گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 11 اردیبهشت 90

كادر ! (گفت و شنود)

گفت : چون در رژیم ضد بشری هست رقابت

رئیس جمهور با رئیس جمهور ونزوئلا داره قرابت

پس رقیب با کادر سازی با قبیله پرو بسته قرارداد

تا رقابت بارهبر کند هم بارئیس جمهور احمدی نژاد

گفت: به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از خبرگزاري هاي غربي در كشور «پرو» قبيله اي پيدا شده كه تصميم گرفته به كودكان خود «شير خر» بنوشاند.
گفتم: حالا چرا «شير خر»؟!
گفت: رئيس قبيله گفته است نوشيدن «شير خر» باعث تقويت «عقل» مي شود!
گفتم: اگر اينطور بود كه همه كره خرها بايد دانشمند مي شدند!
گفت: چه عرض كنم؟! در كشور خودمان آقاي مهاجراني كه به گفته خودش در كودكي «شير خر» خورده بود، نهايتا در حلقه ماسوني لندن به نمايندگي فتنه سبز مفتخر شد!
گفتم: اي دل غافل! حالا فهميدم چرا مردم آن قبيله در «پرو» به كودكان خود «شير خر» مي دهند؟!
گفت: چرا؟!
گفتم: خب! معلومه! سران فتنه با آن قبيله قرارداد همكاري امضاء كرده اند و قرار است رئيس قبيله براي فتنه سبز، «كادر» تربيت كند!

گفت : سرباز جو رفته در جلد خر

از ته دل خوانده است غزل عر عر

گفتم : چرا این باز جوی مدعی که هست شیر؟

چنین زبون و دراز گوش شده است و زمین گیر؟

بر گوی که برای که و با چه ترفند و بهانه؟

عرعر کرده ، برایش خوانده غزل خرانه

گفت : آخه این نماینده ی ویژه ی رهبر

از شیر خر خوری قبیله در پرو داده خبر

چون خواسته علیه مهاجرانی رود منبر

نقل کند داستان وی در کودکی از بر

چون با بیماری سیاه سرفه بوده در گیر

برای درمان مجبور بود از خر بنوشد شیر

نتیجه گرفته شیر خر می کند دانشمند

برای همین در لندن هی می زند گند

گفتم : برای چه سربازجو مهاجرانی گرفته به ریشخند؟

فراموش کرده در زمان رئیس جمهوری که می زد لبخند

مگر مهاجرانی نداشت مقام وزیر تفتیش عقاید ارشاد؟

چرا سربازجو خودزنی کرده ، آن ایام را برده از یاد؟

گفت : چون در رژیم ضد بشری هست رقابت

رئیس جمهور با رئیس جمهور ونزوئلا داره قرابت

پس رقیب با کادر سازی با قبیله پرو بسته قرارداد

تا رقابت بارهبر کند هم بارئیس جمهور احمدی نژاد