ادامه ی مأموریت پاسدار علی لاریجانی انگلیسی عیله ی عراق""

پیرامون این تیتر خبری ورق پاره ی جمهوری اسلامی مورخ 16 آبان "تاكيد لاريجاني و نورالمالكي بر اخراج منافقين از عراق" را بازتابداده که می بایست در پاسخ مقدماتی گفت وقتی که گزارشگر همین ورق پاره ی جمهوری اسلامی در ستون بخش خبری خود چنین تیتر خبری دیگری زده است "علي مطهري : اين روش حكومت داري نيست"همچنین جائیکه در ستون جهت اطلاع همین ورق پاره از فضای دیکتاتورکودتائی تحمل نا پذیری گزارش خبری با زتاب داده استکه احمد توکلی تحمل نمی شود. همینطوردرادامه ی ر وشنگری معرکه گیری انحرافی 13 روز آبان یا روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از سوی یک عضو شورای شهر مدعی اصول گرائی شهر تهران این چنین نقل قول شده است :

"بيادي : برخي مي خواهند با آمريكا معامله كنند ."دبيركل جمعيت آبادگران جوان گفت : عده اي مي خواهند با آمريكا معامله كنند در حالي كه مردم ما هم به آمريكا و هم به روسيه بي اعتماد هستند و مرگ بر آمريكا يك شعار استراتژيك است .افراطيون حتي احمد توكلي را هم نتوانستند تحمل كنند. تابناك به نقل از خبر آنلاين نوشت : توكلي نماينده مجلس هنگام حضور در راهپيمايي سيزده آبان مورد فحاشي قرار گرفت . وي درحال حركت در مسير راهپيمايي ـ محدوده لانه جاسوسي آمريكا ـ بود كه مرد ميانسالي درحالي كه ناسزا مي گفت به توكلي نزديك شد كه با واكنش محافظ همراه اين نماينده مواجه شد. در همين حال حدود ده نفر پشت سر احمد توكلي راه افتاده و شعارهايي را عليه وي سردادند. اين عده در حمايت از محمود احمدي نژاد شعار مي دادند : مرگ بر منافق ; احمدي احمدي حمايتت مي كنيم . اين رفتار با لبخند توكلي همراه شد. احمد توكلي از جمله نمايندگان اصولگراي منتقد دولت است كه همواره از مدافعان نظام و انقلاب بوده است".


بعلاوه در دنباله ی ستون جهت اطلاع پیرامون فضای خفقان و سانسور حاکم شده در جامعه که سیاست گروگان گیری خبرنگارانی که برای کشورهای خارجی گزارش تهیه می کنند باز داشت می شوند تا مورد چانه زنی برای پیگیری اهداف مشخص همچون مذاکرات هسته ای و دفع کردن یا کاهش خطر تحریم استفاده شود که گزارشگر همین ورق پاره در این مورد نیز اینگونه نقل قول کرده است :


" فرهاد پولادي خبرنگار خبرگزاري فرانسه در تهران بازداشت شد. خبرگزاري رويترز نوشت : پولادي كه مشغول پوشش خبري راهپيمايي سيزده آبان در تهران بوده روز چهارشنبه توسط سه نفر كه دو نفر آنان لباس شخصي و يك نفر آنان لباس پليس را بر تن داشته بازداشت شده است . مسئولان اين خبرگزاري اعلام كرده اند خبري از پولادي ندارند اما مسئولان وزارت ارشاد به آنان اطلاع داده اند كه بررسي وضعيت پولادي را در اولويت قرار خواهند داد."

اکنون در شرایطی که فضای خفقان آمیزدر در ون ایران اینگونه تحملنا پذیر می باشد . از سوی دیگر همانگونه که در نقدگزارشات خبری قبلی تأکید شد که پا سدار علی لاریجانی انگلیس عرضه کنترل مجلس یا بازار مکاره ی کمدی دکوری و انتصابی هشتم را ندارد .زیرا که توان مهار پاسدار موجی بی تر مز و دنده احمدی نژاد گماشته رئیس جمهوری تقلباتی و قلابی نا مشروع راندارد تا که خود سرانه وارد این باز ار مکاره نشود و دست به عربده کشی و تهدید این مجلس دست نشانده نزند . آنگونه که علی مطهری شاکی شده و تأکید کرده است که این روش حکومت داری نیست .

ازطرف دیگر خیلی سئوال بر انگیز است چرا پاسدار مأمور انگلیسی علی لاریجانی به جای اینکه پاسخگوی مطالبات انباشت شده و پرداخت نا شده ی 3 دهه گذشته مردم در بازار مکاره مجلس هشتم باشد . اما دست به سفر به عراق زده است تا که مأموریت تقاضای اخراج مجاهدین ازاشرف را از حاکمان دست نشانده ی عراق نماید . عجیب است که سفر وی مورد اعتراض شدید شخصت و تشکل ها ی مستقل و حقوقی و پارلمانی عراقی واقع شده است که چرا این بچه آخوند پاسدار انگلیسی در امور داخلی عراق مداخله و فضولی می کند ؟ بدتر اینکه اما با کمال وقاحت و پرروئی و در یدگی پاسداری – آخوند ی در عراق مانده است تا شاید بتواند نقش دلال وواسطه گری دستگا جوش زنی میان دو جریان منفورشیعی مجلس اعلای اسلامی حکیم و فرقه ی نخست وزیر عراق المالکی بامقتدی صدر را بهم آشتی دهد تا شاید مانع شکست قطعی در انتخابات پارلمانی آتی عراق شوند به امید آنکه همه سرمایه های پس از اشغال نظامی عراق بر باد نرود. به خصوص پس از شرایط انفجاری داخل کشور و بحران هسته ای با ازدست رفتن حیات خلوت بودن عراق،می تواند جزو شکست های سنگین ضربه ی جدی وارده بر سیاست صدور تروریسم و رتجاعبه برون مرز باشد که موجب از دست رفتن حربه چانه زنی و باج گیری هسته ای می شود . از طرف دیگر سبب شتابدار شدن شرایط اعتراضات رادیکال مرگ بر خامنه ای و دیکتاتور و تسریع در بسترمبارزه برای تغییرات دمکراتیک ایران خواهد شد.

در خاتمه اینکه مگر در 3 دهه گذشته حاکمان دین فروش و غارتگر و جنگ افروزایران چه گلی بر سرمردم ایران زده اند ؟ یا اینکه تجربه ی مردم عراق پس از اشغال نظامی عراق در این کشورچه بوده است که اکنون پاسدارانگلیسی علی لاریجانی خواهان انتقال تجربیات مشترک و تحمیل کردنش به مردم عراق می باشد؟ ولی چون مزاحم مجاهدین اشرف می باشند بنابراین تقاضای اخراج شان از نخست و زیر دست نشنده نوری المالکی شده است که مردم عراق می دانند که وی حتی جرأت نمی کند بگوید عامل اصلی نا امن سازی و آشوب عراق رژیم کودتائی ایران است که مردمایران مرگنثارش می کنند . برای اینکه عامل اصلی دو انفجار تروریستی در منطقه ی سبزبغداد می باشد که زیر پوشش امنیتی و حفاظت دولت عراق است که بدون شک زیرسر تروریست های اعزامی و نفوذی رژیم فاشیستی و پاسداری و کودتائی حاکم بر ایران می باشد و پاسدار انگلیسی علی لاریجانی به عراق سرکرده است تا طرح اقدامات مشابه و شاید بزرگتر ترورستی از دو مورد قبلی منطقهی سبز بغداد در عراق تدارک دیده شود به نیت اینکه با نا امن کردن بیشتر عراق شرایط برنده و پیروزشدن نتایج انتخابات پارلمان عراقوجود داشته باشد .

ورق پاره ی جمهوری اسلامی 16 آبان ماه سال 88

تاكيد لاريجاني و نورالمالكي بر اخراج منافقين از عراق

http://www.jomhourieslami.com/1388/13880816/index.html

لاريجاني با اشاره به حمايت ايران از امنيت پايدار در عراق فعال سازي توافقات دو كشور در موضوعات مختلف را خواستار شد .نوري المالكي نيز با استقبال از مواضع جمهوري اسلامي ايران در بحث مبارزه با تروريسم از ديگر مواضع ايران در موضوعات منطقه اي نيز تقدير كرد.
همچنين نخست وزير عراق و رئيس پارلمان ايران بر ضرورت اخراج منافقين از عراق تاكيد كردند و طرف عراقي بر عاري شدن اين كشور از لوث منافقين تاكيد كرد