گزیده خبر های 11 اردیبهشت - 90

دانایی فر: به ‌جز كمتراز صد نفر ساير ساكنان اشرف عفو هستند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=54589

عجیب پاسدار محمد حسن دانایی فرد که یک تروریست عراقی که سابقه ی عضویت در سپاه قدس و حزب ا لدعوه دارد . اکنون جایگزین پاسدار تروریست حسن کاظمی قمی شده و سفیر رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران در بغداد می باشد . در شرایطی که وی همچون خامنه ای رهبر لوطی جماران و نوچه و گماشته اش نوری مالکی نخست وزیر عراق جزو مجرمان جنایت جنگی جنایت علیه ی بشریت می باشد که می بایست در دادگاه های بین المللی روزی به پای میز محاکمه کشانیده و محاکمه و مجازات شود . اما اکنون از موضع فرار به جلو وفرافکنی برای پاک کردن صورت مسأله یا سفید سازی پرونده ی گشوده شده ی جهانی تهاجم جنگی 8 آپریل 2011 به مجاهدین در اشرف که مصداق عینی جنایت علیه ی بشریت می باشد. اکنون با وارونه کردن معادله و تعویض نمودن جای ظالمان و قاتلان و مقتولان و مظلومان با همدیگر در نقش مالک کشور عراق و جایگاه و مقام مسئول دولت عراق و سخنگو و کیل ملت عراق ظاهر و مدافع حقوق بشر ظاهر شده است و با شیوه ی همکارش سر باز جو پاسدار حسین شریعتمداری شکنجه و قد و قواره ولی وقیح نا مشروع لوطی جماران همگام و فعال شده است و حکم اخراج مجاهدین از اشرف و اعدام 100 نفر شان و عفو بقیه ی مجاهدین صادره کرده است . به این امید که توانسته باشد فریاد های مردم نا راضی و معترضین ایرانی که در تظاهرات های ضد حکومتی مرگ بر دیکناتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح پس از کودتای 22 خرداد 8 سر دادند . همچنین شکاف و اختلاف گسترده که میان ولی وقیح نا مشروع با پاسدار گماشته احمدی به وجود آمده که به موضوع اصلی ولی وقیح و پاسداران کودتا گر و حامیان شان تبدیل شده است . به خصوص اینکه دامنه ی قیام های ضد دیکتاتوری منطقه به سوریه و عراق سرایت کرده است و تظاهر کنند گان خواهان بر کناری بشار اسد قاتل و نوری مالکی مزدور وخائن شده اند. ولی این پاسدار تروریست محمد حسن دانایی فرد تلاش کرده است با به حاشیه بردن موضوعات مهم ذکر شده یقه ی مجاهدین اشرف را بگیرد و لاجوردی گونه حکم و محمدی گیلانی وار فتوای مرگ صادر کند تا ثابت نمایند دشمن اصلی رژیم ضد بشری کیست؟ ضمن اینکه ثابت کرده است که همچون گذشته تضمین ادامه ی بقای رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی بشدت وابسته بهپیگیری سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز است که همراه باو مداخله گری در امور داخلی کشور های منطقه به ویژه در کشور های همسایه مثل عراق و بحرین و ... می باشد . البته از اشغال گران نظامی عراق هم سئوال است که این است ته و نتیجه ی آن همه ی آن وعده های پوشالی صلح و آزادی و دمکراسی که قبل از تهام نظامی و اشغال عراق برای مردم عراق داده می شد که عراق اینگونه به اشغال سپاه قدس و یکه تازی سپاه قدس در آید و حاکمان تهران عراق را حیات خلوت خود کند ومردم عراق را به گروگان بگیرند و حکم اخراج و استرداد و اعدام برای مخالفان رژیم ضد بشری ایران صادرشود؟

ماجراي چند هفته پيش درباره منافقين اين بود كه آن‌ها به ارتش عراق اجازه ورود به اين پادگان را نمي‌دهند. عراقي‌ها بخشي از زمين اطراف پادگان كه خالي از سكنه بود را مي‌خواستند به كشاورزان بدهند و منافقين به همين دليل با ارتش عراق درگير شدند كه در اين درگيري حدود 40 نفر كشته و بيش از 300 نفر هم زخمي شدند و ارتش عراق هم بخشي از پادگان را تصرف كرد.....

قاليباف: عزت ما در اطاعت از ولی‌فقيه است

http://www.fararu.com/vdceff8f.jh8noi9bbj.html

وقتی که در یک رژیم نا متعارف که یک ولی وقیح همکاره دارد که به هیچ مرجع و مقامی پاسخگو نمی باشد . چونکه عمود خیمه ی نظام است که قدرت و اختیارات وی بالاتر از قانون است . آنهم قانونی که هیچ اعتباری ندارد . بنابراین حفظ جایگاه دیگران آویزان شدن به این عمود خیمه ی نظام و مجیز گوئی مشمئز کننده از وی است . برای همین پاسدار قالیباف که همشهری ولی وقیح است که سوگلی و نامزد مورد نظر ریاست جمهوری دوره نهم ولی وقیح وی بود ونه پاسدار گماشته احمدی نژاد . اکنون چون فرصت انتقام گیری برایش پیش آمده این چنین تملق و چاپلوسی از ولی وقیح کرده تا بر توی سر پاسدار گماشته احمدی نژاد و حامیان وی زده باشد.

شهردار تهران با اشاره به اينکه بيداري اسلامي و نصرت الهي به برکت مجاهدتهاي فرزندان اين مرز و بوم، هدايت امام راحل(ره) و راهبري‌هاي ولي امر مسلمين و مبارزات مسلمانان در اقصي نقاط جهان درحال وقوع است، گفت: در اين شرايط ما گوش به فرمان مقام معظم رهبري هستيم چراکه معتقديم تمام عزت ما در اطاعت از ولي عادل است.

مجلس زیر سایه حاشیه‌های دولت/ افشاگری درباره اقدامات تازه جریان انحرافی

http://www.fararu.com/vdcgxu9u.ak9n34prra.html

این گزارش خبری و اقدام بازار مکاره مکمل گزارش خبر قبلی می باشد . زیرا که لشکر کشی پادو ها و آلت دستان ولی وقیح در بازار مکاره ی علیه ی دولت به خصوص رئیس جمهور است که باید گفت این حاصل کودتا و یک دست شدن رژیم ضد بشری اصلاح نا پذیر حاکم بر ایران می باشد.

تذکرات نمایندگان نسبت به برخی اتفاقات در دولت در جلسه بعدازظهر امروز مجلس نیز ادامه یافت و با فریاد «مرگ بر ضد ولایت فقیه» مورد تاکید قرار گرفت به گزارش خبرآنلاین، عباسعلی نورا نماینده زابل در تذکری با اشاره به اینکه امر به معروف در کشور ما الزامی است و اطاعت از ولایت امر نیز در قانون اساسی آمده است، یادآور شد: در همین قانون امده است که اعمال حق وسیله اضرار به غیر نباشد و نمایندهها حق دارند درباره همه امور اظهار نظر کنند

علت غیبت رئیسجمهور در دولت؟/200 پیامک دولت به نمایندگان

چون بازار شایعات و جو و خبر سازی همراه با اتهامات جریان نحرافی در.ون دولت علیه ی پاسدار گماشته احمدی نژاد بسیار داغ شده است . بنا براین بهترین بهانه برای رقبای بازار مکاره هم فراهم شده است تا فرصت طلبانه از این موقعیت استفاده کنند و از وسیله و ابزار علیه ی بقول خودشان جریان انحرافی در دولت استفاده کنند.

تذکرات نمایندگان به وضعیت و حواشی اخیر در دولت، دوشادوش بررسی لایحه بودجه 90، در جلسه امروز مجلس ادامه داشت به گزارش خبرآنلاین، مصطفی کواکبیان نماینده سمنان در اعتراض به اینکه چرا تنها تذکرات برخی نمایندگان در اینباره شنیده میشود، خطاب به لاریجانی گفت: من روز چهارشنبه یک تذکر کتبی به رئیسجمهور داشتم اما آقای ابوترابیفرد به عنوان رئیس جلسه گفتند که به صلاح نیست مطرح شود و ان را قرائت نکردند. من پرسیده بودم که علت غیبت رئیسجمهور در جلسات دولت چیست؟لاریجانی با خنده به وی گفت: خب الحمدلله الان سوالتان را از تریبون پرسیدید و عدالت ما هم محرز شد!نادر قاضیپور نماینده ارومیه نیز در تذکر دیگری با اشاره به اینکه بودجه شورای عالی ایرانیان در کمیسیون تلفیق از متن لایحه بودجه 90 حذف شده است، گفت: ولی هر روز 200 پیامک برای نمایندگان از دولت میزنند و درخواستشان را تکرار میکنند!وی افزود: دو نفر از آقایان که جشن شاهنشاهی برگزار میکنند، بروند پی کارشان. ما از این پولها به کسی نمیدهیم. ما باید برویم اصل این انحراف را مشخص کرده و برخورد کنیم

شایعه نامزدی یک عضو شورای شهر تهران در گرمسار

چون پاسدار گماشته احمدی نژاد دیگر آن رئیس جمهور مدعی اصول گرای دارای 24 میلیون رأی نمی باشد . زیرا به جای تسلیم شدن و به نقش گماشته و غلامک ولی وقیح نا مشروع ادامه دادن تلاش کرد تا از حق قانونی عزل وزا از کابینه اقدام کند که با دهان کجی و ابقای غیر قانونی ولی وقیح مواجه شد . اکنون تبدیل به رأس مسائل مهم روز شده است . بنا براین در راستای جو سازی همراه با جنگ روانی تبلیغاتی که علیه ی وی و حامیانش از سوی رقبای مدعیان اصول گرا برپا شده و بشدت دنبال می شود . لذا ترکش این تهاجم تبلیغاتی به خواهش پروین احمدی نژاد نیز اصابت کرده است.

شفاف : برخی منابع خبری در استان سمنان گزارش داده اند که پروین احمدی نژاد خواهر دکتر محمود احمدی نژاد که هم اکنون عضو شورای شهر تهران است ، در نظر دارد از حوزه انتخابیه گرمسار نامزد انتخابات مجلس نهم شود . به گزارش شفاف گفتنی است در حوزه انتخابیه گرمسار از عبدالرضا ترابی نماینده فعلی گرمسار و عضو جامعه اسلامی مهندسان ، غلامرضا کاتب معاون سابق دانشگاه پیام نور کشور و از اصولگرایان سنتی و پروین احمدی نژاد از اصولگرایان حامی احمدی نژاد و مشایی به عنوان نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس نهم نام برده می شود .

انتقال نسرین ستوده به بند متادون زندان اوین

وقتی که جنایتکاران و باند های مافیایی در گیر آدم کشی و غارتگری و تروریستی و مواد مخدر و... حاکم شده باشند .می باست که جایگاه زن وکیل در میان قربانیان معتادین پرورش یافتگان رژیم ضد بشری نا مشروع در زندان هم بند شود.

نسرین ستوده وکیل، فعال حقوق بشر و روزنامه نویس، از بند ۲۰۹ زندان اوین به بند متادون که محل نگهداری زندانیان سیاسی زن می باشد منتقل شده است.به گزارش دانشجو نیوز، انتقال نسرین ستوده در حالی انجام شده است که همسر وی چندی پیش در مصاحبه ای در باره آخرین وضعیت خانوم ستوده گفته بود که وی در داخل زندان وزن کم کرده است و از ۵۸ کیلو به ۴۴ کیلو رسیده است. رضا خندان همچنین از مشکل بینایی همسرش و عدم اجازه مسولین زندان برای مراجعه به چشم پزشک خبر داده بود. خانم ستوده اواسط شهریور سال گذشته بازداشت و سپس به تحمل ۱۱ سال زندان و محرومیت از وکالت به مدت بیست سال محکوم شد و هم اکنون دوران محکومیت خود را می گذراند.او در دوران زندان تا کنون چند بار در اعتراض به رفتار مسئولان و شرایط زندان دست به اعتصاب غذا زده است.خانم ستوده در دوران وکالت هم عمدتا به دفاع از فعالان حقوق زنان، متهمان سیاسی و امنیتی و نوجوانانی می پرداخت که پیش از رسیدن به سن قانونی مرتکب قتل شده بودند، اما مجازات اعدام برای آنها در نظر گرفته شده بود.اخیرا دادگاهی نسرین ستوده را به اتهام "تظاهر به بی حجابی" به پنجاه هزار تومان جریمه نقدی متهم کرده است.

یک مرد به اتهام محاربه در آشتیان و در ملاء عام اعدام شد

اکنون سئوال است که رژیم قاتلان و آدم کشان غارتگر ضد بشری در کدامین شهر های ایران مرتکب چنین جنایت ضد انسانی نشده باشد؟ زیرا که میان اینگونه اقدامات ضد بشری آن سوی معادله ی بقای رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی می باشد.

هرانا : حکمت علی مظفری از اجرای حکم اعدام یک مرد در موسی آیاد آشتیان در استان مرکزی به اتهام محاربه خبر داد. به گزارش تارنمای دادگستری این استان، اتهام این مرد از سوی رئیس کل دادگستری استان محاربه از طریق سرقت مسلحانه، مقاومت مسلحانه در مقابل نیروهای دولتی و تهیه و حمل اسلحه اعلام شده است. رئیس کل دادگستری استان در پایان به ماده ۱۸۳ قانون مجازات اسلامی مبنی بر اینکه هر کس برای ایجاد رعب و هراس و سلب آزادی و امنیت مردم دست به اسلحه ببرد محارب شناخته می‌شود اشاره کرد و افزود: مطابق ماده ۱۸۵ قانون مجازات اسلامی نیز سارق مسلح و قطاع طریق هر‌گاه با اسلحه یا چاقو امنیت مردم را بر هم بزند و رعب و وحشت ایجاد کند محارب است. سازمان عفو بین الملل روز پنج شنبه با صدور بیانیه‌ای صدور و اجرای حکم اعدام در ملاء عام را تقبیح نموده و نسبت به افزایش اجرای این حکم غیر انسانی در ملاء عام ابراز نگرانی کرد.

یک ایرانی‌تبار به اتهام عضویت در شبکه القاعده در آلمان بازداشت شد

حال سئوال است وقتی آلمان مکان تروربیست های خطرناک القاعده ای رژیم ضد بشری شده است چرا مقامات آلمانی با رژیم آدم کشان گرو گان گیر وارد زد و بند و باج دادن های پشت پرده شد تا بتواند 2 گرو گان خود از چنگال آدم ربان آزاد نماید . غافل از اینکه این اقدام موجب تشویق آدم ربان به آدم ربایی بیشتر کرده است؟

دویچه وله : دادستان کل آلمان قرار بازداشت ۳ نفر به اتهام عضویت در شبکه تروریستی القاعده، تدارک عملیات تروریستی و بمب‌گذاری را صادر کرد. یکی از بازداشت‌شدگان یک مراکشی ۲۹ ساله است که در پایگاه القاعده در وزیرستان آموزش نظامی دیده و برای انجام عملیات به آلمان اعزام شده است. دو نفر دیگر از بازداشت‌شدگان یک آلمانی مراکشی‌تبار ۳۱ ساله و یک آلمانی ایرانی‌تبار ۱۹ ساله هستند. بنا بر گزارش‌ها، این ایرانی‌تبار محصل و در مرحله دریافت دیپلم دبیرستان بوده است. پلیس آلمان روز جمعه (۲۹ آوریل/ ۹ اردیبهشت) در عملیاتی هماهنگ در شهرهای دوسلدورف، بوخوم و اسن این افراد را بازداشت کرد. یورگ تسیرکه، رئیس پلیس فدرال آلمان، اعضای گروه را بین ۷ الی ۸ نفر اعلام کرد.

بریتانیا هرگونه مجازات اعدام در ایران را محکوم کرد

اینگونه محکوم کردن های لفظی و تشریفاتی هیچ مشکلی را حل نمی کند وموجب کاهش یا عدم ادامه ی اعدام های ضد بشری نمی شود ، بلکه می بایست اقدامات و تصمیمات مسئولانه اجرایی بین المللی گرفته شود که دارای تضمین عملی باشد تا کار برد داشته باشد

رادیو فردا : یک مقام ارشد وزارت خارجۀ بریتانیا با محکوم کردن اعدام در ایران، گفت کشورش مجازات اعدام را در هر شکل آن محکوم می کند.آليستير برت مسئول روابط با خاورميانه در وزارت خارجه بريتانيا افزود اعدام چهار نفر به وسيلۀ طناب دار در روز چهارشنبه ۳۱ فروردين در ملاء عام در بندرعباس انزجارآوراست، بویژه که برپایه گزارش ها دو تن از آنها نوجوان بوده اند. اين مقام ارشد وزارت خارجۀ بريتانيا از ايران خواست مجازات اعدام را متوقف كند.بنا بر آمار منتشر شده، ايران طى چهار ماه اخير حدود ۲۰۰ نفر را اعدام كرده است كه اين تعداد بيش از آمار اعدام شدگان هر كشورى – غير از چين – در سال ۲۰۱۰ ميلادى به شمار مى رود.

سایت حامی دولت : احمدی‌نژاد روز‌های آینده تصمیمات «قاطع و دشمن شکنی» اتخاذ خواهد کرد.

مشخص است در شرایطی که ولی وقیح نا مشروع در مانده ودر بحران و بن بست فرو رفته هر چه در چنته و توان خود داشته علیه ی پاسدار احمدی نژاد و اطرافیان وی بسیج و وارد صحنه نموده است که شامل مشتی پاسدار و آخوند های فسیل متحجر و حوزوی و نماز جمعه خوان و عضو سیرک مجمع خبر گان آخوندی و اعضای بازار مکاره ی انتصابی وبی اراده می باشد . بنابراین اگر رئیس جمهور و حامیانش که متهم به جریان انحرافی شده کوتاه بیایند. قافیه را در همه سطوح باخته اند ومی بایست جای شان را با مدعیان رقیب اصول گرایان منتقد دولت وا گذار کنند. در صورتی که این ولی وقیح لوطی جماران نشین است که مرتکب قانون شکنی زیر پوشش مصلحت گرایی شده و وزیر بد نام اطلاعات بدم اطلاعات عزل شده را ابقا کرد ونه رئیس جمهور که ازحق قانونی عزل وزرا اقدام کرده است.
دیگربان digarban : سایت «آئین‌نیوز» اعلام کرد احمدی‌نژاد روز‌های آینده تصمیمات «قاطع و دشمن شکنی» اتخاذ خواهد کرد که نتیجه آن به زیر کشیده شدن «صدر مناصب اعطایی الهی» خواهد بود.این سایت روز شنبه (دهم اردیبهشت) نوشته که «بدون شک طی روزهای آینده با تصمیمات قاطع و دشمن شکن رئیس جمهور ایمان جوانان و ملت به شمشیر مولا؛ محمود احمدی‌نژاد صد‌ها برابر خواهد شد.»«آئین‌نیوز» نوشته که با اقدامات احمدی‌نژاد «جریان نفاق بدون شک رسوا خواهند شد و مرجعیت و اعتبار خود نزد ملت را از دست خواهند داد» و برای «همیشه به کنج انزوا و ذلت فرو خواهند غلطیداین سایت نوشته است: «خشم توفنده حزب‌الله متراکم شده است و در یک نصرت معجزه گونه الهی به زودی با روشن شدن حقایق، به سوی کسانی نشانه خواهد رفت که با تدبیر و حیله این سناریو را طراحی کرده‌انداین سایت وابسته به تیم احمدی‌نژاد افزوده که اقدامات روز‌های آینده رئیس دولت دهم «مقدمات نهایی آن وعده موعود را به احسن وجه فراهم خواهد {کرد} و این نقطه آغاز حرکت جهانی ملت ایران در آخرین فتنه آخرالزمانی خواهد بود.»«آئین‌نیوز» دو ساعت پس از انتشار این یادداشت هشدارآمیز از سوی مقام‌های جمهوری اسلامی فیلتر شد.یادداشت این سایت٬ صریح‌ترین هشدار غیرمستقیم تیم احمدی‌نژاد به علی خامنه‌ای استصدر منصب الهی» در این یادداشت اشاره‌ مستفیمی است به منصب آقای خامنه‌ای در جمهوری اسلامی که به اعتقاد بسیاری از روحانیون هوادارش، این منصب از سوی خداوند به وی اعطا شده است.این یادداشت در شرایطی منتشر می‌شود که یک خبرنگار نزدیک به احمدی‌نژاد نوشته رئیس دولت دهم اعلام کرده در جنجال‌های پیش آمده طی دو هفته اخیر «کوتاه» نخواهد آمد.این روزنامه‌نگار نوشته که احمدی‌نژاد قرار است در روز‌های آینده دست به افشاگری بزند.

ممانعت نیروی انتظامی از برگزاری گردهمایی کارگران برای استقبال از اول ماه مه در شهر سنندج

اینهم هدیه مزدوران سرکوبگر نیروی انتظامی در خدمت رژیم ضد بشری و پاسداران کودتا گر می باشند در روز جهانی کار گر که به کار گران زحمت کش سنندج داده شده است . زیرا که وحشت از فریاد های اعتراضی و بروز خشم کارگران محروم دارند.

اتحادیه آزاد کارگران ایران : بنا بر گزارشهای رسیده به اتحادیه آزاد کارگران ایران امروز نهم شهریور ماه ۱۳۹۰ بیش از ۲۰۰ نفر از کارگران شهر سنندج به دعوت اتحادیه آزاد کارگران ایران و کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکلهای کارگری قصد بر پایی یک گردهمایی برای استقبال از اول ماه مه در منطقه هفت آسیاب شهر سنندج را داشتند که با حضور پیشاپیش مامورین اطلاعات نیروی انتظامی در محل مواجه شدند.بنا بر این گزارش پس از رسیدن جمعیت به منطقه هفت آسیاب مامورین انتظامی نسبت به برگزاری هر گونه مراسمی در آنجا به کارگران هشدار دادند و از آنان خواستند محل را ترک کنند. کارگران حاضر در محل نیز پس از روشن کردن آتش و برپایی رقص و پخش شیرینی محل را ترک کردند.بر اساس این گزارش مامورین انتظامی تا رسیدن کارگران به میدان گاز آن‌ها را همراهی کرده و اقدام به فیلمبرداری از آنان کردند.اتحادیه آزاد کارگران ایران برگزاری مراسم روز جهانی کارگر را حق مسلم کارگران میداند و ایجاد هرگونه مانع در برابر کارگران برای گرامیداشت این روز را قویاً محکوم میکند

بزرگترین خطای اطرافیان احمدی نژاد چیست؟

http://www.fardanews.com/fa/news/145990

سایت عصر ایران وابسته به پاسدار محسن رضایی همچون همتایش پاسدار حسین شریعتمداری وارد صحنه ی جنگ روانی تبلیغاتی علیه ی رحیم مشایی و پاسدار احمدی نژاد شده و یکه تازی می کند . زیرا که با بهانه نوشتار جوانفکر مشاور رسانه ای رئیس جمهور تیغ کشی علیه شان کرده است و بطور مستقیم پاسدار احمدی نژاد و یاران وی را تهدید کرده است.

احمدی نژاد و تیمش بدانند که اگر بخواهند با برخی مانورها ، در پی تغییر پایگاه اجتماعی خود یعنی نیروهای حزب اللهی بر آیند ، نه تنها پایگاه پیشین را از دست خواهند داد ، بلکه در کسب پایگاه جدید اجتماعی هم ناموفق خواهند بود و مصداق از اینجا رانده و از آنجا مانده می شوندعصرایران: این روزها ، هر از اتفاقات رخ داده ی بعد از ماجرای وزیر اطلاعات خبرهای چندانی نمی دهند، اما تحلیل ها و مطالبی که خود دولتی ها منتشر می کنند ، بیانگر بسیاری از ناگفته هاست؛ از میان ده ها تیتر و یادداشت و تفسیر و تحلیل می توان به یادداشت علی اکبر جوانفکر اشاره کرد که در سایت خود نوشته است: