دروغ نامه ی کیهان 5 شنبه 8 اردیبهشت ماه سال 1390

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " فرداي منطقه "

که اگر چنانچه ادعا و تحلیل وی واقعیت دارد و خالی بندی و وارونه گویی نمی باشد. سئوال است پس برای چه یک همه پرسی آزاد در ایران بر گزار نمی شود تا مردم ایران بتوانند آزادانه رأی دهند که نظر شان نسبت به ولی وقیح و رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی چگونه می باشد . سپس ادعای نفوذ در منطقه با جنبش اسلامی حامی رژیم ضد بشری کودتایی نماید؟

مشخص نیست با وجود اینکه فریاد های قیام کنندگان منطقه همچون فریاد های اعتراضاتی مردم ایران علیه ی دیکتاتور می باشد . چگونه قلم بر دستان اجاره ای این دروغ نامه همچون ولی وقیح دریافته اند که جنبش ضد آمریکایی و اسلامی می باشد . در صورتیکه جرقه ی اولیه ی این قیام در ایران زده شد . زیراکه با پژواک فریاد مرگ بر دیکتاتور و اصل ولایت وقیح مردم ناراضی ایران که مخاطب دیکتاتور و رهبر رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی شروع شد . یعنی اینکه مردم ایران خواهان تغییرات دمکراتیک در ایران هستند .ولی رای پاک کردن صورت مسأله از موضع فرار به جلو ادعا می شود که جنبش ضد دیکتاتوری منطقه ضد آمریکایی و اسلامی می باشد که طبق ادعای قلم بر دست وکیل تسخیری دروغ نامه ی کیهان این چنین مختصات فضای کنونی ضد آمریکایی و صهیونیستی و ضد رهبر فلسطین و سازمان فتح فلسطین با اسلامی بودن جنبش های اعتراضی منطقه را ترسیم شده است:

مختصاتي از فضاي كنوني منطقه كمك مي كند تا نقطه عطف تغييرات و تحولات به سوي خيزش و خروش ملتها بر ضد سياستهاي سلطه گرانه و امپرياليستي نمايان شود. خيزش و خروشي كه هويت و ماهيت «اسلامي» در آن موج مي زند و علي رغم تمام دسيسه ها، توطئه ها و كارشكني هاي نظام سلطه، شتاب آلود در بستر «بيداري اسلامي» مي تازد.از همان آغاز تحولات در منطقه كه از تونس كليد خورد و دومينووار به مصر، يمن، ليبي، بحرين و... رسيد تلاش نظام سلطه به سركردگي آمريكا بر اين نقطه متمركز بود كه القا نمايد جهت قيامها، انتفاضه ها و انقلابها هر چيزي غير از «جهت اسلامي» است؛ چه اينكه آمريكايي ها و صهيونيست ها مي دانستند از شاخصه ها و ويژگي هاي لاينفك قيامها و انقلابهاي اسلامي برپايي موج نفرت و بيزاري افكار عمومي از سياستهاي جاه طلبانه و افزون طلبانه آمريكايي- صهيونيستي است.حداقل تجربه سه دهه گذشته شرايط منطقه اي و ظهور انقلاب اسلامي ايران كه ترجماني ناب از آموزه هاي اصيل اسلام است اين درس عبرت را براي آنها در پي داشته است تا بدانند روحيه ضدآمريكايي و ضد صهيونيستي ملهم از آموزه هاي اصيل اسلامي است.صهيونيست ها آنچنان خيالشان از حاكمان عرب مرتجع و دست نشانده جمع بود و شرايط منطقه را به نفع خودشان مي پنداشتند كه گمان نمي كردند جهان عرب اين چنين به خيزش درآيد و امروز خواسته اصلي لغو پيمان كمپ ديويد باشدهمدستي منافقان امت اسلامي با رژيم جعلي و وحشي اسرائيل از يادها فراموش نمي شود. شبكه اطلاعاتي رژيم حسني مبارك و تشكيلات خودگردان به شناسايي و انهدام تونل هاي زيرزميني احداثي در منطقه رفح پرداخته و بستر نسل كشي و اعمال فشار مضاعف بر ساكنان مظلوم غزه را مهيا ساختند. اما امروز اتفاق مبارك اين است كه «نامبارك مصر» و شريك راهبردي آمريكا و رژيم صهيونيستي در بند مجازات و محاكمه ملت مصر افتاده است.واقعيات شرايط منطقه و اتفاقاتي كه بيداري اسلامي و بيزاري از سياست هاي صهيونيستي و آمريكايي نقطه عطف و محور اصلي آن است تا جايي است كه حتي رسانه هاي وابسته و در خط سيطره نظام سلطه نيز آمريكا و متحدانش را از تحريف و انحراف «جهت اسلامي» خيزش هاي مردمي منطقه ناتوان نشان داده اند. اما نكته اساسي در ارتباط با چشم انداز منطقه به گواهي و شهادت بسياري از تحليلگران و ناظران سياسي جايگاه «جمهوري اسلامي ايران» است. همچنانكه به اعتراف مقامات و رسانه هاي خارجي اوج گرفتن موج تحولات منطقه و قوام و تداوم بيداري اسلامي متأثر و ملهم از انقلاب اسلامي بوده است. فرداي منطقه نيز بي تأثير از شرايط و موقعيت ايران اسلامي نخواهد بود.

وکیل تسخیری قلم بر دست یادداشت روز نویس دروغ نامه ی کیهان در پایان یادداشت روز خود بیشتر روی به سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز آورده است و به سیاست مداخله گری در امور داخلی کشور های منطقه به ویژه کشور های همسایه همچون عربستان و بحرین از موضع ضد آمریکایی اعتراف کرده است و از موضع فرافکنی و تلاش مذبوحانه کتمان کردن حقایق مدافع حقوق بشر شده و علیه ی سازمان ملل و تصویب دو قطعنامه ی نقض حقوق بشر علیه ی نقض حقوق بشر در رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی شیون و شکوه و فغان بر پا کرده است و با آویزان شدن به اقدام راه اندازی دو جنگ 33 و 22 روزه پاسداران با اسراییل که از طریق حزب الله لبنان و حماس دنبال شد مدعی بیداری اسلامی در منطقه و پیروزی انقلاب اسلامی الگو گرفته از ایران شده و در این مورداین چنین لغز خوانی نموده است:

"امروز جنايات آشكار آل سعود و آل خليفه در بحرين كه با چراغ سبز آمريكايي ها هر روز ابعاد نفرت انگيزتر و مشمئزكننده تر مي يابد، ژست حقوق بشري داعيه داران بين المللي از جمله آمريكا را به سختي به چالش كشانده است. بنابراين ملت ها و افكار عمومي حتي در مقياس فراتر از منطقه بخوبي دريافته اند اگر در اوج نقض فاحش حقوق بشر در بحرين كه مصداق بارز نسل كشي و جنايت عليه بشريت است 2 قطعنامه به اصطلاح حقوق بشري در فاصله زماني كمتر از يكماه عليه ايران اسلامي صادر مي شود چيزي جز تلاش و تقلا براي فريب ملت ها و انحراف افكار عمومي منطقه نيست.همچنان كه ظهور حقيقتي به نام انقلاب اسلامي در سه دهه پيش نامعادله هاي شرق و غرب را بهم ريخت و در دهه اخير بلوك مقاومت بخصوص در جنگ 33 روزه در 2006 و جنگ 22 روزه در 2008 طرح هاي آمريكايي و صهيونيستي «نقشه راه»، «خاورميانه بزرگ» و خاورميانه جديد را متوقف كرد؛ فرداي تحولات منطقه روشن است و آن پيروزي جبهه بيداري اسلامي با پيشقراولي ايران اسلامي در برابر جبهه وهابيون، طالبان، آمريكا و صهيونيسم است. نشانه ها و نمادها آشكار است هرچند كه شايد جريان هاي انحرافي نبينند و يا نخواهند كه ببينند:

در خاتمه اینکه مشخص نیست که چرا اینگونه قلم بر دستان اجاره ای که بطور عمدیخود را به خریت ونا دانی می زنند وتصور می کنند که مردم ایران پس از تجربه ی آزمودن 32 ساله ی تصویر مار کشی و مار نشان دادن هنوز هم همچنان مردم ایران این شیوه را می پذیرند و قبول می کنند . آنهم پس از تظاهرات ضد حکومتی که پس از کودتای 22 خرداد 88 در ایران اتفاق افتاد . طوری که در فضای انقباضی و بشدت خفقان آور و سر کوبگرانه که در جامعه حکم فرما وتحمیل شده است .ولی مردم معترض و نا راضی ایران فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح در خیابان های شهر های ایران و محیط دانشگاه ها سر دادند که نه در ایران و منطقه فراگیر که جهانگیر شد. به خصوص این که پس از این تظاهرات ضد حکومتی آشکارا عمود خیمه ی نظام آنگونه شکسته و بی اعتبار شد و پشم کلاه و عمامه اش ریخته و شیر بی یال و کوپالی شده است که پیآمد آن منجر شده است که پاسدار گماشته احمدی نژاد هم تره به ریش وی خورد نمی کند . آنچنان که رو در رویش ایستاده است و هر روز که سپری می شود خبر های بیشتری از ضعف و زبونی عمود شکسته ی شده خیمه ی نظام مخابره می شود . ولی قلم بر دست اجاره ای با و قاحت تمام از رهبر ام القرای جهان اسلام پوشالی وی آنگونه دفاع و یاد کرده است که مدعی شده جنبش های ضد دیکتاتوری منطقه ضد آمریکایی و صهیونیستی است و با الهام گرفتن از رژیم ضد بشری اسلامی می باشد. سپس نتیجه گیری کرده است که آمریکا و صهیونیست و ارتجاع عرب شکست خورده و رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی پیروز شده است . البته این مدعی وارونه گوی توضیح نمی دهد که اگر چنانچه ادعا و تحلیل وی واقعیت دارد و خالی بندی و وارونه گویی نمی باشد. سئوال است پس برای چه یک همه پرسی آزاد در ایران بر گزار نمی شود تا مردم ایران بتوانند آزادانه رأی دهند که نظر شان نسبت به ولی وقیح و رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی چگونه می باشد . سپس ادعای نفوذ در منطقه با جنبش اسلامی حامی رژیم ضد بشری کودتایی نماید؟

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900208/2.htm#other201

دروغ نامه ی کیهان 5 شنبه 8 اردیبهشت ماه سال 1390

فرداي منطقه (يادداشت روز)