گفت و شنود دروغ نامه کیهان 23 فروردین 90

راز (گفت و شنود)

گفت : چون عصبی شده است این یارو

چرا برایش پشتک زده اند و هم وارو

احمق خل وچل بهش میگن و پررو؟

راز خودی ،علنی گویند و از رو برو

گفت: حلقه ماسوني لندن- مهاجراني و كديور و سروش و گنجي و بازرگان- كه به عنوان اتاق فكر خارج از كشور فتنه راه اندازي شده بود از يك سايت وابسته به بهايي ها به شدت گلايه كرده اند.
گفتم: چرا؟! اين جماعت كه آشكارا با بهايي ها ائتلاف دارند.
گفت: گلايه كرده اند كه چرا باعث شده اند ماجراي سفرهاي كديور به اسرائيل لو برود.
گفتم: مگر ارتباط اين حلقه با اسرائيل چيز پنهاني است كه از لو رفتن آن ابراز نگراني كرده اند.
گفت: چه عرض كنم؟! مي گويند از لو رفتن اين سفرها جمهوري اسلامي استفاده تبليغاتي مي كند.
گفتم: يارو با عصبانيت به رفيقش گفت؛ باز هم جلوي جمع به من گفتي احمق خل و چل؟! و دوستش عذرخواهي كرد و گفت؛ ببخشيد يادم رفته بود كه بايد اين راز بين خودمان باقي بماند
گفت: پاسدار شکنجه گر سربازجو

سفر محسن کدیور را کرده رو

پیرامون این سفر داده تحلیل

چرا پس از لو رفتن سفرش به اسراییل؟

رفقایش در لندن سخت شدند نگران

چون اتاق فکرشان رابرده در بحرا ن

گفتم : مگر آشکارا نگفت رحیم مشایی؟

دوستدار اسرائیل است بی چون و چرایی

حال چرا سربازجو اسراییل کرده بهانه؟

تا حال کدیور و مهاجرانی گیرداین دیوانه

گفت : چون عصبی شده است این یارو

چرا برایش پشتک زده اند و هم وارو

احمق خل وچل بهش میگن و پررو؟

راز خودی ،علنی گویند و از رو برو