گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 31 فروردین 90

بليط (گفت و شنود))

گفتم : ملایی بی بلیط شد سوار اتوبوس

شاگرد راننده گفت بلیط بده ملای ملوس

ملا گفت من ایستگاه قبلی شدم سوار

شاگرد راننده گفت ملا برای من نزار نوار

اتوبوس نگه نداشت ایستگاه قبلی ای روسیاه

ملا گفت مقصر خودتان بودید و کردید اشتباه

تا من مجبور شوم سوار شوم دراینجا

گر نگه من سوار می شدم همانجا

گفت: يكي از سايت هاي تحت امر مشايي تحليل بسيار بسيار بسيار عميقي از ماجراي اخير وزارت اطلاعات ارائه داده است!
گفتم: خب! چي نوشته؟
گفت: نوشته چرا مصلحي قبل از آن كه استعفا بدهد با آقا مشورت نكرده است!
گفتم: جوابش خيلي روشن و واضح است. چون مصلحي اصلا استعفا نداده بود.
گفت: اي بابا! باز هم كه اين جماعت به جدول زده اند.
گفتم: شاگرد راننده به يكي از مسافران كه بي بليط سوار شده بود گفت؛ آقا لطفاً بليط! و يارو كه مي خواست قالتاق بازي دربياره گفت؛ من ايستگاه قبلي سوار شدم و شاگرد راننده گفت؛ مرد حسابي! خجالت بكش! ما اصلا ايستگاه قبلي نگه نداشتيم و يارو با عصبانيت گفت؛ حالا ديدي تقصير خودته! چرا ايستگاه قبلي نگه نداشتي كه من سوار بشم!!

گفت : سرباز جوی زندان اوین

این منفور وارونه گوی ننگین

در دفاع از وزیر بد نام اطلاعات

علیه دولت کرده است تبلیغات

گیر داده به سایت های حامی مشایی

علیه اشان گرد وخا ک کرده بر پایی

گفتم : چرا این جانور درنده انسان نما؟

مخالف مشایی وایجاد رابطه با اوباما

برای چه این عنصر پلیدسرباز گمنام؟

دفاع کرده از وزیر اطلاعات بد نام

گفت : گفته آخوندی که کور میکنه جای شفا

شایع کردند حامیان مشایی وی داده استعفا

برای همین ولی وقیح آخوند مصلحی را کرد تأئید

بر تو پوزی زدن پاسدار محمود بامشایی کرد تأکید

گفتم : ملایی بی بلیط شد سوار اتوبوس

شاگرد راننده گفت بلیط بده ملای ملوس

ملا گفت من ایستگاه قبلی شدم سوار

شاگرد راننده گفت ملا برای من نزار نوار

اتوبوس نگه نداشت ایستگاه قبلی ای روسیاه

ملا گفت مقصر خودتان بودید و کردید اشتباه

تا من مجبور شوم سوار شوم دراینجا

گر نگه من سوار می شدم همانجا