روزنامه ی کیهان 10 آبان ماه سال 1388

بيانيه (گفت و شنود)

گفتم : این وارونه هذیان گوئی ها و چرند گوئی

شده مثل نابغه ای که برای جواب و چاره جوئی

ازش خواسته بودند تا بسازد جمله ای با بهرام

گفت من و هوشنگ و بیژن رفتیم در یک پارک آرام

پرسیدند پس چه شد بهرام ، در این جمله؟

گفت هر کاری که کردیم ، امانیامد این نفله

گفت: يكي از سران فتنه اخير درباره 13 آبان بيانيه داده و از هواداران خواسته است در تظاهرات اين روز شركت كنند.
گفتم: مگه هنوز هم هواداري باقي مانده است؟
گفت: آنها كه سران فتنه از اعتماد آنان سوءاستفاده كرده بودند بعد از پي بردن به ماهيت اسرائيلي- آمريكايي اين جريان خودشان را كنار كشيده اند ولي در ميان جمعيت 70 ميليوني ايران اسلامي تعداد اندكي هم وجود دارند كه مثلاً در روز قدس به نفع اسرائيل شعار بدهند.
گفتم: اما، روز 13 آبان، روز مقابله با استكبار آمريكاست، هواداران آمريكا و اسرائيل براي چه مي خواهند در اين تظاهرات شركت كنند.
گفت: مگر روز قدس براي حمايت از رژيم كودك كش اسرائيل نيامده بودند، حتماً روز 13 آبان هم براي حمايت از آمريكاي خونريز و غارتگر مي آيند.
گفتم: پس بي حساب نيست كه نه در بيانيه سران فتنه و نه در تشويق هاي اسرائيل و آمريكا و انگليس حرفي از مخالفت با قدرت هاي استكباري به ميان نيامده است.
گفت: بنابراين صدور بيانيه اي كه به مناسبت 13 آبان است ولي در آن عليه آمريكا و اسرائيل موضعي اتخاذ نشده چه معنايي دارد؟!
گفتم: به شخصي گفتند با «بهرام» جمله بساز، يارو گفت؛ من و بيژن و هوشنگ رفتيم پارك. پرسيدند، پس «بهرام» چي؟ و يارو جواب داد؛ هر كاري كرديم نيومد!

گفت : یکی از سران فتنه بیانیه داده

موسوی خواسته از هواداران واداده

تا آماده شوندبرای تظاهرات شتابان

حضور یابند در روز سیزده ی آ با ن

گفتم : اگر راستی رقیب ندارد طرفدار

چرا واکنش نشان داده باز جو پاسدا ر

تازه مگر می توان انکار کرد یا تکذ یب؟

مخالفت مردم ایران نسبت داد به رقیب

چون مردم ناراضی می گردند دنبال بهانه

تا حاکمان با مرگ بر دیکتاتور گیرند نشانه

سی ساله با 13 آبان شده یکه تازی

مردم ایران گرفته شده اند به بازی

اما کنون مردم با همآهنگ سازی

با 13 آبان می کنند دگر سر آغازی

تا همچون روز قدس کنند تظاهرات

تا که خنثی کنند وارونه تبلیغات

اعتراض ضد حکومتی دگر کنند بر پا

تا بسترسازی شودکودتاگرکندکله پا

گفت :سران فتنه با آمریکامی باشند و اسرائیل

می خواهند 13 آبان را به نفع اینان کنند تبدیل

برای همین دربیانیه سران فتنه نزده اند تودهنی

علیه آمریکا و اسرائیل و انگلیس نگفتند سخنی

نمی دانند برای چه در اصفهان مانور بود و همایش

چگونه برای ضرب و شتم در روز 13 آبان شد آزمایش؟

گفتم : این وارونه هذیان گوئی ها و چرند گوئی

شده مثل نابغه ای که برای جواب و چاره جوئی

ازش خواسته بودند تا بسازد جمله ای با بهرام

گفت من و هوشنگ و بیژن رفتیم در یک پارک آرام

پرسیدند پس چه شد بهرام ، در این جمله؟

گفت هر کاری که کردیم ، امانیامد این نفله