گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 14 فروردین - 90

لؤلؤ (گفت و شنو)

گفت: آخه برای حاکم بحرین شده لولو

تخم غورت داده، سپس پس داده آلو

نقل قول کرده میدان لؤلؤ بحرین که شد ویران

خاطرات تلخ داشته برای آمریکا و حاکم حیران

آنگاه برای مردم بحرین شده است سخنگو

آل خلیفه از قدرت پائین کشیده این هرزه گو

گفت: حاكمان آمريكايي بحرين، نماد ميدان «لؤلؤ» را تخريب كرده و از بين برده اند.
گفتم: حق دارند، چون ميدان لؤلؤ براي آل خليفه به لولو تبديل شده بود.
گفت: وزير خارجه حكومت آل خليفه گفته است؛ اين ميدان يادآور خاطرات تلخي براي مردم بوده است!
گفتم: خاطرات تلخ براي مردم يا دربار آمريكايي آل خليفه؟!
گفت: البته مردم بحرين هم گفته اند حاكميت آل خليفه را به زير مي كشند و به زباله دان تاريخ مي اندازند.
گفتم: دانش آموزي براي اين كه به مدرسه نرود دعا مي كرد معلمش بميرد. وقتي اين ماجرا به گوش معلم رسيد، او را صدا كرده و گفت؛ دعا كن بابات بميره، چون اگر معلم بميرد، يك معلم ديگر جاي او را مي گيرد اما اگر پدرت بميرد ديگر كسي نيست كه تو را به مدرسه بفرستد

گفت : باز نابغه گری کرده سربازجو

رو کرده بیش از حد کودنست این هالو

گفتم : مگر اول سال جدید؟

این منفوربد نام و هم پلید

چگونه وی داده است نوید؟

یا اینکه چه کسی را کرده تهدید؟

گفت: آخه برای حاکم بحرین شده لولو

تخم غورت داده، سپس پس داده آلو

نقل قول کرده میدان لؤلؤ بحرین که شد ویران

خاطرات تلخ داشته برای آمریکا و حاکم حیران

آنگاه برای مردم بحرین شده است سخنگو

آل خلیفه از قدرت پائین کشیده این هرزه گو

گفتم : چرا سرباز جو اعتراف نموده به مداخله گری؟

نمایش تف و تاق و ریش اجرا کرده با لوده گری

گفت : معجزه گر حمل کننده نیمه سوز

تبدیل شده است به آن دانش آموز

دوست نداشت مدرسه اما می کرد آرزو

تا معملش بمیرد که از سوی یک یارو

معلم را از این موضوع کرد با خبر

معلم صدا زد دانش آموز گفت پسر

آرزو کن ،پدرت بمیرد به جای من

تا معلم برای تو نباشد دشمن

چون اگر معلم بمیرد هست یکی دیگر

تا جایش را پر کند یک معلم همسنگر

اما اگر بابابت بمیرد ، تو می شوی راحت

بمدرسته نمی روی، تو میکنی استراحت