گزیده خبر ها 22 فروردین 90 قست - 2

درخواست ائتلاف ملی برای اخراج فوری منافقین

هرروز که سپری می شود بیشتر مشخص و فاش می شود که چگونه عراق تبدیل به حیات خلوت رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران شده است و چگونه جیر خواران سابق فراری از عراق به ایران که در سپاه قدس و بدر عضو گیری شده بودند اکنون تبدیل به غلامک های حلقه بر گوشان ولی وقیح و پاسداران کودتا گر شده اند و تلاش می کنند تا با خوشرقصی برای ارباب کردن پرونده ی جنایت علیه ی بشریت نوری مالکی خائن و جانی و مجرمان هم پرونده اش را به حساب خودشان ببندند تا که در داد گاه های بین المللی پیگیری و محاکمه و مجازات نشوند. مگر در قانون اساسی عراق خیانت و وطن فروشی هم قید شده است؟!

در قانون اساسی عراق به صراحت تاکید شده است که این کشور پایگاهی برای هیچ یک از گروههای تروریستی به منظور اقدام علیه همسایگان نیست العالم: ائتلاف ملی عراق از نخست وزیر این کشور خواست عناصر گروهک تروریستی منافقین را فورا از این کشور اخراج کند.به گزارش العالم، پایگاه خبری براثا به نقل از منابع آگاه اعلام کرد، ائتلاف ملی از نوری مالکی خواسته است با قاطعیت با عناصر گروهک تروریستی منافقین برخورد کرده و فورا آنها را اخراج کندجمعه گذشته درنتیجه حمله عناصر گروهک تروریستی منافقین به نیروهای عراقی، درگیری های شدیدی در اردوگاه اشرف صورت گرفت.در قانون اساسی عراق به صراحت تاکید شده است که این کشور پایگاهی برای هیچ یک از گروههای تروریستی به منظور اقدام علیه همسایگان نیستمسئولان عراقی بارها تاکید کرده اند که حضور گروهک تروریستی منافقین در عراق برخلاف قانون اساسی این کشور است.

گروگان گیری برخی اتباع ایرانی در بحرینو

http://www.fardanews.com/fa/news/143810

سیاست یک بام و دو هوا در عراق از طریق مهره های دست نشانده که عراق را تبدیل به حیات خلوت حاکمان تهران نموده اند . در شرایطی که تلاش و تأکید بر اخراج مجاهدین از عراق می کنند آنهم پس از تهاجم سبعانه و قتل عام کردن شان ولی در بحرین سورنا را از در گشادش می نوازند و اخراج تروریست های حامی رژیم ضد بشری از این کشور ر ا گروگان قلمداد می شود.

یکی از این ایرانیان، با فرستادن پیامی نوشت: پیش بینی ما این است که «آل خلیفه» با طراحی سناریویی مشخص، می خواهد با تعدی به برخی ایرانیان و یا رفتارهای غیر انسانی با آنها و انتشار تصاویر، این اقدام افکار عمومی ایرانیان را جریحه دار کرده و دولت ایران را در وضعیتی قرار دهد که با فشار افکار عمومی برای اقدام عملی علیه بحرین در موضع ضعف قرار گیرد. ما اکنون هیچ امنیت جانی نداشته و کاملا مشهود است که تمام وقت زیر نظر قرار داریمتابناک: پس از آن که حکومت «آل خلیفه» نزدیک بیست روز پیش در دستوری حکم به اخراج تمامی تبعه های ایرانی مقیم بحرین داد، اخبار رسیده از بحرین حکایت اقدام جدید ضد ایرانی از سوی منامه دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت و گو با شفاف :در تهران هکتار هکتار و میلیارد میلیارد زمین خواری می شود

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=50459

با این اعتراف سئوال است که چه تعداد کارتون خواب و حاشه نشین و بی خانه و مسکن در تهران وجود دارد؟ چه مدتی است که فریاد گو ش کر کن مبارزه با مفاسد اقتصادی و زمین خوارگی می شود؟ این چگونه مبارزه کردنی می باشد که نتیجه به اینجا منتهی شده است؟ این زمین خواران کیستند که اینقدر پر اشتها می باشند . مهمتر اینکه حامیشان که یا کدامین نهاد های حکومتی می باشد؟ حال بماند که چه تعدا د آفتابه دزدان در 2 3سال گذشته اعدام شده اند؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس با اشاره به قسمت دیگری از سخنان مقام معظم رهبری گفت: متاسفانه بحث زمین خواری در جمهوری اسلامی ایران یک بحث جدی است و دغدغه ای که رهبری داشتند این است که در تهران عدد و رقم ها ی زمین خواری،عدد و رقم های کلانی است و هکتار هکتار و میلیارد میلیارد زمین خواری انجام می گیرد و تا بحال با آن ها برخورد نشده است. حیدرپور ادامه داد: مقام معظم رهبری چون در جریان زمین خواری ها قرار گرفتند از قوه قضاییه خواستند تا به صورت جدی با این مسئله برخورد کند و این وظیفه همه مسئولان اجرایی و قضایی کشور است که به صورت جدی این مسئله را تعقیب کند تا به نتیجه برسند. وی در خصوص راههای جلوگیری از زمین خواری اظهار داشت : شناسایی دقیق و اعلام به موقع زمانی که احیانا تصرفی انجام می شود و برخورد قضایی محکم در کوتاهترین زمان از راههای جلوگیری از زمین خواری است

سخنگوي جهاد اسلامي در گفت‌وگو با فارس:مقاومت در صورت تحميل جنگ "مقابله به مثل " خواهد كرد.خبرگزاري فارس: جنبش جهاد اسلامي فلسطين تاكيد كرد كه در صورت هرگونه تجاوز رژيم صهيونيستي عليه ملت فلسطين هيچ چيزي مانع پاسخ مقاومت به اين تجاوزات نخواهد شد و با آن مقابله خواهيم كرد

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001220213

عجیب خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران کودتا گر فارس تلاش تبلیغاتی مذبوحانه می کند تا هر طوری شده با تحریک و تشویق و ترغیب کردن حماس و جاد اسلامی به تهدید کردن اسراییل شرایط راه اندازی جنگ دیگری در خاور میانه فراهم شود تا با قربانی کردن فلسطینیان شاید فضابرای عبور از بحران های نفس گیر و خفه کننده برای رژیم ضدبشری نا مشروع به وجود آید .

در پي فاش شدن خبر اظهارات شاه بحرين در نشست شوراي همكاري صورت گرفت؛واكنش وزير خارجه بحرين به خبر خبرگزاري فارس.خبرگزاري فارس: فاش شدن خبر اظهارات شاه بحرين در نشست وزاري خارجه شوراي همكاري خليج فارس درباره عدم دخالت ايران در امور داخلي اين كشور در خبرگزاري فارس، واكنش وزير خارجه بحرين را برانگيخت.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001220139

بدلیل انتقاد کدن وزیر خارجه ی بحرین خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران کودتاگر فارس در امور داخلی بحرین مداخله گری کردن را تکذیب کرده است . چونکه این کتمان کردن ناشی از سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران می باشد که جای هیچگونهتوجیه و دفاع بیرونی ندارد.

خبر روزنامه جوان در باره فعالیتهای محسن رضایی برای نامزدی مجلس

هرکه در این جهان ترقی کرد سبزعلی پاسدار وا ترقیده است . چونکه پس از خیز بر داشتن چندین باره برای رئیس جمهور شدن اکنون اگر رد صلاحیت نشود راضی به عضو بازار مکاره شدن می باشد.

سایت روزنامه جوان نوشت:اخبار رسیده از تحرکات انتخاباتی برخی از چهره های شاخص سیاسی برای کاندیداتوری در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حکایت دارد.در همین راستا شنیده یکی از کاندیداهای سابق ریاست جمهوری در این زمینه فعال شده و تلا شها برای کاندیدا شدن وی از یکی از استان های جنوبی کشور افزایش یافته است.همچنین شنیده شده اعضای ستاد انتخاباتی نامبرده در نظر دارند با ایجاد تشکلهای مردم نهاد در قالب مبارزه با مواد مخدر ، بنیادخیریه ، فعالیتهای فرهنگی ، و . . . در میان مردم پایگاه اجتماعی کسب نمایند.گفتنی است به تازگی سامانه فرد مزبور در حوزه مورد نظر انتخابیه وی فعال شده و نامبرده با ارسال پیامک سال نو را به شهروندان شهرهای این استان تبریک گفته بود.سایت روزنامه جوان بدون نام بردن از محسن رضایی این خبر را در مورد وی منتشر کرده است

واکنش برادر احمدی نژاد به شایعه دعانویسی

نگاه کنید مملکت دست چه جادو گران دین فروشانی افتاده است که 2 3سال است دین را تبدیل به ابزار قدرت و سانسور و خفقان و خرافات و غارتگری تبدیل کرده اند. ضمن اینکه ادعای تسخیر فضا و تغییر جهان ومدیریت آن بر عهده گرفتن می کنند و ادعا دارند که می خواهند با آمریکا مبارزه کنند واسراییل را نا بود سازند وخبر از ظهر بزودی امام زمانهم می دهند که اینگونه برای سرعت ظهورش دعا نویسی می شود؟

در چند روز گذشته خبری در محافل رسانه ای کشور مطرح شد که طی آن ادعا شده بود داود احمدی نژاد، برادر بزرگ رئیس جمهور با حضور در منزل دکتر احمدی نژاد به خرافه گرایی و سحر و جادو پرداخته است آخرین نیوز: اصل خبر این سایت به این شرح بودیک منبع آگاه نزدیک به دکتر "محمود احمدی نژاد" به خبرنگار ما گفت: چندی پیش "داوود احمدی نژاد" برادر رئیس جمهور به منزل ایشان آمده بود. دقایقی بعد که دکتر احمدی نژاد مشغول صحبت با دیگران بود، حاج داوود به بهانه ای خاص از جمع خارج شد.وی در ادامه افزود: وقتی دکتر احمدی نژاد متوجه غیبت طولانی مدت حاج داوود شد، دنبال وی رفت و ناگهان متوجه شد که او در حال چال کردن چیزی در گلدان منزل رئیس جمهور است. وقتی آن را از گلدان برداشت متوجه شد تکه کاغذ کوچکی است که عباراتی نامفهوم بر روی آن نوشته شده است.این منبع آگاه در ادامه افزود: دکتر احمدی نژاد متوجه شد که این عبارات توسط یک دعا نویس نوشته شده است لذا جریان را از حاج داوود پرسید. او هم که چاره ای جز اعتراف نداشت اعلام کرد که به یک دعانویس در منطقه "شهر ری" تهران متوسل شده تا بتواند برخی طلسم ها را بشکند و به اصطلاح سحر برخی اطرافیان دکتر را باطل کند!این منبع مطلع در پایان گفت: پس از این اعتراف، دکتر احمدی نژاد به شدت خشمگین شده و از حاج داوود خواست تا دست از این خرافات بردارد و در برخوردهای خود روش و اخلاق اسلامی را الگو قرار دهد«.داود احمدی نژاد در این خصوص به خبرنگار بولتن نیوز گفت : اصل این خبر از اساس کذب محض است چرا که طی چند ماه گذشته اصلا دیداری با برادرم در منزلش نداشتم و این نوع خبرسازی های کذب و فضاسازی های رسانه ای توسط عوامل خبیثی صورت می گیرد که از افشاگری های اخیر اینجانب ضربه خورده اند .داود احمدی نژاد ادامه داد : از انتشار این خبر بسیار متعجب شدم چرا که خرافات در زندگی من هیچ گونه جایی ندارد و همیشه به ائمه اطهار(س) متوسل شده ام و امیدوارم این بی اخلاقی های رسانه ای از بین برود .از طرفی هم بسیار تعجب انگیز است که بر فرض محال هم اگر این خبر صحیح باشد چگونه در منزل شخصی رئیس جمهور که قطعا افراد درجه یک خانواده وی در آن حضور دارند این خبر به بیرون درز کرده است؟

طرح ترور احمدی نژاد در یکی از استانهای مرزی خنثی شد

سرنخ این خبر جعلی هم می بایست از سوی همان جادو گر دعا نویس طراحی و پیش بینی و خنثی شده باشد . به خصوص اینکه صحبت از استان های مرزی و مرکزی شده که مشخص نیست کدام صحیح است و طرح چه موقع خنثی شده است؟

آخرین نیوز: همزمان با سفر رییس جمهور به یکی از استان های مرکزی کشور، سربازان گمنام امام زمان(عج) فردی را دسگیر کردند که طرح ترور دکتر احمدی نژاد را از طریق اینترنت منتشر کرده بود.به گزارش عماریون یکی از شهروندان ساکن همان شهر و استان که با سایتهای ضد انقلاب ارتباط اینترنتی دارد، در تماس هایی از طریق Chat room چت روم (اتاق گفتگو)، با مخاطبان خود فاش کرد: ما عده ای هستیم که قصد ترور رییس جمهور را در ماه های آینده داریم.این فرد قبل از هرگونه اقدام عملی در راه اجرای نیت پلید خود شناسایی و بازداشت گردید.نامبرده از کاربران حرفه ای اینترنت است که به صورت دائمی با سایتهای ضد انقلاب در ارتباط بوده است. نامبرده در باز جویی ها اصل ترور را تایید و اظهار ندامت نموده است.

سوریه روزنامه های حزب الله را ممنوع کرد

اینهم واکنش بشار اسد به فریاد معترضین سوری نه ایران ونه حزب الله که دهان کجی آشکار به حاکمان تهران حامی حزب الله لبنان می باشد وتو پوزی زدن به پاسدار گماشته احمدی نژاد است که وعده مصر جدید و ایران و سوریه و ترکیه داده است.

دولت سوريه، ورود روزنامه‌هاي وابسته به حزب‌الله را به اين كشور ممنوع كرد. به گزارش پارسينه به نقل از روزنامه كويتي السياسه اين روزنامه شامل حاميان جريان 8 مارس هستند كه موافق حزب‌الله است. ورود روزنامه‌هاي حامي جريان 14 مارس از قبل به سوريه ممنوع بود. همچنين روزنامه‌هاي وابسته به حزب‌الله نيز ممنوع شده‌اند زيرا آن‌ها بيشترين جسارت را در نقد اوضاع سوريه به خرج داده‌اند.

بهمنی: یک ریال معادل یک دلار می شود

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=51589

نتیجه ی مبارزه ی 32 ساله با شیطان بزرگ در زمینه اقتصاد خری بقول خمینی شیاد فقط به کاهش 4 صفر از جلوی واحد پول ایران ریال منتهی شده است ! یعنی ده هزار برابر کاهش جای 76 برابر را گرفته است . این ضریب تورم را با 9% افزاش حداقل دستمزد کارگران وکار فرمایان برای امسال مقایسه کنید تا عمق فاجعه بیشتر نمایان و بر جسته شود.

رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه خریداران سکه و طلا با هدف بورس‌بازی و افزایش قیمت اقدام به خرید نکنند، تاکید کرد: بانک مرکزی عرضه شمش طلا و سکه به قیمت جهانی را به بازار ادامه خواهد داد تا مانع از بورس بازی و افزایش حبابی قیمت سکه و طلا شودبه گزارش ایرنا، محمود بهمنی شامگاه یکشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت که این روال درباره ارز نیز از سوی بانک مرکزی ادامه می‌یابد تا همسو با قیمت‌های جهانی، مدیریت شناور شده در این بازار را نیز اعمال کند.** حذف 4 صفر فقط برای تسهیل مبادلاترییس کل بانک مرکزی در ادامه درباره حذف 4 صفر از پول ملی کشور نیز گفت:‌ برخی چنین تصور می‌کنند که حذف صفرهای پول سبب کاهش ارزش پول ملی می‌شود، در حالی که نه تنها دخالتی در این زمینه ندارد بلکه سبب کاهش تورم هم می گردد.

عکس:خروس چاقو کش

مقایسه تیز ی و چاقو کشی اصول گرایی لباس شخصی ها و ساندیس خوران با خروس های چاقو کش مدل طالبانی در افغانستان . آنگونه که مدل اصول گرایی ایرانی نمی تواند بد تر از چاقو کشی خروس های افغانی طالبانی باشد . چونکه جوجه خروس بالغ شده ی قوقولی کن پاسدار گماشته احمدی نژاد در زنجان دست به چاقوی ضامندار زنجانی شد تا دست به شکم پاره کردن همچون رفسنجانی بزند که بقول وی پولش از پارو بالا نمی رود وباید شکمش چنین پاره شود تا پول ها ی خورده شده از درون آن بیرون ریزد . البته در افغانستان جنگ خروس های تیزی کش برای بردن مسابقه وکمی پول است . ولی در ایران دعوای چاقو کشی پیرامون پول های به غارت برده شده ی بسیارجومی و کلان می باشد.

افغانستان بستن تیزی به پای خروس ، نزاع راند اول وخنک کردن خروس پس از راند اول