دروغ نامه ی کیهان دو شنبه 22 فروردین ماه سال 1389

نقد و بررسی : (يادداشت روز)دروغ نامه ی کیهان " يامدهاي حقوقي تحولات منطقه "

"مگر در کار نامه ی تاریک وننگین عملکرد رژیم ضد بشری چه نکته یا پوئن مثبتی وجود دارد که قابل توجه ی قیام کنندگان منطقه واقع شده که مدعی قلم بر دست یادداشت روز نویس ادعاش را نموده است؟!"

وقتی پاسدار ان و همپالگی های سانسور چی و قلم شکنان چماق دار و باز جو یان تحریف گر و پرونده ساز ان وارونه گو قلم بر دست و تحلیل گر می شوند . آنهم یاد داشت روز نویس دروغ نامه ی کیهان و همکارسربازجوی پاسدار شکنجه گر شریعتمداری شده است که خودش استاد و مختصص جراحی کردن دگر اندیشان در زندان و خراطی کننده ی خقایق و سانسور کننده واقعیت ها می باشد . باید که قلم بر دست مدعیبرای توجیه گری با شیوه ی مار کشیدن و تصویر مار نشان دادن وارد صحنه شود تا دست به سانسور فریاد های معترضان ایرانیان ناراضی بزند که از فاصله ی 25 بهمن 89 و یکم و دهم و شانزدهم اسفند و شب عید 5 باز فریاد اعتراضی مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیخ و مبارک ، بن علی ، نوبت توست سید علی زده شد . ولی اکنون با کمال پررویی قلم بر دست بخش مربوط به ولی وقیح منفور و نامشروع را به تیغ سانسور سپرده است و برای اینکه ثابت کند که گویا نه اینکه در ایران کودتا نشده و حکومت کوداتیی و دیکتاتوری حاکم نمی باشد و نه از وحشت تحولات و قیام های ضد دیکتاتوری منطقه کروبی و موسوی با همسران شان در حصر خانگی واقع شده اند. همچنین پس از اعدام زجر کش کردن چند حامی مجاهدین در سیا ه چال های ایران در نیمه شبانگاه جمعه ی خونین و سیاه شبیخون زدن مجاهدین کمپ اشراف توطئه ی مشترک جنایت جنگی علیه ی بشریت هم اجرا شد . در ادامه قلم بر دست یادداشت روز نویس از موضع فرافکنی و پاک کردن صورت مسأله در ابتدای یادداشت روز خود این چنین بقول خوش وقایه 3 ماهه منطقه از موضع ضد آمریکایی و نقش شورای امنیت سازمان ملل را رهگیری نموده است :

رهگيري تحولات منطقه در 3 ماه گذشته نشان دهنده عزم راسخ ملت ها بر سرنگوني حكومت هاي دست نشانده و سرسپرده است. سقوط ديكتاتورهايي چون «حسني نامبارك» و «بن علي» و به نتيجه نرسيدن دسيسه آمريكا و غرب براي مصادره انقلاب هاي مردمي در تونس، مصر، ليبي، يمن، بحرين و... حاكي از آن است كه پيامدهاي اين تحولات شتاب آلود بر مسير اراده ملت ها در جريان است و توطئه ها و كارشكني ها در اطراف و اكناف خيزش و خروش مردمي و موج بيداري اسلامي در پهنه منطقه ابتر خواهد ماند تا صف رو به سقوط ديكتاتورها و سقوط زنجيره اي دولت هاي وابسته به نظام سلطه لباس عينيت بر تن نمايد.از آغاز انتفاضه و قيام ملت هاي منطقه كه از تونس كليد خورد و به صورت دومينو به مصر، يمن، ليبي، بحرين و... رسيد و اردن و عربستان را در صف انتظار دارد، همواره با راهبرد «مشت آهنين» و سركوب اعتراض هاي مدني و مردمي از سوي دولت هاي دست نشانده و ديكتاتورهاي حاكم بر آنها روبرو شده است كه با ضرب و جرح و كشتار مردم خشونت آفريده اند. در اين ميان- آنگونه كه مسبوق به سابقه است- نهادهاي بين المللي بار ديگر كاركرد دوگانه خود را در موضوعات و مصاديقي از اين دست به نمايش گذاشتند. بنابراين اولين پيامد حقوقي تحولات منطقه با توجه به ناكارآمدي سازمان ملل و بخصوص ركن محوري آن يعني «شوراي امنيت» سوگيري ملت هاي منطقه و افكار عمومي دنيا براي ترميم ساختار كهنه و فرسوده بزرگ ترين سازمان بين المللي است. متاسفانه پس از صدور قطعنامه شوراي امنيت درباره ليبي اتفاقات بعدي به وضوح نشان مي دهد كه اين شورا در خدمت به آمريكا و اذنابش به صدور چنين قطعنامه اي همت گمارده است!:

قلم بر دست یادداشت روز نویس در ادامه برلبه ی تیغ راه رفته و دست به خوشرقصی زدن و طنازی علیه ی حقوق بشر و سازمان ملل کرده است و پیرامون وقایع منطقه به خصوص شرایط لیبی تحلیل ولی وقیح پسندانه زده است . غافل از آنکه آن سوی این خوشرقصی بررسی وقایع جنایات جنگی جنایت علیه ی بشریت در کمپ اشرف می باشد که ریش ولی وقیح و پادویش نوری مالکی دست نشانده در این جنایت گیر می باشد. ولی این مأمور وارونه گوی با گریز به صحرای کربلا زدن بازهم با نادیده گرفتن دست به سانسور آشکار زده است و فریاد و مطالبات مبارک ، بن علی ، نوبت توست سید علی و مرگ بر دیکتار گفتن های مردمم عترض ایران ، سخنگوی ملت های منطقه شده است و چنین فتوا ی محاکمه کردن بن علی و مبارک و رژیم اسراییل و جنگ 22 روزه صادر و یا کرده است:

"مسئله سؤال برانگيز ديگر در مورد سازمان ملل، سكوت اين سازمان و شوراي امنيت در مقابل تجاوزات و جنايات عربستان در سركوب و كشتار مردم بحرين است كه بر مبناي موازين حقوق بين الملل و تعهدات بين المللي، مصداق بارز «جنايت عليه بشريت» و جرم و تجاوز است. بي شك اقدامات سبعانه عربستان و قشون كشي به بحرين براي كشتار و خونريزي مردمان آن كشور مظهر «تروريسم دولتي» است كه آل سعود- و همچنين آل خليفه- به اصطلاح در توجيه آن به بهره گيري از نيروهاي نظامي مشترك 6 كشور عضو شوراي خليج فارس تحت عنوان «سپر جزيره» استناد كرد. اين در حالي است كه فلسفه تاسيس «سپر جزيره» دفاع از كشورهاي عضو در هنگام تجاوز يك كشور خارجي به يكي از كشورهاي عضو شوراي همكاري خليج فارس است كه بحرين و عربستان از اعضاي اين شورا هستند. امروز اين خواسته عمومي مردم منطقه در گستره اي فراتر از مرزهاي يك كشور شعله گرفته است و مردم در يمن، مصر، تونس، بحرين و... خواستار محاكمه قضايي «علي عبدالله صالح»ها، «مبارك»ها، «بن علي»ها و آل خليفه ها هستند. جمعه گذشته در مصر كه «جمعه پاكسازي و محاكمه» نام گرفته بود بيش از يك ميليون نفر از مردم اين كشور با تجمع در ميدان التحرير قاهره تصوير «حسني نامبارك» را در قفسي قرار داده و اين ديكتاتور مورد حمايت آمريكا را به صورت نمادين محاكمه كردند. بدون ترديد مطالبه عمومي ملت ها و افكار عمومي منطقه براي محاكمه حاكمان ديكتاتور، متجاوز و دست نشانده و در ادامه محاكمه نمادين آنها بستر را براي برپايي محكمه اي عادلانه و به دور از سيطره و نفوذ قدرت ها آماده مي نمايد.در همين زمينه مي توان به موج مطالبه افكار عمومي در محاكمه سران كودك كش رژيم جعلي صهيونيستي پس از جنگ 22 روزه غزه اشاره كرد كه در نهايت منجر به گزارش قاضي ريچارد گلدستون شد"

بالاخره قلم بر دست یادداشت روز نویس روضه خوان بازهم با فراموش کردن رکور دار جهانی محکومیت جهانی نقض مستمر حقوق بشر در رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایرا ن در عوض تلاش مذبوحانه کرده است تا برای پوشش سفید کردن این پرونده ی ننگین محکومیت نقض زیرآب نقض حقوق بشر در ایران رابزند و بی اعتبار کند و قیام های منطقه را الهام گرفته از اسلام ابزار سرکوب شده در ایران بداند و از موضع ضد آمریکایی و ضد اسراییلی و نماینده ی ملت های منطقه شدن چنین تحلیل حوزوی – پاسداری دهد :

:پاسخ پيچيده نيست و تحولات منطقه اي خود بهترين نشانه اي است كه ما را به سوي حقيقت رهنمون مي سازد. شوراي حقوق بشر به منظور انحراف افكار عمومي از جنايات و تجاوزات رژيم هاي مرتجع و مستبد عربي، ايران اسلامي را نشانه مي رود و طرفه آنكه اين قطعنامه ضدايراني تهي از هرگونه ادعاي مستند و دليل محكمه پسند است.همچنين از آنجايي كه به اعتراف دشمنان نشان دار نظام جمهوري اسلامي همچون نتانياهو تا هيلاري كلينتون و اقرار رسانه هاي غربي، تحولات منطقه و خيزش عليه حاكميت هاي مستبد و مفسد ملهم از انقلاب اسلامي ايران است شوراي حقوق بشر سازمان ملل متحد براي مخدوش كردن تاثيرگذاري و قدرت نرم انقلاب اسلامي به اين قطعنامه به اصطلاح حقوق بشري روي آورد. به هر حال امروز اين سؤال در افكار عمومي ملت ها نضج يافته است كه چرا عربستان- آنچنان كه دبكا ارگان رسانه اي سرويس اطلاعاتي رژيم صهيونيستي گزارش مي دهد- 11 هزار نيروي نظامي و اشغالگر براي سركوب مردم مظلوم و بيگناه بحرين فرستاده است و دست به كشتار و خونريزي مي زند اما عليه ايران اسلامي قطعنامه صادر مي شود؟ چرا شوراي حقوق بشر سازمان در مورد بازداشت و دستگيري 500 فعال سياسي بحرين و حتي بازداشت نبيل رجب- رئيس مركز حقوق بشر بحرين- سكوت كرده است؟آمريكايي ها و غربي ها بايد بدانند و از گذشته و حال عبرت بگيرند كه در آينده نزديك ملت هاي منطقه و حتي فراتر از منطقه در گستره و مقياس جهاني آنها را محاكمه و مجازات خواهند كرد چرا كه پيامدهاي حقوقي تمامي تحولات منطقه آشكارا نشان مي دهد كه غرب به سركردگي آمريكا مسبب اصلي همه جنايت ها، تجاوزات، چپاولگري ها و افزون خواهي هاست"پ

در خاتمه اینکه مدعی قلم بر دست یادداشت روز نویس از موضع فرار به جلو و کتمان کردن حقایق و تیز کردن تیغ سانسور برای جراحی کردن واقعیات که نه ایران گیر بلکه در منطقه و جهان فرا گیر شده است و بگوید که فضای داخل ایران چگونه است؟ به خصوص پس از کودتای تقلباتی 22 خرداد - 88 در ایران چه اتفاق افتاد؟ مردم ایران دست به چگونه اقدامات و تظاهرات ضد حکومتی زدند و چه شعار و فریادهایی را سر داددند و با اینان چگونه بر خورد شد؟ به ویژه اینکه با رهبران رقیب که بقول کودتا گران بیش از 13 میلیون رأی به ااینان داده شد، چگونه رفتار شده است؟ همچنین چه تعداد در روند ادامه ی تظاهرات ضد حکومتی جان باختند یا مجروج و باز داشت شدند . سپس چگونه از اینان با شکنجه اعتراف گیری شد . آنگاه از سوی سر دژخیم ابو القاسم صلواتی در بیداد گاه نمایشی و فرمایشی تلویزیونی محاکمه و به زندان های سنگین محاکمه واحکام کیلویی فرمایشی صادر شد. البته برای بر خی از متهمین قربانی هم حکم اعدام صادر شد. سپس چند تا از این متهمان قربانی در سیاه چال ها اعدام و زجر کش شدند؟ بعلاوه مگر در صبح زود جمعه ی خونین و سیاه 19 فروردین نخست وزیر دست نشانده ی عراق حیات خلوت شده برای حاکمان تهران طرح مشترک جنایت جنگی علیه ی بشریت به کمپ اشرف مرتکب نشدند که موجب جان باختن 34 مجاهدو مجروح شدن بیش از 300 نفر از مجاهدین اشرف و ربودن تعدادی از اینان شده است؟از سوی دیگر بازتاب قیام های منطقه موجب افزایش اوج گرفتن تنش میان رژیم فاشیستی مذهبی و تروریستی ایران با کشور های عضو شورای همکاری خلیج فارس شده است که ناشی از سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز ومداخله گری درامور داخلی این کشور ها می باشد . اما قلم بر دست یادداشت روز نویس بر زیر سئوال بردن رتبه ی اولی جنایت32 ساله ی جهانی محکومیت نقض مستمر حقوق بشر حاکمان تهران می باشد . حال سئوال است که مگر در کار نامه ی تاریک وننگین عملکرد رژیم ضد بشری چه نکته یا پوئن مثبتی وجود دارد که قابل توجه ی قیام کنندگان منطقه واقع شده که مدعی قلم بر دست یادداشت روز نویس ادعاش را نموده است؟!

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900122/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان دو شنبه 22 فروردین ماه سال 1389

پيامدهاي حقوقي تحولات منطقه (يادداشت روز)