گزیده خبرهای 12 تیر 90

غالب قنديل در گفت‌وگو با فارس تشريح كرد؛دلايل همزماني صدور كيفرخواست دادگاه حريري با بيانيه كاري دولت ميقاتي.خبرگزاري فارس: مدير مركز مطالعات استراتژيك عربي و بين‌الملل، ايجاد شكاف در كابينه، سنگ اندازي در مسير فعاليت دولت، ضربه زدن به مقاومت اسلامي، سوريه و ايران را از جمله از اهداف پشت پرده همزماني صدور كيفر خواست دادگاه حريري با بيانيه كاري دولت ميقاتي خواند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9004111168

این پاتک مقابل آن تک یا توطئه کودتایی است که حاکمان تهران با تحریک شیخ حسن نصرالله و حزب الله لبنان و تهدید به ترور کردن امثال ولید جنبلاط و خریدن نبی بری رهبر جنبش امل علیه ی دولت سعد حریری در زمان اعلام اسامی متهمین قتل رفیق حریری تدارک دیده شد و با طرح چنین کودتای بر کناری سعد حریری و سقوط دولت وی و جانشین کردن دولت نجیب میقاتی و تشکیل کابینه ی ائتلافی مانع از اعلام موقتی متهمین قتل رفیق حریری شد که ادامه ی آن به جماران ختم می شد. اکنون چنین پاسخی به آن کودتا داده شده است و موجب بحران کابینه میقاتی و متزلزل شدن وی شده است به خصوص اینکه موقعیت بشار اسد هم پیمانش لرزان تر از موقعیت میقاتی و لوطی جماران می باشد .

شانه‌گيري شبكه‌هاي ماهواره‌اي براي تخريب خانواده ايراني/ هدف نهايي در فيلم‌هاي ماهواره‌اي نابودي نهاد خانواده است.خبرگزاري فارس: مشاور رئيس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه كشور با بيان اينكه يكي از جلوه‌هاي جديد دشمن عليه نظام جمهوري اسلامي، نفوذ در خانواده‌‌ها است، گفت: مهمترين هدف دشمن در فيلم‌هاي نامناسب ماهواره‌اي، نابودي نهاد خانواده است

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9004110999

راستی اگر با وجود هزینه کردن کلی هزینه های بسیار کلان برای ارسال پارازیت برروی شبکه های ماهواره ای در کنارو شعار روسری یا توسری با طرح های ضربتی گوناگون مبارزه با بی حجابی و شبیخون فرهنگی که تاریخچه 33 ساله دارد برای چه این مبارزه بی تأثیر بوده است . همچنین چگونه است که گسترش فقر و بیکاری و اعتیاد و تن فروشی زنان خیابانی و دختران فراری از خانه ها همچنین قاچاق دختران به شیخ نشینان و جمهوری آذربایجان و اروپای شرقی موجب از هم پاشیدن نهاد خانواده ها نشده است . ولی در بستر پیش برد سیاست نخ نما شده ی رعب ووحشت در جامعه و ادامه ی سیاست سانسور باز هم با ز آدرس غلط دادن ادعا شده است که هدف نهایی فیلم های ماهواره ای نابودی نهاد خانواده می باشد؟

عکس> انفجار ساختمان مسکونی در تهران

سئوال است که در رژیمی که ادعای قدرت برتر منطقه و حتی جهان دارد و مدعی تغییر و اصلاح جهان دارد و می تواند با موشک های دور برد از سیلوهای سمنان اسراییل را هدف خود قرار دهد . مهمتر اینکه می خواهد فضا را تسخیر نماید. خلاصه هرروز ولی وقیح نا مشروع بر سر منبر می رود و از پیشرفت های علمی بی نظیر در سطح جهان به خصوص پیشتر موشک های دور برد می دهد . عجیب تر اینکه جهاد اقتصادی را جانشین این ابداعات و اختراعات بی بدیل بسیجیان در دانشگاه ها و سایر زمینه های علمی و پیشرفت و ترقی اقتصادی کرده است . در صورتیکه در ایران کلی کارتن خوابان خیابانی وجود دارد که خیلی بیشتر از آن حاشیه نشینان حلبی آباد نشینان شهری به ویژه در کلان شهر تهران وجود دارد . حال تصور کنید در شرایطی که یک انفجار دو ساختمان چند طبقه در تهران فرو می ریزد و تعدادی زیر آوار می مانند که هنوز برای بیرون کشیدن شان اقدام نشده است ! حال توجه داشته باشید که از سوی کارشناسان زلزله شناسی بسیار هشدار ها داده شده است که تهران روی مسییر خط زلزله قرار دارد و هرگونه زلزله بیش از شش دهم ریشتر می تواند بدلیل بافت قدیمی واحدهای مسکونی که بخش اعظم آن فرسوده می باشند گذشته از خسارات و زیان بسیار سنگین تخریبی غیر قابل پیش بینی مالی همچنین عدم تجهیزات مناسب برای امداد رسانی و خدماتی به موقع موجب مرگ میلیون ها نفر از شهروندان تهرانی خواهد شد .

عصر شنبه بر اثر انفجار، دو ساختمان سه طبقه در خیابان فرجام تهران فرو ریخت. به گزارش خبرنگار مهر، بررسیهای اولیه آتش نشانان مشخص کرد چند دستگاه خودرو نیز در پارکینگ ساختمانها زیر آوار مانده است. عملیات آتش نشانان برای جستجوی افرادی که ممکن است زیر آوار گرفتار شده باشند همچنان ادامه دارد. هم اکنون آتش نشانان ایستگاه 17 و گروه نجات 12 با تجهیزات ایمنی و نجات و خودروهای سبک و سنگین مشغول آواربرداری هستند.