گزیده خبر های 25 فروردین 90 قسمت - 2

صحفه اول روزی نامه ی جمهوری اسلامی 25 فرودرین

تصاویر فسیل ها و اختاپوس های حوزه علمیه ی قم که جزو عمال ولی وقیح می باشند که بر پیشانی صحفه اول روزی نامه ی جمهوری اسلامی 25 فرودرین نقش بسته است حاصل عملکرد 32ساله ی حکومت آخوندی و شرکایش می باشد که مملکت را از هر نظر آلوده وویران نموده اند و فقر و فساد و اعتیاد و تن فروشی و بیماری ایدز را گسترش داده اند که مترادف با رشد و رایج شدن خرافات و ظهور نزدیک است و عوامفریبی و غارتگری و وارونه گویی می باشد که محصول اسلام و دین ابزار قدرت و ثروت و خفقان و سانسور است که اکنون در ادامه ی جنگ قدرت و حذف ها وانحصاری کردنش بمرحله ای رسیده است که میان مدعیان اصول گرایان سنتی و بازاری و خرافاتی کودایی لشکر کشی شده است. زیرا که پیرامون نزاع جهاد اقتصادی رهبر لوطی جماران ولی وقیح و جهاد فرهنگی دولت مقابل آن است که چنین میان شان خود نمایی می کند که تیتر درشت خبری – تصویری زده شده است.

حجت‌الاسلام سالك در گفت‌و‌گو با فارس:جريان‌هاي سياسي براي حضور در انتخابات بايد با فتنه‌گران مرزبندي كنند.خبرگزاري فارس: سخنگوي جامعه روحانيت مبارز با اشاره به حضور افرادي در انتخابات كه هنوز با فتنه مرزبندي مشخص نداشته‌اند، گفت: افراد و جريان‌هاي سياسي براي حضور در انتخابات بايد با فتنه‌گران مرزبندي كنند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001243048

این چنین که این آخوند فسیل موضع گیری کرده یا فتوا داده است . و وابستگان رقیب مغلوب را وادار به توبه و ابراز ندامت نموده است که باید ضمن توبه کردن همسنگران سابق خود ان را متهم و محکوم نمایند که خائن و آمریکایی و فتنه گر می باشند . تا اینکه وقتی تبدیل به مهره های منفور و سوخته شدند و تمام عیار لبیک گوی ولی وقیح و پاسداران کودتاگران شدند. آنگاه می توانند فقط نقش سیاهی لشکر و داغ کردن تنور انتخابات وتقلبات و انتصابات بازار مکاره ی نهم را اجر نمایند تا شرایط حماسه آمار سازی دوغین شرکت کنند گان از سوی کود تا گران آماده شود تا چند تا بله قربان گوی از اینان در بازار مکاره ی پذیرفته و صندلی هورا کشی به اینان داده شود.. آری پس از 32 سال تجربه به خصوص پس از کودتای خرداد و عواقب پس از آن که هنوز گفته می شود موسوی و کروبی با همسران شان در حصر خانگی هستند و با توجه به فتوای آخود سخنگوی جامعه روحانیت تهران دیگر نه ضرورت حضور در هر نمایش منتفی است بله باید آشکاراتحریم شود تا عدم مشروعیت رژیم ضد بشری و حامیان ساندیس خوران شان برجسته گردد. در غیر اینصورت اینان هم هیچ فرقی با رقیب حاکم کودتا گر ندارد و مردم را سنگر ووسیله جنگ قدرت و سهم خواهی کردن از قدرت می باشد.

خامنه ای با محاکمه معاون اول احمدی نژاد موافقت کرد"

اینگونه موافقت کردن ولی وقیح نا مشروع با محاکمه محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور می تواند دلایل خاص داشته باشد . همچون گسترده و علنی شدن دامنه ی اختلافات ولی وقیح با گماشته پاسدار احمدی نژاد است که پیرامون د نظرات رحیم مشایی است . همچنین اختلاف روش ولی وقیح با تاکتیک پیگیری مذاکرات هسته ای با آمریکا و سیاست های زد و بند پشت پرده است که آنچه از طریق لابی های وصل به مشایی و حمید مولانا شهروند آمریکایی و تیم رحیم مشایی مقیم آمریکا دنبال می شود . همینطور نان قرض دادن به رفسنجانی بدلیل جراحی شدن وی از رأس سیرک خبرگان رهبری است. تا اینکه وی مجبور شود موقع نمایش مثبت و موافق با انتخابات – انتصاباتی و تقلباتی بازار مکاره ی نهم اتخاذ کند تا رقیب مغلوب هم بهانه و انگیزه ی حضور بعنوان سیاهی لشکر و هیزم داغ کردن تنور تبلیغاتی برای ارقام دروغین ساختن و تبلیغاتی داشته باشد تا با حضور و شرکت خود مشروعیت پوشالی برای رژیم کودتایی نامشروع به وجود آورند . بعلاوه پس از موضع گیری انتقادی نسبت به ملی گرایی و مکتب ایرانی رحیم مشایی از سوی آخوند مفت خور و غارتگر آخوند متحجر انگلیسی تئوری پرداز مرگ و خشونت و دروغ مصباح یزدی است که ولی وقیح هم مجبور به موافقت محاکمه اختلاس گر میلیاردی محمد رحیمی شده است . بالاخره اینکه اینگونه موضع گیری های تاکیکی مربوط به چیدن نوک پاسدار گماشته احمدی نژاد است که نتواند طرح اشغال 150 رأس بازار مکاره ی نهم را از طریق تقلبات وزارت کشور را دنبال و عملیکند و آن را تبدیل به سرپل رئیس جمهور کردن آینده رحیم مشایی نماید . حال باید منتظر ماند و واکنش پاسدار احمدی نژاد را دید . زیرا که وی به آسانی تسلیم این توطئه برنامه ریزی شده نمی شود.

ندای سبز آزادی: رهبری نظام که پیش از این بنا به درخواست محمود احمدی نژاد دستور داده بود رسیدگی به پرونده رحیمی، معاون اول دولت، توسط قوه قضائیه مسکوت گذاشته شود بالاخره موافقت کرد که این پرونده مورد رسیدگی قرار گیرد.به گزارش ندای سبز آزادی، رحیمی از متهمان اصلی پرونده ای موسوم به پرونده فاطمی است که طی آن اختلاس های بسیار و همچنین جعل مدرک صورت گرفته است. از دیگر متهمان این پرونده الیاس محمودی از مدیران ارشد قوه قضائیه در دوران هاشمی شاهرودی است که هم اکنون بازداشت است. بااینحال افکار عمومی از دو سال پیش پیگیر بررسی پرونده معاون اول دولت به عنوان سرکرده این باند بود که با مخالفت رهبری توسط قوه قضایئه مسکوت گذاشته شد.گفته می شد محمود احمدی نژاد در دیدار حضوری با آیت الله خامنه ای ضمن شرح هزینه ای رحیمی برای انتخابات سال 88، موافقت رهبر را با عدم بررسی این پرونده دریافت کرده بود.هم اکنون و به دلیل انتقادات گسترده ای که نسبت به رحیمی و اختلاس های او حتی در سطح بالاترین مدیران قوه قضائیه وجود دارد، مشاوران آیت الله خامنه ای به او توصیه کرده اند که حمایت از رحیمی به صلاح رهبری نظام نیست و حتی به اعتبار ایشان نزد طرفدارانش نیز خدشه وارد می کند

انتقاد آيت‌الله صافی از گرانی در جامعه

http://www.fardanews.com/fa/news/144155

نقاط ضعف اقتصادي ما فراوان است و دليل آن هم پياده نشدن برنامه‌هاي اقتصادي اسلام در زندگي است، ‌اگر فرهنگ ديني را در جامعه و زندگي مردم وارد كنيم ديگر دچار مشكلات اقتصادي و فرهنگي نخواهيم شد

گذشته از اینکه رشد تورم و گرانی ناشی از حذف یارانه های دولتی و پیام نوروزی جهاد اقتصادی ولی وقیح می باشد . اما از سوی دیگر اینگونه موضع گیری کردن علیه ی دولت نامشروع دهم بی ارتباط به انتقاد کردن نسبت به مکتب ایرانی رحیم مشایی و بر پایی جشن بین المللی نوروزی در تهران نمی باشد. اگر نه مگر در 32 سال گذشته ولی وقیح همکاره نبوده است . خوب نقش و وظیفه ی ولی وقیح در ایران چیست و چه ادعایی دارد؟ چگونه است که اکنون ادعا شده است چون اقتصاد اسلامی وجود نداشته موجب توسعه فقر و بیکاری و تورم و گرانی در کشور شده است؟

جهت اطلاع

اینهم گزارشی از وضعیت عملکرد دستگاه قضاییه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض که 32 سال است که در این مدت چند برابر جمعیت کشور کشور پرونده تشکیل داده است و بیشمار احکام اعدام و زندان و سنگسار و قطع اندام به بهانه های واهی آخوند ساخته صادر نموده است که شامل مخالفان سیاسی ودگر اندیشان و منتقدان و رقبا تا قربانتان دیگر پدیده های شوم اجتماعی حومت ساخته و پرورش داده می شود که ناشی از عدم آزادی و شکاف عمق طبقاتی و بی عدالتی و تبعیض و فقر و بیکاری و تورم و گرانی و اعتیاد وتن فروشی و سکس ... می باشند . مهمتر اینه سناریوی سعید عسگر ضارب سعید حجاریان فراموش شده اکنون از سوی این دستگاه آلوده ی قضایی برای سعید تاجیک فحاش خانواده ی رفسنجانی جراحی شده از رأس سیرک مجمع خبرگان رهبری تکرار شده است.

فردي كه به خانواده‌هاي مسئولين فحاشي كرده بود،‌ هم اكنون آزاد است و ضمن دادن فحش‌هاي جديد مي‌گويد به روش خود ادامه خواهد داد. عصر ايران نوشت: يك سايت متعلق به اپوزيسيون، گفت و گوي اختصاصي خود با فرد فحاش به خانواده هاشمي رفسنجاني را منتشر كرد كه در آن، اين فرد براي قوه قضاييه خط و نشان كشيده كه اگر وي را به زندان بيندازند، نيروهايي از سراسر كشور به تهران گسيل مي‌شوند و در مقابل قوه قضاييه تجمع مي‌كنند و البته در جايي ديگر از مصاحبه‌اش گفته است كه همه بايد در برابر قانون يكسان باشند! براساس همين گزارش، در پي بازداشت اين فرد وي كه هم اكنون ظاهراً به طور موقت تا برگزاري دادگاه آزاد است، برخلاف مقررات و رويه داخلي در كشور در ممنوعيت مصاحبه با رسانه‌هاي اپوزيسيون و ضدنظام، نه تنها با اين رسانه مصاحبه كرده و فحش‌هاي ركيك ديگري به برخي مسؤلان و خانواده آنها داده، بلكه شديدترين حملات را به قوه قضاييه نموده است. وي در پاسخ به سؤالي درباره يكي از نمايندگان اصولگراي منتقد دولت، اين نماينده را نجس العين دانسته است!