دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 28 فروردین ماه سال 1390

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " آل سعود در يك قدمي سقوط"

"اتحادیه کشورهای عرب واروپا و آمریکا و کانادا و سازمان ملل می بایست تا دیر نشده به خاطر نفت منطقه هم شده و مانع شدن از جنگ دیگر در منطقه که حاکمان ایران آن را بعنوان نعمت الهی برای عبور از بحران دنبال می کنند . همچنین برای عدم دستیابی شانی به سلاح هسته ای سیاست مشابه سرهنگ قذافی رهبر لیبی علیه ی حاکمان ایران اتخاذ نمایند"

پاسدار شریعتمداری سربازجوی شکنجه گر ثابت کرده است که درست گفته می شود نیش عقرب نه از ره کین است ، بلکه اقتضای طبیعت اش این است . بنابراین خمینی شیاد بی جهت نبود که از ابتدای قدرت گیری اش اذعان به صدور انقلاب کرد که در حقیقت تروریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز بود . چونکه می دانست با اندیشه ارتجاعی وی که هیچگونه همخوانی با دنیای متمدت کنونی ندارد . فقط در شرایطی می تواند به حیات ننگین خود ادامه دهد که جنگ نعمت الهی نامیده شده مکمل سیاست تروریسم و بحران و ارتجاع به برون شود که این سیاست برون مرزی تبدیل به آن سوی سکه یا معادله ای شد که دین ابزار قدرت و خفقان و سانسور در فضای داخل کشور شد ه است. اکنون بر اساس همین تز و سیاست است که پاسدار سربازجو حسین شریعتمداری در شرایطی که هرروز دامنه ی نارضایتی های اجتماعی عمیق ترمی شود که منتظر علنی شدنش توی خیابان هاست . از طرف دیگر دامنه ی اختلافات و رقابت ها میان باندهای مافیایی درون باند های مافیایی اصول گرایی آنگونه بالا گرفته است که حامیان و پشتیبانان دیروز پاسدار گماشته احمدی نژاد اکنون جزو منتقدان و مخالفان و حامیان نزدیک وی درون دولت شده اند و رکیک ترین توهین های از شکم به پایین از سوی مداحانی همچون سعید حدادیان با اعلام آمادگی کشتن وی نثار رحیم مشایی می کند . ولی پاسدار سربازجو حسین شریعتمداری شمشیر رااز رو بسته و کف بر دهان آورده است تا نه حاکمان بحرین ،بلکه خاندان سعودی های عربستان را هم مورد تهدید و توهین قرار داده است و این چنین بر عدم جان سالم بدر نبردن و مجازات شدن شان تأکید کرده است:

"تمامي شواهد و قرائن موجود بي آن كه گزافه و اغراقي در ميان باشد، حكايت از آن دارند كه آل سعود به پايان حيات نفرت انگيز خود رسيده است و خاورميانه اسلامي در آينده اي بسيار نزديك از اين جرثومه فساد و تباهي و متحد تابلودار اسرائيل پاكسازي مي شود. براساس همين شواهد كه در اين يادداشت به نمونه هايي از آن اشاره مي شود، بعيد به نظر مي رسد خاندان آل سعود از روز بد حادثه اي كه پيش روي دارند، جان سالم به در برند و در مجازات اين خاندان تحت قيموميت آمريكا، تنها به فروپاشي حاكميت آنها بسنده شود"

سربازجو پاسدار شریعتمداری در ادامه بدون اینکه بگوید که دا نشجویان ایران چه مطالباتی دارند و با اینان چگونه با اینان بر خورد شده و همچنان رفتار می شود و یا گفته شود نظر دانشجویان نسبت به حاکمان رژیم ضد بشری و شرایط کنونی ایران چگونه می باشد . اما با شیوه بازجویی و جاسوسی و متخصص شنود کشف کرده است که دانشجویان برون مرز عربستانی هم کم حرف و هم خجالتی هستند . اکنون اینان در مورد حوکت عربستان چنین می گویند :

"از سوي ديگر اكثر دانشجويان عربستان كه در خارج از كشور خويش به تحصيل اشتغال دارند نيز به دانشجويان خجالتي و كم حرف معروفند و بسياري از آنها در هيچيك از مباحث سياسي كه در ميان دانشجويان متداول و معمول است شركت نمي كنند. برخي از اين دانشجويان انكار نمي كنند كه با حكومت قرون وسطايي آل سعود موافق نيستند و آنها را دايناسورهاي فرار كرده از پارك ژوراسيك مي دانند! ولي از بيم بازخواست دستگاه امنيتي عربستان ترجيح مي دهند مخالفت خود را ابراز نكنند. ؟! ايران فقط با گروه هاي شيعه در كشورهاي عربي ارتباط ندارد، بلكه با جنبش سني مذهب حماس در فلسطين نيز مرتبط است و شايد تعجب كنيد اگر گفته شود در ميان مردم ليبي هم حضور دارد. ايران اكنون نيروگاه هسته اي دارد، زيردريايي مي سازد، موشك دوربرد و پيشرفته توليد مي كند و همه جا در ميان مردم ما حضور دارد. ايران اكنون به شبحي تبديل شده كه در باغ هاي ما گردش مي كند ولي ما او را نمي بينيم و نمي دانيم كجاست؟ با توجه به نكات فوق كه فقط اندكي از بسيارهاست و از پايه هاي لرزان رژيم آل سعود حكايت مي كند و با در نظر گرفتن امواج بلند سونامي اسلامي كه منطقه را فرا گرفته و هر روز بر دامنه و بلنداي آن افزوده مي شود، به آساني مي توان نتيجه گرفت كه پادشاهان آل سعود با لشگركشي به بحرين و قتل عام مردم بي دفاع آن دست به خودكشي زده اند و سقوط حتمي خود را جلو انداخته اند. چرا؟!الف: مگر مردم مسلمان عربستان با مردم مصر، تونس، اردن، يمن، ليبي و... چه تفاوت عمده اي دارند؟ و مگر نه اين كه طي چند ماه اخير بارها نارضايتي خود از رژيم آل سعود را فرياد زده و سركوب ها نيز به اعتراف حاميان و دولتمردان آل سعود در كاهش خشم و نفرت مردم نسبت به ديكتاتورهاي حاكم بر سرزمين وحي كمترين تاثيري نداشته است؟ بنابراين عربستان نيز مانند ساير كشورهاي اسلامي تحت سلطه ديكتاتورهاي دست نشانده آبستن حادثه است"

در ادامه سربازجو شریعتمداری بدون آنکه بگوید مگر گفته نمی شود رطب خورده کی تواند منع رطب کند. زیرا که همین روز گذشته بود که سایت های خبررسانی تصاویر دژخیمان جیره خوار مأمور دار زدن 3 متهم قربانی در ملاء عام شهر شیراز را بازتاب دادند . برای اینکه هدف ادامه ی سیاست رعب و وحشت در جامعه می باشد . البته دژخیمان آدمکش با ماسک سیاه صورت خودشان را استتار کرده بودند تا که هویت شان شناسایی و فاش نشود اینان کیستند ؟ یا اینکه آقازاده های رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی حاکم بر ایران جزو کوج نشینان یا کارتن خوابان حاشیه نشینان در حلبی آباد شهر های بزرگ ایران می باشند و سرمایه گذاری های هنگفت در شیخ نشین های منطقه و اروپا و آمریکا و کانادا به خصوص در شمال شهر ونکور این کشور نکرده اند که اکنون از موضع فرار به جلو وپاک کردن صورت مسأله در مورد حضور نیروی کمکی نظامی عربستان به بحرین و شاهزادگان و فرماندهان صاحب منصبان سعودی در آمریکا و کشورهای اروپایی که صاحب قصر های افسانی اند و وضعیت باده نشینان بحرین و شیعیان در عربستان و واگذاری خیانت شاه بدلیل واگذار کردن بحرین چنین با صادر کردن فتوای بزودی مرگ خاندان سعودی لغز خوانی کرده است :

"نظاميان سعودي در بحرين به هنگام حضور در صحنه براي سركوب و قتل عام مردم از ماسك استفاده مي كنند و به شدت از اين كه شناخته شوند بيم دارند. تقريبا تمامي شاهزادگان سعودي و فرماندهان و صاحب منصبان رژيم آل سعود در ايالات مختلف آمريكا و كشورهاي اروپايي صاحب قصرهاي افسانه اي هستند و چند ماه از سال را در اين كشورها به سر مي برند، بنابراين شناسايي و انتقام از آنها به آساني امكان پذير است و شنيده ها حكايت از آن دارد كه جوانان بحريني در انتقام خويش از اين جرثومه هاي فساد و تباهي مصمم هستند و سوگند ياد كرده اند كه گريبان آنها را حتي بعد از سقوط رژيم آل سعود نيز رها نكنند. چرا كه اعدام انقلابي آنها را در هر نقطه دنيا يك تكليف الهي مي دانند و الحق كه چنين است.آل خليفه، اساساً از ساكنان بحرين نيستند و از قبايل باديه نشيني بوده اند كه بعد از خيانت شاه معدوم و جدايي استان بحرين از ايران، به اين منطقه كوچانده شده اند و از سوي ديگر عمده ترين منابع و ذخاير نفتي عربستان در منطقه شيعه نشين قطيف قرار گرفته است كه پيوندهاي ديرينه با مردم بحرين دارند و طي چند هفته گذشته بارها در اعتراض به حاكميت آل سعود و به حمايت از مردم مظلوم بحرين دست به تظاهرات زده اند. مردم قطيف با استناد به سوابق تاريخي خود و مختصات جغرافيايي منطقه خواستار جدايي از عربستان و تشكيل يك كشور مستقل هستند. بالاخره همه شواهد و قرائن حكايت از آن دارند كه رژيم قرون وسطايي آل سعود فقط چند گام كوتاه با سقوط فاصله دارد و بديهي است اعضاي خاندان آل سعود، صاحب منصبان دربار سعودي و نظاميان اعزامي به بحرين در صورتي كه پس از پايان ماجرا- كه بسيار نزديك است- زنده بمانند، در هيچ نقطه دنيا از انتقام ملت هاي مسلمان در امان نيستند"پ

در خاتمه اینکه سربازجو پاسدار سربازجو شریعتمداری می داند که اوضاع داخلی آنگونه بحرانی و انفجاری می باشد که دیگر جای پر داختن به مسأله ی پخش سی ظهور نزدیک است و یا مکتب ایرانی رحیم مشایی و یقه گیری کردن از وی برای دراز کردن پاسدار گماشته احمدی نژاد نمی باشد. به خصوص اینکه بدلیل گشوده شدن پرونده ی مشترک تهاجم نظامی جنایت علیه ی مجاهدین اشرف از سوی خامنه ای و دست نشانده اش مالکی و محکوم و پیگیری مجرمان این فاجعه ی ضد انسانی طوری فرا گیر شده است که مالکی مزدور و خائن را کنج ریگ برده است . به خصوص اینکه صتدای معترضان عراقی در میدان التحریر بغداد و خیابان های کرکوک برای بر کناری مالکی بلند شده است . از سوی دیگر گزارشات خبری و تصویری مردم معترض سوری از سوریه خوشآیند حاکمان تهران نیست . برای اینکه بشار اسد تنها کشور عربی هم پیمان رژیم ضد بشری حاکم بر ایران می باشد که تضعیف و خطری شدن موقعیت وی موجب می شود تافشار مضاعف برروی حاکمان رژیم ضدبشری کودتایی ایران وارد شود . به ویژه اینکه عراق هم حیات خلوت شان می باشد . بنابراین سر باز جو پاسدار شریعتمداری خوب می داند که اکنون نه جا دارد که به موضوع رحیم مشایی و مطالبات مردم و شکاف و اختلافات درونی پرداخته شود که مکمل خفقان و سانسور و انقباض شده است . لذا می بایست از تز معروف جنگ در برون به جای درون دفاع نماید. بر همین اساس بطور عریان از سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشورهای همسایه و منطقه به خصوص عربستان سعودی و بحرین دفاع و تبلیغ نموده است و نوید بزودی سقوط خاندان آل سعود در عربستان و جدا شدن شیعیان این کشور و تشکیل دولت مستقل را داده است که دیگر جای هیچگونه توجیه و اغماض باقی نمی ماند که سیاست و اهداف حاکمان رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران چیست و نسبت به کشورهای همسایه چه اهدافی را دنبال می کنند و چه نقشی در بحرانی و ناامن و بی ثبات کردن منطقه دارند؟ از سوی دیگر بر اساس این تجربه اتحادیه کشورهای عرب واروپا و آمریکا و کانادا و سازمان ملل می بایست تا دیر نشده به خاطر نفت منطقه هم شده و مانع شدن از جنگ دیگر در منطقه که حاکمان ایران آن را بعنوان نعمت الهی برای عبور از بحران دنبال می کنند . همچنین برای عدم دستیابی شانی به سلاح هسته ای سیاست مشابه سرهنگ قذافی رهبر لیبی علیه ی حاکمان ایران اتخاذ نمایند.

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900128/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 28 فروردین ماه سال 1390

آل سعود در يك قدمي سقوط(يادداشت روز)