روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی 4 شنبه 24 فروردین ماه سال 139

نقد و بررسی : روزی نامه ی حکومتی جمهوری " نصيحت به همكاران شيطان "

" تهدید پایانی آن روی سکه ی نصیحت سرمقاله نویس که از موضع سخنگو ی رژیم ضد بشری به کشورهای شورای همکاری خلیج فارس شده است .ماهیت کثیف و اهداف شوم 32 سال آزمون شده ی حاکمان جنایتکار تهران نسبت را بطور عریان بر ملا نموده است "

سرمقاله نویس همچون دزد ناشی به کاهدان زده است . زیراکه تصمیم یا مأموریت دارد تا صدای اعتراضی رهبران کشورهای شورای همکاری منطقه و جهان که پیرامون تناقض و ریاکاری حاکمان تهران پیرامون وقایع منطقه بلند شده است را وارونه کند که پرسش گری می کنند چگونه است رژیم جنایتکاری که در خانه هر صدای منتقد و معترضی را خفه و خاموش ساخته است . ولی مدعی آزادی بیان در کشور هایی شده است که ملت های قیام کننده در گیر مبارزه با دیکتاتور ها می باشند ؟ اکنون سرمقاله نویس پژواک اعتراضی مرگ بردیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح و مبارک ، بن علی ، نوبت توست سید علی مردم نا راضی ایران را فراموش کرده است و با آی دزد، آی دزد کردن و فرار به جلو باترکیب تصویر مار کشی و مار نشان دادن از موضع فرا فکنانه بقول خودش اینگونه آی دزد کنان به سراغ دزدان کشورهای شورای خلیج فارس رفته است تا با این شیوه که جزو مشتقات سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور های همسایه و منطقه است توانسته باشد روزنه ای برای عبور از بحران و بن بست رژیم ضد بشری و کودتایی نا مشروع حاکم بر ایران باز کند که محورش چنین تلاش مذبوحانه و مضحک نموده است :

معروف است كه يك دزد بعد از آنكه در روز روشن جيب كسي را زد و فرار كرد، براي آنكه شناخته و دستگير نشود درحالي كه مي‌دويد فرياد مي‌زد:‌اي دزد! مردم هم به خيال اينكه او در پي دستگيري دزد است با او همراه شدند و مي‌دويدند تا مثلاً دزد را پيدا كنند و همين هوچي گري زمينه را براي فرار و ناپديد شدن دزد فراهم ساخت... اين واقعه اكنون بر اعضاي شوراي همكاري خليج فارس كاملاً منطبق است. آنها كه مجموعه‌اي از چند خانواده هستند و جماعت "آل"‌ها را تشكيل مي‌دهند، با عقب افتاده‌ترين شيوه حكومتي بر بخشي از دنياي عرب حكمراني مي‌كنند و در عين حال اين روزها كه ملت‌هاي عرب عليه ديكتاتورها قيام كرده‌اند همين "آل"‌ها در لباس كدخدا وارد صحنه شده‌اند و قيافه ميانجي به خود گرفته‌اند و به مردم ليبي و يمن توصيه مي‌كنند از محاكمه ديكتاتورها صرفنظر كنند و اجازه بدهند يكي از مهره‌هاي همان ديكتاتورها حكومت را در اين كشورها در دست بگيرند و زمينه را براي حفظ استعمار آمريكا و نفوذ و سلطه قدرت‌هاي استعماري ديگر فراهم سازند"

در ادامه سر مقاله نویس بدون توجه به کمک های مالی کلانی که از سوی ولی وقیح و دولت به نبی بری و شیخ حسن نصر الله و حزب الله لبنان و حماس و جهاد اسلامی فلسطین و شیعیان حوثی در یمن و... شده است که در راستای بحران آفرینی و جنگ افروزی در منطقه و نا آرام وبی ثبات کردنش است که مترادف پیگیری سیاست نقش ساندیس خوران در داخل کشور می باشد. همچنین وی با با نادیده گرفتن رابطه ی نزدیک رفسنجانی با پادشاه و مقامات عربسانی وجود دارد . همینطور سرمایه گذاری های سنگینی که آقازاده ها در شیخ نشین های منطقه نموده اند و با نادیده انگاشتن روش خبر رسانی وارونه ی سازمان پشم و شیشه که پاسدار ضرغامی اعمال می کند.. ولی از موضع طلبکارانه نسبت به سیاست رهبران کشور های شورای همکاری خلیج فارس با عنوان بقول وی " آل ها " اینگونه گزارش داده است :

" جالب است كه اين چند خانواده ديكتاتور، خود بشدت مورد تنفر ملت‌هاي خود هستند و براي آنكه چند صباحي بيشتر به حكمراني موروثي و البته وابسته و انگلي خود ادامه دهند به توزيع پول و دادن امتيازات به مردم متوسل شده‌اند و خودشان بهتر از هر كس مي‌دانند كه سيل قيام‌هاي مردمي جهان عرب آنها را نيز به دريا خواهد ريخت و تاج و تخت آنها را به موزه‌هاي اشياء تاريخي خواهد سپرد. آنها با اين هدف به سراغ ميانجي گري كردن رفته‌اند تا در برابر ملت‌هاي خود، چهره‌اي با ثبات و مستحكم از حكومت خود به نمايش بگذارند و چنين وانمود كنند كه ما ريش سفيدان جهان عرب هستيم و علاوه بر اينكه زير پاي خودمان محكم است، مشكلات كشورهاي ديگر را هم مي‌توانيم حل كنيم. تبليغات وسيع راديو تلويزيون‌هاي شيخ نشين‌هاي جنوب خليج فارس و عربستان، اين نكته را كاملاً نشان مي‌دهد و هر بيننده و شنونده‌اي را متوجه اين نكته مي‌كند كه اين ژست‌ها فقط مصرف داخلي دارد و ملت‌هاي عرب براي اين چند خانواده فاسد،‌ وابسته، عياش و ديكتاتور كمترين ارزشي قائل نيستند و اصولاً آنها را شايسته ورود به اين قبيل مقولات نمي‌دانند. اين شورا ابزاري دردست آمريكاست و درصدد است به دستور آمريكا، ديكتاتورهاي منطقه را نجات دهد و انقلاب‌ها را مصادره نمايد. به عبارت روشن‌تر اين شورا در خدمت اهداف آمريكا قرار دارد و مي‌خواهد سلطه غرب را بر كشورهاي عربي حفظ نمايد. نكته بسيار جالب اينكه مردان و زنان يمني در اظهارنظرهاي خود از آمريكا با عنوان "شيطان" نام مي‌بردند و مي‌گفتند شوراي همكاري آلت دست شيطان شده و مي‌خواهد منافع نامشروع آمريكا در اين منطقه را حفظ كند. آنها اين نكته را هم اضافه مي‌كردند كه شيوخ خليج فارس خودشان هم ديكتاتور هستند و نزد ملت هايشان مقبوليت ندارند و لذا بهتر است فكري به حال خودشان كنند و كاري به كار ما نداشته باشند. شوراي همكاري خليج فارس، از رگ و ريشه‌اي اصولي برخوردار نيست. بناي بي‌بنيادي است كه بعد از حمله صدام و رژيم بعث عراق به ايران با هدف حمايت از صدام و مقابله با نظام جمهوري اسلامي ايران و انقلاب اسلامي تأسيس شد.. علاوه بر اينها، در بي‌بنيادي اين شورا همين بس كه اعضاي آن در ميان خود نيز اختلافات زيادي دارند كه منازعات مرزي يكي از آنهاست. حتي خود خانواده‌هاي حاكم بر شيخ نشين‌ها دچار اختلافات دروني زيادي هستند كه هر چند وقت يكبار منجر به كودتاي پسر عليه پدر، برادر عليه برادر و پسر عمو عليه پسر عمو مي‌شود و آنكه بر مسند حاكميت باقي مي‌ماند دستانش آغشته به خون اعضاي خانواده خود است. آمريكا اين خانواده‌ها را بازيچه خود قرار داده و هر كاري مي‌خواهد از طريق آنها انجام مي‌دهد و هر قدر مي‌خواهد آنها را مي‌دوشد و در واقع بيت المال مسلمين اين منطقه را غارت مي‌كند"

عجیب است که مشخص نیست وقتی این چنین سرمقاله نونیس کیفر خواست بالا و بلند و سنگین برای حاکمان کشو ر های شورای همکاری تنظیم و صادر کرده است و بابد و بیراه گفتن همراه با توهین و اهانت کردن ، اتهام همبه اینان زده است . برای چه در پایان با پر روئی از موضع ضد آمریکایی و بازجو که با شکنجه کردن متهم در اسارت خود وی را وادار به توبه و ندامت و تسلیم وا می دارد .اینگونه با تناقض گویی رهنمود نصیحت به اینان داده است تا برای در امان ماندن و رو نکردن آن سوی سکه بسوی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران آیند :

"نصيحت ما به شيوخ منطقه اينست كه با طناب آمريكا به چاه جديدي كه براي شما كنده شده است نرويد. به جاي سركوب مردم، از مقام كبريائي كه براي خود جعل كرده ايد پائين بيائيد و قدرت را با آنان تقسيم كنيد تا هم خودتان بتوانيد به عنوان شهروند در ميان مردم زندگي كنيد و هم از بردگي آمريكا خلاص شويد. اين اقدام، سعادت دنيا و آخرتتان را تأمين خواهد كرد و اگر طالب نام نيك و نگاه مثبت مردم به خود هستيد نيز فقط از اين طريق به آن خواه?د رسيد نه با اجراي دستورات آمريكا كه شيطان است و غير از اغواي بندگان خدا كاري از او ساخته نيست.. شيوخ منطقه اكنون نيز مي‌توانند روي عطوفت و گذشت جمهوري اسلامي ايران حساب كنند، البته اگر شايستگي نشان ندهند بايد بدانند اين سكه روي ديگري هم دارد. "

در خاتمه اینکه مگر در ایران در 32 سال گذشته مردم ایران در کنار حاکمان صاحب قدرت و ثروت، سهیم بوده و یا سهم برده اند ؟ مگر جز سرکوب و خفقان و ضرب و شتم و زندان و شکنجه و اعدام و سانسور و تهدید و ترور و فقر و بیکاری و اعتیاد وتن فروشی و.... چیز دیگری سهم مردم ایران شده است کهو زیر پوشش ادعای عوامفریبانه ی ضد آمریکایی که هدف پیش برد سیاست زد و بند های پشت پرده با آمریکا و حذف رقبا و منتقدان و مخالفان به اتهام جاسوس و همکار ... دشمن آمریکا بوده است . طوریکه آخرین موردش پس از ترور وکشتن چند سرباز آمریکایی در عراق از طریق سپاه قدس و همکاری عوامل نفوذی درون دولت دست نشانده ی عراق نوری مالکی ، وزیر دفاع آمریکا به عراق کشانیده شد تا که با چراغ سبز نشان دادن و عقب نشینی نظامیان آمریکایی از نزدیکی کمپ اشرف که انجام شد که هدف باز شدن مسیر حمله ی قاتلان و آدم کشان حرفه ای عراقی با سپاه قدس بود که در یک تهاجم جنگی جنایت علیه ی بشریت به مجاهدین کمپ اشرف مرتکب شدند. اما اکنون سرمقاله نویس بطور آشکارا از موضع آی دزد، آی دزد کردن برای فرار از رد گیری و دستگیری و محاکمه دزد چنین از موضع حاکم یا سخنگوی رژیم ضد بشری حاکم بر ایران به شيوخ منطقه نصيحت تهدید آمیز داده است كه با طناب آمريكا به چاه كنده شده برای شان نرويد. و به جاي سركوب مردم، از مقام كبريائي كه براي خود جعل كرده ايد پائين بيائيد و همچون حاکمان رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران قدرت را با مردم تقسيم كنيد تا هم خودتان بتوانيد به عنوان شهروند در ميان مردم زندگي كنيد و هم از بردگي آمريكا خلاص شويد. اگر نه با اجراي دستورات آمريكا كه شيطان است شما هم جزو بندگان شیطان می باشید. آری باید به سوی رژیم ضد بشری حاکم بر ایران آئید که همانگونه که با اشغال گران ، برای اشغال افغانستان و عراق همکاری شد . سپس صدام حسین در صبح زود عید قربان با تبانی اشغال گران بر دار کشیده شد . بنابراین چون حاکمان تهران خيرخواه همسايگان خود مي‌باشد و همین طرح و توطئه ی صدام حسین را برای شان در سر می پرورانند . پس تأکید می شود که هر چه زودتر تسلیم شویدو به سوی رژیم فاشیستی مذهبی و تروریسی آئید .اگر نه بايد بدا نید اين سكه روي ديگري هم دارد. که در عراق و بحرین و لبنان و یمن شاهدش هستید. باید گفت همین تهدید پایانی آن روی سکه ی نصیحت سرمقاله نویس که از موضع سخنگو ی رژیم ضد بشری به کشورهای شورای همکاری خلیج فارس شده است .ماهیت کثیف و اهداف شوم 32 سال آزمون شده ی حاکمان جنایتکار تهران نسبت را بطور عریان بر ملا نموده است .

هوشنگ بهداد

http://www.jomhourieslami.com/1390/13900124/13900124_01_jomhori_islami_sar_magaleh_0001.html

روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی 4 شنبه 24 فروردین ماه سال 139

نصيحت به همكاران شيطان