گزیده خبر های تصویری 23 فروردین - 90

گزارش كامل فارس از تجمع دانشجويان تهراني مقابل سفارت عربستان؛از "خشم مقدس " دانشجويان عليه آل‌سعود تا انتقاد از ديپلماسي كم‌تحرك دولت.خبرگزاري فارس: دانشجويان دانشگاه‌هاي تهران در اعتراض به كشتار مردم بحرين توسط آل‌خليفه و آل‌سعود در مقابل سفارت عربستان‌سعودي در تهران تجمع كردند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001223081

توجه داشته باشید گذشته از اینکه اینگونه اقدامات ادامه سیاست مداخله گرایانه در امور داخلی بحرین و عربستان می باشد . از سوی دیگر تعداد پلیس مزدور که پشتیبان ساندیس خوران و لباس شخصی های در خدمت پاسداران کودتاگر است که زیر پوشش نام دانشجویان اجرای نمایش و ایفای مأموریت می کنند بیشتر از تظاهر کنندگان می باشد. عجیب اینکه اگر چنانچه دانشجویان بخواهند دست به تظاهرات ضد حکومتی بزنند نه به اینان مجوز داده نمی شود ، بلکه از سوی همین پلیس و تظاهر کنتدگان نمایشی ساندیس خور مورد سرکوب و ضرب و شتم واقع می شوند. مهمتر اینکه اهداف کثیف حاکمان وارونه گوی کودتا گر زیر چتر یا ترفند نخ نما شده ی مبارزه و دشمنی با آمریکا و اسراییل دنبال می شود.

تجمع‌كنندگان با سر دادن شعارهاي "مرگ بر آمريكا "، "مرگ بر انگليس "، "مرگ بر اسرائيل "، "مرگ بر آل‌سعود "، "هيهات منه الذلة "، "واي اگر خامنه‌اي حكم جهادم دهد "‌، "الشعب يريد الاسقاط آل‌سعود "، "زمين پاك بحرين جاي آل‌سعود نيست "، "آل‌سعود جبار است، مردم بحرين از او بيزار است " و با در دست داشتن پلاكارد‌هايي با مضامين "باي ذنب قتلت "، "الموت آل‌خليفه و آل‌سعود "‌، "يا ايها المسلمون اتحدوا اتحدوا "، "سكوت هر مسلمان خيانت است به قرآن " و "نسل‌كشي مسلمانان متوقف شود " نسبت به كشتار مردم بحرين توسط دولت‌مردان بحريني و عربستاني اعتراض كردند. دانشجويان تجمع‌كننده در مقابل سفارت عربستان تصاويري از شهداي مردم كشور بحرين را در دست داشتند و همچنين به نشانه حمايت از مردم كشورهاي بحرين، مصر و تونس پرچم اين كشورها را در دست داشتند. تجمع‌كنندگان در اين تجمع بر روي سنگ‌فرش‌هاي خيابان منتهي به سفارت عربستان جملاتي با مضامين "آل‌سعود خيانت‌كار است "، "الموت وهابي "، "الموت اسرائيل "‌ و "الموت آمريكا " را نوشتند.

عکس/ تعطيلی و تجمع بازاريان در تهران

روزی دکتر شریعتی گفته بود که بازار و حوزه لازم و ملزوم همدیگر می باشند . زیرا که یکی به دیگری دین می فروشد و دیگری هم به وی دنیا می دهد . اکنون دار و دسته ی مفت خوران انگل و دلال وواسطه گرها ی اقتصادی حامی باند مافیاییی غارتگر عسگر اولادی به زور بخشی از بازار را به تعطیلی کشانیده اند تا موازی با بسیجیان و لباس شخصی های ساندیس خور علیهی بحرین و عربستان و لیبی با پایین کشیدن کرکره ها تظاهرات کنند تا آخوند انگل حوزوی و عضو بازار مکاره با مخ زنی کردن برای شان روضه خوانی و سفسطه گری ضد آمریکایی و اسرایلی و عربستان و بحرین و... کند. تا اینگونه جواب نیاز و مطالبات مردم ایران داده شود.


عکس / لوران باگبو، رییس جمهور خودخوانده ساحل عاج، دستگیر شد (قبل و بعد از دسگیری) : درسی برای زمامداران سرکوبگر جمهوری اسلامی

سرنوشت آینده نه چندان دور ولی وقیح و پاسدار گماشته احمدی نژاد و سایر مسئولان رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران ونوری مالکی دست نشانده اش در عراق این چنین خواهد شد.