دروغ نامه کیهان یکشنبه 21 فروردین ماه سال 1390

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " فاز سوم جنگ 33 روزه "

"برای اینکه کشور های عربی تهدید و تحقیر شوند با ید تعریف و تمجید از یک عنصر دست نشانده و یک پاسدار مترسک دلقک هذیان گوی و خالی بند شود که فیلم ساخته امام زمان در حال ظهور است"

طبق اعتراف قلم بردست یادداشت روز نویس تا بلوییکه از قیام های منطقه ترسیم کرده است . البته بدون آنکه از اوضاع ایران سخنی بگوید . یا اینکه توضیح دهد که آتش زدن یک فارغ التحصیل بیکار در تونس موجب آنگونه قیامی شدکه موجب فرار و بر کناری دو تادیکتاتور در تونس و مصر شد. یعنی اینکه پیش زمینه نارضایتی و خشم پنهان یا آتش زیر خاکستر وجود داشت که منتظر زدن جرقه و وزیدن نسیم برای پس زدن خاکستر برای شعله ور شدن آتش بود . آن سوی دیگر معادله عدم برخورد قهر آمیز ارتش و نیروهای این کشور با تظاهرات کنندگان نا راضی بود که هر گز با ضریب خفقان و سرکوب حاکمان ضد بشری کودتایی در ایران قابل مقایسه نیست که چگونه با مخالفان و منتقدان و حتی مسئولان و مقامات بالای سابق همین رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی بر خورد می شود؟ولی در عوض با سیاست عوافریبی و تصویر مار کشیدن و مار نشان دادن یا باپاک کردن صورت مسأله و بحران سازی کردن تا پاسخ به بحران هاداده شود و راه عبور از آن هموار شود . همچنین امکان منحرف کردن اذهان عمومی به وجود آید . آنگونه که 32 سال است اینگونه ترفند های عوامفریبانه تبدیل به سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز شده است . طوریکه بر ای مقابله با بحران و اختلافات درونی و نارضایتی عمومی و به خصوص جامعه در حال انفجاز این چنین تلاش گسترده برای بحران و ناامن کردن منطقه ی خلیج فارس می شود:

"در اين ميان ماجراي انتفاضه در جنوب خليج فارس و شبه جزيره عربستان، اهميت ويژه اي پيدا كرد. زمامداران سعودي كه باور نمي كردند روزي مصر بدون مبارك را ببينند، به وحشت افتادند. انقلاب از سه جبهه- داخل عربستان، يمن در جنوب و بحرين در شمال- مي جوشيد. نمايندگان رژيم سعودي و بحرين به آمريكا يا نزد سفير آمريكا در رياض و منامه گسيل شدند كه بپرسند اين بود پاداش همه خوش خدمتي ها و آيا ما هم بايد در انتظار سرنوشت مبارك باشيم؟"

قلم زن معرکه گیر پرده دار و مار باز با جراحی و سانسور کردن واقعیت سفر رابرت گیتس از عربستان به عراق که برای پیگیری کشته شدن سربازان آمریکایی از سوی سپاه قدس بود . البته پس از این دیدار اجرای طرح توطئه ی مشترک جنایتکارانه ی یورش بربر منشانه و شبیخون زدن نیمه شبانه به مجاهدین کمپ اشرف و قتل عام کردن شان نیز انجام شد . اما وی چراغ الله کردن محور بحرین کرده است . یعنی اینکه بطور غیر مستقیم از حضور پاسداران و سپاه قدس و حزب الله لبنان در بحرین دفاع کرده تا انقلاب کنند. آنگاه اینگونه روضه ومرثیه خوانی ضد آمریکایی برای صدور انقلاب اسلامی مردم سالاری خوانده و نسخه برایش صادر نموده است : "

" رابرت گيتس رئيس پنتاگون با سوابق اطلاعاتي به منطقه آمد. او به حاكمان بحرين گفت اصلاحات انجام دهيد وگرنه ايران با موفقيت از اين انقلاب ها بهره برداري خواهد كرد هر چند كه ما مدركي حاكي از نقش ايران در اين انقلاب ها نمي بينيم. 24 ساعت بعد، تيغ اصلاحات! حنجر و سينه انقلابيون را در منامه پاره كرد، همان كاري را كه در خيابان هاي صنعا كرد. اما كافي نبود. نيروهاي سعودي به عنوان ژاندارم آمريكا شروع به قتل عام در منامه كردند. اواخر هفته گذشته وزير دفاع آمريكا مجددا به رياض آمد و از آنجا به عراق رفت، 3 سفر در كمتر از يك ماه. او پيشاني ديپلماسي و اصلاحات! آمريكايي در جنوب خليج فارس شد تا همزمان «سبعيت» و «ناتواني فزاينده»كاخ سفيد را به رخ بكشد.4 ماه پس از آغاز سلسله انقلاب ها در خاورميانه، صورت مسئله اصلي تغييري نكرده است. آيا توقع اين بود كه آمريكا به اراده جوشان ملت ها تمكين كند و مردم سالاري در كشورهاي اسلامي نفت خيز را بپذيرد؟ "

البته هم لهجه و هم قلم پاسدار شریعتمداری نگفته است در کشوری که میزان انقباض و خفقان و سرکوب و سانسور آنگونه است که حتی رقبای سابق شریک قدرت نه تحمل نمی شوند ، بلکه حصر خانگی می شوند و مورد انواع و اقسام اتهامات و توهین ها واقع می شوند . زیراکه خمینی شیاد 32 سال پیش از سازمان اطلاعات و جاسوسی 36 میلیونی یاد نمود واعضای خانواده ها را وا دار می کرد تا علیه ی همدیگر جاسوسی نمایند . همینطور مهمترین ارگان فعالش وزارت بد نام اطلاعات و وزارت فرهنگ سانسور و خفقان تفتیش عقاید ار شاد است . بعلاوه این رژیم ضدبشری رکور دار اول جهانی محکومیت نقض مستمر حقوق بشر در جهان است . بد تر اینکه نه اینکه سهم اهل تسنن حتی یک وزیر در کابینه نمی باشد ، بلکه شدید ترین سرکوب در استان های محروم اهل تسنن در نوار مرزی سیستان و کردستان علیه شان اعمال می شود . اما اکنون این مدعی هذیان گوی از موضع ضد آمریکایی ووارونه گونی و فرافکنی نمودن از موضع ضد آمریکایی ادعای وکیل مدافع و سخنگوی کشور های منطقه شده است و این چنین اعتراف آشکار بدست داشتن حاکمان تهران در کنار نوری مالکی خائن و مزدور در تهاجم جنایت آمیز مشترک به کمپ اشرف کرده است

" با وقاحت ملت ها را در كشور خود يا در ديگر كشورهاي اشغال شده (نظير بحرين) مي كشند و خط قرمز مضحكي تحت عنوان منع مداخله ايران در امور كشورهاي عربي و سني و... را پررنگ مي كنند. اسلام هراسان، ايران هراسي و شيعه هراسي را دوباره علم كرده اند تا كسي از آنها نپرسد مسلمان كشي و نسل كشي و مردم كشي چرا؟ به خيال خود بايد ايران را منفعل و ملت هاي انقلابي را متهم كنند تا آسان تر بتوانند به ذبح انقلاب ها و انقلابيون بپردازند.اما كمترين قدرتي در چنته آمريكا نمانده تا بتواند آن را ارزاني رژيم هاي بي ريشه و فاسد منطقه كند. درست است كه آقاي گيتس براي سومين بار به منطقه آمد تا در مديريت ميداني تحولات حاضر باشد اما همين آمد و شد نيز عيار قدرت آمريكا را به رخ كشيد. مقارن با حضور او در شمال عراق و درحالي كه ضمن سخنراني در يكي از پايگاه هاي آمريكا در بغداد گفته بود «ممكن است ايران و بنياد گراياني نظير القاعده از شرايط منطقه سوءاستفاده كنند يا نفوذ خود را گسترش دهند»، ارتش عراق به پادگان نظامي گروهك تروريستي منافقين كه تحت قيمومت و حمايت آمريكا قرار دارد حمله كرد و جناب گيتس نتوانست جز ابراز نگراني و دعوت به خويشتنداري چيزي بگويد. اين هنوز عراق اشغال شده است و آقاي گيتس صرفاً ابراز اميدواري مي كند با سررسيد پايان سال ميلادي جاري (موعد توافق شده براي خروج اشغالگران) دولت عراق خواستار ماندن اشغالگران باشد. اين اتفاق، تصوير ديگري از همه قدرت رو به تحليل آمريكاست كه از 6ماه پيش با تشكيل دولت جديد عراق و اسقاط دولت حريري در لبنان و سلسله رويدادهاي بعدي پديدار شده است"

در ادامه اینکه لو داده یا فاش نموده است که چرا ماهیانه مبلغ 400 هزار دلار به نبی بری کمک مالی می شود تا که با حزب الله لبنان همکاری کند که با حمایت کردن حماس بحران آفرینی و جنگ افروزی در منطقه شود. همچنین فاش نموده که بر پایی جنگ 33 و 22 روز ه با اسرائیل از سوی پاسداران طراحی و اجرا شد تا شرایط برای عبور از بحران موقت هسته ای به وجود آید. به ویژه اینکه اکنون برای اینکه کشور های عربی تهدید و تحقیر شوند .با ید تعریف و تمجید از یک عنصر دست نشانده و یک پاسدار مترسک دلقک هذیان گوی و خالی بند شود که فیلم ساخته امام زمان در حال ظهور است . همینطور با مانور تبلیغاتی و شمشیر داموکلس پس گردن رهبران کشور های منطقه نهادن آویزان به دو جنگ 33 و 22 روزه شده استو اشک تمساح برای ملت های کشور های عربی به خصوص فلسطین ریخته است و لی از طرف دیگر پاچه رهبران کشور های عربی منتقد سیاست های مداخله گرایانه ی تروریستی رژیم ضد بشری را سفت و سخت گرفته است .در نهایت با شگرد گردو بر توی دامن نهادن و سنگ بر توی سر کوبیدن پاسدار گماشته احمدی نژاد ، و ی و اطرافیانش را زیر تیغ چماق اتهام و توهین گرفته است که چرا صحبت از مکتب ایرانی می کنید؟ یا این چنین پادشاه سفیانی اردن را به ایران دعوت می نمایید :

"رژيم هايي چون سعودي و بحرين و ديگران همچنان كه در جنگ تحميلي عليه ملت ايران كنار صدام ايستادند، در جنگ هاي 33روزه سال 2006 و 22 روزه 2008 عليه ملت هاي مظلوم لبنان و فلسطين هم كنار اسرائيل ايستادند درحالي كه نه ذره اي غيرت «عربي» داشتند و نه كمترين تأسفي در جانشان دويد از اينكه مسلمانان «سنّي» را در غزه يا شيعيان را در لبنان قتل عام كنند. هويت «عبري» سران سعودي و ديگر هم قطاران آنها را همه در آن فجايع ديدند و امروز كسي باور نمي كند كه آنها داراي حميّت عربي و نگران هويت سنّي باشند. جمهوري اسلامي ايران همان طور كه در آن نبردها پيشاهنگ جبهه حمايت از مقاومت اسلامي و جبهه ضدصهيونيستي- ضد آمريكايي بود امروز هم پيشاهنگ انقلاب ضدآمريكايي-ضد صهيونيستي است.به اعتبار همين پيشاهنگي دولت جمهوري اسلامي و رئيس جمهور محترم بود كه در نظر سنجي ها نام احمدي نژاد در كنار نام سيدحسن نصر الله در جايگاه محبوب ترين شخصيت هاي سياسي منطقه نزد ملت ها قرار گرفت. اگر بيروت در مهرماه سال گذشته به دكتر احمدي نژاد آغوش گشود، قدرشناسي ملت لبنان از الگوي مقاومت بود. اين الگو و اعتبار را نبايد با اتفاقات مشكوكي نظير دعوت از پادشاه بدنام و خائن اردن- كه اتفاقاً سناريوي ايران هراسي و جنجال هلال شيعي را كليد زد- مخدوش كرد همچنان كه شعار تفرقه افكنانه مكتب ايراني (اسلام ايراني!) آن هم از سوي چهره اي كه بعداً با دورزدن وزارت خارجه به ملاقات ملك عبداله در امّان رفت، بوي بازي در زمين و منطبق با نقشه دشمن مي داد. ملت ما حق دارد بپرسد كه ثمره حسن ظن و اعتمادسازي يكطرفه دولت ها در طول 20-15 سال گذشته با آل ابوسفيان - و به قول بعضي ها «سفياني»ها- چه بوده است؛ عبارت «سر مار را بايد در ايران كوبيد» كه ملك عبداله سعودي به ديپلمات هاي آمريكايي گفت و تكذيب هم نكرد؟ يا پول هاي گزافي كه خرج تر و خشك كردن سران فتنه سبز، شبكه هاي ضدايراني و سازمان هاي تروريستي شد؟! رژيم سعودي در ماجراي عراق و فلسطين و لبنان و افغانستان و مصر، غير از خيانت كدام نقش را داشته است؟ در ماجراي تونس جز دعوت ديكتاتور فراري به رياض خدمت ديگري هم كرده است؟ در يمن و بحرين چطور؟! آنها جز دشمني با جمهوري اسلامي ايران و ملت هاي مسلمان هنر ديگري نداشتند و جز به مثابه «مزدور» و «شرطه اجاره اي» براي آمريكا و اسرائيل(شاه- شرطه هاي اسرائيلي) عمل نكرده اند، و بنابراين طرف شرمنده، متهم و بدهكار حوادث چند سال گذشته و چند ماه اخير هستند."

در خاتمه اینکه یادداشت روز نویس هم لهجه و هم قلم و همکار سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری با نا دیده انگاشتن عمدی کار نامه ی ننگین محکومیت مستمر نقض حقوق بشر در جهان که رژیم بربرمنش و حیوان صفت درنده خوی دارد که حتی به بیمار اسیر در بند هم رحم نمی کند و زجر کشش می نماید و با افزایش اعدام های روزانه این کارنامه ی ننگین نقض حقوق بشرش سنگین تر می شود . ولی از موضع وقاحت و دریدگی آخوند های پالان سائیده ی حکومتی و پاسداران شکنجه گر شلاق بر دست اعتراف گیر وتیر خلاص زن قلم زن شده مدعی شده است که منطق و موضع رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ايران در اين ميان منطق بس روشن و افتخارآميز است. برای اینکه بدون ندر نظر گرفتن زد و بند های پشت پرده با آمریکا و همسویی با اسرایل و خنجر از پشت زدن به جنبش آزادیبخش ملی فلسطین ادعای مضحک و توهی آمیز دفاع از حقوق انساني ملت ها در برابر آرايش سركوبگرانه آمريكايي-صهيونيستي، کرده و ا فزوده که این یک منطق عامه فهم ساندیس خوری می باشد . همچنانکه به جز دخالت پاسداران و اعزام تروریست و سلاح به بحرین و یمن ادعای پوشالی شده مخالف تعرض نظامي به كشورهايي نظير بحرين و ليبي و يمن است. مضحکه اینکه ادعا کرده است که اين موضع علني براساس استانداردهاي جهاني و حقوق بشر ترسیم شده از سوی دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضای و بازار مکاره ی موسوم به مجلس می باشد جالب تر اینکه بدون توجه به عملکرد کودتا گران حاکم پسدار 22 خرداد 88 اینان برخلاف غرب از كودتاهاي مافيايي عليه ملت ها و انقلاب ها حمايت نمي كنند . چونکه بر اساس اسناد و مدارک و شواهد کودتای تقلباتی 22 خرداد 88 و شیوه ی برخورد با معترضان پس از تا ریخ تا حال از حق رأي و حاكميت ملت ها پشتيباني مي كنند . همچنین بدون توجه به باتلاق کردن عراق ، در امور کشور های همسایه و منطقه دخالت نمی كند. پس چنین کار نامه ی سرهم بندی شده درون جورچين بزرگ از جنایت و خیانت و جنگ افروزی و غارتگری و عوامفریبی و وارونه گویی و دین فروشی که رژیمکودتا دارد با سرعت عمل تلاش در تكميل کردن نقشه خاورميانه جديد برای دستیابی به سلاح هسته ای می کند تا پشتوانه دفاع از رژیم بی افق و آینده ی به پایان خط رسیده شود.

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900121/2.htm#other200

دروغ نامه کیهان یکشنبه 21 فروردین ماه سال 1390

فاز سوم جنگ 33 روزه (يادداشت روز)