گفت و شنود دروغ نامه کیهان21 فروردین 90

موش -گفت و شنود

گفتم : چرا این هرزه زبان مدعی با ایمان؟

برای کوه ماما شده تا موش کند زایمان

گفت : چون زمانی که بوده دانش آموز

معلم گفته بنویس کوه از موضع پند آموز

با گریه جواب داده بودکوه هست سنگین

با اجازه آقا موش بنویسم با گچ رنگین

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: اظهارات يك سناتور آمريكايي بدجوري باعث عصبانيت گروه هاي اپوزيسيون شده است.
گفت: مگه چي گفته؟!
گفتم:اين سناتور آمريكايي در مصاحبه اي گفته است؛ گروه هاي اپوزيسيون ايران اگر عرضه داشتند در داخل ايران مي ماندند و كاري مي كردند نه اين كه به آمريكا و اروپا بيايند و فقط هزينه روي دست ما بگذارند.
گفت: خب! ديگه چي؟!
گفتم:همين سناتور آمريكايي با اشاره به شيرين عبادي گفته است؛ ظاهراً ازخانم عبادي غير ازحرف زدن و جايزه گرفتن كاري ساخته نيست.
گفت: حالا به اين پيرزن بيچاره چيكار دارند؟!
گفتم: سناتور آمريكايي گفته است؛ خانم شيرين عبادي مسئوليت هاي خود را به عنوان برنده جايزه صلح نوبل فراموش كرده است!
گفت: پدرسوخته ها! از اين پيرزن بيچاره چه توقعاتي دارند؟!
گفتم: چه عرض كنم؟! آموزگاري به يكي از دانش آموزان گفت؛ بنويس «كوه»! دانش آموز با گريه گفت؛ آقا اجازه! خيلي سنگينه! بنويسم موش؟

گفت : سربازجوی منفور درازگوش

خود به خریت زده، کرده فراموش

نادیده گرفته، پشت پرده زده میشه لاس

عوامل رژیم در غرب پهن کرده جل و پلاس

اما نقل قول یک سناتور آمریکایی را کرده تست

شیرین عبادی متهم کرده باضدآمریکایی گرفتن ژست

گفتم :چراسربازجو نمی گویدهوشنگ امیراحمدی کیست؟

دلیل دعوت این دلال و جاسوس آمریکا به ایراین چیست؟

گفت : اگر چنین کند، نمی تواند گیرد بهونه

رقبا و مخالفان متهم کند با اتهامات وارونه

آنگاه به سیاست زد و بندها زده میشه گند

لو میره ادعای ضد آمریکائی برآب داده میشه بند

نمی تواند با فریبکاری و وارونه گوئی و شیادی

متهم کند مخالفان به بیگانان با شیرین عبادی

گفتم : چرا این هرزه زبان مدعی با ایمان؟

برای کوه ماما شده تا موش کند زایمان

گفت : چون زمانی که بوده دانش آموز

معلم گفته بنویس کوه از موضع پند آموز

با گریه جواب داده بودکوه هست سنگین

با اجازه آقا موش بنویسم با گچ رنگین