گزیده خبر های 12 فروردین – 90 قسمت - 3

هشدار آيت‌الله خاتمي به آل‌خليفه و آل‌سعود؛با كشت وكشتار به نابودي نزديك‌تر مي‌شويد.خبرگزاري فارس: آيت‌الله خاتمي خطاب به آل‌خليفه و آل‌سعود گفت: فكر نكنيد با كشت و كشتار حكومتتان مي‌ماند، هر قطره خوني كه از مظلومي ريخته مي‌شود شما به نابودي نزديك‌تر مي‌شويد

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001120549

فرافکنی کردن و دیگ به دیگ گفتن رویت سیاه یعنی همین که این آخوند گردن کلفت مفت خور متحجر و وارونه گوی امام جمعه موقت تهران خطاب به آل خلیفه و آل سعود اعتراف کرده است . زیرا که با فراموش کرد ن جنایات 32 ساله ی حاکمان عوامفریب و دین فروش که مرتکب شده اند طوریکه یک قلم پرونده ی ننگین رتبه دار اول جهانی محکومیت نقض مستمر حقوق بشر را این رژیم ضد بشری حاکم بر ایران در خورجین خود دارد. اما اکنون از موضع طلبکارانه این مترسک بلند گوی ولی و قیح و پاسداران کودتاگر چنین اشک تساح بر ای مظلومان بحرین یا پاسداران اعزامی به بحرین ریخته است و خط و نشان برای آل خلیفه و آل سعود کشیده است تا که برای بار دیگر ثابت کند که رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی حاکم بر ایران بدون سرکوب داخلی و سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور های همسایه و منطقه هر گز محال است که قادر به حیات ننگین خود باشد. همچنین بدون توجه به کودتای نمایش خیمه شب بازی تقلباتی 22 خرداد 88و پیآمدهی پس از آن بر جای گذاشت تا جایی که نه اینکه مجوز مراسم ترحیم و خاکسپاری پدر میر حسین موسوی نخست و زیر دوران جنگ اخیراً داده نشد ، بلکه تعدادی از آشنایان وی نیزمورد ضرب و شتم واقع شده و باز داشت شدند . اما این آخوند هوچی و فر یبکار وارونه گوی با گران فروشی جنس فرسوده و بنجل مدعی حکومت مردم سالاری در ایران شده است ! !

وي با بيان اينكه مردم ما تاكنون حدود 32 بار پاي صندوق‌هاي راي حاضر شده‌اند، گفت: مردم‌سالاري واقعي را بايد در كشور ما ملاحظه كرد نه در نظام ديكتاتوري آمريكا، چرا كه آمريكا همواره حامي ديكتاتورها بوده است.

دستگيري 50 نفر پيش از تظاهرات امروز مخالفان در منامه.خبرگزاري فارس: منابع خبري از دستگيري پنهاني 50 فعال ضد دولتي بحرين در ساعات پاياني روز گذشته خبر دادند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001120523

این گزارش خبر هم مکمل موضع گیر ی قبلی آخوند متحجر بی تر مز و دنده احمد خاتمی علیه ی بحرین می باشد که امام جمعه ی موقت تهران است . زیرا که مر تبط با سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز است.

بیکار شدن بیش از 100 هزار نفر از صیادان بوشهری به‌واسطه افزایش قیمت گازوییل و بنزین و کمبود سوخت

این مورد اعتراف آشکار جزو در باغ و دستآور د ویرانگر قطع یا حذف یارانه های دولتی می باشد که موجب افزایش وحشتناک قیمت های سوختی شده است . از سوی دیگر رسواگر اد عای مضحک کاهش میزان مصرف سوخت است که آن روی سکه ادعای مضحک در صد بالای رشد مسافرت و گردشگری ایام نو روزی می باشد.

موج : عسگر جلالیان از بیکار شدن بیش از 100 هزار نفر از صیادان بوشهری به‌واسطه افزایش قیمت گازوییل و بنزین و کمبود این سوخت‌ها در این منطقه خبر داد و گفت: متأسفانه کار در بوشهر به جایی رسیده که صیادهای بوشهری ماهی مورد نیاز خود را با ماهی‌های وارداتی از نیوزلند تامین می‌کنند.نماینده دیر و کنگان در مجلس شورای اسلامی، همچنین افزود: بعد از افزایش قیمت بنزین و گازوییل، در منطقه بوشهر بنزین با قیمتی بیش از 400 تومان و گازوییل هم با قیمت 360 تومان به صیادها داده می‌شود که این موجب تعطیل شدن کار صیادی در این منطقه شده است.وی با بیان این که واردات بی‌رویه ماهی از نیوزلند موجب اشباع بازار بوشهر و متضرر شدن اندک ماهیگیران باقیمانده شده است، افزود: تعداد کمی از صیادان که با وجود قیمت بالای سوخت با جان سختی به صیادی ادامه می‌دادند هم به واسطه اشباع بازار از ماهی‌های وارداتی نیوزلندی کاملا ناامید شده‌اند و جایی برای آنها در بازار باقی نمانده است.عضو کمیسیون انرژی با تاکید بر این که اجرای قانون هدفمندی برای کشور مفید و لازم است، تصریح کرد: مسئولان اجرایی کشور باید آگاه باشند که این قانون مهم در مناطق مختلف بسته به شرایط باید انعطاف‌پذیر باشد و در اجرای آن دقت نظر رعایت شود تا اجرای آن موجب متضرر شدن بخشی از مردم نشود.بندر بوشهر و شهرهای دیر و کنگان از جمله مناطقی هستند که با قرار گرفتن در حاشیه خلیج فارس و دارا بودن سواحل کم عمق و قابل دسترس، یکی از بهترین مناطق ساحلی کشور برای صیادی به شمار می‌روند؛ شغل صیادی در بوشهر از مشاغل عمومی مردم این منطقه به شمار می‌رود و تعداد چشمگیری از مردم بوشهر از این راه زندگی خود را اداره می‌کنند.

معاون سابق وزارت اطلاعات که روز گذشته دستگیر شده بود به اوین منتقل شد

راستی در این کشور مدعی امن وآزاد ترین کشور جهان چه کس یا کسانی از امنیت بر خور دار هستنددر شرایطی که محسن زاده یک معاون سابق وزارت بد نام اطلاعات آزاد نشده اکنون یک معاون دیگر سابق وزارت بد نام اطلاعات هم دستگیر شده است؟

کلمه : در پی بازداشت حجت الاسلام و المسلمین نوراللهیان در مراسم تشییع مرحوم میر اسماعیل موسوی پدر مهندس میرحسین موسوی ایشان پس از بازداشت که همراه با ضرب و شتم و اهانت نیز همراه بوده است وی به زندان اوین منتقل شده است.به گزارش خبرنگار کلمه حجت الاسلام والمسلمین نوراللهیان که سابقه عضویت در بیت رهبری را نیز داشته است روز گذشته ودر مراسم تشییع پیکر مرحوم میر اسماعیل موسوی به دخالت نیروهای امنیتی در سیر روند تشییع و هتک حرمت به پیکر ایشان و نیز رفتار وحشیانه با مردم اعتراض نموده بود که همراه با ضرب و شتم بازداشت پلیس امنیت انتقال داده شد.وی از آنجا به دادسرای ویژه روحانیت برده شده و در آنجا حدود پنج ساعت بازجویی شده و سپس با دستبند و اهانت به زندان اوین انتقال داده شده است.ماموران بلافاصله نیز اتهامات آقای نوراللهیان را اخلال در نظم عمومی، تحریک مردم به اقدام علیه امنیت داخلی و خارجی کشور! ، تهدید مأمورین دولتی، رفتار خلاف شأن و شئونات روحانیت ذکر شده است این در حالی است که ایشان صرفا به دخالت نیروهای امنیتی در سیر روند تشییع و هتک حرمت به پیکر ایشان و نیز رفتار وحشیانه با مردم اعتراض نموده بود.منابع مطلع از داخل دادگاه ویژه روحانیت افزوده اند قاضی وی حجت الاسلام نصرت آبادی است.لازم به ذکر است که حجت الاسلام والمسلمین نوراللهیان از رزمندگان دوره دفاع مقدس، معاون سابق وزارت اطلاعات و از اعضای بیت رهبری تا پیش از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری بوده است. ایشان برادر دو شهید و مسئول امور روحانیون ستاد مرکزی مهندس میرحسین موسوی بوده و در میان اصولگرایان و اصلاح طلبان دارای احترام زیادی است.

جزئیات قتل مدیرعامل بانک ملی و سرقت 200میلیونی

http://www.fararu.com/vdcja8ea.uqe88zsffu.html

موضوع عدم امنیت در رژیم ضد بشری مدعی امن و آزاد ترین کشور جهان موجب نشده است تا ترکش آن به پزشکان متخصص در تهران یا دانشمندان هسته ای اصابت کند .یا اینکه پلیس های نیروی انتظامی در سنندج با شکلیک گلوله از پای در آیند ، بلکه بدلل ضریب امنیت تضمین شده ی بالا رئیس بانک هم خانه را ترک می کند و هر گز به خانه باز نمی گردد. .

رسیدگی به پرونده مدیرعامل بانک ملی از نخستین روز سال 90 همزمان با مراجعه زن جوانی به اداره آگاهی اسلامشهر در دستور كار ماموران پلیس قرار گرفت.به گزارش برنا، روز گذشته زنی با مراجعه به پلیس آگاهی اظهار داشت: «شوهر به نام عبدالله رییس شعبه بانك ملی چهاردانگه است. او دیروز برای رفع نقص در سیستم خود پرداز بانك از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت.

شروط آیتالله علمالهدی برای حضور دوباره اصلاحطلبان در عرصه سیاست کشور

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=50186

آخوند امام جمعه ی مشهد علم الهدی که مترسک ومنفور فرصت طلب و زن ستیز تناقض گوی می باشد که مرید آخوند کنی جانشین رفسنجانی شده است اکنون تبدیل به طوطی تکرار کننده ی ادعاهای مضحک طلبه پاسدار اطلاعاتی امنیتی حسین طائب و امثالهم شده است و سفارشات تکراری علیه ی مجاهدین را رله کرده است . البته با این ادعای کمدی که گویا قرار است رژیم ضد بشری تا 200 سال دیگر بماند . از سوی دیگر بر خلاف صدور حکم محارب و منافق و اعدام که برای سران رقیب و حامیان شان در شوی تدار کاتی حکومتی نهم دی 88 صادر نمود .اکنون با سیاست با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن اعتراف کرده است که مدعیان اصلاح طلبان اگر بطور دربست لبیک گو ولی وقیح شوند و ولایت مدار شوند . یعنی پشت به معترضان فریاد گوی مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح کنند وتشکیلات شان را هم بر چینند و بعنوان سیاهی لشکر وارد صحنه ی نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی انتصاباتی شوند تا هیزم گرم کردن تنور تقلبات سازی شوند و مورد استفاده ی کودتا گران واقع شوند آنگاه ممکن است تا همین حد مورد بازی گرفته شوند.

آیتالله سیداحمد علمالهدی در گفت وگوی تفصیلی با خبرآنلاین درباره نقش اصلاحطلبان در آینده فضای سیاسی کشور، افزود: اگر مردم آنها رابپذیرند، عیبی ندارد ولی این مردم، ضد ولایت را نمیپذیرند.امام جمعه مشهد گفت: بعد از اینکه اینها دست به دست فتنه بدهند و روسای آنها دستشان در دست انگلیس و آمریکا باشد و جرج سوروس برای آنها برنامه ریزی کند، مسلم بدانید که ده نسل بعد آنها هم بیایند، در سیاست این مملکت جایی ندارند.وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی معلول خون بچههای مردم است، اظهار داشت: یک اصل را باید بپذیریم. از اول انقلاب هر کس این اصل را نپذیرفته، سقوط کرده است. این مردم برای این انقلاب جان دادند. چون جان دادند به این سادگی کنار نمیکشند. وقتی این مردم اسلام را در چهره امام دیدند، جان دادند. باید توجه داشته باشید که این مردم 30 سال نه، 300سال دیگر هم از این خونها نمیگذرند. با هر اسمی و هر آرمی چه اصولگرا، چه اصلاح طلب، مردم از این خونها نمیگذرند.به عقیده وی هر قالبی و جریانی برای اینکه بخواهند در این کشور فعالیت کنند، باید در یک جریانی قرار بگیرند که این مردم آنها را بپذیرند. به مجرد اینکه مردم جریانی را نپذیرند، آنها ازعرصه سیاسی حذف میشوند و سقوط میکنند.امام جمعه مشهد تصریح کرد: این را جریانهای سیاسی اصلاح طلب باید بدانند که با هر اسم و رسمی میخواهند بیایند، این اسم، آرم و دکور در این کشور جای ندارند. مردم همچنان پای انقلابشان هستند.عضو مجلس خبرگان رهبری درباره اینکه اگر اصلاحطلبان بخواهند به فضای سیاسی برگردند، رهبری این جریان را چه کسی میتواند بر عهده بگیرد؟، خاطر نشان کرد: اصلاح طلبان در شکل جریانی خودشان نمیتوانند برگردند. البته اگر افراد متعبد و ولایت مدارشان بیایند در عرصه سیاست، ممکن است به عرصه برگردند. اما با این آرم تشکیلاتی اگر وارد شوند، موفق نمیشوند. 200 سال از عمر این انقلاب هم بگذرد، بعد از 200 سال یکی بین این مردم بیاید و آرم مجاهدین خلق (منافقین) را تبلیغ کند، احتمال میدهید کسی از مردم آنها را قبول کند؟شخصیت تشکیلاتی اصلاح طلبان سقوط کرده و دیگر با این شخصیت نمیتوان وارد عرصه سیاست شد