گزیده خبر های 24 فروردین قسمت - 3

اين كلاهبردار 1200 ميليارد توماني كيست؟! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/900124/2.htm#other207

سئوالی که پاسدار سربازجو شریعتمداری پرسش کرده جوابش آنقدر روشن می باشد که مطرح کردنش نوعی خودزنی یا داستان تف و تاق و ریش می باشد. زیرا که حاصل یک جمله ی قصار و یک ووعده ی خمینی شیاد است که اوایل انقلاب گفت حکومت آینده از آن مستضعفان و پا برهنگان است و افزود که اقتصاد مال خر است . خوب از چنانچه اولی نه اینکه برای محرومان به واقعیت نه پیوست . و لی دومی که عملی شد . آنگونه که بدون آنکه گفته شود 9 نفر صاحبان سرمایه اقتصادی خری کلان شده ی دیگر کیستند ؟ اما حد ا قل اطلاعاتی که پیرامون یکی از این 10 نفر داده شده است البته بدون آنکه مشخصات کا مل وی فاش و بیان شود. آنهم بدلیل اختلافات درونی که محور رحیم مشایی پیش آمده است .از روی ناچاری این چنین روشنگری های موضعی و مقطعی انجام می گیرد تا که نشان داده شود چگونه شیادی و کلاشی رایج شده است و غارتگران با چه شیوه هایی دست به اجرای یک سناریوی جالب یا ترفندی می زنند . از جمله خودوری پژوی ابو قراضه ی عهد بوق رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد بدون باور به تئوری های اقتصادی با قیمت بس کلان خریداری می شود تا که اینکه اینگونه مبارزه با مفسدان اقتصادی شود . یعنی هدف این اقدام مالیده کردن مبلغ بیش از یک میلیارد دلار بدهی ها یش به بانک می باشد . البته کسی هم نمی گوید در کشوری که سابقه ی صدور احکام بیشمار اعدام و قطع اندام برای آفتابه دزدان در 32 ساله گذشته دارد مشخص نیست که چگونه و از چه کانال مافیایی اینگونه انگلان غارتگر موفق می شود چنین آسان در زمان کوتاه صاحب ثروت نجومی شوند که در موردش گفته شده است در شرایطی که درسال هاي گذشته يك سوله بوده كه به عنوان انبار و كارهاي كوچك صنعتي وی استفاده مي كرده است. ولي به تدريج از طريق ارتباط هاي مختلف دولتي توانسته است به ثروت كلاني دست پيدا كند، كه همانگونه که اشاره شد گفته مي شود جزو 10سرمايه دار برتر كشور است. حال متوجه شدید که چگونه مردم به خصوص محرومان و تهی دستان با ادعای پوشالی و سیاه کنی بردن نان بر توی سفره های خالی محرومان و دولت مدعی امام زمانی 70 میلیونی ساده زیست عاشق خدمت به مردم ایران و نه شیفته ی قدرت مردم سر کار گذاشته شدند تا که فضا وشرایط برای اینگونه غارتگران هموار گردد تاکه صاحب ثروت های کلان نجومی شدند؟ یا اینکه برای چه پاسدار میلیاردی وزیر رفاه شد . یا اینکه محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهوری پرونده ی اختلاس میلیارد ها تو مانی دارد . مهمتر اینکه خود پاسدار گماشته احمدی نژاد نیز در زمان شهر دار تهران بودنش دست به اختلاس مبلغ 350 میلیارد تومانی زد که بدستور ولی وقیح پیگیری اش از سوی بازار مکاره ی هفتم متوقف شد . حال این وضعیت را با رشد افزایش 9% دستمزد حد اقل کار گران از سوی دولت و کارفرایان مقایسه کنید که کمتر از یک سوم شاخص رقم تخمین زده ی نرخ حد اقل دستمزد زیر خط فقر اقتصادی می باشد..

چند روز پس از افشاي نام و سوابق يك بدهكار بزرگ شبكه بانكي كشور، همچنان سكوت در قبال اين خبر ادامه دارد و بخش هاي مربوطه اجرايي كه وظيفه شفاف سازي و اطلاع رساني را دارند، ترجيح داده اند درباره اين خبر، سكوت كنند.اين خودرو در مزايده سازمان بهزيستي پس از هفته ها به فروش رسيد و در حالي كه در روزهاي اول گفته مي شد انتظار مي رود با توجه به محبوبيت احمدي نژاد در منطقه و كشورهاي حاشيه خليج فارس، يك خريدار خارجي از اين كشورها براي خريد خودرو اقدام كند، در نهايت اعلام شد كه يك ايراني كه خواسته نامش فاش نشود، آن را به رقم دو ميليارد و500 ميليون تومان خريده است.در جلسه مزايده خودرو، فردي كه خود را به خبرنگاران محمود ايساري وكيل شركت خريدار خودرو معرفي كرد، گفت كه «موكلش» براي اين كار علاقه «شخصي» به احمدي نژاد و همچنين روحيه استكبارستيزي و صهيونيستي ستيزي وي را درنظر داشته است.با اين حال، اعلام نشد چه كسي يا چه شركتي اين خودرو را خريده است و اگر اين شخص يا شركت داراي چنين روحيه استكبارستيزي است آيا محل بهتري براي هزينه پولش واقعا نمي توانسته پيدا بكند، آيا مي توان باور كرد پول حلالي كه با زحمت فرد يا افرادي به دست آمده باشد به همين راحتي صرف خريدي شود كه هيچ عايدي براي خريدارش نداشته باشد.گفته مي شود بحث خريد اين خودرو يك موضوع حاشيه اي براي ايجاد حاشيه امن در بازپرداخت نكردن بدهي كلان بانكي بدون اطلاع رئيس جمهور و با طراحي برخي افراد مشكوك و نفوذي بوده است.در حالي كه رئيس جمهور محترم بر ريشه كني ربا و اصلاح نظام بانكي در سال 1390 تاكيد ورزيده است و اين اقدام در صورت انجام به موفقيت بزرگي در كنار موفقيت طرح هدفمندي يارانه ها تبديل خواهد شد، انتظار مي رود مسئولان محترم و مربوطه دولت، در قبال خبر ياد شده سكوت نكنند و با پيگيري ماجرا و سپردن مفسد اقتصادي مورد اشاره به دست عدالت، از توهم پراكني دشمنان نسبت به سلامت اقتصادي دولت جلوگيري كنند..

همذات پنداري اصلاح طلبان فراري با سازمان تروريستي منافقين (خبر ويژ)

http://www.kayhannews.ir/900124/2.htm#other208

سرباز جو پاسدار حسین شر یعتمداری ضمن نمایش دادن کینه ی هیستریکی سربازجویی زندان اوین و همکار بودنش با سعید امامی علیه ی مجاهدین را فاش کرده است . اما از طرف دیگر لو داده است که چگونه اگر چنانچه برای تعقیب و تنبیه رقیب مغلوب بطور تاکتیکی به سایت گویا نیوز بد و بیراه می گوید .ولی ثابت کرده است که بطور استراتژیکی علیه ی مخالفان بر انداز با هم دیگر می باشند . چونکه این سایت نه تعلق به بر اندازان ندارد که بلند گوی جناح از قدرت حذف شدگان مدعی اصلاح طلب و جنبش سبز است که تلاش برای باز گشت دوباره بقدرت زیر پرچم ولایت وقیح می کنند که مردم معترض ایران در هر فرصت بدست آمده مرگ نثارش کرده اند. اکنون سربازجو شریعتمداری ناراحتی ونگران از محکوم کردن جنایت جنگی علیه ی بشریت به کمپ اشرف شده است ولی آویزان به جنبش سبزشده است که مسالمت جوی ضد خشونت است و بقول چرا وی با مجاهدین همدلی نموده است و سمت و سوی بقول سخنگوی وزارت دفاع عراق قاتلان حرفه ای آدم کشان را نگرفته اند؟ وقتی موضع گیری های چند پهلو که در این سایت بازتاب می شود مشخص است که زنگی مست فرصت می یابد تا تیغ برکف دست به تیغ کشی و عربده کشی علیه ی مدافعان و امضاء کنند گان بزند که حمایت شان شرط و شروط و تناقض آمیز است برای همین پاسدار سرباز جو از موضع بازجویی اینان را متهم به همکاری با مجاهدین پس از کودتای 22 خرداد و تظاهرات ضد حکومتی پس از آن نموده است .

سازمان تروريستي ياد شده تلاش رسانه اي وسيعي را به همراه برخي رسانه هاي غربي انجام داد تا ضمن مظلوم نمايي، سوابق سياه گذشته را به فراموشي بسپارد.همزمان برخي گروهك ها نظير سلطنت طلبان (رضا ربع پهلوي)، حزب دموكرات، فدائيان خلق، حزب توده و شماري از وابستگان، جبهه ملي و ملي مذهبي به حمايت پر از تناقض از منافقين پرداختند و نسبت به نقض حقوق بشر ابراز نگراني كردند. آنچه در اين ميان جالب بود همراهي توأم با احتياط اصلاح طلبان فراري با اين موج حمايت از تروريست ها بود. به غير از سايت جرس وابسته به كديور و مهاجراني، شبه اصلاح طلباني نظير فريبا داودي مهاجر، علي افشاري، روزبه ميرابراهيمي، مجيد محمدي، اميرحسين گنج بخش، سعيد قاسمي نژاد، مهدي اميني و محمد صادقي نيز از منافقين ابراز حمايت كرده و در عين حال مدعي شده اند اين فارغ از پرونده و سوابق سازمان ياد شده است!با وجود اين تحرك شرم آور، مروري بر برخي مطالب رسانه هاي ضد انقلاب نشان مي دهد كه آنها نيز معتقدند منافقين به اعتبار سوابق جنايت و ترور عليه دو ملت ايران و عراق، هيچ توجيهي براي ادامه حضور در پادگان نظامي اشرف ندارند و آخرين بقاياي رژيم جنايتكار صدام هستند كه بايد پاكسازي شوند.يادآور مي شود دفاع اصلاح طلبان فراري از تروريست ها در حالي است كه آنها در اغتشاشات خياباني سال هاي 78 و 88 در صف مشترك براندازي و در كنار منافقين قرار داشتند و پس از آن هم براي فرار از كشور از سرويس هاي ويژه اين سازمان تروريستي برخوردار شدند و بنابراين حساب آنان كاملا با هم آميخته شده است. سال گذشته فاطمه حقيقت جو از همه جريان هاي اپوزيسيون مدعي اصلاحات و از جمله از سازمان منافقين دعوت كرده بود كه به ائتلاف كامل برسند.

وضعیت حاد جسمی سعید ماسوری و ممانعت بازجویان از درمان وی

گویا دژخیمان و آدم کشان حرفه ا ی درسیاه چال های رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی تصمیم دارند این قربانی سعید ماسوری را نیز به سرنوشت زنده یاد محسن دگمه زجر کش کنند تا رقابتی با قاتلان و آدم کشان حرفه ای در عراق داشته باشند که با تهاجم جنایت جنگی علیه ی بشریت در کمپ اشرف مرتکب شدند . که پس از جنایت تعدادی از مجروحین مجاهد را ربوده و به گروگان گرفته اند تا زجر کش نمایند.

بنابه گزارشات رسیده به" فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" زندانی سیاسی سعید ماسوری از ناراحتی حاد گردن درد و کلیه به شدت رنج می برد ولی بازجویان وزارت اطلاعات از درمان او ممانعت می کنند.زندانی سیاسی سعید ماسوری بیش از 6 ماه است که از ناراحتی حاد گردن درد و کلیه درد و ناراحتی لثه رنج می برد.ناراحتیهای او اخیرا همراه با دردهای شدید و مستمربه حد طاقت فرسایی شدت یافته است که آرامش و قرار را از او سلب کرده است. زندانی سیاسی سعید ماسوری تا به حال بارها خواستار رسیدگی به وضعیت جسمی اش شده است ولی از درمان او خوداری می کنند. عامل اصلی ممانعت از درمان این زندانی سیاسی بازجویان وزارت اطلاعات می باشند.بازجویان وزارت اطلاعات بطور سیستماتیک بیماریهای جسمی زندانیان سیاسی را به عنوان وسیله ای برای تحت فشار و مورد شکنجه قرار دادن زندانیان سیاسی بکار می برند.لازم به یادآوری است دکتر سعید ماسوری در سال 1379 توسط مأمورین وزارت اطلاعات دستگیر و چند سال در سلولهای انفرادی زندان دزفول،اهواز و بند 209 زندان اوین بسر برد. او در طی این مدت تحت شکنجه های وحشیانه جسمی و روحی قرار داشت. در سال 1381 مورد محاکمه قرار گرفت و به اعدام محکوم شد ولی با فشارهای بین المللی حکم اعدام او به حبس ابد تبدیل گردید و در حال حاضر در سالن 12 بند 4 زندان گوهردشت کرج در شرایط حاد جسمی و بدون درمان زندانی است

جهت اطلاع

دامنه ی اختلافات که به لج لج بازی و ززبان برذای هم در آورده است آنگونه گسترده و عمیق شده است که در تک و پاتک زدن های رقبای اصول گرایان حاکم و منتقد دولت همیشه گل آخرر ا پاسدار گماشته احمدی نژاد زده است.

در جلسه اخير هيئت دولت كه با حضور مقامات اجرايي كشور در محل سابق مجلس شوراي اسلامي برگزار شد، رئيس‌جمهور بار ديگر به دفاع از مشايي رئيس دفتر و رحيمي معاون اول خود پرداخت. به گزارش شفاف، در اين جلسه، احمدي نژاد گفت: رحيمي در ارائه خدمت شب را از روز نمي‌شناسد و آنقدر در پيگيري امور دقت دارد و وقت مي‌گذارد كه همكاران خسته مي‌شوند ولي ايشان خستگي نمي‌شناسد. بارها ساعت‌هاي انتهايي شب با من تماس مي‌گيرد و مي‌پرسد آيا موردي براي پيگيري مانده است؟! روحيه ايشان براي خدمت اين گونه است. درباره اسفنديار رحيم مشائي نيز رئيس‌جمهور گفت: وقتي اين همه هجمه و تخريب را عليه مشايي مي‌بينم به حال او غبطه مي‌خورم. مشايي انسان زلالي است و براي خدمت از آبروي خودش مايه گذاشته است.

چرا گفته نمی شود که 32 سال است که زیر پوشش مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و مواد مخدر از ولی وقیح گرفته تا رفسنجانی و سایر آخوند های حکومتی و آقازاده ها و حتی پرسنل دستگاه فاسد قضاییه و رئیس و اخوی هایش پای بساط منقل تلخکی و دود وکباب و... می باشند .خوب هنرپیشگان سینمایی این رژیم ضد بشری هم طور دیگر با آبکی حال می کنند این به آن در . خوب در رژیم از رأس آلوده به فساد و رشه و تبعیض دیگه جای گله و اعتراضی باقی نمی ماند

* پشت پرده فساد جاري در سينما را بايد در آلودگي‌هاي بعضي عناصر فعال آن دانست. به گزارش تابناك به نقل از بولتن نيوز اخيراً يكي از عناصر فعال سينما كه اتفاقاً در بسياري از پروژه‌هاي سينمايي هم حضور فعالي دارد به بهانه روز سيزده‌به‌در در ويلاي شخصي خود در جاجرود اقدام به برپايي پارتي آن هم به سبك ديسكوهاي غربي نمود. اين شخص كه براي اين مراسم خود از بسياري از بازيگران و چهره‌هاي مطرح سينما دعوت كرده بود با تهيه مقدار قابل توجهي مشروبات الكلي مراسم رقص و آواز را در ويلاي خود ترتيب داد. در اين مهماني كه به صورت مختلط ترتيب داده بود بسياري از بازيگران سينما به مصرف مشروبات الكلي پرداختند و برخي از آن‌ها بقدري در اين كار افراط كردند كه پيشنهادات بي‌شرمانه‌اي به برخي از حاضرين دادند

توصيه رئيس مجلس خبرگان رهبري به مردم منطقه:مراقب مصادره حركت‌هاي اسلامي خود توسط آمريكا باشيد

خبرگزاري فارس: آيت‌الله مهدوي‌كني با بيان اينكه ايران اسلامي از حركت‌هاي اسلامي منطقه حمايت مي‌كند، گفت: برادران مسلمان آگاه باشند كه آمريكا از گوشه‌اي وارد نشود و حركتشان را مصادره نكند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001240966.

آخوند فسیل ویلچری فکر کرده است که منطقه هم همچون اوایل انقلاب ا در ایران است که چون انقلاب ایران با دین ابزاری شده ملا خور شد . بنابراین اکنون نگران هووی آمریکا ست که به جای ملاخور شدنش تحولات منطقه با پسوند اسلامی ، آمریکا با حذف اسلامی قیام ها جانشین ملایان ایران شود.

انتقاد آيت‌الله مصباح يزدي از جريان انحرافي نفوذي در اصولگرايان.كسي كه در عمرش ارتباطي با يك عالم نداشته،هر روز به اسلام ضربه مي زند.خبرگزاري فارس: آيت‌الله مصباح يزدي گفت: چگونه كسي كه در عمرش با عالمي ارتباط نداشته و علاوه بر آن هر روز ضربه‌اي به اسلام مي‌زند، مي‌تواند براي اسلام مفيد باشد و معلوم نيست چه شده كه برخي نيز به آن‌ها دل بسته‌اند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001240889

بالاخره آخوند تئوری پرداز خشونت و مرگ و دروغ پس از جا به جایی رحیم مشایی موضع گیری علیه ملی گرایی مکتب ایرانی وی کرده است . به نظر می رسد که سهم پرداختی کلان دولت به وی کاهش یافته است که به جای حمایت از دولت همچون گذشته لب به انتقاد گشوده است. البته این موضع گیری انتقادی بی ربط به رقابت نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی تقلباتی و انتصاباتی بازار مکاره ی نهم نمی باشد.

ضمن اشاره به روايتي از بزدلي نظاميان سعودي؛فلاحت‌پيشه: عربستان حقير‌تر از آن است كه درباره ايران اسلامي صحبت كند.خبرگزاري فارس: رئيس كميته روابط خارجي مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه واكنش ايران به احتمال تحرك نظامي عربستان غيرقابل تصور و پشيمان‌كننده خواهد بود، گفت: عربستان حقير‌تر از آن است كه درباره ايران اسلامي صحبت كند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001240980

اینهم موضع لمپنی و لات منشانه ی تهدید وتحقیر آمیز یک عضو بازار مکاره علیه ی عربستان سعودی که چرا انتقاد به فضولی های بی جای حاکمان تهران در امور داخلی بحرین و کویت و عربستان کرده است؟

مرگ یک زندانی، بر اثر شکنجه در انفرادی زندان رجایی شهر

باز هم جنایت ضد بشری از درون سیاه چال های رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران گزارش شده است و دنیای غرب هم به جای اتخاذ تصمیم جدی برای دفاع از جان انسان ها در ایران در شرف پیش برد سیاست خائنانه مماشات گرایانه اش در راستای پیگیری غارتگرانه ی منافع اقنتصادی اش می باشد

روز دوشنبه جسد یک زندانی مالی که بر اثر شکنجه های طاقت فرسا فوت شده بود از سلول انفرادی بند یک به بهداری زندان رجایی شهر کرج منتقل شد.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران روز دوشنبه جسد یک زندانی به نام جواد عسگری که به اتهام مالی (عدم پرداخت مهریه) در زندان بسر می‌برد در شرایط وخیمی به بهداری این زندان منتقل شد. بر اساس گفته نگهبانان بند یک این زندانی که جهت تنبیه به انفرادی بند یک منتقل شده بود، هفته های متمادی با دست بند و به صورت قپانی در این بند‌‌ رها شده بود.پزشکان مستقر در بهداری اوین علت مرگ این زندانی را بر اثر شکنجه های طاقت فرسا ذکر کرده اند، به دلیل نفوذ دست بند در «استخوان پا» پزشکان مجبور به شکستن پای وی شدند.گفتنی است، آثار شکنجه جسمی در بدن وی نیز به شکل وخیمی مشهود بوده است و نامبرده از ناحیه چانه، دست راست و پای چپ به شدت آسیب دیده بود