گزیده خبر های 14 اردیبهشت 90

در جمع خبرنگاران عنوان شد؛تأكيد احمدي‌مقدم به برخورد با عوامل ضرب‌وشتم دانشجويان در ورزشگاه آزاديخبرگزاري فارس: فرمانده نيروي انتظامي از برخورد با عوامل ضرب‌وشتم روز گذشته دانشجويان در ورزشگاه آزادي خبر داد.

وقتی دانشگاه تبدیل به گورستان و پادگانو حوزه شده باشد که در اختیار پاسداران کودتا گر باشد . تبدیل به آنگونه ابزار سرکوب ووحشت یا مرغ عزا و عروس می شوند که می بایست هر جا که پاسداران کودتا گر ضرورت حضورشان را نیاز دارند ایناون می بایست حضور داشته و انجام وظیفه کند . حتی اگر شده زمین ورزشی فوتبال باشد . عجیب این است که نیروی انتظامی سر کوبگر آنقدر قاطی کرده است که متوجه نشده است که به خودی مأمور حمله کرده است .

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، سردار اسماعيل احمدي‌مقدم فرمانده نيروي انتظامي كشور در حاشيه مراسم ختم پدر عليرضا زاكاني نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي، با حضور در جمع خبرنگاران از رسيدگي به برخورد ماموران نيروي انتظامي با جوانان و دانشجويان انقلابي كه روز گذشته در ورزشگاه آزادي به جنايات آل سعود معترض بودند، خبر داد و گفت كه اين دستور را شب گذشته صادر كرده است. بنا بر اين گزارش روز گذشته در حاشيه برگزاري بازي فوتبال ميان دو تيم پرسپوليس و الاتحاد عربستان، تعداد زيادي از دانشجويان و جوانان انقلابي حامي بحرين و معترض به جنايات آل سعود، توسط ماموران نيروي انتظامي حاضر در ورزشگاه، مورد ضرب و شتم و بازداشت قرار گرفتند

افزایش 75 میلیارد تومانی بودجه سپاه

بی خود گفته می شود که دعوا کردن خر و اسب منتهی به پایمال شدن حق یابو می شود . زیرا که از جنگ و نزاع و شکاف میان عنتر ولوطی به نفع پاسداران کودتا گر تمام شده است . چون این ارگان فاشیستی کودتاگر کم غارتگری می ایند که اکنون اینگونه هم باج اضافی دریافت کرده است؟

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به پیشنهاد کمیسیون شوراها و امور داخلی 75 میلیارد تومان به بودجه سپاه پاسداران در لایحه بودجه 90 اضافه کردند. به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی لایحه بودجه 90، با الحاق جزئی به ردیف بودجه سپاه، مقرر کردند 75 میلیارد تومان به منظور تامین هزینه های ماموریتی به ردیف بودجه این نهاد اضافه شود. نمایندگان با 139 رای موافق، 9 رای مخالف، 6 رای ممتنع از مجموع 203 نماینده حاضر در مجلس این پیشنهاد را به تصویب رساندند. 49 نماینده نیز در رای گیری شرکت نکردند.

بازداشت دانشجويان شعاردهنده عليه عربستان در ورزشگاه آزادي
http://www.kayhannews.ir/900214/14.HTM#other1406

مزدوران در خدمت پاسداران کودتا گر اکنون پس از اجرای نقش دیوار گوشتی جلوی تأسیسات هسته ای و حضور در جلوی سفار تخانه ها برای پرچم کشور های دیگر آتش زدن یا مواد آتش زا بدرون سفار تخانه ها پراب کردن یا از دیوار های شان بالا رفتن و فریاد مرگ سر دادن اکنون مأموریت حضور در زمین ورزشی داشته تا علیه ی عربستان و بحرین فریاد مرگ سر دهند که از سوی همکاران سرکوبگر نیروی انتظامی مورد ضرب و شتم و باز داشت قرار گرفته اند.

نيروي انتظامي تعدادي از دانشجويان و جوانان شعاردهنده عليه آل سعود در ورزشگاه آزادي تهران را دستگير كرد

جهت اطلاع.

اینهم شیوه تحلیل گونه ی ضد آمریکایی خبر رسانی گزارشگر روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی که پیرامون بن لادن داده است.

خبرهاي غيررسمي اما قابل تأمل حكايت از زنده بودن اسامه بن لادن دارند. براساس همين خبرها، بن لادن در بازداشت و در اختيار نيروهاي آمريكائي است. هدف آمريكا از اعلام مرگ بن لادن اينست كه در هياهوي تبليغاتي مربوط به اين ماجرا ضمن بهره برداري‌هاي سياسي مورد نظر، از فرصت به دست آمده براي تخليه اطلاعاتي وي استفاده كند و سپس وي را به هلاكت برساند

فاش کردن گوشه هایی از تلاش مذبوحانه برای عادی کردن رابطه ی دیپلماتیک با مصر که خلاف وصیت خمینی شیاد می باشد . زیرا که رژیم وحشت زده از قیام های ضد دیکتاتوری منطقه نیاز به اینگونه بر قراری با مصر دارد. .

* رئيس دفتر حفاظت منافع جمهوري اسلامي ايران در مصر در مصاحبه با يكي از روزنامه‌هاي داخلي گفته است دولت ايران مي‌تواند با همين دولت فعلي مصر به توافق برسد. وي كه عجله زيادي براي برقراري روابط ميان تهران - قاهره دارد، همان كسي است كه در ماه‌هاي آخر حكومت حسني مبارك تلاش زيادي براي آوردن مسئولان رژيم ديكتاتوري مصر به ايران و بردن مسئولان بلندپايه ايراني به مصر داشت و اصرار مي‌كرد هرچه زودتر روابط ميان ايران و رژيم مبارك برقرار شود! مسئولان وزارت امور خارجه كشورمان بايد توجه داشته باشند كه توافق با مسئولان فعلي مصر به معناي توافق با ژنرال‌هاي وابسته به حسني مبارك است و به نفع جمهوري اسلامي ايران نيست كه قبل از تشكيل دولت آينده مصر با اين كشور رابطه برقرار نمايد

اکنون که ستاره ی شناس رحیم مشایی افول کرده است . مشخص است که دلال و جاسوس چند جانبه هم چون حامی اش ضعیف شده است . می بایست علیه ی ولی وقیح نا مشروع شیون وزاری کند ..

* دلال معروف آمريكا هم به خود اجازه داد به ملت ايران توهين كند. هوشنگ اميراحمدي در شبكه بي‌بي سي فارسي مدعي شد: "اصولاً فرهنگ ايران، فرهنگ عدم سازش و پس زدن چيزهاي معقول است(!)". به گزارش جام نيوز، هوشنگ اميراحمدي، ضدانقلاب مقيم آمريكا در گفتگو با شبكه بي‌بي سي فارسي به تحليل فرهنگ سياسي ملت ايران در قرن‌هاي اخير پرداخت و مدعي شد: "مشخصات فرهنگ سياسي ايران، علمي نبودن، بي‌منطقي و نداشتن تعقل است(!)". وي افزود: "ملت ايران در تمام دعواهاي تاريخي خود با يوناني‌ها، رومي‌ها، عرب‌ها، انگليسي‌ها، آمريكايي‌ها، مغول‌ها و ترك‌هاي سلجوقي، به جز چند مورد، شكست خورده است و تاريخ ما تاريخ باخت است". امير احمدي كه به عنوان دلال رابطه با آمريكا با ايران تلاش زيادي كرده است براي سخنراني در همايش ايرانيان خارج از كشور دعوت شده بود كه حضور او با واكنش‌هاي زيادي از سوي دلسوزان همراه شد. وي از مشوقان مطرح شدن تز مكتب ايراني در مقابل مكتب اسلامي است.

فروش نفت خام ايران با استفاده از ليره سوريه؟

این سیاست اوج افلاس و ایزوله بودن رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران می باشد . زیرا که بشدت وحشت از قیام های ضد دیکتاتوری منطقه دارد که ادامه ی آن به خیابان های شهر های سوریه کشانیده شده است . بنابراین در شرایطی که روز بروز وضعیت اقتصادی ایران وخیم و بحرانی تر می شود و تورم و گرانی موجب بی ارزش تر شدن ریال می شود. اما حاکمان تهران نگران اوضاع بحرانی و خطری هم پیمانش سوریه می باشند طوریکه مجبور شده اند تا که نفت را به لیره سوریه بفروشند تا سبب تقویت واحد پولی سوریه شود به امید آنکه مقابل قیام اعتراضی مردم معترض سوریه دوام بیاورند و فرو نریزد.

برخي از منابع آگاه از توافق براي فروش نفت خام ايران در بازارهاي جهاني با استفاده از واحد پولي سوريه (ليره) خبر مي‌دهند. به گزارش عصر ايران، روزنامه سوري "الوطن" گزارش داد منابع آگاه گفته‌اند ايران تصميم گرفته است نفت خام خود را با استفاده از ليره سوريه (پوند سوريه) بفروشد. اين اقدام باعث حمايت از پول ملي سوريه مي‌شود. به گفته منابع آگاه، اين اقدام قرار بود قبل از اين اجرايي شود اما به دليل اتفاقات و ناآرامي‌هاي اخير سوريه، متوقف شده است. "زياد عربش"، يك اقتصاددان سوري به روزنامه الوطن سوريه گفته است كه ثبات ارزش ليره سوريه در حوادث اخير اين كشور نشان داد كه اين واحد پولي از قدرت خوبي برخوردار است. وي درباره آثار مستقيم اين اقدام بر ليره سوريه نيز گفت اين اتفاق باعث مي‌شود كاربرد ليره سوريه در كشورهاي همسايه و منطقه و مبادلات تجاري با سوريه هم افزايش يابد. همچنين ارزش ليره سوريه در برابر دلار آمريكا به ميزان كمي بيشتر مي‌شود. براساس اين خبر، ايران قرار است بخشي از محموله‌هاي نفتي خود را با ليره سوريه، به مشتريان خارجي بفروشد. براساس گزارش بانك مركزي سوريه، هر يك دلار آمريكا در روز دوشنبه برابر با 47 ليره سوريه بود. ايران به دليل تحريم‌هاي مالي - بانكي آمريكا، هم اكنون نفت خام خود را با استفاده از واحد پولي يورو (اروپا) مي‌فروشد. ايران تنها كشور صادر كننده نفت خام جهان است كه به جاي دلار آمريكا، از يورو براي فروش نفت استفاده مي‌كند

این دو گزیده خبر زیر که در سایت پاسدار قالیباف شهر دار تهران بازتاب داده شده است. البته از سوی همشهری لوطی جماران نا مشروع قالیباف اینگونه خبر دنبال می شود . زیرا که وی رقیب سر سخت پاسدار گماشاته احمدی نژاد است . بنا براین برای انتقام شکست نامزدی ریاست جمهوری و ولی وقیح نا مشروع گرفتن بطور جدی به دنبال هر گونه سر نخ بهانه علیه ی رحیم مشایی می گردد تا با علنی و چماق کردنش علیه ی پاسدار گماشته احمدی نژاد استفاده نماید . لذا دو خبر ضیمه شده در راستای پیگیری سیاست ذکر شده می باشد.

قسمت اول از گزارش شفاف:هویت واقعی جن گیری که به جریان انحرافی نزدیک شده بود + متن دستخط

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=55241

وصی وی مدعی است که "ع ـ غ " بعد از مدتی با آقای "ر" که هم اکنون از مقامات جریان انحرافی است آشنا می شود و بعدا از طریق وی با برخی دیگر از مقامات مشهور جریان انحرافی آشنای می شود . به ادعای وصی وی ، این مقامات جریان انحرافی گاهی به صورت هفتگی به منزل وی رفت و آمد می کردند و برخی از سخنان جنجالی آنان نیز ناشی از القائات خاص وی می باشد . اینکه چگونه فردی شیطان صفت توانسته خود را به برخی مقامات نزدیک کند شاید کار چندان دشورای نباشد . چرا که گفته می شود نامبرده برغم باطن شیطان صفتش ظاهری کاملا متفاوت دارد و مدعی است که حافظ کل قرآن و نهج البلاغه نیز می باشد و در برخی محافل به تفسیر آیات قرآن نیز می پرداخته است . اما آنچه مسلم است تمام این رفتارها در واقع برای نزدیک شدن به مومنین و ضربه زدن به دین خدا از طریق انحرافات آنان بوده است . کما اینکه نامبرده دچار مفاسد متعدد اخلاقی نیز می باشد و در نزد دوست بسیار نزدیکش که اکنون وصی نیز هست ، از سخیف ترین ادبیات جنسی استفاده می کرده است

گفتگوی همشهری ماه با یکی از یاران آقای خاص

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=55238

معتقدم وقتی داری از پله‌های ترقی بالا می‌روی از کنار خیلی از آدمها رد می‌شوی، پس سعی کن یک جوری از بغل این افراد رد شوی که وقتی پايين هم آمدي هنوز بتواني كنارشان باشي.من این اصل را رعایت می‌کنم،اما به کسی حق السکوت نمی‌دهم همشهری ماه :نقطه اشتراک همه یاران و نزدیکان آقای خاص دولت حاشیه ساز بودن آنها است، در این بین آزاده اردکانی مدیر موزه ملی ایران نیز مانند همه مدیران از این دست که اتفاقا در مجموعه سازمان میراث مشغول هستند مستثنی نبوده است. از زمان انتصاب اردکانی به این سمت و حالا که خبر بازداشت او تکذیب شده است این حاشیه ها ادامه داشته است