گزیده خبر های 22 فروردین 90

داماد جدید آقای حداد عادل کیست؟

پیوند خانوادگی آخوندهای جانی و مفت خوران شرکای شان برای تقویت قدرت و حفظ موقعیت شان که در راستای چپاولگری و انباشت هرچه بیشتر ثروت باد آورده می باشد.

به گزارش پانا، مرتضی سبحانی نیا (مشاور وزیر کشور) فرزند حجت الاسلام حسین سبحانی نیا، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اخیرا داماد حداد عادل شده است.یادآور می شود داماد دیگر حداد عادل، حجه الاسلام و المسلمین سید مجتبی خامنه ای فرزند مقام معظم رهبری است.

اظهارات عجیب شاه عربستان درباره برنامه های هسته ای ایران

بیان این نگرانی کجایش عجیب است؟ مگر رژیم جنایتکار ایران همه ی امکانات کشور را در بستر دستیابی به سلاح هسته ای بسیج نکرده است تا جایی که اقتصاد کشور را داغان نموده است و فشار طاقت فرسای اقتصادی برروی طبقه ی آسیب پذیر محروم به خصوص قشر کار گر وارد کرده و روز بروز هم بیشتر می شود ؟ مهمتر اینکه مگر حذف رقیب و کودتای تقلباتی نشد؟ مگر گسترش دامنه ی سرکوب و خفقان و سانسور و زندان و شکنجه و اعدام موازی با سیاست صدور تروریسم و بحران ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور های همسایه و منطقه هم فزونی نیافته است که در مسیر تقویت همین هدف دستیابی به سلاح هسته ای می باشد؟

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت.پادشاه عربستان در دیدار با گیتس نسبت به حمله اتمی ایران ابراز نگرانی کرد. روزنامه واشنگتن تایمز درباره دیدار رابرت گیتس با ملک عبداله نوشت: پادشاه عربستان، از این زاویه از ناآرامی‌های منطقه ناراحت است که این بحرانها تا چه پایه بر نقش سعودیها به عنوان عامل موازنه کننده ایران، آسیب می‌رساند. به نوشته واشنگتن تایمز سعودی‌ها بیش از آنکه از استقرار دموکراسی در مصر نگران باشند نگران تهدیدی هستند که حمله نظامی یک ایران مجهز به جنگ‌افزارهای اتمی می‌تواند متوجه عربستان سعودی سازد. این اظهارات نشان می‌دهد عربستان و آمریکا توطئه تبلیغاتی جدیدی را علیه جمهوری اسلامی ایران در دستور کار دارند.

دستگيری جمعي از معترضين به كشتار بحرين در مشهد

این دیگر خیلی مسخره و تناقض آمیز می باشد . زیرا که از یک سو پاسداران سپاه قدس وحزب الله لبنان برای اقدامات تروریستی و ناامن کردن بحرین به این کشور اعزام می شوند . همچنین آخوند های متحجر و فسیل درکنار آخوند کنی تحصن معنی دار مترادف با مداخله گری در امور داخلی بحرین بر پا می کنند . اما عجیب است که اکنون دست به بازداشت معترضان فرمایشی زده شده است؟!

در همين حين پليس با استفاده از گاز فلفل و نيز شوک الکتريکي چند نفر را مجروح و بيش از 50نفر از آن ها را دستگير كرد در حالي كه اعتراض جمعه شب جمعي از دانشجويان، طلاب و ساير اقشار مردم مشهد در اعتراض به لشکرکشي آل سعود به بحرين در نزديکي کنسولگري عربستان در مشهد در تدابير شديد امنيتي برگزار شد نيروي انتظامي بيش از 50نفر از آن ها را دستگير كرد.به گزارش الف، اين تجمع در مقابل مسجد امام سجاد (ع) در حالي برگزار شد که ماموران موتور سوار يگان ويژه با موتور روشن تجمع کنندگان را در محاصره خود داشتند.اين تجمع پس از حدود يک ساعت به آرامي و با ذکر صلوات پايان يافت و تجمع کنندگان در مسير مخالف جهت کنسولگري عربستان (انتهاي بولوار سجاد) در حالي که شعارهايي همچون «ا... اکبر» و «لااله الاا...» سر مي دادند در حال حرکت بودند.در حالي که رئيس پليس خراسان رضوي و نيز فرمانده نيروهاي يگان ويژه پاسداران استان در محل حاضر بودند، موتور سواران يگان ويژه به سمت تجمع کنندگان که در حال حرکت به سمت انتهاي بولوار سجاد بودند يورش بردند تا آن ها را متفرق کنند.در همين حين پليس با استفاده از گاز فلفل و نيز شوک الکتريکي چند نفر را مجروح و بيش از 50نفر از آن ها را دستگير كرد.به گفته يك منبع مطلع برخي از اين افراد جهت تشكيل پرونده به دادسراي انقلاب معرفي شده اند.كنسولگري عربستان در مشهد در پي مقابله با دو تجمع اعتراض آميز قبلي در مقابل كنسولگري عربستان در اين شهر در صدور ويزاي عمره وقفه ايجاد كرده است. به گفته منابع آگاه اين نهاد سعودي در اعتراض به استاندار خراسان رضوي تهديد كرده بود كه در صورت ادامه اين تجمع ها مقابل كنسولگري عربستان در مشهد صدور ويزاي عمره به طور كامل تا اطلاع ثانوي قطع مي شود.

با حضور در اجلاس‌هاي كشورهاي اسلامي صورت گرفت؛درخواست فراكسيون زنان براي آزادي زنان فلسطيني از زندان‌هاي رژيم صهيونيستي.خبرگزاري فارس: سخنگوي فراكسيون زنان مجلس گفت كه اعضاي اين فراكسيون در سال جديد با حضور در 2 اجلاس كشور‌هاي اسلامي ضمن حمايت از حركات كشورهاي اسلامي منطقه خواستار آزادي زنان فلسطيني از زندان‌هاي رژيم صهيونيستي شدند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001211255

آنگونه زنان در ایران مورد سرکوب واقع می شوند و عنصر در جه دوم محسوب می شوند که حتی به اینان اجازه ی حضور در میادین ورزشی فو تبال در کنار همسران شان به داده نمی شود . از سوی دیگر به مادران داغدار و عزادار اجازه مجلس سوگواری یا ملاقات در سیاه چال ها داده نمی شود .اما اکنون متترسک عضو بازار مکاره سخنگو ونماینده ی زنان فلسطین شده و از موضع فرافکنی و تصویر مارک کشیدن و مار نشان دادن در خواست آزادی برای زنان فلسطینی رژیم اسراییل نموده است؟

ريس‌جمهور ايران:مصر جديد به محور ايران، تركيه و سوريه مي‌پيوندد.خبرگزاري فارس: تصور مي‌شود كه مصر در نظام سياسي بعد از مبارك، به شدت تمايل دارد تا روابط بهتر با ايران و ديگر اعضاي "بلوك مقاومت " دنبال كند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001210457

با خواب دیدن شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لف لف خورد گه دانه دانه . در شرایطی که رژیم ضد بشری منزوی ترین کشور منطقه است و کشور های شورای همکاری خلیج فارس در شرف تصمیم تجدید نظر رابطه ی دیپلماتیک خود با این رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی حاکم بر ایران می باشند . اما اکنون پاسدار گماشته احمدی نژاد با فراموش کردن سیاست مداخله گرایانه در امور داخلی مصر و تحریکات و اقدامات تروریستی و سیاست بی ثبات ونا آرام کردن مصر و شرایط متزلزل بشار اسد ادعای روابط جدید بامصر محور مصر، سوریه و ترکیه کرده است به نیت اینکه مصر هم عراق یا لبنان دیگری شود.

به گزارش فارس به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني "ريس‌فور ايران "، دامنه شاخه‌هاي تحولات اخير مصر براي خود اين كشور، خاورميانه و جهان فعلا مشخص نيست. در اين مقطع دشوار تقريبا قطعي به نظر مي‌رسد كه مصر بعد از مبارك سياست خارجي متعادل‌تري از چند دهه پيش خواهد داشت. * تغيير شديدا مثبت مواضع قاهره نسبت به جمهوري اسلامي ايران .بر اساس اين گزارش، يكي از بارزترين و مهم‌ترين علايم خط سير جديد سياست خارجي مصر، تغيير شديدا مثبت مواضع قاهره نسبت به جمهوري اسلامي ايران بوده است. بطوريكه چند روز پيش از اين، روزنامه القدس‌العربي چاپ لندن گزارش داد كه "نبيل العربي " وزير خارجه مصر بعد از ديدار با حافظ منافع ايران در قاهره اعلام كرد كه "تماس‌هايي به منظور عادي‌سازي روابط بين قاهره و تهران در جريان است. " وي همچنين تاكيد كرد كه دعوت وزير خارجه ايران براي سفر به اين كشور را نيز پذيرفته است. در همين حال،‌ "عبدالباري عطوان " سردبير القدس‌العربي نيز طي يادداشتي تصريح كرد كه سياست خارجي مصر "در حال اتخاذ روش‌هايي مشابه به اردوغان تركيه است. مثل عادي‌سازي روابط با تمام همسايگان بر مبناي سياست بي‌توجهي به مشكلات و همچنين توسعه منافع استراتژيك و اقتصادي و استفاده از گفت‌وگو براي حل درگيري‌هاي قديمي؛ "

رئیس فراکسیون حامیان دولت مطرح کرد :پیشنهاد استفاده از نیروی نظامی دربرابرقشون کشی عربستان

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=51505

مگر انتظاری بیش از این آخوند جانی و همکار سعید امامی می رود که غیر از اینگونه موضع گیری ها داشته باشد . زیرا که پیرو خمینی شیاد می باشد که جنگ را نعمت الهی می دانست و بر صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز زیر پوشش انقلاب تأکید می کرد؟

حتی نظر من بر این بود که دولت ایران نباید از این ابا داشته باشد که وقتی دولت عربستان قشون کشی می کند، ما هم باید نیروهای نظامی خود را آماده کنیم شفاف : رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی معتقد است: دولت ایران نباید از این ابا داشته باشد که وقتی دولت عربستان به یک کشور دیگر قشون کشی می کند او نیز نیروهای نظامی خود را آماده کندبه دنبال تحولات خاورمیانه و شمال آفریقا برخی نمایندگان مجلس از عقب بودن دستگاه دیپلماسی کشور در قبال تحولات منطقه سخن گفتند و از آن انتقاد کردند. موضوعی که حجت الاسلام روح الله حسینیان هم آن را درست می داند و در گفت وگو با خبرآنلاین درباره عملکرد دستگاه سیاست خارجی در قبال تحولات منطقه، تصریح کرد: دغدغه کسانی که معتقدند دستگاه سیاست خارجی از تحولات منطقه عقب افتاده، دغدغه درستی است. ما حتما باید در برابر اردوکشی دولت پادشاهی عربستان به بحرین و کشتار وسیع مردم مسلمان بحرین موضع قاطع تری می گرفتیم و یک موضع بین المللی اتخاذ می کردیم.

کانادا: دولت عراق مسئول محافظت و رعایت حقوق ساکنان اردوگاه اشرف است

باید گفت گرچه اینگونه شرط هشدار دادن خوبست ولی کافی نیست . زیرا که هشدار دادن موضع گیری نمودن می بایست بر اساس پیگیری تشکیل دادگاه بین المللی برای محاکمه ی مجرمان جنایت جنگی علیه ی بشریت و مجازات عاملان شبیخون بربر منشانه و نیمه شبانه به مجاهدین اشرف همچون نوری مالکی مزدور و خائن و سپهبد علی غیدان باشد.

کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی: در واکنش به خشونت های صورت گرفته در اردوگاه اشرف، محل استقرار هزاران تن از اعضاء و هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران، کانادا خواستار بررسی و تحقیق سازمان ملل متحد در این زمینه گردید. جیسون کنی، وزیر مهاجرت و شهروندی کانادا در این باره گفت: ما به دنبال بررسی این مسأله هستیم و از پیش آمدن این رویداد و خشونت علیه ساکنان این کمپ ابراز نگرانی شدید می‌کنیم.همچنین «باب ری» منتقد امور خارجی حزب فدرال لیبرال روز جمعه خواستار تحقیقات سازمان ملل در این زمینه شد. آقای «ری» با مسئول خواندن دولت عراق در قبال حفظ حقوق قانونی ساکنان این اردوگاه گفت: «این مسأله طولانی مدت است، آن‌ها مدت طولانی است که در آنجا زندگی می‌کنند و دولت عراق مسئول محافظت و رعایت حقوق آن‌هاستروز پنج‌شنبه هفته گذشته، نوزدهم فروردین ماه نیروهای ارتش عراق با حمله به اردوگاه اشرف که محل استقرار اعضاء و هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران می‌باشد، اقدام به شلیک و قتل تعدادی از ساکنان این اردوگاه کردند. اگرچه منابع امنیتی عراق تعداد کشته شدگان درگیری‌های روز پنج شنبه را سه تن اعلام کرده‌اند، اما اعضای خانواده‌های مقیم اردوگاه اشرف که در نزدیکی مرز ایران قرار دارد میگویند در پی حمله نظامیان عراقی به این اردوگاه ۳۱ نفر کشته و ۳۰۰ نفر به شدت مجروح شده‌اند.سارا حسنی خانم ۲۰ ساله ایرانی-کانادایی در گفتگو با روزنامه کانادایی «تورونتو سان» می‌گوید: «من نمی‌دانم برادرم که یک شهروند کانادایی هست کشته شده و یا زنده است، من هیچ‌گونه دسترسی و ارتباطی با او ندارم، اما نمی‌توان این افراد را رها کرد، آن‌ها احتیاج به کمک‌های پزشکی و حمایت دارنددر همین حال دیوید کلگر نماینده سابق پارلمان کانادا نیز خواستار بازگشت نیروهای نظامی ایالات متحده به منطقه اشرف گردید.دیوید کلگر گفت: «آن‌ها (ساکنان اردوگاه اشرف) نباید مجبور به جنگ باشند. آن‌ها فقط آنجا باشند. اگر آن‌ها در کمپ اشرف باشند هیچ اتفاقی نخواهد افتادبه عقیده آقای کلگر علت بروز درگیری‌های روز پنج‌شنبه عدم حضور نیروهای سازمان ملل و ارتش امریکا، و سپردن مسئولیت حفاظت از ساکنان این اردوگاه به ارتش عراق می‌باشد

آدم ربایی ، ضرب و شتم روحانیون در تبریز

آنگونه ی دامنه ی اختلافات و تضاد های باند های مافیایی در گیر جنگ قدرت بالا گرفته است که نه اینکه به تسویه حساب فیزیکی رسیده است ، بلکه اینکه بازار شایعات متهم کردن هم دیگر و رد گم کردن پنهان گذاشتن سرنخ اختلافات هم عجیب گسترش یافته است؟

suldoz.blogfa: به گزار ش خبرنگار سلدوز در تبریز ، در ۲۹ بهمن ماه ۱۳۸۹ حوالی ساعت ۱۰ حجت الاسلام رسول برگی از خطبای بسیجی شهر تبریز هدف شلیک ۲ گلوله از سوی افراد ناشناخته قرار گرفت. که عده ای می گفتنئ کار وهابیون است. عده ای می گفتند کار مشارکتی هاست و اقوال مختلف تا اینکه برخی افراد صحبت از شخصی بودن قضیه سخن به میان آوردند.دیشب نیز یک طلبه بسیجی بنام حجت الاسلام شهریر اسداللهی پس از خروج از دادگاه ویژه روحانیت بطور عجیبی آدم ربایی شده و سپس به منطقه مرند و جلفا منتقل میگردد و پس از ضرب و شتم فراوان و تزریق برخی آمپولها در جاده رها می شود که با همت برادران زحمت کش پلیس راه وی به بیمارستان منتقل و بستری می شود و باز ۲ قول مطرح می شود و آن اینکه برخی می گویند قضیه شخصی است و برخی می گویند کار شیطان پرستان است.