظاهرات ضد آمریکایی در شهرهای مختلف عراق جنگ روانی تبلیغاتی بر پا کرده است ودر ادامه به دلایل ماندگاری نظامیان آمریکاییان در عراق اشاره کرده است که گفته برای پوشش شکست های آمریکا در منطقه است . البته بدون آنکه توضیح دهد که به چه مجوزی به امثال این ترکش خورده ی جنگی مجوز داده شده است که برای توجیه یا عدم پاسخگویی به مطالبات مردم ایران و دلیل خفقان و سرکوب و انقباض داخل کشور که فضای نارضایتی عمومی انفجاری می باشد . اما وی با نماینده ووکیل تسخیری ملت های منطقه از جمله عراق شدن این چنین هم برای مجلس و دولت و مردم عراق تعیین تکلیف کرده است. هم این چنین از ضد آمریکایی تابلوی شکست در عراق و منطقه ترسیم کرده است :

"تظاهرات گسترده مردم شهرهاي مختلف عراق عليه اشغالگري آمريكا كه اين هفته صورت گرفت، مرحله جديدي از تحركات ضدآمريكائي را در منطقه به ويژه عراق رقم زده است. علت اصلي اين تظاهرات، اظهارات رابرت گيتس، وزير دفاع آمريكا در جريان سفر به بغداد بود كه مراتب علاقمندي آمريكا به ادامه حضور نظامي در عراق را به اطلاع مقامات اين كشور رساند و خاطرنشان ساخت كه واشنگتن برنامه‌اي براي "خروج فوري"! از عراق ندارد. مطابق آخرين آمارهاي رسمي، آمريكا در اوج حضور نظامي در عراق 140 هزار نظامي در اين كشور مستقر كرده بود كه طي مراحل مختلف، اين تعداد تا مرز 50 هزار نفر كاهش يافته است. اكنون مقامات پنتاگون مدعي هستند گويا اين تعداد براي آموزش پليس و ارتش عراق مورد نياز است و بخاطر تامين نيازها و به درخواست بغداد در اين كشور باقي مانده‌اند. مردم و گروههاي سياسي عراق طي روزهاي اخير با تظاهرات خودجوش، مراتب عدم رضايت و اعتراضات خود را به نمايش گذاشته‌اند و تهديد كرده‌اند كه اگر واشنگتن به تكرار خواسته‌هاي نامشروع خود ادامه دهد، طي روزهاي آينده با تظاهرات گسترده و در مقياس انبوه تر، مراتب خشم و نفرت مردم و گروههاي سياسي عراق عليه اشغالگران را به نمايش مي‌گذارند. دولتمردان آمريكائي خود نيز مي‌دانند كه سياست‌هاي خاورميانه‌اي آمريكا با بن بست كامل مواجه شده و نفرت از اشغالگران شرور آمريكائي در منطقه به اوج خود رسيده است. در چنين شرايطي قيامهاي مردمي در كشورهاي عربي، به يك سونامي سياسي - اجتماعي عظيم عليه آمريكا و صهيونيست‌ها تبديل شده است.. اما آيا وقتي نظاميان آمريكائي در باتلاق عراق دست و پا مي‌زنند، ادامه وضعيت انفعالي كنوني هم يك امتياز تلقي مي‌شود؟خشم و خروش فزاينده در عراق نشان مي‌دهد اشغالگران عراق يكبار ديگر در محاسبات خود اشتباه بزرگي را مرتكب شده‌اند و تصور كرده‌اند با اعمال فشار به چند مقام عراقي آنهم در پشت درهاي بسته مي‌توانند همه چيز را به نفع خود تثبيت نمايند."

در خاتمه اینکه اکنون دیگر جای ابهامی باقی نمانده است که دلیل همکاری با آمریکا در اشغال افغانستان برای چه بود که رفسنجانی در خطبه ی نماز جمعه خودش به این همکاری اعتراف نمود . همچنین از طریق جاسوس چند جانبه احمد چلبی اطلاعات غلط داده شد تا شرایط اشغال نظامی عراق و بمباران هوایی مجاهدین و خلع سلاح کردن شان هموار گردد که مکمل طرح سیاست خائنانه مماشات گرایانه ی نهادن نام سازمان مجاهدین بر توی لیست گروه و سازمان های تروریستی از سوی وزارت امور خارجه ی آمریکا در دوران لینتون – خاتمی بود که در راستای مساعد کردن حیات خلوت شدن عراق برای حاکمان تهران و مورد تاخت و تاز قرار دادن این کشور از سوی سپاه قدس بوده است . پس از آن نیز سناریو های زنجیره ای توطئه و ترور و آدم ربایی و اقدامات ترویستی و ناامنی و بی ثبات کردن عراق از سوی عوامل ومزدوران اعزامی از ایران و نفوذی های درون دولت عراق برای نخست وزیر کردن مزدور خائن نوری مالکی بوده است . زیرا که گفته می شود هیچ گربه ای به خاطر رضایت خدا موش نمی گیرد . یا بی مایه فتیر است . آن زمان که ولی وقیح هواپیمای مسافری خصوصی به گماشته نوری مالکی اهدا کرد . در شرف استخدام مزدور برای چنین روز هایی بوده است که می بایست با رهنمود و همکاری پاسدار قاسم سلیمانی و سپاه قدس وی و همکاری پاسدار تروریست محمد حسن دانایی فرد سفیر رژیم آدم کشان نا مشروع ایران در بغداد آماده شوند تا بطور مشترک با نوری مالکی مرتکب طرح جنایت جنگی علیه ی بشریت شوند تا امثال سرمقاله نویس برای رد گم دادن بتواند شیادانه رجز خوانی ضد آمریکایی نماید. به امید آنکه شاید روزنه ای برای عبور از بحران و بن بست حامان کودتاگران ایران به وجود آید . در صورتی که خون های ریخته شده تبدیل به موج حمایت های جهانی از مجاهدین اشرف و محکوم کردن این توطئه ی جنایت جنگی علیه ی بشریت شده است و می رود که ضمیمه ی پرونده ی گشوده شده ی پیگیری مجرمان در دادگاه بین المللی جنایت علیه ی بشریت گردد و مجرمان محاکمه و مجازات شوند . همانگونه که هیچگونه نه راه عبور از بحران و بن بست برای رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی وجود ندارد. بلکه مسیر برون رفت از بحران را مسدود تر می کند.

هوشنگ بهداد

http://www.jomhourieslami.com/1390/13900122/13900122_01_jomhori_islami_sar_magaleh_0001.html

روزی نامه ی جمهوری اسلامی دو شنبه 22 فروردین ماه سال 1390
اشغالگران عراق، باز هم اشتباه در محاسبه