گزیده خبر های 6 اردیبهشت 90

فیلم / فراوانی نعمت در "جمهوری" پر برکت اسلامی و بی اعتنایی مردم به پخش مرغ! : پخش مرغ تعاوني در شهرستان الوند از توابع قزوين

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=31910

به این فیلم نگاه کنید تا معنی ادعای پوشالی و کمدی و توهین آمیز ولی وقیح چگونه است که چپ و راست مدعی اصراف در مصرف می کند . همچنین با ز گو کننده ی نوع آوری شکوفایی اقتصادی و همت و کار مضاعف و جهاد اقتصادی وی می باشد که در 3 پیام نوروزی می باشد که اکنون تبدیل به جهاد در یافت مرغ تعاونی می باشد.

صبح امروز و در محكوميت كشتار دانش‌آموزان بحريني صورت گرفت؛فرياد اعتراض دانش‌آموزان ايراني مقابل دفتر سازمان ملل در تهران.خبرگزاري فارس: گروهي از دانش‌آموزان عضو «جنبش جهاني دانش‌آموزي» صبح امروز با تجمع مقابل دفتر سازمان ملل در تهران نسبت به كشتار فجيع دانش‌آموزان بي‌دفاع بحريني اعتراض كردند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002060627

آنگونه تق تجمع اعتراضی لباس شخصی ها و بسیجیان چماقدار زیر پوشش دانشجویان بسیجی در آمده است که طراحاان پشت صحنه ی کودتاگر اکنون مجبور به اجرای نمایش از سوی دانش آموزان مدارس شده اند. زیرا که به زور اینان را وارد صحنه ی معرکه گیری علیه ی بحرین می کنند تا که نشان داده شود آن سوی سیاست اعزام دانش آموزان بسیجی برروی میادین جنگ ضد ملی و ضد میهنی بعنوان یکبار مصرفان می باشد.

حسینیان در مجلس حاشیه ساز شد

http://www.fararu.com/vdchzxnq.23nmidftt2.html

آنگونه گند بازار مکاره کمدی و دکوری در آمده است که یک آخوند بد نام ومنفور که وکیل مدافع سعید امامی بوده است . اکنون با نمایش نشان دادن جای دوست و دشمن تبدیل به صحنه گردان یا حاشیه ساز بازار مکاره شده است.

حضور پرتعداد نمایندگان در اطراف "روح‌الله حسینیان" که مشغول قرائت مطلبی برای آنها بود، علاوه بر اینکه کنجکاوی عکاسان و خبرنگاران را برانگیخت، موجب شد که عضو هیئت رئیسه مجلس با حضور در جمع حسینیان و نمایندگان اطراف وی، به آنها تذکر دهد و بگوید: "پراکنده شوید، عکس می‌گیرند." به گزارش خانه ملت، حضور پرتعداد جمعی از نمایندگان در اطراف "روح‌الله حسینیان" که از آغاز نشست علنی امروز - سه شنبه- حاشیه‌ساز شده بود با تداوم حضور افراد جدیدی از نمایندگان در کنار وی موجب شد تا "محمد دهقان" عضو هیئت رئیسه مجلس درباره عواقب رسانه‌ای این کار به حسینیان و اطرافیانش تذکر دهد. تجمع بیش از 20 نماینده در اطراف نماینده تهران و حضور چهره‌هایی ماننده "غلامرضا مصباحی‌مقدم"، "فرهاد تجری"، "سلمان ذاکر"، "کاظم جلالی" و تعداد دیگری از نمایندگان در کنار حسینیان یکی از حاشیه‌های جلسه علنی امروز بود که کنجکاوی بسیاری از خبرنگاران را در مورد محتوای نامه‌ای که حسینیان برای نمایندگان قرائت می‌کرد، برانگیخت.

تحلیل نشریه سپاه از ماجرای وزیر اطلاعات

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=53713

این تحلیل ارگان تبلیغاتی پاسداران فاشیست کودتاگر که علیه ی دولت و اقدام عزل کردن موقتی آخوند طوطی صفت حیدر مصلی و زیر بد نام اطلاعات می باشد . از سوی دیگر هم گامی و تأئید کردن موضع قانون شکنانه ی ولی وقیح علیه ی پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد که وی را ابقا کرد همینطور نشان آشکار از آلت دست بودن ولی وقیح از سوی پاسداران کودتایی می باشد . چونکه اعتراف شده است آسیب دیدن وزارت بد نام اطلاعات یعنی تلاش برای متزلزل کردن رژیم ضد بشری می باشد که بطور مضاعف علیه پاسدار گماشته احمدی نژاد موضع گیری انتقادی شده ضمن اینکه این اقدام را همسو با دشمن بیگانه و خواست مخالفان بوده است .

اهميت اين جابه جايي به قدري بود كه روزنامه ايران تحت مديريت عوامل مشائي در صفحه سوم با اعلام خبر اين بركناري، حسين عبداللهي را يكي از نيروهاي باتجربه و ديرپاي وزارت اطلاعات ناميد كه يكي از طرفداران تفكر انقلابي و ارزشي رئيس جمهور شناخته مي شودصبح صادق: جريان انحرافي تصور مي كرد مي تواند با عزل وزير اطلاعات، اقتدارگرايي خويش را توسعه دهد و به ساير وزرا نيز پيام قدرت بدهد كه چاره اي جز همراهي و تبعيت با مطالبات و سياست هاي اين باند را ندارند.در حالي كه بي ثباتي منطقه را فرا گرفته و گروهك هاي ضدانقلاب با تحركات ضدامنيتي از قبيل توجه به مسائل قوميتي و مذهبي، ترور در مناطق مرزي و اقدامات خرابكارانه وهابيون براي بي ثبات سازي و شبيه سازي خيزش هاي مردمي در ايران تلاش مي كنند و پيوند فتنه گران با بيگانگان و ضد انقلاب همچنان ادامه دارد، تقويت اركان اطلاعاتي و امنيتي كشور ضرورتي انكارناپذير است. از اين روست كه شنيدن خبر پذيرش استعفاي وزير اطلاعات از سوي رئيس جمهور موجب تعجب ناظران و تحليل گران مسائل سياسي و امنيتي و نگراني دلسوزان و علاقه مندان به سرنوشت كشور شد. گرچه خوشبختانه با مخالفت مقام معظم رهبري اين جابه جايي متوقف شد و آقاي مصلحي در وزارت ماند؛ اما چنين اقدامي با توجه به اهميت موضوع و برخورداري از سوابق مشابه و تغييرات ناگهاني و بي مقدمه، جاي تأمل و بررسي دارد كه در اين نوشتار به اختصار به چرايي و چگونگي آن پرداخته شده است:

مرگ 3 فرمانده سپاه در سانحه رانندگي

چون زادگاه ولی وقیح مشهد می باشد . با وجود اختلافی که میان ولی وقیح و پاسدار گماشته احمدی نژاد وجود دارد . بعید نیست که این صحنه ی تصادف نوعی انتقام گیری و تسویه حساب میان این دو لوطی و عنتر بوده باشد.

فرماندهان سپاه استان در حال بازگشت از ماموريت كاري بوده كه دچار اين سانحه رانندگي شدند فارس: سه تن از فرماندهان سپاه خراسان شمالي در سانحه رانندگي جان خود را از دست دادند. اين سانحه رانندگي شامگاه دوشنبه در محور گرمه ـ ميامي بين خودروي پژو حامل فرماندهان سپاه خراسان شمالي و كاميون بنز روي داد.شدت اين سانحه رانندگي به حدي بود كه سه تن از سرنشينان اين خودرو در دم جان باختند.فرماندهان سپاه استان در حال بازگشت از ماموريت كاري بوده كه دچار اين سانحه رانندگي شدند.براساس نظر كارشناسان پليس راه، سرعت بالا و عدم كنترل كاميون بنز علت اين سانحه مرگبار رانندگي اعلام شده است.سرهنگ پاسدار سيدعلي شادمهر و دو تن از همراهان آن مرحوم از فرماندهان جبهه و جنگ بوده كه در طول سال‌هاي دفاع مقدس رشادت‌هاي زيادي را در پاسداري از كيان انقلاب اسلامي به يادگار گذاشتند

يك زنداني سياسي در پلاك 100 زندان اطلاعات شيراز جان باخت

جنایات ضد انسانی رژیم ضد بشری آنگونه در سیاه چال ها ی سراسر کشور فرا گیر شده است که این چنین روزانه خبر مرگ یا زجر کش کردن مخابره می شود.

كانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها :رضا محمدي يكي از فعالين سياسي شيراز بود كه در 20 مهر 88 در تجمع سالروز حافظ دستگير و به نقطه نامعلومي منتقل گرديده بود.بعد از مدتها خانواده وي متوجه وجود وي در زندان پلاك 100 شيراز ميشوند،نهايتاً وي در بيدادگاهي به ۴ سال حبس محکوم گرديده بود.گزارشات حاكي از آن است كه اين زنداني سياسي، در زندان اطلاعات شیراز معروف به پلاک ۱۰۰ جان باخته است. بنا بر اخبار دريافتي، خانواده و نزدیکان رضا محمدي اواخر دی ماه‌ ۸۹ جهت ملاقات به پلاک ۱۰۰ مراجعه کرده اند اما به آنان اجازه ملاقات داده نشده و این روند همچنان ادامه داشته، تا اینکه در اول اسفند ۸۹ به خانواده گفته شده كه فرزندشان مصدوم گرديده و تحت درمان ميباشد ،لذا نمیتوانند با وي ملاقاتي داشته باشند.بعد از چند روز به خانواده اطلاع دادند که رضا به علت زمین خوردن در حمام فوت کرده است علیرغم مراجعات و پیگیریهای خانواده هنوز هیچ پاسخي در رابطه با علت فوت ‌به خانواده نداده اند و حتي از تحویل دادن جنازه وی خودداری میکنند .اطلاعات شیراز با بازداشت برادر رضا محمدی و گرفتن تعهد از خانواده وی آنها را تحت فشار قرار دادند که به هیچ عنوان نباید خبری در این مورد پخش شود.

زاينده رود خشك شد

اینهم یک اقدام دیگر چوب تاراج بر منابع و ذخایر کشور زدن و طرح خشکانیدن دریاچه ها و رودخانه ها و تالاب ها و مراتع و سوزندانیدن جنگل ها ست که هدف کویر سازی ایران است که از سوی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی دنبال می شود که اکنون ترکش این سیاست به خشک شد ن زاینده رود اصابت کرده است.


ایرنا - تداوم خشكسالي و كاهش جريان آب رودخانه زاينده در طول ماههاي اخير، سبب خشك شدن اين رودخانه در محدوده اصفهان شدهم اكنون از مسير 350 كيلومتري زاينده رود از سراب تا پاياب، اين رودخانه تنها در مسير 120 كيلومتري پس از خروجي سد زاينده رود جريان دارد و بقيه اين مسير خشك و بي آب است.چندي قبل عده اي از كارشناسان با توجه به كاهش منابع آب و تداوم چندساله خشكسالي از فصلي شدن رودخانه زاينده رود خبر داده بودند و طي يك دهه گذشته دو بار بستر زاينده رود از شنيدن ترنم آب محروم مانده است.كاهش 60 درصدي حجم ذخيره سد زاينده رود از يك طرف و كاهش 42 درصدي ورودي آب اين رودخانه در مقايسه با ورودي بلند مدت باعث شده تا خروجي سد به شدت كاهش يافته و جريان زاينده رود به شهر اصفهان نرسد و نصف جهان از ديدار زنده رود محروم شود.معاون بهره برداري و امور مشتركين شركت آب منطقه اي استان اصفهان در باره وضعيت منابع آب و رودخانه زاينده رود به خبرنگار ايرنا گفت: بر اساس مصوبه ستاد خشكسالي استان بدليل تداوم خشكسالي و كاهش شديد ذخاير و منابع آب استان، حداكثر صرفه جويي در منابع موجود در دستور كار قرار گرفته است.غلامحسين حيدرپور افزود:بر اساس همين مصوبه تامين آب شرب و صنعت به عنوان اولويت تامين آب استان اتخاذ شده است و به بخش كشاورزي آب تحويل نمي شود.وي اضافه كرد: آب تحويلي به بخش صنعت نيز به دليل كاهش شديد منابع از 20 تا 30 درصد كاهش مي يابد تا در تامين آب شرب به عنوان اولويت اول مشكلي ايجاد نشود.