گزیده خبرهای 24 فرودین - 90

سياستمدار معارض يمني در گفت‌وگو با فارس خبر داد:تل‌آويو آخرين پناهگاه علي عبدالله صالحوخبرگزاري فارس: يك سياستمدار معارض يمن از سقوط علي عبدالله صالح ديكتاتور اين كشور در آينده نزديك خبر داد و گفت كه وي احتمالا به تل‌آويو فرار مي‌كند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001230166

باز هم با حربه ی سوخته و نخ نما شد هی نابود باد اسراییل که همزاد آن موضع ضد آمریکایی می باشد .مکان برای رئیس جمهور یمن ترسیم و تعیین شده است . البته مشخص نشده است که در آینده نزدیک ولی وقیح و سایر مسئولان جنایتکار و خائن و غارتگر به کدامین کشور فرار می کنند؟

سعدالله زارعي در گفت‌وگو با فارس:جاي طرح و حل‌ اختلاف‌ها در تريبون‌ها و مجامع عمومي نيست.خبرگزاري فارس: يك كارشناس مسائل سياسي،گفت:بيان اختلاف‌نظرها بين مسئولين در تريبون‌هاي عمومي موضوعيت ندارد

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001231759

عجیب و جالب است که از کی تا حال نهاد های حکومتی در گیر جنگ قدرت که بطور دربست پیگیری مطالبات مردم را فراموش کرده اند. نهاد های مردمی شده اند . همانگونه که مشخص نیست این مدعب کارشناس مسایل سیاسی غیر ایرانی که همکار قلمی دروغ نامه ی کیهان سبازجو حسین شریعتمداری می باشد. چطوری نماینده و سخنگوی مردم ایران شده است که هر زمان فرصت گیر می آورند بلاصله این مردم وارد خیابان شده و فریاد مرگ بر دیکتاتور و و لی وقیح سر می دهند. ولیکه اکنون این مأمور با آویزان شدن به ولی وقیح نا مشروع نقل بقول کرده است که مسئولان نهاد های حکومتی می بایست خود سانسوری پیش کنند و به نکاتی اشاره نکنند که موجب لو رفتن اطلاعات برای مردمیاشود که نا محرم می باشند و دانستن حق شان نیست.

انتقال اختلاف ديدگاه‌ها از جانب مسئولين در بين مردم موجب نگراني مردم مي‌شود، براي اينكه مردم تمايل دارند مسئولين و منتخبين آنها در فضايي همدلانه تمام تلاش خود را در جهت رفع مشكلات مردم و حركت كشور به سمت افق بهتر به كار گيرند.زارعي با اشاره به اينكه طرح ديدگاه‌هاي انتقادي مردم را نگران مي‌كند، اظهار داشت: طرح مسائل اختلافي در تريبون‌هاي عمومي برخلاف منافع ملي و موجب سوء استفاده دشمن است تا آنها با اميد بستن به اين اختلاف‌ها، نيروهاي خود را براي تضعيف نظام هماهنگ كنند

در گفت‌وگو با فارس مديرعامل منطقه آزاد اروند خريدار خودروي احمدي‌نژاد را معرفي كرد.خبرگزاري فارس: هويت خريدار خودروي 2 ميليارد و 500 ميليون توماني محمود احمدي‌نژاد مشخص شد.

بر خلاف تصاویر و مبلغ بدهی های خریدار در سایت های اینترنتی بازتاب داده شد . انون برای ماستمالی کردن جای تصاویر خریدار تصور خود روی پاسدار گماشته احمدی نژاد بازتاب دااه شده است . البته همینکه خریدار انبوه ساز معرفی شده و پسوند صفت خیر هم چاشن اشش ده است . تو حدیث مفصل بخوان از این مجمل که خریدار کیست و چه نوع خیر امور خیریه ای می باشد؟ یعنی اینکه خریدار خود رو معادله ی کاسه رود جایی که باز آید قدح اجرا نموده است.

به گزارش خبرنگار جامعه فارس، اسفندماه سال گذشته رسانه‌هاي مختلف داخلي و خارجي خبر دادند كه يك ايراني با پرداخت 2 ميليارد و 500 ميليون تومان خودروي شخصي محمود احمدي‌نژاد؛ رئيس جمهور كشورمان را كه به منظور تأمين مسكن معلولان به مزايده گذاشته شده بود، خريد. در حالي‌كه نام و مشخصات خريدار خودروي شخصي محمود احمدي‌نژاد به طور رسمي اعلام نشد، اطلاعات مختلفي درباره اين خريدار منتشر شد. از آن‏جايي كه اين مزايده در منطقه آزاد اروند برگزار شد،‌ علي‌اصغر پرهيزكار؛ مدير عامل منطقه آزاد اروند در گفت‌وگويي با فارس، خريدار خودروي رئيس‌جمهور را معرفي كرد. به گفته پرهيزكار، اين فرد "دشتي " نام دارد و اهل خوزستان است. وي شغل آزاد دارد و در تجارت و انبوه‌سازي فعال است. پرهيزكار با اشاره به اينكه اين فرد تمايلي به مطرح‌شدن ندارد،‌ گفت: وي تاكنون در امور خيريه بسياري مشاركت داشته است كه درباره خريد خودروي رئيس‌جمهور هم چون مبلغ آن براي مسكن معلولان هزينه مي‌شد، مشاركت كرده است. مديرعامل منطقه آزاد اروند درباره برخي اخبار مبني بر اينكه وي سهامدار برخي بانك‌ها و شركت هواپيمايي آتا است و طي سال‌هاي اخير به ثروت كلان رسيده است، گفت: اصلاً چنين چيزي صحت ندارد. وي كاملاً در بخش بازرگاني و تجارت فعال است.

. ماجراي حمله نيروي دريايي هند به كشتي ايراني و كشته شدن دو شهروند ايراني

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=51853

آنگونه رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی حاکم بر ایران دچار بحران و ضعف و نا توانی شده است که از ترس بیشتر منزوی شدن جرأت نکرده است که به خاطر کشته شدن دو ایرانی در کشتی ماهیگیری ربوده شده از سوی دزدان دریایی سپس غرق و کشته شدن از سوی مأموران هندی به حساب در اقدام آزاد سازی به این کشور اعتاض نماید؟ در صورتی که در ادعای شعار تبلیغاتی مدعی می شود ایران امن و برترین قدرت جهان می باشد.

نیرومند با بیان اینكه «جزئیات موضوع را در نامه‌ای به مدیركل شیلات سیستان و بلوچستان اعلام و رونوشت آن را برای دفتر ریاست‌جمهوری، استانداری، دریابانی و بانك ارسال كرده‌ایم»، تصریح كرد: مشكل اصلی آن است كه ما نمی‌دانیم این موضوع را باید از چه كانالی پیگیری كنیم. در حالیكه علاوه بر موضوعات مختلفی نظیر تسهیلات بانكی شناور و مسایل بیمه‌ای، وضعیت نامعلوم خدمه بیش از هرچیز نگران‌كننده است. فرزند مالك كشتی مرتضی نكته مهم در این ماجرا را ابعاد حقوقی مسأله دانست و گفت: این پرسش بطور جدی برای ما مطرح است كه چرا دولت ایران در قبال حمله نظامی هند به یك كشتی تحت پرچم خود، اقدامی صورت نمی‌دهد؛ در حالیكه این، مسأله‌ای بین دولت‌هاست. وی تصریح كرد: گرچه این كشتی تحت تسلط دزدان دریایی قرار گرفته بود؛ اما باز نمی‌تواند این امر، مجوزی برای حمله ناوچه جنگی باشد و به قیمت كشته شدن گروگان‌ها تمام شود. / هشتم فروردین ماه جاری خبرگزاری PTI هند اعلام كرد كه نیروی دریایی این كشور، طی عملیاتی سرنشینان یك كشتی ایرانی ربوده شده توسط دزدان دریایی را آزاد كرد؛ اما این رویارویی منجر به غرق شدن این كشتی كه مرتضی نام داشت، شد.شفاف : وضعیت خدمه كشتی ماهیگیری ایرانی كه پس از ربوده شدن توسط دزدان دریایی مورد حمله نیروی دریایی هند قرار گرفت؛ با گذشت 16 روز از حادثه همچنان نامعلوم است.اما سكوت رسانه هاي ايراني در اين زمينه در حالي است كه خبرگزاري هاي هندي نيز اين گزارش را تاييد كرده اند .شفاف : وضعیت خدمه كشتی ماهیگیری ایرانی كه پس از ربوده شدن توسط دزدان دریایی مورد حمله نیروی دریایی هند قرار گرفت؛ با گذشت 16 روز از حادثه همچنان نامعلوم است.اما سكوت رسانه هاي ايراني در اين زمينه در حالي است كه خبرگزاري هاي هندي نيز اين گزارش را تاييد كرده اند .

قبض ۱.۵ میلیون تومانی گاز هم صادر شد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=51799

بمرزر هرچه زمان از تاریخ حذف ا رانه های دولتی می گذرد . بیشتر علائم در باغ سرکیسه کردن مردم از طریق چندین برابر کردن قیمت آزاد به خصوص صدور قبض های گاز و تلفن و برق برای جبران کسر بودجه نمایان می شود . حال برای بررسی عمق فاجعه این روند صعودی افزایش ها را با رشد 9% حد اقل دستمز کار گران در سل جاری مقایسه شود.

برخی گلستانیها از قیمت بالای گاز در قبض های خود شوکه شده و خواهان تجدیدنظر در قیمتها و اعمال تعرفه های سردسیری برای کاهش تعرفه گاز در منطقه شدند به گزارش مهر، کمترین نرخ گاز در آخرین قبض صادر شده در استان گلستان حدود ۱۰۰ هزار ریال و بالاترین نرخ نیز بیش از ۱۵ میلیون ریال بوده است.افزایش بهای گاز در فصل زمستان سال قبل مشترکان پرمصرف گلستان را با افزایش نرخ گاز مواجه کرده است.

ئيس فراكسيون روحانيون مجلس در گفت و گو با شفاف :سيل بي حجابي در جامعه راه افتاده و دولت هم فقط حرف مي زند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=51686

آخوند متحجر زن ستیز محمد تقی رهبر که عضو با زار مکاره از اصفهان است و جزو مدعیان اصول گرا می باشد به جای اینکه پیگیر مطالبات و نیاز های ضروری مردم باشد . یک نمونه همین رشد نارضایتی های عمومی نسبت به افزایش صعودی قبوض گاز می باشد . اما همچون آخوند زن ستیر علم الهدی بی حجابی را بهانه ی سرکوب و خفقان کرده و دولت نا مشروع را زیر سئوال برده است که چرادر مورد مبارزه با حجاب به جای عمل فقط حرف زده است . البته انتقاد نکرده است که چرا دولت در زمینه ی مبارزه با مفسدان اقتصادی نه فقط شعار داده شده که وارونه اقدام نموده است؟

رهبر با انتقاد از عملکرد دولت در زمینه حجاب افزود:دولت چکار کرده است؟ تنها حرفی که آقایان زدند این بود که باید کار فرهنگی انجام شود اما ما کار فرهنگی آنچنانی هم از آقایان ندیدیم. ما به کار فرهنگی اعتقاد داریم اما هم کار فرهنگی لازم است و هم باید برخورد شود اگر منکر در جامعه