گزیده خبرهای 11 تیر90 قسمت -2

صدور حکم اعدام برای 40قاچاقچی در اردبیل

سئوال است این تعداد حکم اعدام در اردبیل صادر کردن مگر اردبیل مرز ایران و افغانستان است یا نه جزو شهر های نوار ساحل آبی جنوب کشور می باشد که متهمین همچون پاسداران کودتا گر صاحب اسکله های غیر مجاز می باشند که بطور 24 ساعته مشغول تخلیه ی انواع و اقسام مواد مخدر و مشروبات الکلی هستند که در ایران و زندان توزیع می کنند و مازاد آن از طریق مرز های زمینی و هوایی و آبی به اروپا و جنوب شرق آسیا و آفریق منتقل می کند که اکنون بازداشت و چنین احکام کلان اعدام برای شان صادر شده است؟ یا نه اینکه جزو قربانیان رژیم ضد بشری کودتایی قرون وسطایی هستند که می بایست بهای سیاست رعب و وحشت در جامعه را به پر دازند . یا نه اینکه این جزو قربانیان بازی جنگ قدرت میان لوطی و عنتر می باشد .چون پاسدار احمدی نژاد زمانی استاندار اردبیل بوده است که اکنون اینگونه انتقام گیری می شود؟

مهر نوشت: رئیس کل دادگستری استان اردبیل از صدور حکم اعدام حدود 40 نفر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ در این استان خبر داد. غلامعلی رضایی ظهر شنبه در در دیدار با جمعی از مردم اردبیل اظهار داشت: هم اکنون تعدادی از احکام صادره مراحل قانونی لازم را طی کرده اند و بزودی به مرحله اجرا در خواهند آمد. وی با بیان اینکه در آینده نزدیک مردم استان اردبیل شاهد اعدام دشمنان دین، اخلاق، هویت و باورهای ملت خواهند بود، اضافه کرد: دستگاه قضایی دغدغه خانواده ها در خصوص موادمخدر را با اعدام سوداگران مرگ پاسخ خواهد داد. رئیس دادگستری استان به موفقیتهای اخیر دادگستری اردبیل در بخشهای مختلف بویژه پیشگیری از وقوع جرائم و گسترش فرهنگ صلح و سازش اشاره کرد و افزود: در سه ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، جرائم مهم کاهش چشمگیری داشته است.وی با اشاره به ابتکار دادگستری استان اردبیل در راه اندازی واحدهای مصالحه در کنار دادگاههای خانواده یادآور شد: این واحد به منظور کاهش طلاق در استان راه اندازی شده و در این مدت به آمار چشمگیری دست یافته است. رضایی از آغاز تلاش دستگاه قضایی استان در برخورد با بلای خانمانسوز موادمخدر و حفظ امنیت خانواده ها خبر داد. وی همچنین با اشاره به سالروز شهادت شهید مظلوم آیت الله بهشتی و اقدامات کور دشمنان قسم خورده نظام در فتنه ها و توطئه های اخیرابراز داشت: این خون دادنها جز تثبیت نظام و ناامیدی و عصبانیت دشمنان زبون چیزی به دنبال نداشته و نخواهد داشت. رضایی در تشریح بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان قضایی تصریح کرد: اقتدار و اعتماد عمومی موجب رسیدن قوه قضائیه به جایگاه اصلی خود خواهد بود، از این رو تمام تلاشهای انجام گرفته در دستگاه قضایی، در جهت دستیابی به اعتماد عمومی و اقتدار لازم برای احقاق حقوق و ابطال باطل است. رئیس کل دادگستری استان اجرای عدالت و حرکت در راستای قانون را لازمه استقلال قضات و در نهایت اقتدار حقیقی دستگاه قضایی دانست همگان را به ایجاد امیدواری در مردم و پاسداشت خدمات و فعالیتهای ارزنده بخشهای مختلف نظام و پرهیز از تفرقه و تضعیف جایگاهها و خدمات و شبهه افکنی فرا خواند.

"سپاه گفت که نمادهای اسلامی جایگزین تندیس آريوبرزن شود"

اکنون با این اعتراف این نهاد سرکوبگر کودتایی پاسداران ثابت می کند که همین ارگان فاشیستی پاسداران کودتا گر پشت تهاجم و تخریب این مجسمه ها در میدان سارب بوده است .

دادستان شهرستان ياسوج با اشاره به ايجاد اختلاف نظر ايجاد شده بر سر نصب مجسمه‌اي در يكي از ميادين شهر گفت: براي جلوگيري از هرگونه درگيري و تنش به شوراي شهر و شهرداري دستور كتبي داديم تا نسبت به برداشتن و جابجايي مجسمه آريوبرزن اقدام كنند.حجت الاسلام سيدمحمد موسوي پور در گفت‌و‌گو با ايسنا ادامه داد: با توجه به درخواست سپاه شهرستان ياسوج از دادستاني و همچنين براي جلوگيري از تنش و درگيري و سوء استفاده هاي احتمالي، دستور داديم مكان مناسب‌تري براي اين مجسمه در نظر گرفته شود.وي افزود: شوراي شهر و شهرداري در حال بررسي و ارائه راهكار مناسب براي حل اين مشكل هستند. چون اين محل قبلاً قرار بود به عنوان ميدان سوم خرداد و آزادسازي خرمشهر باشد و همين امر باعث ايجاد اختلاف شد. لذا براي جلوگيري از هرگونه حوادث احتمالي اقدام قضايي كرديم.موسوي‌پور با بيان اينكه اعلام نيروي سپاه به دادستاني موجب پيگيري اين قضيه شده است افزود: سپاه و نيروهاي ارزشي گفتند، سزاوار است كه به جاي تنديس آريوبرزن كه نماد عصر اشكانيان است از نمادهاي اسلامي و ارزشي استفاده شود. البته درخواست سپاه هم مبني بر برداشتن اين مجسمه بوده، نه تخريب آن.دادستان ياسوج تاكيد كرد: ما به شوراي شهر و شهرداري دستور كتبي داديم كه نسبت به برداشتن و جابه جايي مجسمه آريوبرزن اقدام كنند. شوراي شهر و شهرداري هم در حال بررسي اين مشكل و اختلاف نظرهاي موجود براي ارائه راهكاري مناسب هستند.وي با تاكيد مجدد بر اينكه اقدام دادستان از باب پيشگيري از وقوع درگيري و تنش در اين شهرستان بوده گفت: شوراي شهر گفته است، مصوبه ما مبني بر نام‌گذاري ميدان به نام آريوبرزن بوده نه ساختن تنديس و شهرداري خودش اقدام به ساختن تنديس كرده است.

بقایی: با احمدی‌نژاد و مشایی به اتهامات می‌خندیم

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=63915

باز هم گزارش از این 3 چهره ی جنجالی که دو تای آنان متهم به جریان منحرف درون دولت شدند . البته اینگونه گزینه بر داری کردن که جنبه ی تبلیغاتی و تخریب شخصیت دارد ناشی از ادامه ی جنگ قدرت و ثروت وشکاف و اختلاف میان لوطی و عنتر و حامیان طرفین می باشد.

تمام این مسایلی را که در رابطه با چند و چون عبادت می‌گویند ما از خود روحانیون یاد گرفته‌ایم. / من اصلا نمی‌دانم جریان انحرافی چیست و کجاست. / تمام این بیچاره‌هایی که من در اطراف رییس‌جمهور می‌بینم، همیشه خوابشان می‌آید.حمید بقایی که یک روز رییس سازمان میراث فرهنگی است و روز دیگر معاون اجرایی رییس جمهور می‌گوید که یکی از مصداق‌های احمدی‌نژاد برای «خط قرمز» است. دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد است و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری و مشاور احمدی‌نژاد در امور آسیا در خصوص برخی اتهات بیان شده نسبت به وی، می‌گوید: من، احمدی‌نژاد و مشایی در جمع سه نفره‌مان به این اتهامات می‌خندیم. گزیده‌ای از گفتگوی وی با روزنامه شرق را در ذیل می‌خوانید:

عکس / جلاد مطبوعات، آزادیخواهان و مسئول عملیاتی کهریزک در کنار احمدی نژاد

اگر هر ادعای روشن گرانه که علیه ی اطرافیان پاسدار گماشته احمدی نژاد می شود به شکلی از سوی رئیس جمهور توجیه پذیر باشد که اتهامات وارده یک بازی سیاسی می باشد . ولی در کنار این عنصر پلید و منفور و قاتل و بازجو وشکنجه گر سعید مرتضوی هر گز توجیه پذیر نمی باشد.

همايش تخصصي راهبردهاي نوين در پيشگيري و مبارزه با قاچاق كالا و ارز (احمدی نژاد در کنار سعید مرتضوی(

تلاش برخی نمایندگان برای گرفتن فوق لیسانس فوری

چه جالب تق مدرک گرایی برای حفظ موقعیت در نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم بازار مکاره در آمده است. همچنین چه به وضوح زیرآب شعار وارونه تبلیغتی دوران تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری دوره ی نهم زده شده است که مدعیان اصول گرایان کنونی شعار می دادند که ما عاشقان خدمتیم ونه شیفتگان قدرتیم .

به گزارش سایت اصولگرای جهان، نمایندگان مجلس در سال گذشته قانون انتخابات مجلس را تغییر داده و فوق لیسانس را شرط الزامی برای کاندیدا شدن در انتخابات ذکر کردند. البته بر اساس مصوبه مجلس مدرک کارشناسی با یک دوره نمایندگی مجلس، معادل کارشناسی ارشد به شمار میرود. اما تفسیر وزارت کشور از این مصوبه این بود که چون دوره نمایندگی نمایندگان مجلس هشتم در زمان ثبت نام به پایان نرسیده، پس آنها این قانون نمیشوند و با مدرک لیسانس نمیتوانند نامزد انتخابات مجلس نهم شوند. درنهایت نمایندگان این مصوبه را به نفع خود تفسیر کرده و مصوب کردند که حضور در بخشی از یک دوره مجلس، معادل یک دوره حضور در مجلس محسوب میشود. محمد کرمی راد نماینده کرمانشاه در مجلس در گفت وگو با خبرنگار جهان با اشاره به مستثنی شدن نمایندگان لیسانس مجلس هشتم از قانون مصوب این مجلس مبنی بر داشتن فوق لیسانس برای کاندیدا توری در انتخابات مجلس نهم گفت: متاسفانه برخی نمایندگان بجای پیگیری مشکلات مردم به فکر حل مساله و مشکل خود هستند تا بتوانند با دور زدن قانون، در انتخابات کاندیدا شوند. وی افزود: وقتی نمایندگان در سال گذشته با تغییر قانون انتخابات، فوق لیسانس را حداقل مدرک برای ثبت نام در انتخابات مجلس تصویب کردند، نمی دانستند که خودشان با داشتن لیسانس نمی توانند کاندیدا شوند و به همین دلیل سعی کردند تا با تبصره و تفسیر و تغییر قانون، خود را مستثنی کنند. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از مستثنی شدن نمایندگان از این قانون، گفت: البته ما معتقدیم که فردی که لیسانس داشته و چند سال دارای مدیریت بوده، می تواند در مجلس موثر باشد و نباید حداقل مدرک را فوق لیسانس قرار می دادند چرا که ممکن است با این قانون میزان مشارکت مردم در انتخابات کاهش یابد. کرمی راد اظهار داشت: بعد از آنکه این قانون در مجلس مصوب شد، برخی از نمایندگان فعلی به فکر گرفتن مدرک فوق لیسانس افتادند و از ترم گذشته دانشجوی فوق لیسانس در دانشگاه های آزاد از جمله دانشگاه آزاد رودهن شدند. وی تصریح کد: این کارها در شان مجلس نیست و مردم را نسبت به مجلس و نمایندگان بد بین می کند. وقتی قانون مصوب شد که حداقل مدرک فوق لیسانس است دیگر نباید نمایندگانی که لیسانس دارند، خود را از این قانون مستثی کنند

رجوي ما را مثل برده به سرمايه داران اروپايي مي فروشد (خبر ويژه )
http://www.kayhannews.ir/900411/2.htm#other210

فرافکنی و خود زنی و آدرس وارونه دادن و تصاویر مار کشیدن و مار قالب کردن یعنی همین در شرایطی که حتی مطبوعات زیر تیغ سانسور رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی خبر مخابره می کنند که سالیان درازیست که زنان و دختران بطور قاچاقی به شیخ نشینان منتقل و به سبک دوران برده داری مورد خرید و فروش واقع می شوند . تازگی هم افزوده شده است که منتقل کردن دختران ایرانی به جمهوری آذربایجان و اروپای شرقی برای فاحشه گری فروخته می شوند. همچنین تا جایی که دختران مجاهدین اشرف یا در اثر تهاجم جنگی توطئه ی مشترک خامنه ای – مالکی در اقدام جنایت علیه ی بشریت به شهادت می رسند یا مجروح می شوند . یا به موازات آن دختران و زنان هوادارا مجاهدین در داخل ایران باز داشت و در زندان ها شکنجه می شوند . حتی به بخش روانی زندانیان برای شکنجه مضاعف روحی و روانی و جسمی تبعید می شوند . اما سربازجوی شکنجه گر پرونده ساز وارونه گوی حسین شریعتمداری نعله وارونه زده است و به نقل از عوامل وزارت بد نام اطلاعات با برچسب کانون وبلاگ نویسان مستقل ایرانی که از فرط مستقل همکار سربازجو پاسدار بد نام منفور شده است با فرافکنی مدعی شده است که رجوی مثل برده به سرمایه داران اروپایی مجاهدین را می فروشد. چرا که ولاگ نویسان خیلی مستقل گزارش ازز ندان اوین و سایر سیاه چال های رژیم ضد بشری قرون وسطایی نمی دهند که حتی به زندانی سیاسی در حال اعتصاب غذا رحم نمی کنند و با تهاجم و ضرب و شتم وی را به قتل می رسانند؟ عجیب است که گزارشگر بی نام و نشان سربازان امام زمانی با وجود اینکه در کمپپ پناهندگی هستند ولی تسلط به زبان های گوناگون دارند که متوجه می شوند مریم رجوی چگونه بااینان صحبت و رفتار می کند؟

برخي عناصر فراري، در كمپ هاي پناهندگي در اروپا به دام گروهك منافقين مي افتند. اين طيف به واسطه وضعيت فلاكت باري كه در اين كمپ ها با آن مواجهند مجبور مي شوند در ازاي چند يورو در نمايش هاي مضحك سازمان منافقين حضور پيدا كنند و به انواع مختلف تن به بيگاري دهند.يكي از اين افراد متواري در «كانون وبلاگ نويسان مستقل ايراني »گزارشي از سياه بازي منافقين و بيگاري عناصر فراري را منتشر كرد

چهار عضو برجسته گروهك منافقين از اردوگاه اشرف گريختند

http://www.kayhannews.ir/900411/14.HTM#other1407

اینهم یک مورد دیگر از دستآورد باز سازی شده وزارت بد نام اطلاعات که علیه ی مجاهدین اشرف تهیه شده است که تحویل به همکارش سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان داده شده است.

سرويس سياسي-همزمان با ناكامي آمريكا و كشورهاي اروپايي در حمايت از گروهك تروريستي اعضاي ناكام اين گروه ازاردوگاه اشرف در حال فرار و تسليم نمودن خود به نيروهاي عراقي هستند.

این دو گزارش خبری متضاد که یکی از موضع ترس و عقب نشینی از پذیرش مسئولیت کشتن آمریکایی در عراق است که از وحشت واکنش و عواقب آن انکار شده است و دیگری خبر تهدید آمیز موشکی علیه ی آمریکا است که از موضع ترس قدرت نمایی کاذب شده است که معلوم نیست این عضو بازر مکاره ی دست نشانده پاسدار کارشناس موشکی است یا اینکه عضو بازار مکاره است که به جای پاسخگویی به موکلین خود چنین عربده کشی و رجز خوانی ضد آمریکایی کرده است؟ ضمن اینکه این عضو بازار مکاره رجز خوان ضد آمریکایی بهتر است پاسخگوی وضعیت اسفبار کار گران معادن کرمان باشد که بدلیل عدم امکانات بهداشتی و امنیتی مشخص نیست که آیا اینان رنگین پوست می باشند یا نه اینکه فضای آلوده ی معدن رنگ پوست اینان را تغییر داده است ؟ مهمتر اینکه در چه معدنی این کار گران زحمت کش کار می کنند و حاصل دسترنج شان توی جیب گشاد چه کسانی می رود؟

واكنش سردار وحيدي به اظهارات رابرت گيتس/دروغ‌هاي تكراري وزير دفاع آمريكا براي توجيه سياست‌هاي غلطش استخبرگزاري فارس: وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در واكنش به اظهارات رابرت گيتس وزير دفاع آمريكا كه مدعي دخالت ايران در تلفات نيروهاي آمريكايي در عراق شده‌، گفت: دروغ‌هاي تكراري و ادعاهاي مضحك وزير دفاع آمريكا براي توجيه سياست‌ها و اقدامات غلطي است كه وي در دوره مسئوليتش‌ به‌كار گرفته است

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9004110949

پيام رزمايش موشكي سپاه در گفت‌وگوي فارس با رئيس كميته دفاعي مجلس؛لازم باشد تمام پايگاه‌هاي نظامي آمريكا را منهدم مي‌كنيم.خبرگزاري فارس: رئيس‌ كميته دفاعي مجلس با اشاره به حيرت دشمنان از توانايي ‌موشكي‌کشور گفت: اگر اشتباهي ازسوي آمريكا سر بزند تهران حق خود را براي انهدام تمامي پايگاه‌هاي نظامي آمريكا در منطقه محفوظ مي‌داند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9004110318

* در صورت اشتباه آمريكا، ايران به تمامي پايگاه‌هاي نظامي اين كشور شليك خواهد كرد كرمي با اشاره به حضور نيروهاي نظامي اشغالگر آمريكا در منطقه گفت: تمامي نيروهاي آمريكايي و پايگاه‌هاي اين كشور در خاورميانه و ديگر كشورها در تيررس موشك‌هاي زمين به زمين ايران قرار دارد و به محض اولين اشتباه آمريكا، نيروهاي مسلح ايران موشك‌هاي خود را به سمت نيروها و پايگاه‌هاي آمريكايي شليك خواهند كرد و در اين صورت قطعا سربازان آمريكايي قرباني سياست‌هاي غلط آمريكا در منطقه خواهند شد اما ما اميدواريم كه آمريكايي‌ها با تغيير سياست‌هاي خود و با احترام به حقوق ملت‌ها بيش از اين سربازان خود را قرباني سياست‌هاي جنگ طلبانه خود نكنند. * كلينتون براي فرار از فشارهاي سياسي توانمندي ايران را بلوف اعلام کرد رئيس كميته دفاعي مجلس شوراي اسلامي در واكنش به ادعاي وزير خارجه آمريكا مبني بر اينكه ايران در ارائه توان موشكي خود بلوف مي‌زند، تصريح كرد: آمريكايي‌ها از ابتداي انقلاب اسلامي تاكنون از هر اقدامي براي مقابله با نظام جمهوري اسلامي ايران پرهيز نكردند. آنها از تروريست‌هاي خود براي مقابله با ايران كمك گرفتند. جنگ هشت ساله را عليه ملت ايران تحميل كردند. آمريكا در جنگ 8 ساله توانمندي ايران را مي‌دانست اما در عمل به توان پاسخگويي ايران اذعان كرد و اكنون نيز ما مي‌گوييم كه توانمندي ايران عملياتي است و هر لحظه كه به كشور تجاوز شود، بلوف يا غيربلوف بودن آن را به آمريكايي‌ها نشانخواهيم داد.

عکس / کارگران محروم معدن زغال سنگ کرمان

کرمان - خبرگزاری مهر: کارگران معادن زغال سنگ شهرستان زرند در حالی به کار طاقت فرسای خود ادامه می دهند که از کمترین امکانات و تجهیزات ایمنی و استاندارد برخوردار نیستند