چند گزیده خبر از دو ورق پاره ی جمهوری اسلامی و کیهان 18 آبان ماه سال 1388

ايران « برترين » كشور در « مهاجرت نخبگان »

جالب است پس ازنامیدن سال گذشته از سوی لوطی جماران به نام سال شکوفائی اقتصاد یو نوآوری اکنون نو آوری ضد اقتصادی و انسانی دیگری وارد عرصه ی تولید بازارشده است . البته شکوفائی و رتیه ی اول جهانی فرار مغزها یانخبگان همزاد رتبه اولی نقض محکومیت جهانی حقوق بشراست و مکمل مقام پیشتاز بی نظیر جهانی مرگ و میر در جاده های کشور و مرتبه ی اولی معتاد و مصرف کننده مواد مخدر در جهان است. صد البته که و جوابگوی همان قول داده ی خمینی شیاد شده است که گفته بود حکومت آینده مال مستصعفان و پا بر هنگان می باشد . آخر رژیم ضد بشری که رهبرش گفته بوداقتصاد مال خر است و پیروش پاسدار گماشته احمدی نژاد اعتراف کره است به تئوری های اقتصادی باور ندارد و لوطی جماران تأکیدکرده است که می بایست اساتید و 2 میلیون دانشجویان علوم انسانی دانشگا ها پاک سازی شوند تا کاتون تولیدبی دین سازی بسته شود . چه نیاز یبه نخبگان مزاحم دارد .ضمن اینکه لوطی جماران چه می داند که هزینه ی تمام شده ی یک نخبه چه میزان هزینه دارد که سالیانه تعداد 180 هزر از اینگونه نخبگان بطور مجانی و رایگانسالیانه از کشور خارج می شوند.


بر اساس گزارش جديد صندوق بين المللي پول ايران رتبه اول را در آمار مهاجرت نخبگان از ميان 91 كشور در حال توسعه يا توسعه نيافته دنيا كسب كرده است . به گزارش عصر ايران صندوق بين المللي پول در اين مورد گزارش داده است كه سالانه حدود 180 هزار ايراني تحصيلكرده به اميد زندگي و يافتن موقعيت هاي شغلي بهتر از كشور خارج مي شوند . اين صندوق بين المللي در گزارش خود مي افزايد كه رقم خروج حدود 180 هزار نخبه تحصيلكرده از ايران به معني خروج سالانه 50 ميليارد دلار ارز از كشور است .

شاكري عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران

این بسیجی ترکشی و موجی نشانداده است که نه فهم و شعور که حتی ریاضی هم بلد نیست کهاینگونه هذیان گوئی کردهاست . زیرا که فریاد اعتراضی میلیونها در چندین اعتراض ضد حکومتیرا نشنیده و ندیدهاست که اینگنهادعائی کرده است کهدوران تظاهراتزمانشاهمرد خطاب به ژنرال ازهاریفریاد می زنند ازهاری بیچاره نوار که پا ندارد:


معترضين به انتخابات عددي نيستند! عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي معتقد است : كساني كه در انتخابات ترديد مي كنند عددي نيستند كه بخواهيم ادعاهاي آنها را شكاف تلقي كنيم .

رد پاي اسرائيل در « ژنو » و « وين <

http://www.jomhourieslami.com/1388/13880818/index.html

البرادعی هم بدلی نقش وایطه گری اش ازسوی مقاله نویس ورق پارهی جمهوری اسلامیاسرائیلی شد . معلوم نیست هیئت هسته ای دولت دهم وپاسدار گماشته احمدی نژادکه در مذاکرات هسته ای در برابرآمریکازانوزده و عقب نشینی کرده است واکنون صحبت از پیشنهاد انتقال اورانیوم غنی شده درترکیه برا انبار شدن می شود . همچنین مشاور ویژه رحیم مشائی که با دلال و جاسوس چندجانبه هوشنگ امیر احمدی درهتلی درشمال تهران دیدارداشته است . سر اینان بر توی کدام آخورفرو رفته است؟

دو گزیده خبر از ورق پاره ی کیهان 18 آبان ماه سال 1388

گنجشك اخلالگر بزرگترين پروژه اتمي را تعطيل كرد

حال توجه داشاته باشید که تأسیات هسته ای رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی اگر چنانچه روزی پس از سپری کردن بحران و عبور از آن اگر جنگی هم در نگیرد و ساخته و آماده ی بهرهوری شود. روزی به جای کار خرابی گنجشگ سو ئیسی یک کلاغ سیاه خبر چین وطنی پشت دریده بر فرازش پرواز کند و ریق بزند و گلاب پاشی نماید آنگاه با امکانات عقب مانده ای که وجود دارد که هر گز مشابه ی اکانات پیش رفته ی هسته ای سو ئیسی نمی باش دچه اتفاق یافاجعه ای رخ ی خواهد داد و چه هزینه ای ببار خواهد آورد؟

يك گنجشك با انداختن قطعه اي نان باگت به سيستم عظيم شتاب دهنده الكترون در مرز سوئيس و فرانسه اين مركز را تعطيل كرد.اين پروژه كه تاكنون ده ها ميليارد دلار هزينه داشته تنها به دليل پرواز يك گنجشك تعطيل شد و دانشمندان اظهار مي دارند براي راه اندازي مجدد آن بايد چند سيستم نرم افزاري طراحي شود.«مايك لامنت» مدير پژوهش هاي اتمي اتحاديه اروپا در اين زمينه گفت: يك قطعه باگت كه از دهان يك گنجشك رها شده همه سيستم را به تعطيلي كشاند و اگرچه وزن اين قطعه بسيار كم است اما در روند پروسه بسيار تأثيرگذار است.اين پروژه بزرگ پس از سال ها تلاش در سال 2008 راه اندازي شد و به دلايلي كه اعلام نشد ادامه كار متوقف شد و اكنون بار ديگر يك گنجشك باعث تعطيلي اين مركز پژوهشي شده و حداقل زمان براي راه اندازي مجدد آن يك ماه اعلام شده است.

نمايش ورشكستگان به تقصير در راديو سيا (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/880818/2.htm#other202

اینهم تحلیل و تفسیر گزارش خبری گزارشگر ورق پاره ی کیهان سر باز جو حسین شریعتمداری پیرامون یک نظر انتقادی کروبی که بدلیل سانسور و خفقانی که در ایران حاکم و تحمیل شد است . مجبور شده است که صدای خودش را در نوار ویدئوئی ضبط و فیلمش رابه رسانه هایخ بری برون مرزیدهد که اینگونه مورد انواع و اقسام اتهامات واقع شده است تا که ثابت شود ادعای آزادی بیان و مطبوعات در رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی چگونه می باشد؟ همچنین پاداش نشان داده شود که منتقدان خودی بیخودی شده از سوی کودتا گران حاکم چگونه می باشد؟