گزیده خبرها 13تیر – 89
جهت اطلاع

شیوه ای که علیه پاسدار انگلیسی علی لاریجانی رئیس بازار مکاره ی مجلس هشتم بکار برده شده است . ادامه ی همان روش اراذل اوباش است که در 14 خرداد علیه ی سید حسن خمینی بافریاد مرگ بر منافق اجرا شد و سخنرای وی را قطع نمودند . سپس سناریوی خودشان را علیه ی علی مطری در نماز جمعه ی تهران پیگیری و اجرا کردند . آنگاه در جلوی بیت صانعی و دفتر منتظری در قم مأموریت خودرا این اراذل اوباش سازمانده ی تعقیب کردند . در دنباله در جلوی بازار مکاره ی مجلس هشتم در پوشش دانشجو حضور یافتند و توطئه ی علیه ی رفسنجانی و نمایندگان بازار مکاره با طرح 134 کیف انگلیسی علیه ی مصوبه ی اوقاف دانشگاه آزاد را پیاده کردند . اکنون نیز این سناریوی خودشان علیه ی پاسدار انگلیسی علی لاریجانی را این اراذل اوباش گروه فشار اجرا نموده اند.
به در نماز جمعه اين هفته قم اطلاعيه‌اي عليه رئيس مجلس شوراي اسلامي با عنوان "آقاي لاريجاني رأي ما را پس دهيد، شما ديگر نماينده ما نيستيد"، توسط عده‌اي كه خود را امت حزب الله مي‌ناميدند، توزيع شد. به گزارش عصر ايران به نقل از ايلنا، در ذيل اين اطلاعيه كه نويسندگان آن، خود را منتسب به جمع كثيري از طلاب، دانشجويان و مردم ناميده بودند، مطالبي در انتقاد از موضع گيري‌هاي اخير علي لاريجاني در مورد مسائل پيراموني دانشگاه آزاد و اين كه هنوز هم نسبت به برخي نامزدهاي دهمين انتخابات رياست جمهوري دچار خوشبيني است، عنوان شده است. همين گزارش مي‌افزايد: مدتي است جرياني سياسي عليه علي لاريجاني درحال فعاليت است و با اقداماتي از قبيل تجمع و توزيع اطلاعيه با عناوين جعلي درصدد تخريب چهره رئيس مجلس است. نكته قابل تأمل اينست كه سامان دهندگان اين حركت ها، از يك سو مدعي پيروي از رهبري هستند و از سوي ديگر، برخلاف اوامر صريح و مكرر رهبر معظم انقلاب درخصوص پاسداشت حرمت مقامات نظام، انواع حرمت‌شكني‌ها را در قالب شايعات و شعارها و... متوجه رئيس قوه مقننه مي‌كنند.
شنیده هایی از پشت پرده مذاکرات در مورد آینده دانشگاه آزاد
پیرامون جنگ ادامه دار قدرت و تلاش برای اشغال دانشگاه آزاد که به علنی شدن دامنه ی اختلاف میان رفسنجانی و لوطی جماران و گماشته عنترش احمدی نژاد کشیده شده است . موجب علنی شدن آنگونه اوضاع خرت و خر حاکم شده ایت که عامل و در آمدن گند آلت دست بودن پاسداران کودتا گر رهبر لوطی جماران شده است . همچنین سبب لو رفتن جایگاه قدرت پوشالی و مترسک بودن لوطی جماران آنگونه شده است که دیگر کلاهش هم نزد گماشته اش پاسدار گماشته احمدی نژاد پشم ندارد و پیام رو در روئی برایش ارسال کرده است..
ندای سبز آزادی: رفت و برگشت های سیاسی بر سر حفظ یا کسب دانشگاه آزاد به شدت در راهروهای قدرت در جریان است.بنا بر اطلاع از منابع موثق شنیده شد در پیغامی که بین آیت الله خامنه ای و هاشمی رد و بدل شده است ، که رییس. مجلس خبرگان از واکنش و حمایت رهبر از رفتار دولت بر سر دانشگاه آزاد گله کرده است وبدعت مجلس و قوه قضاییه در پس گرفتن رای و مصوبه شان را بی حمایت و اشاره رهبر غیر ممکن خوانده است اما رهبری نیز در پاسخ درخواست هاشمی برای صدور دستور تشکیل جلسه سران قوا با حضور هاشمی برای بررسی این مساله اعلام نموده که قصد ورود به این موضوع را ندارد. در پاسخ این پیام هاشمی نیز گفته که «در این صورت ما در دانشگاه آزاد نیز حجتی برای تمکین به خواست دولت نداریم» و پس از این گفت و شنود هاشمی به عنوان رییس هیات امنای دانشگاه آزاد تصمیم به برقراری جلسه هیات موسس میکند و حتی از میر حسین موسوی هم برای حضور در جلسه دعوت می کند از سویی هم نمایندگان دولت را در این جلسه راه نمی دهد.بنا بر این گزارش باتشکیل این جلسه و رد کردن اساسنامه تصویب شده در شورای انقلاب فرهنگی برای دانشگاه آزاد واز طرفی راه ندادن نمایندگان دولت به جلسه هیات موسس ،احمدی نژاد به رهبری پیغام میدهد که اگر شما بنا بر مصلحت و رفاقت بنای برخورد با آقای هاشمی را ندارید ما چنین محذوراتی نداریم و بچه های بسیج مدتهاست منتظر واکنش به رفتارهای فتنه گرایانه هاشمی هستند. در آخرین تحول در این مورد نیز شنیده شده که رهبری از آیت االه مهدوی کنی خواستار وساطت و میانجیگری شده است که آیت الله در پاسخ بیان داشته تا آنجا که می دانم آقای هاشمی از نظرش در خصوص دانشگاه آزاد بر نمی گردد اما مشکل اصلی این است که نه تنها من شخصاً اعتقاد دارم که آقای احمدی نژاد حاضر به پذیرش رای و نظر من نیست بلکه حتی در ولایت پذیری و حرف شنوی وی از رهبری هم تردید دارم و به همین علت نیز هیچگونه حکمیت و میانجگری نیز در این ماجرا جواب نمی دهد.
احمدی‌نژاد:حمام آداب دارد در حمام باید منافذ باز شود، چربی‌ها رفع شود / صادرات صنعتی سال آینده سه برابر می‌شود
به نظر می رسد با استفاده الانظافت من الایمان طرح ضربتی اقتصادی کیسه کش حمام های عمومی باید اجراشود . یعنی با طرح ازیاد استخدام ابنوه کیسه کش ها می بایست که نتیجه تبدیل به تولید انبوه شود. برای این که قرار است به جای پول شوئی چرک شوئی شود تا منفذ های معجزه آسای 3 برابر کردن صادرات باز شوند . یعنی بطور معجزه آسا و کیلوئی جای واردات وصادرات کالا ها تغییر کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) احمدی نژاد خطاب به صنعتگران اظهار کرد: کارهایی که شما در طول سالیان دراز انجام داده‌اید، به خصوص چند سال اخیر، افتخارآمیز است.. در یک جلسه قراردادی بالغ بر ۲۱ میلیارد دلار از منابع داخلی و ملت ایران بسته شد. پول ملت ایران در دست آن‌ها بود و وقتی می‌خواستند دو میلیارد دلار بیاورند سرمایه‌گذاری کنند این رابطه استعماری یک‌طرفه قطع خواهد شد و ما باور داریم که دست توانمند ایرانی بهتر، سریع‌تر و ارزان‌تر می‌سازد.وی گفت پیشرفت‌هایی در صنعت حاصل شده که موجب افتخار است و دست مریزاد به شما اهالی صنعت .رییس‌جمهور با اشاره به این‌که ” چهار سال پیش صادرات صنعتی کشورمان ۶ میلیارد دلار بود و اکنون به ۱۸ میلیارد دلار رسیده است” گفت: ۱۲ میلیارد دلار برای پشتیبانی از صنعت در نظر گرفته شده و من از آقای دکتر بهمنی خواهش می‌کنم که ۲ میلیارد دلار دیگر برای حمایت از صنعت داخلی در اختیار بانک صنعت و معدن قرار دهدمی‌گویند تحریم می‌کنیم” خطاب به زورگویان گفت: شما هنوز ملت ایران را نشناخته‌اید و قادر نیستید، بشناسید. به شما می‌گویم که صدتا مثل شما نیز قادر نخواهند بود که حرکت کاروان رو به پیشرفت ملت ایران را متوقف کنند.رییس‌جمهور ادامه داد: چهار سال پیش ملت ایران را تحریم کردید و ملت ایران در طول این چهار سال صادرات کالاهای صنعتی خود را از ۶ میلیارد دلار تا ۱۸ میلیارد دلار رساند. اکنون نیز شما دوباره تحریم کرده‌اید، ولی من به شما قول می‌دهم که صادرات صنعت ملت ایران در طول سال آینده از ۱۸ میلیارد دلار به ۶۰ میلیارد دلار خواهد رسید؛ چراکه ما به همت و اندیشه صنعتگران‌مان ایمان و اعتقاد داریم.وی تاکید کرد: ایران بزرگ است و خیلی بزرگتر از آن است که در ذهن کوچک شما بگنجد، فکر نکنید با حرف زدن، کاغذ نوشتن و امضاء کردن پای کاغذ‌ها می‌توانید جلوی حرکت ملت ایران را بگیرید.آیا ما قادر نیستیم کالای ایرانی را به نقاط مختلف ببریم و عرضه کنیم. باور من این است که ما قادریم و افق نگاه ما نیز باید آن‌جا باشد.وی به تمام کسانی که می‌خواهند جلوی پیشرفت ملت ایران را بگیرند گفت که اگرحنجره‌های‌تان را نیز پاره کنید و تمام قدرت خود را جمع کنید قادر نخواهید بود جلوی حرکت رو به جلوی ملت ایران را بگیرید و ان‌شاء‌الله صنعتگران ما نام ایران را با محصولات خود بر همه شهرها، کوچه‌ها و کشورها فریاد خواهند زد در سخت‌ترین دوران فشار استکبار میزان صادرات صنعتی را از شش میلیارد دلار تا ۱۸ میلیارد دلار برسانند قادر خواهند بود که این میزان را تا ۶۰ میلیارد دلار نیز برسانند. ما یقین داریم، که صنعتگران ما می‌توانند. باید دست به دست هم بدهیم و این آرمان را محقق کنیم.
فیلم : وقتی احمدی نژاد مساحت ايران را هم نمی داند
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=18721
به این اعتراف یا در حقیت به این سند توجه کنید تا که بدانید منبع اراجیف ولغز خوانی های این پاسدار گماشته احمدی نژاد در گزارش خبر فوق کجاست. در صورتی وی مدعی مهندسی عمران می باشد که هنوز مساحت کشو را نمی داند که چقدر است یا اینکه می داند ولی چون بخش کاهش شده را لابد واگذار کرده یا بخشیده است این رقم مساحترا اعلام کرده است . مهمتر اینکه می خواهد جهان را تغییر دهد وآن را اصلاح کند؟
دعای توسل برای مهار آتش چاه نفت شهر
جالب و کمدی است که در کشور مدعی قدرت بر تر جهان که زمان زیادی از ادعای پاسدار فر مانده ی خاتم النبیین پاسداران نمی گذرد که پیشنهادبه اوباما داده و اعلام آمادگی برای مهار چاه های نفت خلیج مکزیک کرده بود ولی اکنون در خانه برای مار چاه ن ت در ماهشهر که بیش از یک ماه است در حال سوختن می باشد برای مهارش متوصل به دعای توسل شده است تا د که ضعف و بونی و رمالی و دجالی و ابزاری کردن دین هر دو این چنین به نمایش گذاشته شود .
آفتاب: شنیده شد که آيين پرفيض دعای توسل برای سلامتی و آرزوی موفقيت مهارگران فوران چاه شماره 24 نفت شهر برگزار شد.روزنامه آرمان نوشت: به گزارش شانا از نفت شهر، در اين آيين معنوی جمع زيادي از کارکنان و خانواده‌های آنان به‌ويژه جوانان حضور داشتند و خالصانه يکدل و يکصدا دست دعا به درگاه الهی بردند.در اين آيين رحيم بروايه، رئيس اداره حراست شرکت ملی حفاري ايران با بيان خاطراتی از دوران 8 سال دفاع مقدس گفت: حال و هوای اين روزها در موقعيت چاه 24 نفت شهر همانند شور و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.وی افزود: اکنون که حفارمردان شجاع در خط مقدم سنگرهای تلاش با رشادت و پايمردی به جنگ شعله‌های سوزان و سر‌به آسمان کشيده چاه نفت شهر 24 رفته‌اند، کارکنان غيور صنعت‌نفت نيز به همراه خانواده‌های خود و به‌منظور پشتيبانی معنوی از مهارگران دست دعا و نيايش به سوی خداوند بزرگ بلند کرده اند تا پولاد‌مردان با توکل به ذات اقدس الهی هرچه زودتر بر آتش سوزان فائق آيند.گفته می‌شود که فوران چاه شماره 24 نفت شهر، چند هفته پیش شروع شد و هنوز مهار نشده است.این در حالی است که مسئولان ايران برای مهار نشت چاه‌های نفت در خلیج مکزیک نیز اعلام آمادگی کردند و اعلام نمودند در صورتی که آمریکا بخواهد می‌توانیم آن را مهار کنیم.
عرصه جديدی برای سپاه سردار قاسمی : ورود قرارگاه خاتم الانبیاء به عرصه بهينه‌سازي انرژي در کشور
این همان پاسدار مشنگ تر از پاسدار گماشته احمدی نژاد است که در گزارش قبلی از وی نقل قول شد که چه پیشنهادی به اوبا ما داده است که اکنون این پاسدار کودتائی و اشغال گر ادعای کمدی دیگر بهینه سازی انرژی کشور را کرده است . لابد این مشکل رامی خواهد با دعای کمیل حل و فصل نماید؟
فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء( متعلق به سپاه) اعلام كرد اين قرارگاه با ورود به عرصه بهينه‌سازي انرژي، به مديريت انرژي كشور كمك خواهد كرد.به گزارش روابط عمومي كنفرانس مديريت و بهينه‌سازي انرژي، سردار رستم قاسمي با اعلام اين خبر از حمايت اين قرارگاه از كنفرانس مديريت و بهينه‌سازي انرژي خبر داد.سردار قاسمي با اشاره به كنفرانس مديريت و بهينه‌سازي انرژي بر اهميت و نقش اينگونه گردهمايي‌ها در اصلاح الگوي مصرف و تسهيل جنبه‌هاي اجتماعي هدفمند كردن يارانه‌ها تاكيد كرد و گفت برگزاري اين كنفرانس مي‌تواند سهم قابل توجهي در مديريت مصرف انرژي كشور ايفا كند. سردار قاسمي در گفت و گو با ستاد خبری همایش، از برگزاري نمايشگاه در حاشيه اين كنفرانس، استقبال كرد و گفت با توجه به حضور مديران بسياري از شركت‌هاي دولتي در اين كنفرانس، نمايشگاه جانبي مي‌تواند امكان شناسايي و معرفي پيمانكاران جديد را به پروژه‌هاي مختلف صنعت نفت كشور فراهم كند.فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء همچنين از شركت زيرمجموعه‌هاي اين قرارگاه در كنفرانس مديريت و بهينه‌سازي انرژي خبر داد.گفتنی است همایش و نمایشگاه مدیریت و بهینه سازی انرژی 2 و 3 مرداد ماه 89 در محل هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.
اعدام دو تن در زاهدان به اتهام محاربه
آنگونه سیاست جنایتکارانه دو بار به مسلخ بردن قربانیان دست پروردگان حاکمان رژیم ضد بشری در 31سال گذشته تکرار شده است که تصور نمی رود که دیگر کسی باشد که شک داشته باشد و نداند که هدف دوبله به مسلخ بردن اینگونه قربانیان ناشی از چیست؟ زیرا که رژیم نرمال و دمکرات که دست به اینگونه اقدامات جنایت آمیز نسبت به شهروندان قربانی خود نمی زند.
سفير : صبح امروز دو متهم در زندان مركزی زاهدان به دار آویخته شدند.به گزارش روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان، به موجب احكام صادره از سوی دادگاه انقلاب اسلامی متهمان امان‌الله پوریان فرزند ملنگ و یونس رحمانی فرزند رئیس صبح امروز در زندان مركزی زاهدان به دار مجازات آویخته شدند.بر پایه این گزارش، هر دو نفر به اتهام محاربه و مفسد فی‌الارض بودن به اعدام محكوم شدند.بر پایه این گزارش، حكم صادره پس از تائید توسط مراجع عالی قضایی كشور صبحگاه امروز در محوطه زندان مركزی زاهدان به مرحله اجرا درآمد.این گزارش حاكی است: امید است اجرای حدود الهی سبب عبرت سایر مجرمان شده و امنیت و آسایش را برای مردم استان به ارمغان آورد!
حسنی : مال حرام موجب بروز منکرات به ویژه بدحجابی می‌شود
با این فتوای ملای حسنی طنز گوی بی رقیب همه مواد غذائی و پوشاکی و سایر فراورده هائی که ازسایر کشور ها وارد می شود که زنان ومردان شان بی حجاب هستند عامل ترویج بی حجابی درا یران شده است که فتوای مبارز با این شیوه داده شده است.
ایرنا : حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی درخطبه های نمازجمعه این هفته ارومیه در مصلای امام خمینی این شهر گفت:به برکت وجود امام زمان و پشتیبانی ایشان،نظام اسلامی در دنیا سرفرازانه به راه خود ادامه می دهد.وی ادامه داد:به برکت حضور و پشتیبانی ایشان بود که در تمامی مشکلات ، انقلاب اسلامی ایران پیروز شد و اقتدار خود را به جهانیان نشان داد.وی در ادامه بااشاره به نقش خانواده ها در بهبود شرایط جامعه اظهار کرد : باید امر به معروف را از داخل خانواده ها شروع کنیم تا بتوانیم جامعه خود را بسازیم و مانع بروز منکرات در جامعه شویم.امام جمعه ارومیه تصریح کرد:منکرات موجود در جامعه نشانه وجود مال حرام است چراکه مال حرام موجب عدم پذیرش اعمال و بروز منکرات به ویژه بدحجابی می شود
در آستانه سالگرد 18 تير کوی دانشگاه بسته شد
آخر کدامین اقدام رژیم ضد بشری عادی و موجه می باشد که باید انتظار داشت وحشت از دانشجویان قشر آگاه جامعه نداشته باشد؟ آنهم در آستانه ی فرار رسیدن سال گرد قیام دانشجوئی 6 روزه ی 18 تیرماه سال 78 که شبیخون وحشیانه مغول وار به کوی دانشجویان دانشگاه تهران زده شد که راذل اوباش و لباس شخصی های دژخیم با طرح یا زهرا نیمه های شب دانشجویان را ازخواب بیدار نموده و پس از ضرب وشتم کردن شان از طبقه سوم خوابگاه به زمین چمن دانشگاه تهران پرتاب می نمودند.؟
کوی دانشگاه به اجبارتعطیل شد. کوی دانشگاه تهران از روز پنج شنبه دهم تیرماه به روی دانشجویان خوابگاهی بسته شد. به گزارش آژانس ايران خبر، براساس سنت ده ساله ی گذشته،مدیریت کوی دانشگاه تهران به دستور مقامات امنیتی و نظامی کوی دانشگاه را در آستانه ی هجدهم تیرماه تعطیل کرد. البته امسال برخلاف سال های گذشته تعطیلی کوی دانشگاه چند روز جلوتر صورت می گیرد. دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران فرصت چندانی برای جمع کردن وسایل خود نیز پیدا نکردند. این درحالی است که تعدادی از دانشکده ها هنوز آخرین آزمون های پایانی را برگزار نکرده اند. هرچند معاونت آموزش دانشگاه به دانشکده های مختلف ابلاغ کرده بود که آزمون های پایانی دانشجویان را تا روز پنج شنبه دهم تیرماه خاتمه دهند اما به دلایل مختلف که ناشی از مشکلات اساتید و یا کمبود ظرفیت های خاص آموزشی برای برگزاری آزمون های پایانی بود برخی از آزمون های پایانی ظرف هفته ی آینده برگزار خواهد شد. اما مسئولان کوی دانشگاه بدون توجه به این مساله اقدام به تعطیلی کوی دانشگاه کرده اند. البته کشمکش بین دانشجویان ومدیریت کوی مانند سال های گذشته در این روزها بالا گرفته است و دانشجویان در برابر فشارهای مدیریت و حراست کوی مقاومت می کنند. به هرحال حکومت سركوبگر تلقی اش این است که با بستن کوی دانشگاه به روی دانشجویان در فاصله ی یک هفته مانده به سالگرد 18تير قیام دانشجویان دانشگاه تهران،امکان اعتراضات دانشجویی را از بین می برد. اما به نظر می رسد 18 تیر امسال مانند سال گذشته به جای دانشگاه ها در خیابان های مختلف شهرهای ایران به ویژه در تهران برگزار خواهد شد. گزارش های دریافتی حاکی از این است که مدیریت کوی دانشگاه طی چند روز آینده همه ی امکانات اولیه یعنی آب،برق ،گاز و تلفن را بروی دانشجویان خواهد بست تا با این حربه کوی دانشگاه خالی شود. اما شنیده ها حاکی از این است که تعدادی از دانشجویان قصد دارند با حضور در خوابگاه های دانشجویی تا روز آخر مقاومت کنند