گزیده خبر های 26 فروردین - 90

با تأكيد بر لزوم موضعگيري مدعيان حقوق‌بشر ‌در‌باره جنايات بحرين؛ابراهيمي:‌ ‌مجامع بين‌المللي‌ اقدام جدي نكنند ‌شريك‌جرم سعودي‌ها محسوب مي‌شوند.خبرگزاري فارس: نايب رئيس اول كميسيون سياست خارجي مجلس با اشاره به كشتار مردم بي‌دفاع بحرين توسط رژيم آل سعود‌ گفت: مجامع بين‌المللي بايد فوراً در برابر تحولات منطقه اقدام جدي انجام دهند، وگرنه شريك جرم رژيم وهابي آل سعود محسوب مي‌شوند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001243141

پس از اینکه آقازاده این آخوند پالان ساییده عضو بازار مکاره باجناق مجتبی خامنه ای شده است یعنی همسرش دختر هم منقلی ولی وقیح غلامعلی حداد عادل کلان رانتخوار می باشد اکنون ولی وقیح گونه فتوای متهم ومحکوم وشریک جرم کردن مجامع بین المللی کرده است که چرا تسلیم سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز و مداخله گری در امور کشور های منطقه و همسایه به خصوص در بحرین رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی نشده اند . البته این وارونه گویی مربط به فرافکنی و پاک کردن صورت مسأله شریک جرم جنایت جنگی علیه ی بشریت کمپ اشرف است که خامنه ای مالکی مجرمان اصلی هستند.

يادداشت تحليلي محمد سعيد ذاكري/ جستاري در نوع برخورد با فتنه گران در طول تاريخ؛محدودسازي فتنه‌گران؛ از سامري تا موسويخبرگزاري فارس: موسي به سامري گفت كه در زندگي‌ات تا آخر عمر حق نداري با مردم ارتباط برقرار كني و هيچگونه تماسي با آنان نخواهي داشت. گوساله‌ات هم كه تاكنون به عنوان ابزار فتنه‌گري در دستان تو قرار داشته از تو ستانده شده، تمام اجزاي آن منهدم شده، سوخته شده و حتي ذرات آن هم در دريا ريخته خواهد شد

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001250139

یادداشت روز نویس خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران کودتا گر فارس می باشد عجیب شباهت به قلم پاسدار سربا جوی شکنجه گر حسین شریعتمداری دارد که مدیر مسئول درئوغ نامه ی کیهان است و نماینده ی ویژه ی ولی وقیح در این دروغ نامه است . اکنون هم لهجه ی پاسدار شریعتمداری موسوی را متهم به گوساله ی فتنر گرسامری و حامیان اش را گوساله پرس تان فتنه گر نموده است و فنوا صادر کرده است که مادم العمر باید موسوی جدا از مردم باشد تا ثابت شود ادعای ایران امن و آزاد ترین کشور جهان است که پاسدار گماشته احمدی نژاد ادعایش را می کند چگونه آزادی همراه با امنیت می باشد؟

ر دوران انقلاب اسلامي نيز فتنه «خلق مسلمان» با استفاده از ابزار حق «مرجعيت» در سال 1358 عليه انقلاب و مردم شكل گرفت. رهبريت اين فتنه گري «سيدكاظم شريعتمداري» اما درصدد هدم حق حقيقي و اصيل يعني انقلاب اسلامي به رهبري امام خميني - رحمة الله عليه - بود. اين فتنه اما با تدبير رهبري الهي امام(ره) در محدودسازي «شريعتمداري» و قطع يد او از ارتباط با مردم از يكسو و انهدام تمامي ابزارهاي فتنه‌گري‌اش، خنثي شد. چنانچه به عنوان نمونه مؤسسه دارالتبليغ او در قم كه به ابزاري براي براندازي حق و فتنه‌انگيزي تبديل شده بود با دستور امام راحل (ره) و البته اجراي حسين موسوي تبريزي و شيخ يوسف صانعي به طور كلي تغيير ماهيت داده و به دفتر تبليغات اسلامي با مديريت كلان امام حق مبدل شد. امام امت -ره- پس از عزل منتظري از قايم مقامي رهبري در نامه تألم‌آور خود كه به شدت نسبت به رفتار ساده‌لوحانه شيخ مطرود انتقاد نموده است نيز نوع ديگري از «محدودسازي» را به كار گرفت و به وي توصيه كرد كه تنها به درس و بحث حوزوي پرداخته و از دخالت در امور سياسي اجتناب نمايد. همچنين با خلع وي از وكالت خود نيز ديگر زمينه‌هاي ارتباطي مردم و مقلدين را با وي قطع نمود. هشدارهاي دلسوزانه امام امت اما به منتظري كارگر نيافتاد و وي باعث شد تا با طراحي خارجي، فتنه سال 1377 از سوي وي كليد بخورد. فتنه‌اي كه اگر مردم و هوشمندي مسبوق به سابقه رهبري معظم انقلاب اسلامي در كنترل آن نبود، خود از پتانسيل و ظرفيت بحراني ساختن جامعه برخوردار بود.
ارتباطات منتظري پس از سال 1377 اما به خواسته مردم و اقدام مسئولين محدود شد و اين محدودسازي بار ديگر براي مهار فتنه‌جويي كارگر افتاد. پس از تلاش ضد انقلاب نسبت به تحرك براندازي عليه نظام در جريان فتنه 88 نيز مرحله به مرحله محدودسازي رئوس ضدانقلاب فتنه در دستور كار قرار گرفت. در انتهاي پروسه يكساله فتنه‌گري، كف‌گير فتنه‌ كاملاً‌ بر ته ديگ نشسته ،با جدا شدن مردم، ريگ‌هاي حقيري همچون بهائيان، سلطنت‌طلبان، منافقين، گروهك‌ ريگي و... در اين ارتباطات باقي ماندند. اين در حالي بود كه اساساً هيچ محدوديت فيزيكي نيز براي آنان پديد نيامده و عليرغم تكاپوي‌شان براي حفظ بدنه ، ريزش شديد مردم از آنان، خود آنان را به محدود شدن، انزوا و طرد كشانيد. مرحله نهايي «محدودسازي» نيز - در قالب محدودسازي فيزيكي - كه به جهت كنترل مراودات جاسوسان سازمان‌هاي جاسوسي و ساير حلقه‌هاي ضد انقلاب با آنان انجام پذيرفت، نشان داد كه سامري‌هاي زمان جُز ترفند اغفال عمومي و مخلوط‌‌‌سازي اندكي حق با بسياري باطل براي تأثيرافكني‌هاي خطرناك باطل ابزاري ديگر در اختيار نداشته و با «محدود» شدن ارتباط‌شان با مردم، اين ابزار نيز از دست آنان خواهد افتاد.

کارشکنی عربستان علیه زائران ایرانی حج عمره

فقط باید ازنس ولی وقیح و آخوندهای حکومتی و شرکای شان بود که می توان با سیاست از در بیرون و از پنجره وارد شدن اههداف کثیف تروریستی و ضد انسانی را پیش برد . زیرا از یک سو هرروز عرستان متهم و محکوم و تحقیر و تهدید به سرنگونی می شود از سوی دیگر تلاش مذبوحانه می شود زیر پوشش اعزام حجاج به مکه مواد مخدر و تروریست و خرابکار به عربستان منتقل شود . بنابراین بهترین این است که مقامات عربستان از پذیرش اینان خود داری کنند زیرا نفع این اقدام خیلی بیش از مجوز ورود دادن شان می باشد.

با کارشکنی سفارتخانه و کنسولگری عربستان در ایران اعزام برخی از کاروان های حج عمره با مشکل مواجه و برخی سفرها لغو شده است. این کارشکنی فقط به عدم صدور روادید محدود نمی شود بلکه در برخی از کاروان ها صرفا برای برخی از افراد که اکثرا سالخورده اند روادید صادر شده و سایر اعضای کاروان از سفر بازمانده اند.به گزارش تابناک، کارشکنی های تازه ی عربستان در صدور روادید، سازمان حج و زیارت را نیز دچار مشکلاتی کرده است. این سازمان مجبور به جا به جایی زمان اعزام عمره گزاران شده و این امر هم باعث سرگردانی و همچنین جاماندن برخی از زائران از پرواز شده است. چندی پیش نیز کنسولگری عربستان در مشهد صدور روادید حج عمره را متوقف کرده بود که درپی آن ،رییس سازمان حج و زیارت از برطرف شدن مشکل عدم صدور ویزا و اعزام بدون وقفه عمره گذاران خبر داد.

حمله به زن محجه ایرانی در انگلیس+تصاویر

چگونه است که از میان اینهمه زنان حجاب و مقنعه دار که در انگلیس مقیم می باشند . فقط به این دانشجوی بورسیه ای رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی توی خیابان از سوی 4 دخترحمله شده است؟ از کجا معلوم همچون ایران که به زنان با پوشش مبارزه با بی حجابی زنان ودختران توی خیابان و دانشگاه و پارک ها و... مورد تهاجم واقع می شوند از طریق اجرای امر به معروف ونهی از منکر با این 4 دختر انگلیسی با هما درگیر نشدند؟ مهمتر اینکه اگر کاسه ای ززر نیمه کاسه میان حاکمان تهران با ارباب دولت فخیمه نیست که می تواند بدلایل گوناگون مرتبط باشد از جمله حضور آقازاده مهدی رفسنجانی و مها جرانی و شبکه ی تلویزیونی فارسی بی بی سی و... اینگونه سناریو سازی نشده باشد . به خصوص اینکه خبر تصویری هم برروی فیس بوک گذاشته شده است؟ تازه از کجا معلوم که درگیری با همسرش نداشته است؟

همسر وی خبر و تصاویر این حمله را در فیس بوک خود منتشر کرده است نسیم: این زن ایرانی که به همراه همسرش برای تحصیل در انگلیس زندگی می‌کند، ساعت 7:30 روز گذشته در راه بازگشت به منزل خود، در خیابان London Road به دلیل پوشش اسلامی توسط 4 دختر انگلیسی مورد اهانت و حمله فیزیکی قرار گرفته و از ناحیه صورت زخمی شد. همسر وی خبر و تصاویر این حمله را در فیس بوک خود منتشر کرده است

رفتار غیرقانونی سفارت انگلیس در تهران

http://www.fardanews.com/fa/news/144224

سناریو سازی فوق می تواند مرتبط با این موضع گیری ضد دولت فخیمه ی پاسدار بروجردی عراقی عضو بازار مکاره باشد

کارکنان سفارت انگلیس دیروز به دلیل آنچه مشکلات امنیتی گفته می شد ضمن برخورد ناشایست با مردم، سفارت خانه را تعطیل و چراغ های آن را خاموش کردند خانه ملت: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: براساس کنوانسیون وین سفارت انگلیس موظف به ارائه خدمات لازم به شهروندان کشور ایران از جمله صدور ویزا است.رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، علاءالدین بروجردی با اشاره به اقدام سفارت انگلیس در تعطیلی این سفارتخانه و ادعای مقامات انگلیس مبنی بر آنکه تهدید امنیتی دلیل تعطیلی سفارتخانه این کشور در ایران بوده است گفت: اگر هم تهدیدی صورت گرفته باشد راه حل آن انعکاس موضوع به وزارتخانه و پیگیری آن در چارچوب قوانین بین المللی و نه بی احترامی به مردم است.وی با اشاره به این که ما با انگلیس در جهت کاهش روابط به سر می بریم و نبود رابطه درسطح سفیر نشانه همین امر است افزود: این سفارتخانه در سطح کاردار و براساس کنوانسیون وین موظف به ارائه خدمات لازم به شهروندان از جمله صدور ویزا است درحالی است که انگلیس شهروندان ایرانی را برای گرفتن ویزا به کشورهای همجوار می فرستد واز طریق کنسولگری خود در شهر ابوظبی کشور امارات متحده عربی ویزا صادر می کند.نماینده اگر این موضوع از سوی انگلیس برای تعطیلی سفارت‌خانه مطرح شده باشد باید گفت این اتفاقی است که در کشورهای مختلف واقع می شود و حتی سفارت‌خانه‌های ما نیز در اروپا پس از آنکه انگلیس سردمدار خروج منافقین از لیست تروریسم‌ها شد، بارها از سوی این گروه مورد تهدید قرار گرفته است.وی اضافه کرد: بر این اساس اگر هم تهدیدی صورت گرفته باشد راه حل، انعکاس موضوع به وزارتخانه و پیگیری آن در چارچوب قوانین بین المللی و نه بی احترامی به مردم ، که این عذر بدتر از گناه است.کارکنان سفارت انگلیس دیروز به دلیل آنچه مشکلات امنیتی گفته می شد ضمن برخورد ناشایست با مردم، سفارت خانه را تعطیل و چراغ های آن را خاموش کردند.گفتنی است پس از درگیری‌های انتخابات ریاست جمهوری سال 88 دولت انگلیس دریک اقدام غیر دیپلماتیک و خلاف پروتکل‌های بین‌المللی درحالی که دارای سفارتخانه رسمی در تهران بود اما کلیه ویزاهای خود برای شهروندان ایرانی را از طریق کنسولگری خود در شهر ابوظبی کشور امارات متحده عربی صادر کرده است.

گرد و غبار 128 ایلامی را راهی بیمارستان کرد

به جای پیگیری سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز ودادن پول های کلان به حماس و جهاد اسلامی فلسطین و حزب الله لبنان و مداخله گری در امور کشور های همسایه و منطقه بهتر است که هزینه صرف باز سازی ایران به خصوص استان های محروم کشور شود که یکباره بیش از 20 استان کشور به محاصره گردوخاک در نیاید و بدلیل عدمکانات شهروندان محروم این چنین راهی بیمارستان نشوند.

تنگی نفس و بروز بیماریهای تنفسی عامل اصلی مراجعه به مراکز درمانی استان ایلام طی شب گذشته تا صبح امروز بوده است مهر: گرد و غبار شدید در استان ایلام 128 نفر را راهی بیمارستان کرد.گرد و غبار که از دیروز ایلام بطور کامل محاصره کرده و 43 برابر بیشتر از حد مجاز است، 128 ایلامی را راهی بیمارستان کرد.تنگی نفس و بروز بیماریهای تنفسی عامل اصلی مراجعه به مراکز درمانی استان ایلام طی شب گذشته تا صبح امروز بوده است.معاون درمان دانشگاه‌ علوم پزشکی ایلام از آمادگی مراکز درمانی برای ارائه خدمات به بیماران استان ایلام خبر داد.وی از مردم درخواست کرد از تردد غیرضروری در فضاهای باز خودداری کرده حتی ‌‌المقدور از منزل خارج نشوند و در غیر این صورت و در صورت اضطرار خروج از منزل حتما از ماسک تنفسی استفاده کنند

بیانیه تشکلهای دانشجویی دانشگاه های مشهد

http://www.fardanews.com/fa/news/144220

اینهم یک نمونه سند دیگر مداخله گری در امور داخلی عربستان است که زیر پوشش انجمن های دانشجویی دنبال شده است که همراه با تهدید و اتهام و توهین می باشد.

رژیم سفاک سعودی امروز در مقابل خیزش مسلمانان در کشورهای مختلف، شده است پناهگاه دیکتاتورهای فراری و چماق غرب برای فرونشاندن قیام امت رسول الله

نام چهارده ایرانی در لیست متهمان دادگاه ترور رفیق حریری

با وجود اینکه ولی وقیح و پاسداران از طریق شیخ حسن نصر الله و هم پیمانان شان دست به توطئه و تهدید علیه سعد حریری نخست وزی لبنان زدند . چون که با استعفای وزاری شان از کابینه موجب به سقوط کابینه شدند تا مانع از پگیری محاکمه ی قاتلان رفیق حریری و فاش نمودن قاتلان شوند . اما اکنون به نظر می رسد که تیر توطئه گری شان به سنگ خورده است . زیرا که اسامی 14 متهمان ایرانی در این ترور فاش شده است .

ایران بریفینگ : پس از آنکه در ماه فوریه سالجاری میلادی دادستان پرونده ترور رفیق حریری در دادگاه بین المللی سازمان ملل کیفرخواست اولیه را تنظیم و به دادگاه ارائه نموده است ، اکنون از سوی منابع آگاه در دادگاه مشخص شده است که نام چهارده ایرانی به عنوان متهمان درجه دو و سه این پرونده در کیفرخواست موجود می باشد . در میان این نامها به غیر ازنام علی خامنه ای و فرماندهان وقت کل سپاه پاسداران ونیروی قدس می توان به وزیروقت امورخارجه ایران و همچنین سفیر ایران در لبنان و چند کارمند سفارتخانه های ایران در لبنان و سوریه اشاره کرد ، همچنین نام دو ایرانی نیز که از تجار و سرمایه گذاران در عرصه غلات می باشند نیز در این پرونده وجود دارد که از طریق محموله های تجاری مواد منفجره و همچنین خودرویی را ازکشوری در آسیای شرقی به همین منظور به لبنان فرستاده اند گفتنی است یک مقام آگاه در دادگاه لاهه که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار ایران بریفینگ اظهار داشت از چند ماه پیش ایران و یک کشور اروپایی در صدد گفتگو و رایزنی هستند تا نام دست کم رهبر و فرماندهان ارشد نظامی ایرانی از میان متهمان این دادگاه حذف شود برپایه همین خبر علی خامنه ای و فرماندهان کل و نیروی قدس سپاه به عنوان آمرین این ترورمتهم می باشند که پشتیبانی و تدارکات این ترور را برعهده داشته اند و وهیجده عضو حزب الله لبنان به عنوان مجریان و سه افسر پلیس لبنان به عنوان عامل شناخته شده اند یادآوری می کنیم که رفیق حریری نخست وزیر لبنان در ۱۴ فوریه ۲۰۰۵ میلادی بر اثر انفجاریک خودروی بمبگذاری شده بر سر راه کاروان موتوری‌اش در بیروت به قتل رسید.

حماس قتل يک ايتاليايی را در غزه محکوم کرد

این قاتلان جزو همان همکارانی هستند که بقول یکی از سخنگویان وزارت دفاع قاتلان حرفه ای آدم کش در تهاجم جنایت جنگی از سوی خامنه ای – نوری مالکی به کمپپ اشرف مرتکب جرم جنایت علیه ی بشریت شدند . سپس اماکن مسکونی و تجمع اشرف را تخریب کردندو دزدی و غارتگری نمودند ودست به ربودن مجروحین زدند که از سوی بیت رهبری یا حامنه ای رهبر آدم کشان حرفه ای منطقه حمایت و تقویت می شوند.

نیروهای امنیتی به سرعت به محل اعزام شدند و جسد این تبعه ایتالیایی را که به گفته پزشکی قانونی چند ساعت قبل به طرز بیرحمانه ای به قتل رسیده بود، کشف کردند واحد مرکزی خبر: دولت منتخب فلسطین به رهبری حماس روز جمعه قتل یک ایتالیایی ربوده شده را به دست یک گروه سلفی در غزه محکوم کرد و قول داد اعضای این گروه را تحت پیگرد قرار دهد و قانون را در مورد آنان به اجرا دربیاورد. ایهاب القوسین سخنگوی وزارت امور داخلی دولت منتخب فلسطین در کنفرانس مطبوعاتی ی گفت دولت فلسطینی این جنایت بیرحمانه را که با ارزش ها، مذهب، آداب و سنن ما منافات دارد، محکوم می کند. اظهارات وی واکنشی بود به اعلام خبر کشف جسد ویتوریو آریگونی Vittorio Arrigoni خبرنگار، نویسنده و فعال ایتالیایی یک گروه صلح طلب هوادار فلسطینی ها موسوم به جنبش همبستگی با فلسطینیان در غزه. سخنگوی وزارت امور داخلی فلسطین که بیانیه ای را قرائت می کرد، خاطر نشان کرد از زمانیکه خبر ربوده شدن این فعال ایتالیایی منتشر شد، سرویس های امنیتی حماس در حال آماده باش عمومی به سر می برند و تحقیقات به شناسایی فردی منجر شد که دیگر همدستان خود را معرفی کرد و مکانی را که آریگونی نگهداری می شد نشان داد. وی افزود نیروهای امنیتی به سرعت به محل اعزام شدند و جسد این تبعه ایتالیایی را که به گفته پزشکی قانونی چند ساعت قبل به طرز بیرحمانه ای به قتل رسیده بود، کشف کردند.