گزیده خبر های 15 تیر90 قسمت 3

فراخوان شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي براي راهپيمايي در اعتراض به بدحجابي
http://www.kayhannews.ir/900415/14.HTM#other1411

جالب است که اعلام ومشخص شده است که بیش از 75 میلیون نفرجمعیت کشورر ا تشکیل می دهد که حداقل اگر زنان بیش از مردان نباشند هر گز کمتر از آنهم نیستند . از سوی دیگر ولی وقیح نامشروع پس از نمایش خیمه شب بازی کودتای تقلباتی 22 خرداد 88 مدعی شد که 40 میلیون رأی به نظام ضد بشری داده شده است که شامل بیش از 85% جمعیت کشور می شود . مهمتر اینکه 33 سال است که طرح سرکوبگرانه و زن ستیزانه ی رو سری یا توسری زیر پوشش مبارزه با بی و بد حجابی که اجرا شده است به نام مردم و خواست خانواده ها جا زده و بیان شده است . بهر حال پاسخ به این فراخوان که نمایش نوعی قرت نمایی کاذب و نمایش وحشت از سالگرد 18 تیر سال 78 می باشدمی بایست بیش از 20 میلیون نفرزن زنان و دختران ایران باشدتا ادعای رهبر لوطی جماران و ارگان های سرکوبگر ثابت شود . در غیر ا این صورت زدن زیرآب ادعایی ولی وقیح نا مشروع بطور آشکار است . به خصوص اینکه نا مشروع بودن رژیم قرون وسطایی زن ستیز حاکم بر ایران عیان می شود.

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در اطلاعيه اي بانوان معترض به بدحجابي در سراسر كشور را به برپايي تجمع و راهپيمايي در روز جمعه در پاسداشت حجاب و عفاف فراخواند.كميته اطلاع رساني شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در فراخواني، در آستانه فرا رسيدن بيست و يكم تير ماه «روز ملي عفاف و حجاب» از بانوان و دختران فاطمي و محجبه خواست تا با حضوري گسترده و پرشور در مراسم تجمع بزرگ زنان محجبه پس از اقامه نماز پر صلابت جمعه اين هفته كه همزمان در شهرهاي تهران، مشهد، اروميه، اصفهان، شيراز، ساري و كاشان برگزار مي شود نسبت به پاسداشت شعائر عظيم الهي قيام نموده و فرياد وحدت و عفت را سر دهند....

مصباح يزدي: سپاه تنها نهادي است كه تمام نيازهاي كشور را بر طرف مي كند
http://www.kayhannews.ir/900415/14.HTM#other1401

این دیدار رؤسای گزمکان پاسدار با آخوند متحجر توطئه گر دزد انگلیسی تئوری پرداز خشونت و قتل و دروغ تمساح یزدی آشکارا نشان از بارز شدن ضعف مفرط پاسدار کودتا گر فاشیستی منفور است که پس از فاش شدن نقش این ارگان فاشیستی غارتگر که از طریق اسکله های غیر مجاز در بنادر جنوب کشور انجام می شود. همچنین نگرانی وحشت ولی وقیح نا مشروع از مهار نشدن جنگ قدرت و ثروتش با پاسدار گماشته احمدی نژاد است . مشروط بر اینکه نقش کلیدی همکاری آخوند تمساح با پاسداران کودتاگر و ولی وقیح نا مشروع هم برجسته شده است همانگونه که نیازشان بهتعریف و تمجید کردن این آخوند دجال و رمال و کذاب می باشد.

سپاه تنها نهادي است كه تمام نيازهاي كشور را برطرف مي كند و هر گاه كشور به آن احتياج داشته باشد ، در صحنه حاضر است تا جايي كه انقلاب بدون وجودش قادر به ادامه حيات نيست نهادي در جامعه ما وجود دارد كه نه تنها از جامعه محافظت كرده، بلكه به طرز هنرمندانه اي كمبود هاي ديگر نهاد ها را در زمينه هاي فرهنگي، سياسي، اخلاقي، اجتماعي، بهداشتي، عمراني و... جبران كرده و بال ولايت است. همچنين ياور تام ولايت در تمام زمينه ها است و هميشه در بحران ها و فتنه ها سپر انقلاب است.سپاه نهادي است كه با قلب و روح مردم و ولايت پيوند خورده است و تكيه گاه و پناه جامعه و ستون خيمه انقلاب و علمدار ولايت فقيه است سپاه تنها نهادي است كه در مقابل آن هيچ كاري از دست دشمن بر نمي آيد و هر جايي به وجودش نياز باشد، فوري در صحنه بوده و دست ولايت و واسطه ي فيوض معنوي آن كشور است كه با تدبير خميني كبير راه اندازي شد. وي تصريح داشت: حفظ همه دستاوردهاي نهاد ها و دستگاه ها به عهده سپاه است و بدون وجود سپاه هيچ دستگاهي قادر به انجام وظايف خود در كشور نيست و به واقع كم مي آورد. بار تكليف سپاه سنگين است و پاسداران بايد با خودسازي و تذهيب نفس بار اين تكليف شيرين را كه ثوابي بي نهايت و ابدي دارد با جان و دل به دوش كشند

سردار ساجدي نيا: براي حفظ امنيت مردم خواب را بر اراذل و اوباش حرام مي كنيم

اینگونه ضرب و شتم کردن و جواان تحقیر کردن و زنجیر بر دست وپا در شهر ها به نمایش گذاشتن که پیش زمینه ی چنین عربده کشی ها ی گزمکان وداروغ چی ها شده است ناشی از خواب دیدن و لف لف پنبه دانه خوردن گزمکان ارگان سرکوبگر انتظامی می باشد که تاریخچه 33 ساله دارد بدون شک ناشی از وحشت قیام عمومی و ترس از تجمعات اعتراضی 18 تیر سالگرد قیام 6 روزه ی دانشجویی می باشد که برای کنترل فضای انفجاری و تحمیل کردن جو حکومت نظامی قبل از 18 تیر اینگونه لغز و رجز خوانی شده است.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ از دستگيري 102 نفر از اراذل و اوباش سطح يك و دو در تهران خبر داد و گفت: 5 زن جزو دستگير شدگان هستند.به گزارش خبرگزاري ها سردار حسين ساجدي نيا گفت: مرحله دوم طرح امنيت محله محور در 375 محله تهران به اجرا گذاشته شد و 102 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار تهران دستگير شدند.وي ادامه داد: اين افراد اقدام به شرارت، زورگيري، قمه كشي، مزاحمت، توزيع موادمخدر نيز كرده بودند و از اين افراد مقاديري موادمخدر، قمه و اسلحه كشف شد.فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اشاره به دو عمليات توسط پليس آگاهي گفت: پليس آگاهي نيمه شب دوشنبه دو باند سارق مسلح را كه اقدام به سرقت هاي مسلحانه در تهران و شهرستان هاي ديگر استان ها كرده بودند شناسايي و دستگير كرد.سردار ساجدي نيا اظهار داشت: شهروندان در صورت داشتن هرگونه شكايت از اين اراذل و اوباش و يا گزارش هاي ديگر مي توانند از طريق تلفن 110 پليس را در جريان قرار دهند.وي همچنين از دستگاه قضايي خواست تا با احكام قاطعانه با اين افراد برخورد كنند.وي با اعلام تداوم اجراي طرح برخورد با اراذل و اوباش اظهار داشت: اين طرح تعطيل شدني نيست و طي شب هاي آينده بار ديگر با اراذل و اوباش به نام و سطح يك برخورد مي شود.ساجدي نيا با اشاره به استقبال خوب مردم از برخورد پليس با اراذل و اوباش تاكيد كرد: در طول اجراي طرح بامداد سه شنبه بسياري از شهروندان ضمن تماس با 110 علاوه بر تشكر و قدرداني از تلاش ماموران نيروي انتظامي آدرس اراذل و اوباش را به پليس اعلام كردند

خاتمی: بدحجابی تجاوز به حقوق مردم است

http://www.fararu.com/vdci5zav.t1app2bcct.html

خوب اینهم یک فتوای جدید این آخوند مفتخور وهرزه و هذیان گوی دهان گشاد شکم فراخ شده حکومتی است که علیه زنان صادر نموده است که توهین آشکار نه زنان ایران که جهان می باشد . آنهم در شرایطی که بدلیل فقر و بیکاری تحمیل و نهادینه شده هر روز بر صف طویل زنان تن فروشان خیابانی افزوده می گردد و بر لیست کشورهایی که دختران ایرانی برای فروش فاحشه گری اضافه می شود وی حق و حقوق مردم را در گونی پیچ یا سیاه پوش کردن زنان می داند.

امام جمعه موقت شهر تهران با بیان اینکه فلسفه حجاب مسئله شخصی افراد نیست و موضوعی اجتماعی تلقی می‌شود گفت: «بی حجابی و بدحجابی تجاوز به حقوق مردم است و نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی تواند در مقابل تجاوز به حقوق دیگران آرام بنشیند...

درر ابطه با ادعای آخوند حیوان صفت و انسان نما احمد خاتمی که امام جمعه ی موقت تهران است. تصویر و فیلم ضمیمه شده نمایان گر واقعیات بیشتری از ماهیت رژیم فشیستی مذهبی تروریستی حاکم بر ایران و عملکردشان می باشد که اهداف کثیف و زن ستیزانه و وادار به تن فروشی کردن شان و به فقر رسانیددن مردم را با دین ابزاری شده در 33 سال به پیش برده اند.

عکس/ بانک ملی زنانه و مردانه شد

فیلم / حالا که رابطه "آقا" با احمدی نژاد شکرآب شده همه زبانشان باز شده است:صحبت های تكان دهنده نقویان در شبكه سه در نقد "در ایران گرسنه نداریم"
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=35142

اعتراف آشکار این طلبه آملی که زیرآب 33 شعار های عوامفریبانه و دروغ و شیادی رهبران و مسئولان را زده است که در 33 سال گذشته به مردم قول داده و وارونه عمل کرده اند. یعنی تأیید 33 سال روشنگری های مخالفین که با فحاشی و هتاکی تکذیب شده است . البته تمام این شیادی ها زیر پوشش دین ابزار قدرت و ثروت شده می باشد.

دستگيری يک زائر ايرانی به دليل حمل جسد در مرز شلمچه

عجیب صنعت مرده خواری و مرده دزدی رشد و تولید انبوه داشته است که مازاد نیاز تولید انبوه داخلی بایست همچون مواد مخدر و تروریست به عراق صادر شود . ولی به نظر می رسد که زوج اقدام کننده ی انتقال مرده قاچاقی از نوار مرز ی به عراق لو رفته وپس از شناسایی مرده و وابستگاه زنده اش بازداشت شده اند .

آفتاب به نقل از مهر: یک زائر از استان اصفهانی در مرز شلمچه به علت حمل و انتقال غیر قانونی جنازه مادرش با چمدان به عراق دستگیر شد.براساس گزارش رسیده به ستاد سازمان حج در عتبات عالیات، این زائر «مجید .ب» نام دارد و به اتفاق همسرش عازم عتبات بود که در مرز شلمچه توسط پلیس عراق شناسایی و دستگیر شد.

محکومیت سه نفر در بحرين به اتهام جاسوسی برای ايران

مشکل فقط انتقال محموله های قاچاق مواد مخدر به برون مرز همراه با انتقال مرده ی قاچاقی نیست ، بلکه اعزام ترورزیست و مداخله گری در امور داخلی کشور های منطقه به خصوص کشور های همسایه هم جزو معضلات جدی تولیدات حاکمان ایران می باشد.

رادیو فردا : يک روزنامه بحرينی روز چهارشنبه گزارش داد که دادگاهی در اين کشور، يک بحرينی و دو خارجی را به اتهام جاسوسی برای ايران، به ۱۰ سال زندان محکوم کرده است.به نوشته روزنامه «اخبارالخليج»، دادگاه عالی جنايی بحرين، اين سه تن را به اتهام گرد آوری اطلاعات نظامی و اقتصادی برای سپاه پاسداران محکوم کرده است.خبرگزاری رويترز نوشته است که دو خارجی اين پرونده، ديپلماتهايی بوده اند که برای سفارت ايران در کويت کار می کرده اند.بر پايه همين گزارش اين دو تن به شکل غيابی به حبس طولانی مدت محکوم شده اند.

افزایش 37درصدی طلاق طی 5سال

http://www.fararu.com/vdcb98bw.rhbf8piuur.html

از متولیان مدافع حکومت فاشیستی مذهبی تروریستی سئوال ساده این است که رشد سرسام آور طلاق در جامعه ناشی از چیست؟ مگر جواب چیزی جز بیان عملکرد 33 ساله ی عوامفریبان و غارتگر ان وجنگ افروزان و دین فروشان خرافه پرستان وارونه گوی حاکم می باشد که آنچنان رشد پدید ه های شوم فقر و بیکاری و گرانی و اعتیاد و تن فروشی همراه با ناامنی و بی آینده بودن اجاد نموده اند که ناشی از ادامه ی جنگ قدرت و ثروت حاکمان و بی ثبات بودن شرایط تحمیلی است با هزار ویک دلیل بهانه وترفند و بند و زنجیر های دیگر همراه می باشد

مرور جدیدترین آمار ثبت احوال کشور نشان می دهد میزان طلاق در پنج سال گذشته، 37 درصد رشد داشته و بیشترین آنها مربوط به زوجهای با سن زیر 30 سال است. به گزارش خبرنگار مهر، طلاق یکی از مقوله های بسیار پیچیده اجتماعی به شمار می رود که روانشناسان و جامعه شناسان از آن به عنوان مرحله آخر یک زندگی مشترک یاد می کنند و معتقدند باید راههای دیگری جایگزین این پدیده ناهنجار قرار گیرد. اما با وجود تمام تبلیغات منفی علیه این پدیده، آمارها نشان می دهد که طلاق در طول 5 سال گذشته با رشد چشم گیری روبرو بوده و بسیاری از زوجها، آن را بر هر راه دیگری ترجیح می دهند و به راحتی تیر خلاص را بر پیشانی زندگی مشترکشان رها می کنند. این آمارهای نجومی در حالی از سوی منابع رسمی کشور همچون ثبت احوال و سازمان اسناد ارائه می شود که توجه مسئولی را به خود جلب نمی کند و هیچ دستگاهی خود را موظف به پاسخگویی در این مقوله نمی داند. تبدیل 76 هزار طلاق به 137هزار مورد .جوانان زیر 30 سال در معرض طلاقهای زودهنگام .زندگی های بی دوام و کمتر از 10 سال .تشدید طلاق بر اثر بی توجهی .

اقدام عجیب معاون رئیس‌جمهور

بالاخره یک جوری با ید بطور وارونه نشان داده شود که کشوری که می خواهد فضا را تسخیر نمایند و جهان را تغییر دهد و اصلاحش کند و رهبریت ام القرای جهان اسلام را یدک می کشدد چگونه جهش وار همت توسعه شهر سازی دارد ودر این بسترحرکت می کند؟!

به دستور رحیمی شهرستانی با مرکزیت دو شهر تشکیل شد.به گزارش روزنامه خراسان، در اقدامی جالب شهرستانی به مركزیت دو شهر ایجاد شده است كه این مسئله موجب بروز مشكلات مختلف در استقرار مدیران شهرستان و خدمت به مردم شده است. بر اساس مصوبه ای كه رحیمی معاون اول رییس جمهور به استانداری تهران ابلاغ كرده، در اقدامی جالب شهرستانی به مركزیت دو شهر ایجاد شده است كه این مسئله موجب بروز مشكلات مختلف در استقرار مدیران شهرستان و خدمت به مردم شده و اكنون مشخص نیست كدام یك از این شهرها باید عهده دار مركزیت شهرستان باشند.

تشدید نگرانی‌ها نسبت به وضعیت کمال شریفی، پس از چهل روز اعتصاب

وقتی که طبق فتوای آخوند متحر رون وسطایی حقوق مردم در حجاب اجباری روسری یا توسری خلاصه شده است . می بایست که این چنین حق و حقوق زندانی در بند بطور مضاعف پایمال و نادیده شود .

نگرانی‌ها نسبت به وضعیت جسمی کمال شریفی، زندانی سیاسی کرد محبوس در زندان میناب واقع در استان هرمزگان، باگذشت بیش از چهل روز اعتصاب غذا، شدت یافته است.برادر کمال شریفی، در گفتگو با گزارشگر هرانا، ضمن تایید اعتصاب طولانی مدت برادرش می گوید: "از سال ۸۷ تاکنون که وی بازداشت شده ما تنها یکبار و آن هم در ادارهٔ اطلاعات موفق به دیدن وی شدیم."وی می افزاید: "در حکم سی سال زندانی که به اتهام محاربه از سوی دادگاه انقلاب سقز برای وی صادر کردند، قید شده است که در تمامِ این مدت ممنوع الملاقات خواهد بود."آقای شریفی در مورد علت اعتصاب غذای برادرش می گوید که وی تنها در اعتراض به نگهداری خودش در کنار زندانیانی که اتهاماتی مثل قاچاق مواد مخدر دارند و دیدار با قاضی پرونده، دست به اعتصاب غذا زده، اما متاسفانه تا امروز به هیچ یک از این خواسته ها توجهی نکردند و هیچ گونه اجازهٔ ملاقاتی هم به ما نمی دهند و حتی از وقتی دست به اعتصاب غذا زده تلفن هایش را هم قطع کردند."این در حالی ست که قاضی پرونده در برابر پیگیری های خانوادهٔ این زندانی سیاسی گفته است که اجازه ی ملاقات به شما نخواهم داد، بگذارید پسرتان بمیرد!گفتنی ست این روزنامه نگار کرد، در حال حاضر در وضعیت جسمی نامساعدی به سر می‌برد و گفته می‌شود علی رغم وخامت حالش و انتقال به بهداری، حاضر به شکستن اعتصاب غذای خود نشده است.

تهدید ایرانیان خارج کشور: "به زودی شاه ماهی های ضدانقلاب در خارج کشور صید خواهند شد"!

به نظر می رسد که شوی پاسدار مدحی تروریست که برای کار جاسوسی به برون مرز اعزام شده بود و قبل از 30 خرداد برای اجرای شو باز گردانیده شد . این شو تبدیل به سریال شده و قصه اش سر دراز دارد.

شهرزاد نیوز: اخیرا سایت های شیعه نیوز و بوشهرنیوز با انتشار مقالاتی تهدیداتی علیه ایرانیان در خارج کشور را منتشر کرده اند. در مقاله ای به قلم مرتضی پارسی مود که از او به عنوان کارشناس مسائل سیاسی نام برده است، چنین گفته شده است: "....در آینده نزدیک باید منتظر خبرهای جدیدی از تورهای نامرئی سربازان گمنام امام زمان در صید شاه ماهی های سیا و ضدانقلابیون خارج از کشور باشیم. به امید آن روز و این نکته را نباید از یاد برد که هر ایرانی درهر کجای جهان که باشد یک ایرانی و یک سرباز وطن است و همین افراد چشمان بیدار ملت ایران اسلامی هستند

جسد زن ناشناس در جوي خيابان وليعصر

بازهم نمودی دیگر از ادعای کمدی وارونه ی مبنی بر اینکه ایران امن و آزاد ترین کشور جهان است . نا گفته نماند که اینگونه جنایات ادامه جنایات باغ طراف اصفهان و یک روستا در کا شمر و استان گلستان و تهاجم به استخر زنان در تهران است که نقش کلیدی را نیروی انتظامی و همکاران اراذل و اوباشانش دارد.

رئيس كلانتري 103 گاندي از كشف جسد زني ناشناس در جوي آب خيابان وليعصر(عج) خبر داد و گفت: هيچ گونه آثار ضرب و شتم ظاهري بر روي بدن وي مشاهده نشده است.سرهنگ بهروز رحيمي گفت: ماموران كلانتري 103 گاندي در ساعت 4 بامداد روز دوشنبه از طريق تماس مركز فوريت هاي پليسي 110 در جريان كشف جسدي در خيابان وليعصر(عج) قرار گرفته اند.وي افزود: ماموران كلانتري با دريافت اين خبر به صحنه حادثه مراجعه كرده و در تحقيقات اوليه دريافتند كه مامور شهرداري در هنگام نظافت معابر جسد فردي را كه در داخل پارچه اي سفيد پيچيده شده بود در داخل جوي آب پيدا مي كند.رحيمي افزود: پس از كشف جسد و با حضور قاضي كشيك ويژه قتل دادسراي جنايي و عوامل تشخيص هويت پليس آگاهي تهران بزرگ تحقيقات ابتدايي از جسد آغاز شد.رئيس كلانتري 103 گاندي در ادامه با بيان اين كه با حضور عوامل اورژانسي جسد زن جوان حدودا 35 ساله كه برهنه بود از درون جوي آب بيرون كشيده شد گفت: هيچ گونه آثار ضرب و شتم ظاهري بر روي بدن وي مشاهده نشده است و تنها پيشاني اين زن بنا به دلايلي نامشخص دچار سائيدگي شده است.به گفته وي به احتمال زياد خراشيدگي بر روي پيشاني اين زن در هنگام انتقال جسد به وجود آمده است.وي با بيان اينكه براساس تحقيقات اوليه مشخص شد كه وقوع قتل در محل ديگر بوده است، گفت: پيكر اين زن پس از قتل به محل كشف منتقل شده بود.رئيس كلانتري 103 گاندي در ادامه با بيان اين كه جسد اين زن جوان هنگام كشف هنوز گرم بود، گفت: براساس تحقيقات اوليه به نظر مي رسيد كه تنها 2 ساعت از وقوع قتل گذشته است.به گفته رحيمي هيچ گونه اسناد و مدارك شناسايي در كنار جسد يافت نشد.