گفت وشنود دروغ نامه ی کیهان 15 تیر - 89
كارت ملي (گفت و شنود)
گفت : چون سربازجو معتاد مبتلای به بیماری سرطان
درد مزمن علاج ناپذیر دارد این ابلیس بد تر از شیطان
این سر بازجوی داستان ساز اتهام زن سناریو پرداز
شده مثل آن همکارش که جای کارت بانکی خود پرداز
داده بود کارت هویت و شناسائی اش به این دستگاه
به طمع اینکه پول مجانی از آن بگیرد این دزدسر بزنگاه
اما چون فهمید دستگاه پول نمی دهد ، افتاد به هراس
شروع کرد به ناله و اعتراف و اشتباه کرد ن و التماس
گفت به بخشید من نفهمیدم ، وسوسه شدم خوردم گول
لا اقل کارت ملی ام را پس بده ، حال که نمی دهی پول

گفت: برخي از افراد نزديك به سران فتنه از سردرگمي و سرخوردگي شديد آنها خبر مي دهند.گفتم: يعني موسوي و خاتمي و كروبي نمي توانستند بفهمند در قد و قواره اي نيستند كه بخواهند با اسلام و انقلاب و نظام مقابله كنند؟!گفت: آمريكا و اسرائيل و انگليس با وعده ثروت و قدرت آنها را به ميدان فرستادند.گفتم: بايد مي فهميدند خيلي كوچكتر از آن هستند كه بتوانند در مقابل توده هاي عظيم و پاكباخته اين مرز و بوم قد علم كنند.گفت: حالا بدجوري به جيليز و ويليز افتاده اند.هم هويت خود را از دست داده اند و هم كوهي از وطن فروشي و خيانت روي دوش خود گذاشته اند.گفتم: يارو كه ديده بود بعضي ها كارت بانكي به دستگاه خودپرداز مي دهند و پول مي گيرند، به طمع افتاد و كارت ملي خودش را به دستگاه داد و بعد پاي دستگاه نشسته و به دستگاه التماس مي كرد و مي گفت؛ ببخشيد، اشتباه كردم! پول نميدي، نده، لااقل كارت ملي رو پس بده!
گفت : عجیب قاطی کرده سربازجوی شکنجه گر پاسدار!
به نظر می رسد که زیاد ی مصرف می کند جنس موا دار
گفتم : چگونه متوجه شدی، کسب نمودی این خبر؟
جنس مواد دار توی رگ می زند نماینده ویژه رهبر
گفت : آخه خیلی مزخرف می گوید و هم چرند
آنگونه که تف شده به ریش خود و رهبر، زده گند
سوزن نوارش بر روی سران رقیب مغلوب کرده گیر
تابخواهی به اینان چرت گوید بازجوی صاحب زنجیر
برای شان هم بازجو پرونده ساز شده ،هم مأمور پلیس
گوید اینان هستند جاسوس آمریکا و اسرائیل و انگلیس
وعده ی ثروت پول گرفته اند از اینان تا که آیند به میدان
تاقد علم کنند علیه ی نظام کودتاگر و شکنجه گر زندان
خلاصه آنگونه سربازجو از اتهامات اینان کرده است روایت
تاکوهی از وطن فروشی باخیانت ساخته ازشان کرده شکایت
گفتم : مگر حسین موسوی 8 سال نبود نخست وزیر؟
مگر کروبی 2 دوره رئیس مجلس نبود که شده تحقیر؟
مگر خاتمی در دو دوره ی 4 ساله نبود رئیس جمهور؟
در ادعای قلابی اصلاح طلبی وی نشده بود مشهور؟
چگونه کنون پاسدار سربازجوی شکنجه گر منفور؟
این نماینده ی ویژه رهبر همیشه مسلح به وافور
با اتهام وتوهین و پرونده سازی، دائم می زند زور
تااینان متهم به جاسوسی بیگانه کند ، هم مزدور
گفت : چون سربازجو معتاد مبتلای به بیماری سرطان
درد مزمن علاج ناپذیر دارد این ابلیس بد تر از شیطان
این سر بازجوی داستان ساز اتهام زن سناریو پرداز
شده مثل آن همکارش که جای کارت بانکی خود پرداز
داده بود کارت هویت و شناسائی اش به این دستگاه
به طمع اینکه پول مجانی از آن بگیرد این دزدسر بزنگاه
اما چون فهمید دستگاه پول نمی دهد، افتاد به هراس
شروع کرد به ناله و اعتراف و اشتباه کرد ن و التماس
گفت به بخشید من نفهمیدم ، وسوسه شدم خوردم گول
لا اقل کارت ملی ام را پس بده، حال که نمی دهی پول