گزیده خبر های 26 فروردین 90 قسمت - 2

فیلم / مداح خامنه ای مشایی را تشبیه به آلت احمدی نژاد کرد + 18

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=31419

این فیلم که گفتمان واضح و بی غل وغش مکتبی اصول گرایی ولایت وقیح است که بدون لکنت زبان و روی دروایسی به نمایش گذاشته شده است و خط بطان بر هر گونه ادعاهای مضحک شبیخون فرهنگی و بد اخلاقی و... زده شده است . زیرا که جنگ قدرت و حذف رقبا و اختلاف و شکاف و رقابت درون باندهای مافیایی موجب شده است که رنگ و لعاب های سیاه نمایی نمایشی ریخته شود . به خصوص اینکه پس از هتاکی و فحاشی آشکار که به فائزه ی رفسنجانی شد . سپس رفسنجانی از رأس سیرک مجمع خبرگان رهبری جراحی شد . اکنون نوبت کندن کلک پاسدار گماشته احمدی نژاد رسیده است که با تهاجم مستقیم به رحیم مشایی و نسبت عورت بهش دادن شروع شده است . بلی آنگونه تهدید و تحقیر شده است که وی عورت زیر شکم پاسدار گماشته نامیده شده است . البته مداح ویژه ی بیت رهبری رو کرده که تضاد هم با سایت پاسدار تابناک پاسدار رضایی دارد . همانگونه که اعتراف به رفتن مکانی کرده است که می خواسته رحیم مشایی را بزند که وی در آن مکان نبوده است . همینطور از مثال های سگ زرد برادر شغال است . ما می گوییم شاه نمی خواهیم ولی نخست وزیرعوض می شود . ما می گوییم این خررا نمی خواهیم اما پالانش عوض می شود. یا اینکه حیف از خر چون بار می برد دو ماه یکبار هم عرعر نمی کند ، اما رحیم مشایی عورت یا چیز زشت پاسدار گماشته احمدی نژاد بار مثل خر بار نمی برد و لی مدام عر عر می کند وچرت وپرت می گوید و مراجع راشاکی کرده است . بعلاوه گفته شده فرهنگ چیست . اول کسی که می خواهد کار فرهنگی کند دگمه های پیراهنش تا زیر گلویس بسته است .بعدا موها بلند و یقه ها ی پیراهن باز می شود . به ویژه اینکه گفته 5 تا از این دکتر ها یک آخوند نمی شود . البته لو داده و اشاره به نارضایتی آخوند علم الهدی و آخوند خشونت ومرگ طلب و توری پرداز دروغ مصباح یزدی از رحیم مشایی کرده است . بالاخره چند بار تأکید کرده است که خدایا امشب این رحیم مشایی را بکش تا ما راحت شویم و....

زمانی برای فحاشی مداحان

به نظر می رسد که اکنون نظر چماقداران مردم در صحنه و چماقداران حزب اللهی اوایل انقلاب و سپس ترور کنندگان و ربودن و مثله و قصابی و سلاخی کردن در دوران قتل های زنجیره ای که دنبال می شد . سپس دستگاه آلوده ی قضایی از طریق مرتضوی و حداد ها این وظیفه و مأموریت دنبال شد . پس از آن نوبت لباس شخصی های دژخیم و ساندیس خوران شد اکنون این نقش را مداحان مرثیه خوان وابسته به بیت ولی وقیح دنبال می کنند . چونکه نوبت به پاسدار گماشته احمدی نژاد و تیم وی فرا رسیده است که پیگیری و گوشمالی دادن شان به اینان واگذار شده است که دو مورد گزارش فیلم قبلی و این گزارش نمونه هایی از تهدید های اینان می باشد . فراموش نشود که پاسدار گماشته احمدی نژاد قبلاً خودش و حسین فدایی رئیس وی در همین هیئت های سینه زنی بودند و با رفتار و فرهنگ این لمپن ها آشنایی کامل دارد

دیگربان : وبلاگ «امت حزب‌الله» از فحاشی گروهی از مداحان در هیات‌ها انتقاد کرده و نوشته است در برخی از این هیات‌ها «از مشایی تا قالیباف، از رئیس امور مساجد تا قرائتی، از میرحسین تا کروبی، از خاتمی تا هاشمی فرقی نمی‌کند اینجا تفسیر به رای مهم است؛ یکی سلمان رشدی، دیگری عمر سعد و آن یکی حرام‌زاده تشخیص داده می‌شوداین وبلاگ نوشته است: «امروز منبر از دست امثال حضراتی همچون مجتهدی، کنی، فلسفی، خوانساری، شاه‌آبادی، برهان، کافی و... خارج شده و به دست کسانی افتاده که از یاد برده‌اند محرم، رمضان و صفر بهترین فرصت برای توصیه‌های اخلاقی و نزدیک‌‌تر کردن مردم به خدا بود

آيت‌الله جنتي:جمهوري اسلامي نمي‌تواند نسبت به تحولات منطقه بي‌تفاوت بماند.خبرگزاري فارس: خطيب موقت نماز جمعه تهران گفت: مسلمانان بحرين امروز علاوه بر اينكه تحت ظلم حاكمان خود هستند توسط سربازان بيگانه سعودي مورد شكنجه و جنايت قرار گرفته‌اند. جمهوري اسلامي نمي‌تواند نسبت به تحولات منطقه بي‌تفاوت بماند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001260380

وقتی که حامان ضد بشری عوامفریب و دین فروش نه اینکه نسبت به مردم ایران و مطالبات شان بی تفاوت هستند بلکه آنان را بطور دربست فراموش کردند تا که پاسخگوی مطالبات شان نباشند . اما اگر اکنون اعتراف شده است که نباید نسبت به تحولات منطقه بی تفاوت بود . برای اینکه وحشت از سرایت این تحولات ضد دیکتاتوری بداخل ایران است که می بایست بر اساس بیرون خانه به جای درون خانه با دشمن جنگیدن چنین تأکید نباید بی تفاوت نسبت به تحولات منطقه شده است. به خصوص اینکه جهاد اقتصادی هم به معنی جنگ تعبیر و تفسیر شده است. زیرا که خمینی شیاد گفته بود جنگ نعمت الهی می باشد . از سوی دیگر اکنون چون پاسدار گماشته احمدی نژاد تاریخ مصرفش تمام و اخ شده است . بنابراین از سوی حامیان وی اکنون برای زدن زیرآب وی گیر به دور وبری های وی مثل رحیم مشایی و شیوه های تبلیغاتی وی داه می شود.

جهاد به معناي مبارزه و جنگ اقتصادي است. چرا كه دشمن در اقتصاد مي‌خواهد ما را فلج كند تا حكومت اسلامي را به اين وسيله ساقط كرده و در نهايت مردم را به دليل مشكلات اقتصادي در برابر حكومت قرار دهد. خطيب موقت نماز جمعه تهران در ادامه با اشاره‌اي گذرا به انتشار مستندي با عنوان «ظهور نزديك است» گفت: تعيين مصداق و زمان براي ظهور حضرت حجت (عج) از غلط‌هاي روزگار است؛ چرا كه اينگونه مسائل افكار جوانان را متشتت كرده و اعتقادات آنان را تخريب مي‌كند. اما آنچه مسلم است ظهور نزديك است و زمان آن را فقط خدا مي‌داند. رژيم طاغوت جنايات و كشتارهاي زيادي عليه مردم بيدار شده ايران مرتكب شد تا شايد بتواند حركت مردم ايران را متوقف كند اما مقاومت و ايستادگي مردم ايران انقلاب اسلامي را به پيروزي رساند بنابراين مردم مسلمان منطقه نيز بايد با الگوگيري از مردم مقاوم ايران از به شهادت رسيدن در راه خدا نهراسند. چرا كه هدف آنقدر بزرگ است كه ارزش شهادت در اين راه را دارد وي همچنين با تشريح وقايع منطقه و به خصوص بحرين خاطرنشان كرد: مردم مسلمان منطقه امروز متوجه فريبكاري سران استكبار شده‌اند و در مقابل توطئه‌هاي آنان فريب نخواهند خورد. مسلمانان بحرين امروز علاوه بر اينكه تحت ظلم حاكمان خود هستند توسط سربازان بيگانه سعودي مورد شكنجه و جنايت قرار گرفته‌اند. خطيب موقت نماز جمعه تهران در خاتمه به نامه وزير امور خارجه كشورمان به دبيركل سازمان ملل و رئيس شوراي امنيت اشاره و با تقدير و تشكر از صالحي گفت: جمهوري اسلامي ايران نمي‌تواند نسبت به تحولات و عواقب ناشي از آن در منطقه بي‌تفاوت بماند.

معاون اول رئيس جمهور:اسناد محرمانه‌اي از تحريم‌ را در آينده افشا خواهيم كرد.خبرگزاري فارس: معاون اول رئيس جمهور و رئيس كارگروه نفت دولت با بيان اينكه تا زماني كه غربي‌ها حضور داشتند در ميادين مشترك عقب بوديم گفت: در آينده اسناد محرمانه تحريم‌ ها را افشا خواهيم كرد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001260283

ترفند شیادانه ی آوانس به پاسداران کودتا گر غارتگر دادن که پوششی برای یافتن روزنه ای برای فرار به جلو می باشد ک محمد رضا رحیمی که معاون اول رئیس جمهور است و پرونده ی میلیاردی اختلاس گری دارد برای قسر در رفتن از محاکمه شدن دست و پا می زند .در صورتی که ولی وقیح نامشروح پ با این محاکمه موافقت کرده است . پس این چنین آدرس غلط دادن ها تلاش برای ماستمالی پیگیری پرونده اش است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس، محمدرضا رحيمي در مراسم افتتاحيه شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي با بيان اينكه از سال گذشته تاكنون تحول مهمي در صنعت نفت ايران رخ داده است اضافه كرد: در اولين روزهاي بهار گذشته كارگروه نفت در منطقه پارس جنوبي تشكيل شد و با توجه به اينكه پيمانكاران خارجي به دليل فشار دولت ظالم آمريكا و دولت‌هاي وابسته به آمريكا در اروپا محل پيمان خود را ترك كردند همه فازهاي باقيمانده پارس جنوبي را به چهار پيمانكار باكفايت ايراني سپرديم تا ظرف 35 ماه همه كار را عملياتي كنند. وي افزود: گاز حاصل اين فازها را نيز پيشاپيش به يكي از كشورهاي همسايه با قيمتي مناسب و حتي اندكي بهتر از قيمت مناسب فروختيم. تحريم سبك يعني به هواپيماي ايراني در اروپا سوخت نمي‌دهند. وي خطاب به غربي‌ها اظهارداشت: شما با چه كسي طرف هستيد، اگر شما با نظام ما مشكل داريد به مسافرين عادي چكار داريد. وي با طرح اين پرسش كه مردم ايران به چه كسي ظلم كرده‌اند و غربي‌ها كجا ظلم نكرده‌اند گفت: به محض اينكه نماينده آمريكا به خاورميانه آمد لشكركشي بر عليه مردم در بحرين شروع شد. معاون اول رئيس جمهور در ادامه گفت: به مهمانان خارجي مي‌گوييم بياييد و دوستانتان را نيز دعوت كنيد چرا كه تحريم براي ما ريالي ارزش ندارد. وي افزود: در آينده اسناد محرمانه اين تحريم‌ را افشا خواهيم كرد تا بدانند اين تحريم‌ها تاثيري روي زندگي ما نداشته است. رئيس كارگروه نفت دولت با بيان اينكه تا زماني كه غربي‌ها حضور داشتند در ميادين مشترك عقب بوديم اعلام كرد: بدانيد در آينده برداشت ما از منابع مشترك از همسايگان جلو خواهد افتاد. ما اين ميادين را به ايراني‌ها سپرده‌ايم و خارجي‌ها مي‌توانند با آنها مشاركت كنند رئيس كارگروه نفت اظهار داشت: ما پول‌ها را از بانك‌هاي خارجي كه بهره كمي به آن پرداخت مي‌كردند خارج كرديم و اين سرمايه را به سمت سرمايه‌گذاري در صنعت نفت و گاز هدايت كرديم. چنانكه وزير نفت چند برابر آن سود را براي اين سرمايه تامين كرد. رحيمي با بيان اينكه ما در تحريم بنزين مقابله به مثل كرديم گفت: مصرف بنزين اروپايي‌ها بيشتر از ماست و زيان بيشتري را متحمل خواهند شد

اشتباه عجیب رحیمی در نمایشگاه نفت!

!این گزارش ابعاددیگری از مشنگ و گیج بودن این معاون اول رئیس جمهور محمد رضا رحیمی است که در گزارش قبلی این بخش سانسور شده است .

معاون اول رئیس جمهور در ابتدای مراسم شانزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی حمایت از سازندگان ایرانی را پیرو سیاستهای دولت آقای "هاشمی" عنوان کرد اما پس از گذشت چند دقیقه و دریافت دست نوشته‌ای این سخنان خود را اصلاح کرد. به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور صبح امروز در مراسم آغاز بکار شانزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی با بیان اینکه تمامی سازندگان و پیمانکاران داخلی هر جا که در گیرو دارمشکلات اداری با موانعی برای توسعه ساخت داخل مواجه شدند شخصا به دفتر معاون رئیس جمهور نامه بنویسند، گفت: پس از انجام داوری از تمامی سازندگان و پیمانکاران داخلی برای بومی سازی صنایع نفت و گاز حمایت می کنیم. معاون اول رئیس جمهور در ابتدا با تاکید بر اینکه حمایت از سازندگان ایرانی پیرو سیاستهای دولت آقای "هاشمی" است: تصریح کرد: در حال حاضر ایران از پول کافی برای حمایت از سازندگان داخلی برخوردار است. استفاده از جمله ادامه سیاستهای هاشمی در صنعت نفت منجر به سر و صدا و حتی خالی شدن برخی از صندلی های جایگاه افتتاح شانزدهمین نمایشگاه نفت شد اما پس از گذشت چند دقیقه با ارائه دست نوشته ای به معاون اول رئیس جمهور، این عضو کابینه دولت دهم بخشی از اظهارات سخنرانی خود را اصلاح کرد. معاون اول رئیس جمهور پس از خواندن این دست نوشته با بیان اینکه منظور من از ادامه سیاستها دولت دهم بوده است و نه دولت دیگری، تصریح کرد: اشتباه در به کار رفتن دولت دیگری در سخنرانی امروز من اشتباه در زبان و بیان بوده است که همین جا آن را اصلاح می کنم. وی با تاکید بر اینکه در دولتهای نهم و دهم با حمایتهای آقای دکتر محمود احمدی نژاد اقدامات مطلوبی از سازندگان داخلی انجام شده است، گفت: این اقدام در هیچ یک از دولتهای گذشته سابقه نداشته باشد..

مهدي طائب رئيس شد، پناهيان نائب‌رئيس رئيس، نايب رئيس و مسئول ستاد "قرارگاه عمار " انتخاب شدند.خبرگزاري فارس: در آخرين جلسه شوراي مركزي و هيئت مؤسس "قرارگاه عمار " حجج اسلام مهدي طائب بهعنوان رئيس شوراي مركزي قرارگاه عمار و عليرضا پناهيان بهعنوان نايب رئيس آن و همچنين حجت الاسلام مهدي ماندگاري نيز بهعنوان مسئول ستاد قرارگاه انتخاب شدند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001260232

دو آخوند جانی متحجر و فاشیست که یکی از دیگری منفور و بد نام تر هستند بعنوان رئیس و معاون ستاد قرار گاه عمار انتصاب شدند تا در کنار و همار دیگرشان طلبه جنایتکار حسین طائب که رئیس سازمان اطلاعات و امنیت پاسداران کودتا گر است با مجتبی خامنه ی باند مافیایی آدم کشان حرفه ای را تشکیل داده اند که در کنار اعضای این نهاد سرکوبگر آماده سرکوب و جنایات بیشتر معترضان ناراضی می باشند . بهر حال اینگونه انتصاب ها نشان از انقباض و وحشت از قیام عمومی مردم ناراضی می باشد. فراموش نشود که فاشیست و آدمکش و منفور ترین چهره های بی تر مزو دنده و وحشی و آدمخور اعضای این قرار گاه هشتند که چندتای شان همچون قاسمی و عباسی پاسدار و چند تا هم چون رسایی و کوچک زاده عضو بازار مکاره و حامی دولت پاسدار گماشته احمدی نژاد هستند

حجت‌الاسلام پناهيان گفت:‌بر اساس اساسنامه مصوب مهمترين وظايف قرارگاه عمار عبارت است از پيگيري مطالبات رهبر انقلاب، هماهنگ ساختن نيروهاي فعال انقلاب اسلامي، نظارت و نقد عملكرد نهادها، رصد فعاليت‌هاي جبهه معارض انقلاب اسلامي، شناسايي دست‌هاي پيدا و پنهان دشمنان و عامل داخلي آنها، بصيرت افزايي در صحنه عمل تحولات داخلي. لازم به يادآوري است كه در بهمن سال گذشته مجمع عمومي قرارگاه عمار، 15 نفر از اعضاي شوراي مركزي انتخاب شدند كه اسامي آنها به شرح ذيل است: 1- حجت الاسلام والمسلمين عليرضا پناهيان، مسئول اتاق فكر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها.
2-
حجت الاسلام والمسلمين مهدي طائب، استاد حوزه و دانشگاه 3- مهندس حاج سعيد قاسمي، فعال فرهنگي و مدير مؤسسه فرهنگي ميثاق 4- حجت الاسلام والمسلمين محمدمهدي ماندگاري، رئيس هيئت مديره مؤسسه فرهنگي سيره شهدا
5-
مهدي كوچك زاده، نماينده مجلس و استاد دانشگاه 6- حجت الاسلام والمسلمين حميد رسايي، نماينده مجلس و مديرمسئول هفته‌نامه 9 دي 7- نادر طالب زاده، نويسنده و كارگردان و مجري برنامه راز 8- حاج حسين يكتا، دبير سابق ستاد راهيان نور كشور
9-
حسن عباسي، رئيس مؤسس بررسي‌هاي دكترينال امنيت بدون مرز 10- حجت الاسلام والمسلمين علي ثمري، فعال فرهنگي و خطيب مجالس هيئت رزمندگان 11- سعيد حداديان، فعال فرهنگي و مداحل اهل بيت 12- حسين الله كرم، استاد دانشگاه و فعال فرهنگي 13- حجت الاسلام والمسلمين روانبخش، فعال فرهنگي و دبيرسياسي نشريه پرتوسخن 14- وحيد جليلي، سردبير ماهنامه راه 15- حسين روشن، فعال فرهنگي و مطبوعاتي.

استاندار سمنان: احمدي‌نژاد هديه‌ی خداست

http://www.fararu.com/vdcftcde.w6dmmagiiw.html

این چنین تملق و هذیان گویی استاندار سمنان از پاسدار گماشته احمدی نژاد کردن که این روز هااز همه سو زیر تیغ تیز انتقاد قرار دارد . اکنون برای جبران کردن گیر به مخالفان زما ن خمینی شیاد داده شده . سپس باو تشبیه سازی با عنون منافق برای مسئولان حذف شده ی گذشته در دوران خامنه ای رهبر ولی وقیح که جانشین خمینی شیاد است. تملق این فراموشکار که خود به خریت زده با وارونه گوی ناشی از عدم بیان پرونده ی 350 میلیارد تومانی پاسدار گماشته احمد نژاد در زمانی که شهردار تهران بود . یا اینکه با وجود اینکه ولی وقیح هم موافقت کرده است که معاون اول وی بدلیل اختلاس میلیارد ها تومان محاکمه شود. یا اینکه یک پاسدار میلیاردی وزیر رفاه مدعی ساده زیست است . اما وی مدعی شده که پاسدار گماشته احمدی نژاد خالی بند ود روغگو هدیه خدا است که برای اجرای عدالت و حمایت فقرا و محرومان آمده است و دشمن غارتگران می باشد.

استاندار سمنان گفت: منافق از درون خانه، بيخ گوش و از كنار دست انسان بلند مي‌شود و منافقين همان شياطين زمان هستند.
به گزارش ایسنا، "عباس رهي"، در مراسم برگزاري نمايشگاه "بصيرت" در فرهنگسراي كومش سمنان، با بيان اين كه منافق در مقابل خدا ايستاده و خواهد ايستاد، افزود: منافقين زماني جلوه‌هاي عملياتشان آشكار مي‌شود كه دين خدا جلوه‌گر شود و اوج بگيرد. هرگاه اسلام ناب و پيامبر(ص) درخشش پيدا مي‌كنند، منافقين نيز ظاهر مي‌شوند. وي گفت: در زمان انقلاب امام خميني(ره) ديديم كه پليدترين انسانها و زشت‌ترين چهره‌ها با امام(ره) مدت زمان طولاني صحبت كردند و امام(ره) به حرفهايشان گوش داد و در آخر فرمود، اگر من مي‌دانستم حرفهاي اينها درست است توجه مي‌كردم اما افسوس كه هيچ كدام درست نبود. وي افزود: در زمان رهبري مقام معظم رهبري نيز، شاهد انسانهايي هستيم كه همه قله‌هايي قدرت از جمله نخست‌وزيري، رياست مجلس و... را طي كردند، اما منافقان اينها را انتخاب كردند و خط نفاق، اين‌چنين آدمهايي را انتخاب مي‌كند. آدمهاي ساده‌لوح يا منافقاني زبردست و چيره‌دست را انتخاب مي‌كند كه نفاق از جواني در آنها متبلور بودوي با بيان اينكه احمدي‌نژاد معصوم نيست اما پيرو معصوم است، گفت: خداوند، راه را بر اين منافقان بست و انساني را وارد صحنه كرد كه اين انسان با شعار عدالت‌محوري، مهرورزي و خدمتگزاري وارد صحنه مي‌شود و در ركاب رهبر قرار مي‌گيرد. استاندار سمنان گفت: احمدي‌نژاد هديه خداست و با تمام وجود، پشتيبان ولايت‌فقيه و رهبري است. احمدي‌نژاد با تمام وجود براي اجراي عدالت آمده است و با تمام وجود به قشر بيچاره و فقير عشق مي‌ورزد و به مال‌اندوزان و پليدكاران پشت پا مي‌زند. مردم فردي به نام دكتر احمدي‌نژاد را انتخاب مي‌كنند كه در مقابل همه ظالمان و مستكبران مي‌ايستد و تمام حكام، پادشاهان و رئيس‌جمهورهاي كشورهاي ديگر انگشت به دندان مي‌گيرند. اگر اين الگو پشتوانه مردمي نداشت هرگز نمي‌توانست ايستادگي كند و اين پشتوانه مردمي را خداوند به انقلاب هديه داده است

سازمان ملل: 34 نفر در اشرف کشته شدند

سایت فرارو به نقل از ایسنا گزارش جان باختن 34 مجاهد اشرف را بازتاب داده است . البته با شیوه ی تحریف و وارونه گویی کمدی است که با بلند گو شدن قاتلان جنایتکار یا مقامات دولت دست نشانده ی نوری مالکی مزدور وخائن عراقي مدعی شده است که ‌ استفاده از سلاح عليه مجاهدین کمپ اشرف و كشته شدن اعضاي اين گروه را تكذيب كرده‌اند. لابد تفسیر این تکذیب این است که خواسته نشان داده شود نه ارتش عراق که قاتلان حرفه ای آدم کشان سپاه قدس در این جنایت مقصر می باشند

سازمان ملل تاييد كرد كه در حمله‌ نيروهاي امنيتي به كمپ اشرف 34 تن از منافقين كشته شدند. به گزارش ایسنا به نقل از رويترز فرهان حق سخنگوي سازمان ملل روز پنج شنبه گفت: مقامات سازمان ملل روز چهارشنبه از اين كمپ بازديد كردند. جان كري يك سناتور آمريكايي و رييس كميته روابط خارجي سناي آمريكا گفت كه تاييد سازمان ملل بسيار نگران‌كننده است و اين اقدام از سوي عراق به هيچ عنوان قابل قبول نيست. وي گفت: دولت عراق تحقيق جامعي را درباره‌ اين قتل‌عام اعلام كرده است و در اين زمينه با دقت و جديت اين تحقيقات بايد به محكوميت افراد دخيل بيانجامد و اطمينان حاصل كند كه اين كار تكرار نخواهد شد. آمريكا پيش از اين اعلام كرده بود كه آماده است به عراق در يافتن راه حلي از طريق مذاكره براي اردوگاه اشرف كه در نهايت منجر به انتقال آن‌ها به كشور ثالثي شود، كمك كند. عراق دستور داده است مجاهدين خلق (‌گروهك تروريستي منافقين) اين كشور را تا پايان سال جاري ترك كنند. مارك تونر سخنگوي وزارت امور خارجه‌ آمريكا گفت: ما آماده‌ايم به دولت عراق در تدوين و اجراي طرحي از طريق مذاكره و با تاكيد بر مذاكره كمك كنيم كه به آينده اردوگاه اشرف بپردازد. وي در پاسخ به اين سوال كه آيا اين طرح شامل انتقال اعضاي اردوگاه به كشوري ثالث خواهد بود يا خير؟ گفت: به احتمال زياد بله. به گزارش ايسنا مقامات عراقي پيش از اين‌ استفاده از سلاح عليه گروهك تروريستي منافقين در اردوگاه اشرف و كشته شدن اعضاي اين گروه را تكذيب كرده‌اند.

عکس/ تظاهرات زنان سوری

اکنون که زنان سوری هم وارد صحنه ی تظاهرات ضد حکومتی شده است وضعیت بشار اسد را خطری و متزلزل تر خواهد کرد . زیرا که حضور زنان در صحنه ی مبارزه و تظاهرات ضد دیکتاتوری در سوریه نشان از این واقعیت دارد که نه اینکه تهدید و کشتن معترضان نه مشکل گشا نبوده است ، بلکه بر عکس معضل را مضاعف کرده است.

همانطور که در خبرها آمده دلایل بسیاری وجود دارد که جمهوری اسلامی در سرکوب مردم سوریه فعال است . شباهتهای بسیاری در مورد شیوه سرکوب مردم سوریه و ایران وجود دارد. یکی از تدابیر رژیم بشار اسد اخراج خبرنگاران از سوریه است درست همان کاری که رژیم اسلامی ایران چندین سالی است انجام میدهد. بدین خاطر گزارش و تصاویر دقیقی از سوریه در اختیار مردم قرار نمیگیرد. عکسهای زیر از تصاویر نادری است که از اعتراضات زنان سوری در اینترنت وجود دارد. این تصاویر متعلق به روزهای چهار شنبه و پنجشنبه میباشند

فیلم / تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ۳۲ مقام دولت ایران

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=31420

ضمن اینکه در این فیلم دلیل تهدید و پرخاشگری به دولت فخیمه مشخص شده که ناشی از چیست که پاسداربرو جردی در بازار مکاره علیه ی دولت فخیمه انگلیس لغز خوانی کرده است؟. از سوی دیگر این موضع گیری جدید اتحادیه ی اروپا نمایان گر این واقعیت است که اکنون سرکوب و ضرب و شتم سیستماتیک پاسداران کودتا گر و ارگان در خدمت و همگام شان همچون دستگاه فاسد و آلوده ی قضایی برای شان همچون گذشته نه بی هزینه نمی باشد ، بلکه دارای هزینه ای است که مکمل تحریم اقتصادی هسته ای شده است که اگر چنانچه در اعتراضات بعدی باز مرتکب اعمال جنایت آمیز ضد حقوق بشر شوند . باز هزینه اش نگین تر خواهد شد و اگر چنانچه سرکوب را کاهش دهند موج تظاهرات مردم ناراضی کار را یک سره می کنند.