گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 3 اردیبهشت - 90

پفك (گفت و شنود)

گفت : قدیم ها وقتی می خواستی بخری قند

بدون پفک، قند نمی فروخت بقال ریش بلند

گفتم : یارو رفته بود حج ولی نمی خواند نماز

ازش سئوال کرد این چه حجی است پیشنماز؟

جواب داد قبل از حرکت بما گفته بودند کاروان

خود بر عهده می گیرد مسئولیت پیر وجوان

گفت: يكي از عوامل مشايي طي مصاحبه اي به كيهان شديداً حمله كرده كه چرا مشايي را منحرف دانسته است و براي اثبات حقانيت! مشايي گفته است او در شبانه روز فقط 2 ساعت مي خوابد!
گفتم: از كي تا به حال، «كم خوابي» نشانه خوب بودن است؟! اگر اين آقا راست بگويد، مي توان نتيجه گرفت كه آقاي مشايي به خاطر همين كم خوابي، حرف هاي نامربوط مي زند!
گفت: اين عاشق سينه چاك گفته است؛ كساني كه مشايي را قبول ندارند، نمي توانند حامي و طرفدار دولت باشند!
گفتم: ياد آن روزها بخير كه وقتي مي خواستي از بقالي محل يك كيلو قند بخري مي گفت؛ بايد يك بسته پفك هم ببري، قند را بدون پفك نمي فروشيم!
گفت: همين آقا در حالي كه آنچه از طرف حلقه مشايي به وي ديكته شده را تكرار مي كند، اصرار هم دارد كه خودش را خيلي متدين و انقلابي هم نشان بدهد.
گفتم: چه عرض كنم؟! يارو رفته بود حج ولي نماز نمي خواند و طواف نمي كرد، پرسيدند اين ديگه چه نوع حجي است؟! در جواب گفت؛ قبل از حركت به ما گفته اند همه چيز برعهده كاروان است؟


گفت: یکی از حامیان مشایی حمله کرده به کیهان

گفته چرا مشایی منحرف دانسته این یکه تاز درجهان؟

مدعی شده که شبانه روز 2 ساعت میره بخواب

اماسربازجو میگه کم خوابی وی را کرده بی تاب

تجربه ای است کسب شده از سوی بازجویان

همین کم خوابی مشایی انداخته به گفتن هذیان

گفتم : اینگونه که مدعی شده این خل و مچل

خودش بارهبر که همیشه در خوابند پای منقل

پس چرا بیش از 3 دهه اینان می گویند چرند ؟

آنگونه که مکانی یافت نمیشه تا نزده باشند گند

گفت : قدیم ها وقتی می خواستی بخری قند

بدون پفک، قند نمی فروخت بقال ریش بلند

گفتم : یارو رفته بود حج ولی نمی خواند نماز

ازش سئوال کرد این چه حجی است پیشنماز؟

جواب داد قبل از حرکت بما گفته بودند کاروان

خود بر عهده می گیر د مسئولیت پیر و جوان