گزیده خبرهای 20 اسفند – 90
قسمت - 2

آمريكا ارتش عراق به تروريست هاي پادگان اشرف حمله كرد
http://www.kayhannews.ir/900120/2.htm#other205

گزارش همسو با خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران کود تا گر فارس و همگام با مهاجمین شبیخون زن به کمپ مجاهدین که تعداد 32 شهید و بیش از 300 مجروح در بر داشته است . البته از سوی دستور ولی وقیح و اجرای نوری مالکی دست نشانده و پاسدار محمد حسن دانایی فرد سفیر پاسدار تروریست در بغداد و سپاه مزدور قدس و فرمانده نیروی زمینی سپهبد علی غیدان این توطئه ی مشترک جتایت جنگی علیه ی بشریت تدارک و اجرا شد که اکنون پاسدار سر بازجوی شکنجه گر حسین شرییعتمداری با آب و تاب این جنایت را باز تاب داده است.

سازمان عفو بین الملل خواستار تحقیق فوری و بی طرفانه در باره حادثه روز جمعه در اردوگاه اشرف شد

باید دید که موضع وزارت های دفاع و امور خار جه ی آمریکا که در این شبیخون ضد بشری به کمپ اشرف و قتل عام کردن مجاهدین کمپ سهیم می باشند چگونه خواهد بود؟

رادیو فردا : سازمان عفو بین المللی با انتشار بیانیه ای خواستار تحقیق فوری و بی طرفانه مقام های عراقی در باره حادثه روز جمعه در اردوگاه اشرف شد. ملکلم اسمارت (Malcolm Smart) سرپرست بخش خاورمیانه و شمال آفریقا در سازمان عفو بین الملل گفت : « برابر اطلاعاتی که بما رسیده است امروز صبح نیروهای عراقی با خشونت بیش از معمول به اردوگاه اشرف وارد و با مقاومت ساکنین آن روبرو شدند.برابر گزارش های منتشر شده ، در پی حمله ارتش عراق به اردوگاه اشرف، پایگاه سازمان مجاهدین خلق ایران در هشتاد کیلومتری بغداد، و مقاومت ساکنین این اردوگاه عده ای کشته و زخمی شده اند.یکی از فرماندهان ارتش عراق در بعقوبه، مرکز استان دیاله گفته است که در درگیری ِ بامداد جمعه میان سربازان و ساکنان اردوگاه که بسوی آنها سنگ پرتاب می کردند، سه نفر از اعضای مجاهدین کشته و 20 نفر زخمی شدند که شش نفر آنها سرباز بودند. اما مجاهدین خلق می گویند در حمله ارتش عراق به اردوگاه، دستکم 30 نفر از اعضای مجاهدین کشته و 325 تن زخمی شده اند.رابرت گیتس، وزیر دفاع آمریکا با ابراز نگرانی درباره رویدادهای اردوگاه اشرف، خواستارخویشتنداری دولت عراق شد.

در اعتراضات ضد دولتی در سوریه ده ها تن کشته شدند

یکی از دلایل سکوت بازتاب اینگونه خبر ها در رسانه های خبر و مطبوعاتی رژیم ضد بشری وجود دارد و مانع از بازتابش می شوند . دلیل هم پیمان بودن رژیم ضد بشری با سوریه می باشد . زیرا تضعیف سوریه موجب تضعیف حزب الله لبنان و حماس می شود و سبب آسیب سیاست بحران آفرینی و جنگ افروزی در خاور میانه و باج گیری هسته ای می شود . از سوی دیگر موجب سرایت تظاهرت ضد حکومتی به عراق می گردد و موقعیت متزلزل نور الکی دست نشانده را آسیب پذیر تر می کند . بنا براین دفع خطر و منحرف کردن اذهان عمومی و پیگیری اهداف چند جانبه طرح جنایت جنگی علی بشریت در کمپ مجاهدین طراحی و اجرا شده است . یعنی مجاهدین اشرف قربانی طرح توطئه آمیز ی مشتر ک شدند که وزیر دفاع آمریکا و دیدار وی از عراق قبل از اجرای این شبیخون نیمه شبانه به کمپ اشرف سهم دارد.

رادیو فردا: گزارش می رسد در اعتراضات ضد دولتی در چندین شهر سوریه در روز جمعه، دست کم ۳۶ تن کشته شدند.شاهدان در سوریه می گویند نیروهای امنیتی در جریان اعتراضاتی علیه بشار اسد رییس جمهوری و حزب حاکم بعث دست کم ۱۷ تن را کشتند.با این حال، مقامات سوریه گروه های مسلح را مسئول خشونت می دانند. تلویزیون دولتی روز جمعه گزارش داد مهاجمان ۱۹ افسر پلیس را در درعا کشتند. پیشتر در یک گزارش تلویزیونی گفته شد یک افسر پلیس و یک راننده آمبولانس کشته شدند.رسانه های خارجی به نقل از شاهدان در درعا، در جنوب کشور گزارش می دهند نیروهای امنیتی به سوی هزاران تظاهرکننده گلوله های واقعی و گاز اشک آور شلیک کردند.در این میان، اعتراضات جداگانه ای نیز در مناطق کردنشین شرق سوریه برپا شد.اسد روز پنجشنبه در آنچه اقدامی برای فرونشاندن احساسات ضد دولتی توصیف می شود، شهروندی به برخی از کردها پیشنهاد کرد.کردها از تبعیض دولتی شکایت دارند، و نبود شهروندی گاهی آنها را از گرفتن شغل بازداشته است.رویترز گزارش می دهد تظاهرکنندگان در شرق سوریه خواهان آزادی هزاران زندانی سیاسی، که بسیاری از آنها کرد هستند، بودند.پیشنهاد اعطای شهروندی به کردها در وز پنجشنبه، پس از آن صورت گرفت که دولت سوریه با بستن تنها کازینوی کشور و لغو تصمیم ممنوعیت آموزگاران زن از پوشیدن حجاب اسلامی، در صدد نزدیکی به مسلمانان محافظه کار بر آمد.پرزیدنت اسد اخیرا یک سلسله برنامه های اصلاحی را به اجراگذاشته است، از جمله تغییر در مواضع رهبری و مطالعه لغو قوانین اضطراری که تجمعات را قدغن می کند. اما این اقدامات اپوزیسیون را راضی نکرده است.

جهت اطلاع

اینهم یک مورد از شیوه ی خبررسانی مغرضانه و وارونه که نوعی خوشرقصی کردن برای مهاجمان جنایتکاران و موضع گیری منفی با صحنه پردازی علیه ی مجاهدین کمپ اشراف می باشد که بر اثر جنایت بربر منشابه عمل عراقی به کمپ اشرف بی دفاع و سلاح موجب شهید شدن 32 و مجروع دن بیش از 300 تن از مجاهدین شده است.

حمله نظاميان عراقي به اردوگاه اشرف تعدادي كشته بر جاي گذاشت. دولت عراق در واكنش به نقض حاكميت اين كشور توسط منافقين خواستار پاكسازي اين اردوگاه و ترك آن توسط بقاياي باند رجوي است. سازمان تروريستي منافقين اعلام كرده در اين حمله 28 نفر كشته شده‌اند ولي ارتش عراق كشته شدن 3 نفر را تأييد كرده است. رابرت گيتس، وزير جنگ آمريكا كه همزمان در عراق بود، ضمن ابراز همدردي با منافقين، از دولت عراق خواست در برخورد با آنان خويشتن‌داري كند

باز هم فضا سازی علیه ی مجاهدین که افشاگری جدید پروژه ی هسته ای کرج رژیم ضد بشری نا مشروع ایران از سوی اینان موجب سرعت بخشیدت اجرای طرح جنایت جنگی علیه ی بشریت به کمپ اشراف شد..

* رسانه‌هاي غربي جنجال جديدي درباره فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران به راه انداخته‌اند. خبرگزاري فرانسه در گزارشي اعلام كرد گروهك تروريستي منافقين در يك كنفرانسي خبري در واشنگتن مدعي شده است كارخانه‌اي را نزديك تهران شناسايي كرده كه تجهيزات مربوط به سانتريفيوژهاي غني سازي توليد مي‌كند. عليرضا جعفرزاده از سركردگان اين گروهك تروريستي گفته است كارخانه "تابا" پوشش‌هاي آلومينيومي، آهن ربا، بمب‌هاي مولكولي، لوله‌هاي كامپوزيت و پايه‌هاي سانتريفيوژ توليد مي‌كند. اين اقدام نشان مي‌دهد دور جديدي از تبليغات ضد ايراني در دستور كار غرب قرار گرفته است.

ديروز عده‌اي از مردم سوريه در شهرهاي دمشق و درعا عليه دولت اين كشور تظاهرات كردند و با نيروهاي امنيتي درگير شدند. درباره كشته شدن تظاهر كنندگان ديروز سوريه گزارش‌هاي ضد و نقيض منتشر شده و بعضي منابع تعداد كشته‌شدگان را تا 10 نفر ذكر كرده‌اند.

اگر این خبر هم در این ستون خبری روزی نامه ی جمهوری بازتاب داده می شود نه از موضع خبر رسانی بیطرفانه است ، بلکه بدلیل نوعی رقابت با مطبوعات بیشتر سانسور کننده ی رقبای کودتا گر حاکم می باشد.

دانشجويان در قم به كشتار مردم بحرين اعتراض كردند

چرا دانشجویان یا نام شان همچون دیین تبدیل تبدیل به ابزار ئتبلیغاتی قدرت و حفظ آن از سوی حاکمان رژیم ضد بشری شده اند؟

هزاران دانشجوي ايراني از دانشگاه هاي مختلف كشور، عصر پنجشنبه با تجمع در مسجد اعظم قم، نسبت به ظلم و استبداد حاكمان بحرين و حاميان آنها عليه مردم اين كشور اعتراض كردند.به گزارش ايرنا، اين دانشجويان كه از دانشگاه هاي مختلف كشور و به دعوت بسيج دانشجويي دانشگاه هاي قم در اين اجتماع عظيم شركت كرده بودند، با سر دادن شعارهايي نسبت به جنايات دولت بحرين و نظاميان عربستان و امارات عليه انقلابيون بحرين اعتراض كردند.آنان همچنين، سياستهاي برتري جويانه و رفتارهاي دوگانه و مستبدانه استكبار جهاني و مدعيان دروغين دموكراسي و حقوق بشر را محكوم كردند.دانشجويان در پايان مراسم خود، با صدور بيانيه اي از سازمان هاي بين المللي خواستند هرچه زودتر نسبت به پايان جنايات عليه مردم بحرين تلاش كنند.در اين بيانيه همچنين، كشتار مردم بيگناه بحرين به دست نظاميان عربستان و امارات و مشاركت استكبار جهاني در اين جنايات به شدت محكوم شده است.دانشجويان معترض در اين بيانيه با انتقاد از سياست هاي دولت عربستان خاطرنشان كردند: امروز كسي كه خود را خادم الحرمين مي نامد با لشكركشي به مردم بيگناه در بحرين، اقدام به كشتار مردم بيگناه مي كند و ما اين مسئله را به شدت محكوم مي كنيم.

پس از نماز جمعه تهران صورت گرفت. راهپيمايي نمازگزاران تهراني در محكوميت سركوب مسلمانان منطقه

این خبر همچون خبر قبلی می باشد . زیرا نماز جمعه ها و ساندیس خوران و جیره بگیران شرکننده در اینگونه معرکه گیری ها و نمایش های خیمه شب بازی ازسوی دین فروشان نا مشروع تبدیل ابزار چماق و اهرم تهاجمی و تهدید علیه ی این و آن در داخل کشور و برون مرز شده است.

نمازگزاران تهراني طي حركتي خودجوش ضمن اعتراض به سركوب مسلمانان منطقه و اعلام حمايت از قيام مردم بحرين، پس از پايان نماز جمعه در ميدان فلسطين تجمع كردند. به گزارش فارس نمازگزاران تهراني پس از پايان فريضه سياسي، عبادي نماز جمعه از دانشگاه تهران به سمت ميدان فلسطين حركت كرده و با صدور قطعنامه اي بر حمايت ملت ايران از قيام مسلمانان منطقه تاكيد كردند. گفتني است اين راهپيمايان ضمن حركت به سمت ميدان فلسطين شعار «مرگ به آل خليفه و آل سعود»، «مرگ بر اسرائيل» و «آمريكا و انگليس» سر دادند