گزیده خبر های 29 فروردین 90

مصلحي در وزارتخانه حضور يافت؛برگزاري مراسم توديع و معارفه معاون هماهنگي وزارت اطلاعات با حضور مصلحي.خبرگزاري فارس: مراسم توديع و معارفه معاون هماهنگ كننده وزارت اطلاعات با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين مصلحي در حال برگزاري است.

تصویر ژست تناقض گونه ابتدای وزیر شدن آخوند طوطی صفت مصلحی وزیر بد نام اطلاعات در دولت پاسدار گماشته احمدی نژاد که چگونه نگاه و غمزه های خرکی پاسداری – حوزوی نسبت به هم داشتند تبدیل به کینه و تسویه حساب شده است . زیرا که اکنون رابطه ها شکر آب شده است . طوری که پاسدار گماشته احمدی نژاد مجبور به فشار برروی وی شد تا که مجبور به استعفا شود . اما ولی وقیح مجوز پذیرش استعفای وی را تأئید نکرد . ی چونکه اجازه نداد تا تجربه جراحی کردن منوچهر متکی تکرار شود. زیرا که اختلافات میان ولی وقیح نامشروع با پاسدار گماشته نژاد بالا گرفته است و همچون گذشته مقابل اقدامات وی ولی وقیح سکوت نمی کند. ناگفته نماند که این خبر تصویری از صحفه خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس سانسور و حذف شد.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي وزير اطلاعات امروز در پي مخالفت رهبر معظم انقلاب با كناره‌گيري‌اش از تصدي اين وزارت‌خانه در محل كار خود حاضر شدهم‌اكنون مراسم توديع و معارفه معاون هماهنگ كننده وزارت اطلاعات نيز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين مصلحي وزير اطلاعات در محل اين وزارتخانه حال برگزاري است.حجت‌الاسلام والمسلمين مصلحي چند روز قبل معاون هماهنگ كننده وزارت‌ اطلاعات را از اين سمت به سمت ديگري منصوب كرده بود.

کوثري در گفت‌وگو با فارس:مقام معظم رهبري فرمودند آقاي مصلحي در سمت وزير اطلاعات باقي بمانند.خبرگزاري فارس: نماينده مردم تهران در مجلس گفت: مقام معظم رهبري به رئيس جمهور توصيه فرمودند كه آقاي مصلحي در سمت وزير اطلاعات باقي بمانند و قطعا آقاي احمدي‌نژاد اين توصيه را مورد توجه قرار خواهند داد

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001290723

پاسدار کوثری عضو بازار مکاره هم در دفاع از آخوند مصلحی و همسویی با ولی وقیح از ابقای وزیر بدنام دکوری اطلاعات نموده است که نوعی دهان کجی به پاسداران گماشته احمدی نژاد است.

جوانفکر: دستور رهبری برای ماندن مصلحی جعلی است

http://www.fararu.com/vdcivzay.t1a532bcct.html

همانگونه که اشاره شد دامنه ی اختلافات میان ولی وقیح و حامیانش از جمله ی پاسداران کودتار و خبر گزاری دروغ پرداز وابسته به پاسداران با پاسدار گماشته احمدی نژاد و حامیان وی با لا گرفته است . زیرا که موضوع رقابت نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره هفتم مطرح است که نقش وزیر بد نام اطلاعات در بررسی و پیگیری رد یا تأئید نامزدان این نمایش خیممه شب مهم است.

علی اکبر جوانفکر، مدیرعامل خبرگزاری دولت، با انتشار مطلبی در وبلاگ شخصی خود، خبر ابقای حیدرمصلحی، وزیر اطلاعات در منصب خود را جعلی، دروغ و خلاف واقع خواند. پس از استعفای وزیر اطلاعات و موافقت رئیس جمهور محترم با آن ، به نظر می رسد رسانه های دروغ پرداز و اقتدارگرا با جعل خبری منتسب به رهبر معظم انقلاب مبنی بر مخالفت ایشان با تغییر وزیر اطلاعات آن هم در ساعات پایانی شب، در حال طراحی و اجرای سناریوی جدیدی علیه دولت برای وانمود سازی عدم ولایت پذیری رئیس جمهور و همچنین قرار دادن رهبر عزیز انقلاب در مقابل خبر دروغ منتشر شده از قول ایشان هستند. چنین به نظر می رسد که رسانه های زنجیره ای وابسته به این جریان زیاده خواه ، در تلاش هستند تا از رهگذر این دروغ پردازی هماهنگ و یکپارچه ، معظم له را در مقابل یک خبر خلاف واقع اما منتسب به ایشان قرار دهد تا به زعم آنها معظم له ، مجبور به سکوت شوند

کیهان: مشایی و جوانفکر کودتا کردند

http://www.fararu.com/vdca0un0.49ny615kk4.html

اینگونه تیتر خبر زدن در دروغ نامه ی کیهان علیه ی مشایی و جوانفکر مشابه همان اختلافات میان ولی وقیح و پاسدار گمماشته احمدی نژاد می باشد. زیرا که مهره ی آموزش و تعلیم دیده ی دروغ نامه ی کیهان کاوه اشتهاردی از روزی نامه ی دولت ایران بر کنار شده است.

پيش از اين برخي خبرها از تجميع ايرنا و روزنامه ايران و بردن اين مجموعه زيرنظر اسفنديار رحيم مشايي به عنوان رئيس دفتر رئيس جمهور حكايت مي كرد اما فارغ از تغيير جايگاه حقوقي خبرگزاري جمهوري اسلامي و روزنامه ايران، نحوه بركناري خاموش مديريت روزنامه و معرفي نكردن فاعل اين اقدام در نوع خود بي سابقه است.کیهان نوشت رئيس دفتر رئيس جمهور و مديرعامل ايرنا در روزنامه رسمي دولت كودتا كردند! روزنامه ايران كه طي چند روز اخير با سفيد گذاشتن نام مدير مسئول (كاوه اشتهاردي) منتشر مي شد، روز گذشته در حالي منتشر شد كه نام علي اكبر جوانفكر به عنوان «سرپرست» (به جاي مديرمسئول) درج شده و نام اعضاي شوراي سردبيري نيز به كلي حذف شده بود. همزمان تصوير و اخبار اسفنديار رحيم مشايي نيز بر صفحه اول و صفحات داخلي روزنامه مذكور نقش بست

عکس/نحوه انتشار خبر وزیر اطلاعات در خبرگزاری دولت

با تاكيد رهبر معظم انقلاب؛مصلحی در وزارت اطلاعات ماندنی شد

http://www.fardanews.com/fa/news/144574

بازتاب تیتر خبری های مربوط به استعفا و ابقاء شدن آخوند طوطی صفت دست آموز که از سوی خبر گزاری دولتی و دروغ پرداز پاسداران فارس بازتاب داده شده است که تضاد با نظر جوانفکر دارد که نشان دهنده ی اوضاع قاراشمیش رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی و نقش مداخله گرایانه ی فراقانونی ولی وقیح نا مشروع و ریختن پشم کلاه و عمامه وی می باشد.


پس از آنكه سايت‌هاي متعلق به دولت از پذيرش استعفاي حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي از وزارت اطلاعات توسط احمدي‌نژاد خبر دادند، وي به دليل مخالفت مقام معظم رهبري با كناره‌گيري‌اش در وزارت اطلاعات ماندني شد

ایرنا جوانفکر را تکذیب کرد

http://www.fardanews.com/fa/news/144661

آنگونه اوضاع خرت و خر خاکم و دامنه ی گسترده ی عریان شده و اختلافات جریان های در گیر ر قابت برجسته شده که چنین دچار ضد و نقیض گویی شده اند.

این در حالی است که سه خبرگزاری اصلی کشور دیشب یعنی حدود 14 ساعت قبل همین خبر را منتشر کرده بودند و به همین جرم از سوی جوانفکر متهم به جعل، دروغ و وقاحت شدند!

وزیر اطلاعات علیرغم مخالفت احمدی نژاد معاون خود را اخراج کرد

این اقدام بیشتر ثابت می کندکه عمق اختلافات وانتقام کشی طرفین متخاصم نسبت به هم دیگر چگونه است و درون وزارت بدنام اطلاعات به چه شیوه ای به پیش برده می شود.

جلسه تودیع و معارفه عبداللهیان، معاون هماهنگ کننده وزارت اطلاعات امروز دوشنبه با حضور حجت الاسلام مصلحی وزیر اطلاعات در محل این وزارتخانه برگزار شدبه گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصلحی وزیر اطلاعات که شب گذشته احمدی نژاد با استعفایش موافقت کرده بود با مخالفت رهبر معظم انقلاب دوباره در وزارت اطلاعات ماندنی شد و امروز دوشنبه با حضور در این وزارتخانه مراسم تودیع و معارفه یک معاونت خود را نیز برگزار کردمراسم تودیع و معارفه یکی از معاونان این وزارتخانه امروز با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد. گفته می شود یکی از دلایل اصلی اقدام شب گذشته برکناری همین معاون وزارت اطلاعات توسط مصلحی بوده است.سایت پارلمان نیوز ارگان فراکسیون اقلیت مجلس نوشته بود که اختلاف احمدی نژاد و وزیر اطلاعات بر سر عزل عبداللهیان معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اطلاعات بود. با مخالفت احمدی نژاد با عزل عبداللهیان، وزیر اطلاعات استعفا داد و احمدی نژاد نیز بلافاصله آن را پذیرفته بود که خامنه ای با حکم حکومتی وزیر اطلاعات راابقا کرد.

هشدار سرلشكر صفوی به عربستان

http://www.fardanews.com/fa/news/144654

رئیس گزمگان سابق با شمشیر از رو بستن در مراسم رژه ی روز ارتش هم وارد میدان جنگ روانی تبلیغاتی علیه ی عربستان شده و از موضع ضعف قدرت نمایی کرده و عربستان را تهدید کرده است. البته این رئیس گزمگان سابق فراموش کرده است که بیش از کشورهای منطقه ی صادر کنندگان نفت و مشتریان خریدار نفت این رژیم ورشکسته ی ضد بشری به خصوص پاسداران و ارگان های سرکوبگر می باشند که نیاز مبرم به دلارهای فروش ناشی از نفت دارند.

حضور و رفتار عربستان نوعي بدعت ناصواب است و بايد اين موضوع را نيز در نظر داشت كه ممكن است روزي همين مسئله براي خودش تكرار شود و به همين بهانه عربستان مورد هجوم قرار گيرد فارس: دستيار و مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا گفت: حضور و رفتار عربستان نوعي بدعت ناصواب است و بايد اين موضوع را نيز در نظر داشت كه ممكن است روزي همين مسئله براي خودش تكرار شود و به همين بهانه عربستان مورد هجوم قرار گيرد.سردار سرلشكر سيد يحيي صفوي دستيار و مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا در حاشيه رژه يگان‌هاي ارتش در روز 29 فرودين در جمع خبرنگاران، گفت: نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي از قدرتي بازدارنده برخوردار هستند و قادرند از منافع و تماميت ارضي كشور و ايجاد امنيت پايدار در منطقه حساس و استراتژيك خليج فارس دفاع كرده و امنيت صادرات انرژي از اين منطقه را تامين كنند. وي با بيان اينكه روزانه بيش از 15 ميليون بشكه نفت از تنگه هرمز گذر مي‌كند، اظهار داشت: ايران قدرت اصلي تامين كننده صدور انرژي از خليج فارس است و نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي از يك قدرت دفاعي موثر بازدارنده برخوردار هستند كه قادرند از منافع ملي و تماميت ارضي كشور حراست كنند.

ويدئو / video سخنان سخيف تهمينه ميلاني درباره مردم ايران خبرگزاري فارس: تهمينه ميلاني كارگردان سينما در سخناني سخيف و تأمل‌برانگيز مردم ايران را عده‌اي عقده‌اي توصيف كرد.

http://www.farsnews.com/media.php?nn=9001293232

رژیم ضد بشری نا مشروع که 32سال است مردم ایران را همچون دین ابزار در راستای هدف کرده است و هیچگونه ارزشی برای شان قائل نیست . اکنون شیوه ای برخورد با یک زن هنرمند سینمائی رژیم زن ستیز به نمایش گذاشته شده که وی به مردم ایران توهین کرده است.

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس:بايد از تمام توان براي تحويل و محاكمه گروهك منافقان استفاده كنيم.خبرگزاري فارس: عضو كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي گفت: بايد از تمام توانايي‌هايمان براي تحويل گرفتن گروهك تروريستي منافقان از عراق و محاكمه آنها استفاده كنيم

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001290679

بدون شک مشخص است که این نمایش نشان دادن دادن جای دوست و دشمن عضو بازار مکاره از موضع فرار به جلو و آی دزد آی دزد کردن است که هدف تلاش مذبوحانه برای ماست مالی و یا لوث کردن پیگری پرونده تهاجم نظامی به مجاهدین اشرف است که منجر به قتل عام کردن جنایتکارانه ی جنایت جنگی علیه ی بشریت شده است که از سوی خامنه ای – مالکی طراحی شد که یک صدم مجاهدین شهید ویک دهم اینان مجروح شدند. اکنون از وحشت عواقب پیگیری بین المللی این پرونده نیاز ضروری به اینگونه خوشرقصی عضو بازار مکاره همشهری ولی وقیح است ناگفته نماند که همین موضوع باید پرونده ی جنایت جنگی علیه ی بشریت ادامه 7 سال جنگ ایران و عراق و قتل عام زندانیان سیاسی پس از 30 خرداد سال 60 و 67 هم گشوده و با این پرونده اضافه شود.

مهدي مهديزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: دولت عراق نه تنها بايد اين گروهك تروريستي را از كشور عراق اخراج كند بلكه بايد به ايران تحويل دهد تا به دليل جرايمي كه در ايران مرتكب شده‌اند، مورد محاكمه قرار گيرند.عضو كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي اقدام از طريق سازمان ملل و سازمان‌هاي مستقل جهاني به همراه داشتن يك ديپلماسي فعال و دقيق را اصلي‌ترين راهكارهاي ممكن براي تحويل گرفتن گروهك منافقان دانست و گفت: مي‌توان از طريق وارد كردن فشار بر دولت عراق و افكار عمومي و همچنين كمك گرفتن از ان جياوهاي مختلف و كشورهاي مستقل و دوست، پرونده‌هاي تروريستي منافقان را افشا كرده و جهان را نسبت به تروريست بودن آنها آگاه كنيم تا در نتيجه بتوانيم آنان را تحويل بگيريم. نماينده مردم گناباد در مجلس شوراي اسلامي افزود: وجود گروهك تروريستي منافقان در شهر اشرف عراق، مانع بزرگي براي تحكيم روابط ميان ايران و دولت عراق است. مهديزاده افزود: اگر دولت عراق بخواهد حكومت مستقل و مقتدري داشته باشد، نبايد يك گروهك تروريستي كاملا وابسته به غرب و به ويژه آمريكا را در خاك خود نگه داردوي با اشاره به دوستي و همسايگي ايران و عراق گفت: امريكا از روي كينه‌اي كه از ايران دارد، ادعا دارد منافقان تروريست نيستند و از سازمان ملل نيز به عنوان ابزاري براي دشمن عليه ايران استفاده مي‌كند، اما عراق با داشتن پارلمان و دولت مستقل نبايد تحت تاثير قرار بگيرد و منافقان را در خاك خود جاي دهد. عضو كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي گفت: در صورت تحويل گروهك تروريستي منافقان به ايران، آنان را تحت نظارت سازمان‌هاي بين‌المللي محاكمه كرده و چنانچه بيگناه شناخته شوند، مي‌توانند به كشور خود باز گردند

كشف انبارهاي سلاح در اردوگاه منافقين

اکنون خبر ها که منبع آن همان منبع است که قبل از اشغدل نظامی عراق برای اینکه بستر و بهانه سازی اشغال نظامی عراق وجود داشت که از سوی مزدوران وابسته به وزارت بدنام اطلاعات رژیم ضدبشری نا مشروع ایران خبر جعلی پخش شد که سلاح های کشتار جمعی صدام حسین در قرار گاه های مجاهدین مخفی شده است که اکنون برای سرپوش گذاشتن بر جنایت جنگی جنایت علیه ی بشریت در کمپ اشرف اینگونه از موضع فرار به جلو خبر جعلی مشابه بازتاب داده شده است . البته بدون گفته شود که اگر چنانچه مجاهدین اشرف مسلح بودند مگر امکان داشت یا اینکه مزدوران قاتل و آدمکشان حرفه ای سپاه قدس و پلیس و ارتش به اینان تهاجم نظامی کنند و به آسانی اینان را قتل عام کنند؟

مقامات عراق، از كشف انبار سلاح و تجهيزات نظامي در داخل اردوگاه اشرف كه عناصر گروهك تروريستي منافقين در آنجا هستند، خبر دادند. "عدي الخدر"، فرماندار شهر "الخالص"، يكشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: در اردوگاه اشرف سلاح‌هاي آر.پي.جي، دوربين‌هاي مادون قرمز و جنگ افزارهاي ديگري به دست آمد. فرماندار شهر الخالص گفت: نيروهاي امنيتي همچنين انباري را كشف كردند كه در آن، انواع مواد انفجاري براي استفاده در بمب‌ها جهت كشتن بي‌گناهان توليد مي‌شد. وي افزود: در مركز اردوگاه گروهك تروريستي منافقين، گورستان جمعي و بيش از سه بناي نمادين كه از جنايتكاران و تروريست‌هاي القاعده تمجيد شده بود، كشف شد. الخدر تصريح كرد: گروهك تروريستي منافقين از ساير گروه‌هاي تروريستي كه دست به حملات در كشور مي‌زنند، حمايت مي‌كند و برخي از تروريست‌ها به منظور يافتن مكاني امن به اردوگاه اشرف پناهنده مي‌شدند. از سوي ديگر، عدنان سراج، عضو ائتلاف دولت قانون در اين باره به العالم گفت: اينكه گروهك تروريستي منافقين جنگ افزارهاي ممنوع در اختيار دارند، نشان مي‌دهد كه آنها از چنين جنگ افزارهايي براي ساخت بمب‌هاي گوناگون استفاده مي‌كردند.

عکس نادیده ای از سیدمحمد خاتمی

خوب سئوال است وقتی که اینگونه خاتمی از سوز خامنه ای رهبر ولی وقح وی را به خدمت پذیرفته می شد و مورد تأئید واقع می شدچگونه است که اکنون وی متهم به عامل دشمن بیگانه آمریکا می شود؟

چند جمله صریح با احمدی نژادی های سابق و نادمان امروز

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=52614

بازتاب این تصاویر و اینگونه تحلیل و تفسیر ها ناشی از چیست؟ مگر جز ادامه ی جنگ قدرت ومچ گیری کردن از سوی باند های مافیایی مدعی اصول گرا از پاسدار گماشته احمدی نژاد و حامیان وی می باشد.