گزیده خبر های ورق پاره ی کیهان 10 آبان 1388

در بخش پیام های جعلی ورق پاره ی کیهان مورخ 10 آبان همچون گذشته پیام های ساخته شده علیه ی رقیب مغلوب و 13 آبان و نمایش خیمه شب بازی کودتای تقلباتی 22 خرداد و دفاع از سیاست خانمان بر انداز جنگ ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق است که با شکست منتهی به سر کشی جام زهر شد.گفته شده برای خنثی کردن توطئه ها با ید از لوطی جماران پشتیبانی شود. همچنین با اسامی مستعار و پیام ساختگی ترس حضور در 13 آبان به نمایش گذاشته شده است. همینطوراز لو رفتن نقش واسطه گری و دلالی البرادعی بعنوان فریبکاری گفته شده که چگونه وی تلاش کرده تا تشویقی برای تخلیه ی اورانیوم غنی شده ی ضعیف به برون مرز باشد و پیام هشدارآمیز با مراقبت کردن از این طرح فریبکارانه داده شده است. در دنباله پیشنهاد آشتی ملی رفسنجانی بساز و بفروش و غارتگر و مکار و سایر شرکایش در باند مافیائی انگلیسی غارتگر مؤتلفه و امثالهم پیگیری شده و از این پیشنهاد به عنوان طرز تفکری یاد شده است که آلت دست صهیو نیست ها و سلطنت طبان و غائله آفرینان بر انداز است که اخطار داده شده حامیان لوطی جماران سوء نیت پیشنهاد دهندگان آشتی ملی را افشا و رسوا می کنند. بالاخره از این جیب در آوردن و توی جیب دیگر کردن و با دسته گل بی لام به سر باز جو حسین شریعتمداری دادن از وی تقاضا شده است همانگونه که وی تا کنون پرونده ی چهره های نفاق و لیبرالیسم آمریکا و انگلیس و صهیونیست فعال بوده است . اکنون نیزدر افشای چهره ی منافقین جدید یا سران فتنه یا رهبران رقیب مغلوب دوم خردادی هاکوتاهی نکند. فراموش نشود که در اینگونه پیام ها که نمایانگر جنگ قدرت و ثروت است . هر گز خبری از پیگیری مطالبات و نیاز و احتیاجا ت مردم نمی باشد . در صورتیکه 80 % جمعیت کشور بر زیر خط فقراقتصادی بسر می برند . که خود نمودی قابل اثبات بر جعلی و ساختگی بودن پیام در بستر اهداف خاص است که روزانه در ورق پاره ی کیهان اینگونه تهیه و تنظیم می شوند.

كيهان و خوانندگان

¤راجع به مسائل بعد از انتخابات مي خواستم بگويم همانطور كه مطرح مي شود اين حوادث توطئه بود اما بايد به بركات آن هم توجه كرد. من قبل از انقلاب در جهت انقلاب فعال بودم و 8 سال دفاع مقدس را هم در جبهه ها بودم. متاسفانه جنگ كه تمام شد همگي سراغ زندگي مان رفتيم و فكر كرديم كه همه چيز به خير و سلامت تمام شد اما اين حادثه و حوادث مشابه ما را بيدار و نسبت به اين اصل مهم هشدار داد كه هنوز و هميشه بايد دنبال حفظ انقلاب و حمايت از رهبري باشيم.نيشهاد از تهران
¤به نظر بنده بزرگترين اتهام سران فتنه بعد از انتخابات اين است كه 13 ميليون ايراني دلسوز انقلاب را كه حداقل مي توانستند به عنوان منتقديني دلسوز در كنار دولت دهم باشند از اين مهم محروم كردند.فرامرز محمدي فرد از خرم آباد
¤ البرادعي به زعم خود زيركانه و فريبكارانه ايران را به تخليه اورانيوم ضعيف شده تشويق مي كند، مسؤلان بايد مراقب باشند.پاينده از اهواز.
¤چگونه وحدت دو طرز تفكر كه يكي ابزار دست صهيونيست ها، سلطنت طلب ها و كلا غائله آفرينان بعد از انتخابات اخير هستند و قصد براندازي نظام مقدس جمهوري اسلامي را دارند با اكثريتي كه حامي از جان گذشته ولايت و نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند امكان پذير است؟! بنابراين كساني كه چنين پيشنهادهايي را مطرح مي كنند و خود را ميانجي اين وحدت مي كنند، يا ندانسته و نسنجيده وارد اين عرصه شده اند و يا اينكه خود آن ها نيت سوء دارند.يك هم وطن
¤ضمن تشكر قلبي از جناب آقاي شريعتمداري به خاطر افشاي به موقع چهره هاي نفاق و ليبراليسم و آمريكا و انگليس و صهيونيست ها استدعا دارم كه پرونده منافقين جديد از جمله سردمداران اغتشاشات اخير را كه پيچيده تر از منافقين عصر پيروزي انقلاب است را براي مردم روشن و شفاف سازي كنيد
.يك شهروند تهراني برادر سه شهيد

در بيانيه بنياد ملي نخبگان تأكيد شد تجديد بيعت هزاران نخبه ايراني با رهبر انقلاب

http://www.kayhannews.ir/880810/2.htm#other205

اینگونه صحنه سازی و سیاه بازی کردن ها نمایشی هر گز محال است گلاب ز دن به سر و صورت و رخساره ی لوطی جماران را پاک کند که دانشجوی نخبه و نابغه ی رشته ی ریاضی دانشگاه شریف از فرصت بدست آمده آنگونه لوطی جماران سئوال پیچ و غافل گیرش کرد که امکان ندارد بزودی ها از ترکش این خماری بدر آید.

تفاهم سبز با شيطان بزرگ! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/880810/2.htm#other206

ورق پاره ی کیهان بطور مستقیم موضع توهین و تحقیر و تهدید آمیز علیه ی موسوی قرار داده است کرده که چرا بیانیه ی حضور در صحنه در روز 3 آبان داده است . البت در دنباله محسن مخملباف را نیز سبجاق به موسوی کرده است . اتخاذ این سیاست ناشی وحشت از تظاهرات ضدحکومتی در 13 آبان است . زیراکه در صورت اتفاق نه اینکه موجب رو شدن ترس و ترک بر داری دیوار اختناق است که عامل اصلی بقای ننگین رژیم ضد بشری تا کنون می باشد . بلکه از طرف دیگر شفاف و علنی شدن مام عیار نا مشروع بودن کودتا گران پاسدار و لوطی جماران پشتیبان و همکارشان می باشد.

هم برائت از تسخير لانه جاسوسي و هم ژست خط امام؟! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/880810/2.htm#other208

عجب خط امام و ادعای مبارزه با شیطان بزرگ آمریکا داشتنی که اکنون پس از 30 سال تسخیر کنندگان سابقش آگاه و متوجه شده ااند که چه کلاه گشادی در این ایام بر سرشان رفته بود که هم برائت از آمریکا کرده اند.هم اینکه سالروز چنین روزی را می خواهند تبدیل به تظاهرات حاکمان عوامفریب حاکم کنند که چرا 3 دهه دست به سیاه بازی و وارونه گوئی زدند که حال مال باختگان و مغلوب شدگان دیروز میخواهند اقدامی کنند تا شیادان قدرت و ثروت پرست خرافاتی و دین فروشان حاکم کفاره ی عوامفریبی کردن شان را با دریافت فریاد مرگ بر دیکتاتور و و روسیه و چین پس بدهند

آمريكا براي پر كردن خلأ سفارت خود مهره هاي ايراني استخدام كرده است (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/880810/2.htm#other209

این چگونه اشغال گری لانه ی جاسوسی در تهران اشغال کردنی بوده است که اکنون پس از 30 سال که از این بازی و سناریو سپری شده شده است نتایج و بازده ی این اشغال گری لانه ی جاسوسی منجر به تولید به کار خانه ی تولید جاسوسدر ایران شده است؟!

در واقع سياست اوباما در قبال ايران توسط تعداد زيادي از كارشناسان داخل و خارج از دولت وي شكل گرفته است.وي از كساني چون تريتا پارمي، كريم سجادپور، هاله اسفندياري، ولي نصر و افشين مولوي به عنوان شماري از كساني كه در امر جمع آوري اطلاعات و تحليل به دولت آمريكا كمك مي كنند ياد كرد و نوشت: اسفندياري سال 2007 به اتهام اقدام عليه امنيت ملي ايران به مدت 6 ماه در حبس به سر مي برد

صغرا، كبرا و ... مغالطه! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/880810/2.htm#other210


بیچاره ی سید خندان خاتمی مبتکرطرح گفتگوی تمدن بزرگ اکنون آنگونه بی ارزش شده است که گزارشگر ورق پاره ی کیهان سر باز جو حسین شریعتمداری وی را مفتخر یا متهم به روضه خوانی کردن صغرا و کبرا نموده است.

معاون امنيتي انتظامي استاندار خوزستان درگذشت

به عنوان و تیتر خبر و شیوه ی ایست قلبی در زمان استراحت نگاه کنید تا بدانید که چگونه نا گهانی یقه ی مهره های انتظامیامنیتی را بطور معجزه آسا می گیرد؟!

اهواز- خبرنگار كيهان: معاون امنيتي انتظامي استاندار خوزستان درگذشت. رحيم يوسف آبادي عصر جمعه در حال استراحت دچار ايست قلبي شد و جان خود را از دست داد.تلاش خانواده وي و اهالي محل براي انتقال نامبرده به بيمارستان مؤثر واقع نشد و زماني كه يوسف آبادي در خواب بود از دنيا رفت.مرحوم يوسف آبادي از سال 1386 در سمت معاون امنيتي انتظامي استاندار خوزستان مشغول به خدمت بود.

عضو مجلس خبرگان رهبري: هدايتگر تمام جريان هاي سياسي در زمان غيبت فقط ولي فقيه است

http://www.kayhannews.ir/880810/3.HTM#other307

آخوند دجال احمد خاتمی ضمن لو دادن ترس از مرگ لوطی جماران که آن را به معرض نمایش گذاشته است که برای رفع نگرانی و آماده باش با مقابله کردن با خطر احتمالی این مرگ توصیه به اشغال مساجد و آماده باش و بسیج کردن نیرو در مورد این خلاء داده است . اما عجیب است که بطور مسخره آمیز این آخوند شیاد ووارونه گو و شاگر آخوند انگلیسی دزد مصباح یزدی با خود به کری مصلحتی زدن که گویا مشکل شنوائی دارد که توان شنیدن فریاد های اعتراضی مرگ با دیکتاتور و خامنه ای را ندارد . درعوض بطور کمدی ادعا کرده این فریاد مرگ بر ضد ولایت فقیه است ونه مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای می باشد که شنیده می شود.

حجت الاسلام شاهرخي: موسوي بايد تحت پيگرد قضايي قرار گيرد

http://www.kayhannews.ir/880810/14.HTM#other1408

ترس و نگرانی از فرار رسیدن سالروز 13 آبان سالروز اشغال سفارت آمریکا در تهران که تبدیل به تظاهرات مشابه ی ضد حکومتی روز قدس نشود. اکنون برای خاموش کردن مو سوی و تلافی کردن بیانیه ی جدید وی به حضور در روزز اعتراضی 13 آبان این چنین پرونده سازی دیگر با فشار علیه ی موسوی در باز ار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی دنبال شده است .

بروجردي: ايران براي تامين سوخت هيچ اعتمادي به غربي ها ندارد

http://www.kayhannews.ir/880810/14.HTM#other1403

زدن زیرآب وعده های دروغین و سیاست کثیف و خائنانه ی زد و بند های پشت پره ی پاسدار گماشته احمدی نژاد که اکنون پاسدار بر وجردی بطور شفاف اعلام کرده است که غربی ها برای تأمین سوخت قابل اعتماد نمی باشند . البته مشخص نیست که آیا روس ها هم جزو غرب محسوب می شود یانه؟

گزیده چندخبر دیگر

تحصن دانشجويان جزيره خارك در اعتراض به غرق شدن يكي ازدانشجويان

ضریب اختناق و سانسور و سرکوب و توطئه و جنایات تا جزیره ی کیش هم بسط داده شده است . همانگونه که دامنه ی اعتراضات دانشجوئی و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای گفتن به این جزیره سرایت نموده و رسیده است .

در پي غرق شدن يكي از دانشجويان جزيره خارك بيش از يكصد نفر از دانشجويان جلوي درب بخشداري این جزيره متحصن شدند . به گزارش آژانس ايران خبر، تحصن دانشجويان جزيره خارك در پي غرق شدن يكي از دانشجويان اين دانشگاه در آب هاي خليج فارس و به علت عدم وجود كشتي و يا قايق هاي استاندارد جهت تردد اين دانشجويان و يا ساكنين اين جزيره مي باشد. گفتني است كه کشتی مسافری خارك - گناوه که 25 مسافر به همراه خود داشت، بعد از ظهر جمعه غرق شد.در اين حادثه يک مسافر فوت و يک نفر نيز مفقود شد و مابقي نيز توسط قايق هاي صيادي شهرستان گناوه نجات و به اسکله مسافربري گناوه انتقال يافتند. بنا بر این گزارش مسافر فوت شده "امين نظريان" از اهالي مشهد و در جزيره خارك به تحصيل مشغول بوده است، همچنين "حامد قنبري" از دیگر مسافران اين كشتي، مفقود گرديده كه تا اين لحظه هيچ خبري از ايشان در دست نيست

تردیدهای مجلس درباره سفرهای استانی دولت

آنقدر گند دروغ گوئی و وعده های پوچ دادن و بی رویه به مردم استان ها و از خزانه و بودجه ی بیت المال کش رفتن و به هیچ کس و مقامی پاسخگو نبودن در آمده که اکنون موجب شده است مترسک های باز ار مکاره ی کمدی دکوری و انتصابی هشتم از خودشان واکنش نشان دهند واین چنین پیرامون تر سفر های ما راتونی دولتی تر ید کند.

مردمک : شمار زیادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تردیدهای خود را نسبت به لزوم سفرهای استانی دولت مطرح کرده‌اند. این نمایندگان در آستانه آغاز دور سوم سفرهای استانی احمدی‌نژاد، خواستار گزارشی جامع از میزان اجرایی‌شدن مصوبات دو دوره سفرهای استانی دولت نهم شدند.پیش از این نمایندگان اصفهان در مجلس اعلام کرده بودند تا وقتی مصوبه‌های دوره‌های قبل سفرهای استانی اجرا نشود یا دولت درباره علت معطل‌ماندن‌شان توضیحی ندهد، با سفر سوم هیات دولت به حوزه‌های انتخابیه‌ شان مخالفت می‌کنند. اکنون شماری دیگر از نمایندگان مجلس اعلام کرده‌اند در این باره با نمایندگان اصفهان هم‌فکر و هم‌رأی هستند.با این حال محمود احمدی‌نژاد و هیات دولت بی‌اعتنا به اما و اگرهای مجلس، دور سوم سفرهایشان را با سفر به استان خراسان رضوی آغاز کردند.

رواج نگران‌کننده موادمخدر در مدارس حاشیه شهر

اینهم نتیجه ی عملی بیش از 30 سال ادعای دروغین مبارزه با مواد مخد و اعتیاد و قاچاقچی کردن که دامنه ی اکنون گزارش شده که این مبارزه به مدارس حاشیه ی شهر ها کشانیده شده است که برگ ننگین رکور دار اولی در جهان معتاد و مصرف مواد مخدر همچون پیشتاز اولی جهانی بودن مرگ و میر جاده ها و مترادف محکومیت نقض جهانی حقوق بشر می باشدکه به مرد مایران به خصوص دانش آموزان چنین هدیه شده است :

جوان : طاها طاهری گفت: رواج مواد مخدر در میان دانش آموزان مدارس حاشیه شهر نگران کننده است. جانشین دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: براساس بررسی های صورت گرفته دربرخی از مدارس حاشیه ای نقاط آسیب پذیر دانش‌آموزان مصرف کننده مواد مخدر حضور دارند با توجه به بافت فرهنگی و اجتماعی این مناطق زنگ های خطر، در خصوص رواج مواد مخدر در میان دانش آموزان این منطقه به صدا در آمده است.وی ادامه داد: دو دهم معتادان کشور را دانش آموزان تشکیل می دهند که این تعداد معتاد آمار بالایی نبوده و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.جانشین دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اعلام اجرای اقدامات پیشگیرانه در مدارس تصریح کرد: اگر یک معتاد در مدرسه ای حضور داشته باشد این امر برای ما بسیار حیاتی است . هم اکنون اقدامات پیشگیرانه و درمانی در خصوص مدارس آغاز شده و طرح هایی در قالب های پیشگیرانه و فرهنگی در مدارس در حال اجرا است.مدارس ایران یکی از سالم ترین مدارس آموزشی دنیا بوده و یافتن دانش آموز معتاد در این مدارس بسیار سخت است این درحالی است که در کشورهای غربی باید برای پیدا کردن مدارس سالم به جستجو بپردازد

بادامچیان: هواداران موسوی بدون نماد سبزی بیایند. حواشی جلوتر از متن "13 آبان"

http://www.fararu.com/vdcgux9w.ak9tq4prra.html

وحشت بادامچیان عضو انگلی و غارتگری باند مافیئی انگلیسی مؤتلفه نسبت به حضور معترضان در روز 13 آبان و پائین کشیده شدن کرکره ی دکان چند نبش نان دانی و عوامفریبی ادعای مبارزه با آمریکا حاکمان وحشت زده ی دین فروش و جنگ افروز آنگونه است که اکنون این تا بلوی ترسیم شده ی 30 ساله ی مبارزه با آمریکا دارد بر ضد خودش تبدیل می شود. برای همین است که موجب نگرانی شدید ار تکرار مشابه تظاهرات ضد حکوتی روز قدس شده است . بلی اکنون فریاد های اعتراضی مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای تبدیل به جاری شدن سیل و نفوذ بر توی لانه ی مور چگان شده است که هریک از مور گان سوراخ خود بیرون زده و هوار کنان از روی ترس بشتابید را سر داده که سیل خرابگر آمد ودارد همه را با خود می برد . پس برای نجات تلاش کنیدو اجازه ندهید در روز تظاهرات 13 آبان شعارو فریادی دیگر به جز علیه ی آمریکازده شود یا پرچم های دیگر جز ضد آمریکا حضور داشته باشد . بهر حال اطلاعیه و بیانیه های مرتبط به 13 آبان با تأکید مجوز حضور هم ضمیمه شده است.