گزیده خبر های 23 فروردین 90 – قسمت - 2

جنگ اطلاعاتي حزب‌الله و رژيم صهيونيستي-3حزب‌الله چگونه ستاد مركزي فرماندهي ارتش رژيم صهيونيستي را هدف قرار داد.خبرگزاري فارس: درباره چگونگي هدف‌گيري ستاد مركزي فرماندهي ارتش اسراييل در شمال فلسطين اشغالي كه منجر به هلاكت 12 افسر و سرباز اسرائيلي و زخمي شدن 18 تن شد يك مقام حزب‌الله اعلام كرد رزمندگان مقاومت پس از شناسايي و كسب اطلاع از حضور ده‌ها افسر عاليرتبه در مركز مزبور آن را مورد حمله موشكي قرار دادند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001210815

بدون شک چو ن رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی کودتایی از همه طرف زیر فشار درونی و بیرونی و بحان وبن بست قرار دارد . بنبراین مجبور شده است برای دفع خطر و عبور از بحران خفه کننده بر ضریب سرکوب داخلی بی افزاید ودست به نمایشات فرمایشی تظاهرات علیه ی عربستان و بحرین و کویت و... بزند و با بسج کردن تمامی امکانات مرتبط به ساست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز در این زمینه فعال شوند تا هرچه بشتر سیاست مداخله گری در امور داخلی کشور های همسلایه و منطقه را گسترش دهد . برای همین سخت تلاش مذبوحانه می کند تااز طریق جهاد اسلامی فلسطین و حماس جنگی دیگر با اسراییل بر پا کند تا بتواند مانع ز سرایت قیام های مطقه به ایران شود.

تعيين ضرب‌الاجل از سوي بغداد.گروهك منافقين بايد تا پايان 2011 خاك عراق را ترك كند.خبرگزاري فارس: دولت عراق با تعيين ضرب‌الاجلي اعلام كرد كه گروهك منافقين بايد تا پايان سال 2011 خاك اين كشور را ترك كند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001230001

این نوع تأکید کردن بر اخراج مجاهدین ازعراق از سوی یک مهره ی دولت فخیمه ی انگلیس درون دولت دست نشانده ی عراق بدون شک اثبات بیشتری می کند که عامل اصلی شریک جرم جنایت جنگی علیه ی بشریت و دستور دهنده به دست نشانده ی خود در عراق تا به تهاجم سبعانه به کمپ اشرف دست بزند . همچنین خط دهنده ی اخراج شان از عراق حاکمان رژیم جنایتکار ضد بشری ایران می باشد که ضمن وحشت جدی و کینه ی حیوانی که نسبت به مجهادین دشمن اصلی اش دارند عراق را نیز حیات خلوت خود کرده اند و بشدت نگران دامنه ی تظاهرات مردم عراق و پایین کشیده شدن نوری ملکی قاتل و مزدور و خائن دارند.

اين در حالي است كه امروز برخي منابع خبري اعلام كردند كه نيروهاي امنيتي عراق 6 عضو گروهك تروريستي منافقين را به علت دست داشتن در ناآرامي هاي روز جمعه گذشته و درگيري با نيروهاي عراقي در اردوگاه اشرف در استان ديالي در شرق عراق بازداشت كردند.

براي چندمين بار پياپي ‌صورت گرفت؛تذكر مجلس به نيروي انتطامي براي مقابله جدي با فروشندگان ماهواره.خبرگزاري فارس: سخنگوي كميسيون فرهنگي مجلس با بيان اينكه استفاده از ماهواره غيرقانوني است، گفت: كميسيون فرهنگي به نيروي خدمتگذار انتظامي تذكر داده است كه مقابله جدي با فروشندگان ماهواره را در دستور كار خود قرار دهد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001221299

اعضای بازار مکاره به جای پیگیری مطالبات مردم تبدیل به ابزار چماق و سانسور پاسدار کودتا گر شده اند و برای نهادینه کردن سانسور همگام با شرکت مخابرات حرکت می کنند که در اشغال پاسداران کودتا گر می باشد.

یک نفر در زندان اهواز به دار آویخته شد

رژیم وحشی ضد بشر ترمز بریده و دنده عقب کنده که در سراشیب سقوط قرار گرفته است . همچنان زوزه کشان خونخواری می کند ومرتکب جنایت مضاعف علیه قربانیان پرورش یافتگان خود می شود.

هرانا : یک تن به نام "کریم.خ" که پیشتر از سوی شعبه سوم دادگاه انقلاب اهواز به اعدام محکوم شده بود، در زندان اهواز به دار آویخته شد.روابط عمومی دادگستری خوزستان، با اعلام این خبر، زمان اجرای حکم نامبرده را صبح شنبه ۲۰ فروردین ۹۰ اعلام کرده است.بر اساس این گزارش وی به اتهام حمل و نگهداری ۲۰۲ گرم هروئین به اعدام محکوم شده است و این حکم از سوی دادستانی کل نیز تایید شده بودافشارنیا دادستان عمومی و انقلاب اهواز در اسفند سال گذشته از اجرای بیش از ۴۰ مورد حکم اعدام در هفت ماه گذشته خبر داده و گفته بود: "اجرای احکام همچنان ادامه دارد و در صورت موافقت رییس قوه قضاییه این احکام به صورت علنی اجرا می‌شوند."

سرلشکر فیروزآبادی: عربستان میخ طویله آمریکاست

بالاخره باید ثابت کند از کجا آمده و تعلیم و آموزش دیده است که نباید اصالت خودش را فراموش کند . زیرا که گفتمان حوزوی حکومتی و پاسداری و بسیجی اینگونه می باشد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در رابطه با حضور نیروهای عربستان سعودی در بحرین اظهار داشت: «خطر بیداری اسلامی بیشتر از همه‌ی کشورها برای عربستان سعودی است». حسن فیروزآبادی عربستان سعودی را «میخ طویله‌ی قدرت آمریکا" خواند و گفت، نمی‌توان با جنگ‌افزار و «طرح‌های ارتجاعی» جلوی "بیداری اسلامی" را گرفت.

آقاي مرگ موش بالاخره از بلژيك قيام كرد! (خبر ويژه)

اینهم شیوه ی برخورد پاسدار سر باز جو حسین شریعتمداری با سازمان و تشکیلات صاحب قدرت در دوران مدعیان اصلاح طلبان که تأکید می کردند محال است که اوضاع به قبل از دوم خرداد 76 باز گردد . در صورتیکه پس از کودتای 22 خرداد 88 اینان هم از سوی کودتاگر منحل شدند و مجبور شده که برای فعالیت خود به برون مرز بروند. اکنون فعالیت برون مرزی شان از سوی سر باز جو شریعتتمداری این چنین به شیوه ی مچ گیری و بازجویی و ریشخند کردن شان فاش شده است .

مي گويند از سر لاعلاجي فلاني شده خان باجي! حالا حكايت به بن بست خوردن شوراي هماهنگي راه سبز در خارج كشور و آفتابي شدن رجبعلي مزروعي است.مزروعي با وجود اينكه بيش از يك سال است از ايران خارج شده اما تا همين چند هفته اخير خجالت مي كشيد اين موضوع را اعلام كند. او كه در بلژيك به همراه برخي همقطاران فراري اقامت گزيده، از چند هفته پيش در رسانه هاي اپوزيسيون آفتابي شده و ابتدا خود را به صورت خودخوانده سخنگوي «سازمان مجاهدين (انقلاب) شاخه خارج كشور معرفي كرد، حال آن كه اساساً شاخه مذكور هرگز معرفي نشده و وجود خارجي ندارد. عضو متواري حزب مشاركت پس از اين شيرين كاري، به تدريج حضور خود در گروه خلق الساعه «شوراي هماهنگي راه سبز» را هم علني كرده و در مصاحبه با سايت روزنت به دفاع از اين شورا پرداخته است.مزروعي در اين مصاحبه مدعي شد: شوراي مذكور از سوي موسوي و كروبي و در داخل كشور [!؟] راه اندازي شده است. اما به دلايل شرايط خطرناك امنيتي نمي تواند وارد مسائلي نظير عضوگيري شود. وي اين پاسخ را در قبال انتقاد خبرنگار روزنت داده كه گفته بود «درهاي شورا كاملاً بسته است و به همين خاطر متهم به انحصارطلبي مي شود». وي در عين حال گفت «سازمان (مجاهدين) و جبهه مشاركت از اين شورا حمايت كرده اند» حال آن كه اعضاي مؤثر و مركزيت، هر دو سازمان در بازداشت به سر مي برند.با وجود دعوت شوراي كذايي به آشوبگري و تحركات ساختارشكنانه و غيرقانوني مزروعي مي گويد هدفگذاري شورا و جنبش سبز، اجراي قانون اساسي است! او مي افزايد: «اعلام راديكال بودن جنبش از آن حرف هايي است كه پايه علمي ندارد. من نديدم كسي تمام اين شعارها را به طور علمي جمع بندي كرده باشد». اين اظهارات در حالي است كه جناب رجبعلي مزروعي به همراه پسر فراري اش دست كم مي دانند به كدام تحركات ساختارشكنانه و البته خبط آلود در سايت هايي نظير نوروز و امروز و كلمه متوسل شده اند.آقاي «مرگ موش» حزب مشاركت در مصاحبه سراسر تناقص خود، تحرك كور و ناكام 25 بهمن در خدمت آمريكا و رژيم صهيونيستي را نشانه زنده بودن جنبش اعلام كرد!تبليغات ضد ايراني در رسانه‌هاي كويتي به اوج رسيده است. روزنامه السياسه كه در ضديت با ايران شهرت دارد، بدون آنكه خريدهاي ميليارد دلاري كشورهاي حاشيه خليج فارس از امريكا و اسرائيل را زير سوال ببرد، تجهيزات دفاعي ايران را براي ترساندن اعراب دانست و افزود: "ايران هرچه اسلحه ويرانگر دارد براي تحريك دولتهاي عربي و اسلامي همسايه بكار مي‌گيرد درحاليكه آنها هيچ خطري براي ايران ندارند." اين تبليغات، بخشي از برنامه‌هاي مشترك آمريكا و حكام مرتجع عرب عليه جمهوري اسلامي ايران براي انصراف افكار عمومي جهان عرب از قيام‌هاي مردمي در كشورهاي عربي است