گزیده خبر ها 15 تیر- 89
عکس/رونمایی از مدل های موی ایرانی
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=23636
در رژیم ضد بشری و زن ستیز و سزکوبگر کودتائی جالب است که تبعیض در جنسیت و مبارزه با حجاب زنانه و مردانه کردن در تصویر تبلیغاتی مردانه و پسرانه نمایش داده شده است . جالب تر اینکه مدل موی مردانه و پسرانه که با موافقت وزارت فرهنگ سانسور تفتیش عقاید ارشاد اسلامی است تبلیغ هم شده است . همانگونه که چادر سیا بعنوان حجاب بتر برای دختران وزنان تبلیغ می شود.
مدل موی ایرانی با الگوی اسلامی مورد تائید وزارت ارشاد صبح امروز دوشنبه در دفتر ستاد جشنواره عفاف و حجاب رونمایی شد
لنكراني خبر داد:ايراني‌ها در رتبه هفتم اميد به زندگي جهان.خبرگزاري فارس: وزير پيشين بهداشت گفت: ايران در ميان كشورهاي جهان رتبه هفتم را درباره اميد به زندگي به خود اختصاص داده است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904141510
این وزیر که اخراجی بهداشت دولت نهم است و جای خود را به همسر سربازجو پاسدار شکنجه گر حسین شریعتمداری در دولت نا مشروع دهم داده است اگر چنانچه راست می گوید پس باید پاسخگو یاشد و جواب دهد که دلیل فرار مغز ها از ایران چیست که رتبه دار جهانی شده است؟ مشروط بر اینکه چرا از میانگین سنی عمر در ایران سخن نگفته است که چقدر است تا رسوا شود هر که در او غش باشد؟
اهانت كنندگان به لاريجاني شناسايي شدند
http://www.fararu.com/vdccx1qp.2bqs08laa2.html
ضمن اینکه جنگ گرگ های هار پیرامون قدرت وحذف همدیگر ادامه دارد که همراه با تهدید و افشاگری علیه ی همدیگر است که اکنون در میان بندهای مافیائی مدعی اصول گرایان با شدت تمام ادامه دارد به خصوص اینکه اکنون یقه ی پاسدار انگلیسی علی لاریجانی گرفته شده است که رئیس بازار مکاره ی دوری و کمدی و انتصابی می باشد. البته این چالش ناشی از ادامه ی اختلاف میان دولت نا مشروع دهم با بازار مکاره ی موسوم به مجلس می باشد . جالب است وقتیکه گرگ ها این چنین گرگ های هار به جان هم افتاده و مشغول پاره ودریدن همدیگر هم می باشند . بنابراین مشخص است که هر گز اینان در فکر تأمین مظالبات مردم ایران نخواهند بود . مهمتر اینکه چرا عوامل تهاجم به بیت صانعی و تخریب دفتر منتظری در قم و فحاشی و توهین به سیدحسن خمینی و خاتمی و کروبی و رفسنجانی و موسوی در قم شناسئی و معرفی نشده اند؟ مشروط بر اینکه چرا نام فرد محرک و عواملش که شناسائی شده اعلام نشده اند؟ ترس عدم فاش کردن نام شان ناشی از چیست؟
علي بنايي نماينده قم، در گفت‌وگو با ايلنا، در ارتباط با بيانيه صادره در حاشيه نماز جمعه اين هفته قم و اهانت‌هايي كه عليه علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي طي دو هفته اخير صورت گرفته است، اظهار داشتمشخص است كه فردي با اهداف خاص اين اعلاميه را طراحي كرده كه به هيچ‌عنوان نمي‌توان آن را به همه مردم قم نسبت داد. آخرين اطلاعات رسيده حاكي از آن است كه عوامل توزيع بيانيه مذكور در ميان مردم شناسايي شده‌اند. بنايي تاكيد كرد: از آنجايي كه لاريجاني رياست مجلس را در دست دارد و از حقوق و حيثيت مجلس همواره دفاع مي‌كند، از سوي افرادي كه قصد دارند قوه مقننه را تضعيف كنند مورد حمله قرار مي‌گيرد.
خودداري فرودگاه هاي امارات، آلمان و انگليس از تحويل سوخت به هواپيماهاي ايران
http://www.fararu.com/vdcjatei.uqevxzsffu.html
البته این واکنش ها این نتیجه عربده کشی های ضد آمریکائی و شیطان بزرگ می باشد که از سوی رهبر لوطی جماران و عنترش پاسدار گماشته احمدی نژاد در دفاع از پروژه ی هسته ای فریاد زده می شود که به نام ملت ایران چپ و راست مطرح و ادعا می شود که ورق پاره های تصویب شده در قطعنامه های شورای امنیت ساز مان ملل بی ارزش هستند که از نظر ملت پشیزی ارزش ندارند و تأکید کرده آنقدر قطعنامه تصویب کنید تا قطعنامه دان تان پاره شود . چونکه ملت ایران سر و سوزنی از حق خودش پائین بیا نیست و فریاد می زند انرژی هسته ای حق مسلم ماست!
در پی تصویب قانون امريكايي تحریم فروش سوخت به ایران، فرودگاه هاي امارات، انگليس و آلمان از تحویل سوخت به هواپیماهای مسافربری ایرانی خودداری کرده اند. ایسنا روز دوشنبه به نقل از مهدی علیاری، دبیر انجمن صنفی شرکت های هواپیمایی ایران گزارش داد که فرودگاه های انگلیس، آلمان و امارات از سوخت رسانی به هواپیماهای ایرانی امتناع می کنند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت و گو با شفاف:
سياست اجرايي از سوي دولت موجب ركود مطلق در اقتصاد كشور است

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=23544
وقتی رژیم ضد بشری و نامشروع و ضد مردم دارای ولی فقیه همکاره داشته باشد . از سوی دیگر جنگ قدرت و ثروت جناحی وباندی هم در آن ادامه داشته باشد . به خصوص بازار دروغ و عوامفریبی و غارتگری هم حسابی داغ باشد . چرا زمانی که واردات بیش از 3 برابرصادرات شده اس تو تولید نفت در سازمان اوپک به ردیف پنجم سقوط کرده است . برای چه در شرایط خرت و خر دروغ بازار وضعیت اقتصادی و تورم و گرانی همراه با رشد فقر و بیکاری وجود دارد موجب نشود تا که اینگونه صدای اعتراضی وکیل الدوله ی در بازار مکاره بلند نشوده و مجبور به اعتراف گوشه ای از واقعیات رکود اقتصادی ن گردد؟
وضعيت كشور در ركود مطلق است و سياستي كه دولت اجرا مي كند ركود عجيبي را در سطح كشور پياده كرده است/ركود تورمي در كشور حاكم است و اين ركود بدترين شكل اقتصاد كشور است./ عدم وجود نقدينگي و بسياري از عوامل ديگر باعث شده تا اقتصاد كشور رونق نداشته باشد
تجمع کارگران مقابل مجلس بدلیل تاخیر 6 ماهه در پرداخت حقوقشان
اینهم گزارشی از واکنش اعتراضی کارگران نساجی قزوین بدلیل تعویق حقوق 6 ماهه شان که مقابل بازار مکاره ی مجلس هشتم بر گزارشده است که جدا از گزارش بحران ورکود اقتصادی خبر قبلی نمی باشد.
تعدادي از کارگران شرکت نساجي نازنخ قزوين که به عدم دريافت حقوقشان با گذشت 6 ماه معترض بودند، صبح امروز مقابل مجلس شوراي اسلامي تجمع کردند.به گزارش فارس، تعدادي از کارگران کارخانه نساجي نازنخ قزوين صبح امروز (دوشنبه) مقابل مجلس شوراي اسلامي تجمع کردند.براساس اين گزارش اين افراد به عدم دريافت حقوق خود پس از 6 ماه معترض بودند.يکي از اين کارگران به خبرنگار فارس گفت: تاکنون چندين بار مقابل نهاد رياست جمهوري تجمع کرديم که نتيجه‌اي نداشت و 6 ماه است که حقوق نگرفته‌ايم.به گفته وي شرکت نساجي نازنخ قزوين به بخش خصوصي واگذار شده و 6 ماه است که به کارگران خود حقوق نمي‌دهد
انتقاد امام جمعه تبريز از اجرايي نشدن مصوبات مربوط به قانون عفاف و حجابhttp://www.kayhannews.ir/890415/3.HTM#other312
شتر با با بارش می رود لنگه پشه کوره گرفته شده است یا بقول معروف دنیا را آب برده است اما سران رژیم ضد بشری را خواب برده است . برای اینکه در دو گزارش خبری قبلی بوضوح گفته می شود که وضعیت اقتصادی کشور و مردم محروم به خصوص کار گران چگونه است. طوریکه حقوق نا چیز کارگران نساجی قزوین 6 ماه است که پرداخت نشده و به تعویق افتاده است ؟ اما امام جمعه پیر وخرفت حکومتی تبریز نه نگران امور معیشتی مردم و اوضاع نا بسامان اقتصادی کشور نمی باشد ، بلکه نگران از تأخیر طرح سر کوب زنان ودختران با بهانه ی ساختگی مبارزه با بی حجابی است.
تبريز- خبرنگاركيهان:مصوبات عفاف و حجاب متاسفانه اجرا نشده است و اگر در اين زمينه جديت صورت نگيرد لطمات جبران ناپذيري به اجتماع و اخلاق وارد خواهد شد.
زاينده رود در يك روز 5 قرباني گرفت
http://www.kayhannews.ir/890415/15.htm#other1514
عجیب است که تا کنون با تصاویر گزارش داده شده بود که بدلیل منحرف کردن مسیر آب رود خانه زاینده رود خشک شده است . اما اکنون در وسط تابستان گزارش شده است که این رود خانه 5 قربانی گرفته است . داستان چیست؟
اصفهان- خبرنگاركيهان:5 نفر از شهروندان اصفهاني در يك روز به هنگام شنا در منطقه تفريحي زاينده رود جان خود را از دست دادند.«سرهنگ جهانگير كريمي» معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان با اعلام اين خبر گفت: روز جمعه گذشته علي رغم هشدارهاي مكرر پليس 5 نفر از شهروندان به علت بي احتياطي و بي توجهي به توصيه هاي ايمني به هنگام شنا در منطقه تفريحي زاينده رود غرق شدند.وي افزود: دو نفر در شهرستان خميني شهر، دو نفر در شهرستان لنجان و يك نفر در شهرستان مباركه به دليل شنا در منطقه ممنوعه رودخانه زاينده رود غرق شدند.كريمي با اعلام اينكه هنوز هويت يكي از قربانيان اين حادثه مشخص نشده است، گفت: «منوچهر-ر»، «مهرداد- و»، «مرتضي-ص» و «عليرضا-س» چهار نفر از قربانيان هستند.وي تعداد قربانيان زاينده رود در فصل گرماي امسال را تاكنون 10نفر ذكر كرد و يادآور شد: سال گذشته نيز زاينده رود 17قرباني گرفت.