گزیده خبر های 15 اردیبهشت – 90 قسمت -2

اولين شب عزاداري شهادت حضرت زهرا(س) در حسينيه امام خميني(ره)

http://www.farsnews.com/imgrep.php?nn=9002150204

مگر قرار است با همه توهین وتحقیر و تهدید شدن پاسدار گماشته احمدی نژاد از سوی باندهای مافیایی و مفتخوران ولی وقیح یا رهبران لوطی جماران که نثار عنترش شده است . در صورتیکه نه عنتر که لوطی جماران با عزل وزیر بد نام اطلاعات مرتکب قانون شکنانه شده است . چرا بایدبازهم باید د ر چنین نمایش های خیمه شب بازی حضور داشته باشد تا چوب و پیاز را با هم خورده باشد . به خصوص در محفلی که همه منتقدان و مخالفان و دشمنان و فحاشان و هتاکان وی و جریان متهم به انحرافی حضور دارند.


خبرگزاري فارس:اولين شب مراسم عزاداري شهادت حضرت زهرا(س) شب گذشته با حضور مقام معظم رهبري و رئيس مجلس شوراي اسلامي و رئيس قوه قضائيه و مسئولان نظام و جمع كثيري از مردم عزادار در حسينيه امام خميني(ره) برگزار ش

داماد احمدی نژاد: تا آ‌خرين قطره خونم در مقابل جريان انحرافي خواهم ايستاد

http://www.fararu.com/vdcdos05.yt09o6a22y.html

بالاخره رهبر لوطی جماران خامنه ای هر چه مهره و نفوذی هر جا دارد وارد میدان مصاف کرده و علیه ی پاسداران گماشته احمدی نژاد و باندش بسیج کرده است تا وی را وادار به تسلیم و سکوت یا حذف نمایند . چون داستان جنگ قدرت هییچ مرزی ندارد و خودی و غیر خودی نمی شناسد وبخشش و عفوی هم در کار نیست .

دبير شوراي مشاورين رييس جمهور اظهار داشت: به عنوان سرباز مقام معظم رهبري تا آ‌خرين قطره خونم در مقابل جريان انحرافي كه مد نظر ايشان است چه در داخل و بيرون خانواده خواهم ايستاد و افتخار مي‌كنم كه سرباز مقام معظم رهبري هستم.

عکس/ حضور حدادیان در بیت به‌عنوان یک عزادار

اکنون مشخص شده است که با حضور این مداح لمپن و فحاش سعید حدادیان در بیت رهبر لوطی جماران سر نخ طراحی توهین و اهانت و فحاشی و تهدید وی به پاسدار گماشته احمدی نژاد و ر حیم مشایی کجا می باشد؟ مداح حدادیان همان است که بغل دست کم موی سر است که فیگور مشابه پاسدار محسن رضایی گرفته است.

درخواست عراق براي ايجاد سازمان امنيت منطقه اي با حضور ايران

عجیب و جالب است کشوری که عراق را با تلاق و حیات خلوت خود تبدیل کرده است و از طریق همکاری نزدیک پاسپاه قدس و القاعده عراق را نا امن و بی ثبات نموده است . اما اکنون از سوی وزارت دفاع عراق دولت دست نشانده نوری مالکی تقاضای ایجاد امنیت منطقه ای با حضور رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران شده است. در صورتی که رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران عامل بی ثباتی و ناامن کردن نه تنها عراق که منطقه می باشد؟ ا ز سوی دیگر ارتش عراق که در ارتکاب تهاجم مشترک خاممنه ای – مالکی به مجاهدین اشرف شریک جرم می باشد شریک جرم این جنایت جنگی جنایت علیه ی بشریت می باشد

رئيس ستاد مشترك ارتش عراق ايجاد يك سازمان امنيتي منطقه اي با حضور ايران را براي حفظ امنيت منطقه خواستار شد.به گزارش روزنامه الاتحاد، چاپ بيروت براساس بيانيه وزارت دفاع عراق، «بابكر زيباري» در ديدار با «حسن دانايي فر» سفير ايران در بغداد گفت: منطقه ما منطقه اي مهم و حياتي است و نيازمند يكپارچه كردن تلاش ها براي تحقق ثبات در منطقه است.در ادامه اين بيانيه آمده است: سياست عراق ايجاد بهترين روابط با كشورهاي همسايه و به دور از بحران هاست.اين بيانيه هم چنين ايجاد روابط و احترام متقابلي كه در راستاي خدمت به منافع كشورهاي منطقه باشد را خواستار شد.زيباري در ادامه اين ديدار نسبت به بروز هرگونه بحران در منطقه هشدار داد و گفت كه اين بحران ها منطقه را در معرض دخالت هاي خارجي كه خواهان ايجاد پيچيدگي هاي بيش تر در آن هستند، قرار مي دهد.وي افزود: ما خواهان ايجاد سازمان امنيت منطقه اي هستيم كه بتواند امنيت تمامي كشورها را حفظ و امنيت و ثبات را براي ملت هاي آن ها محقق سازد.دانايي فر نيز در اين ديدار گفت: اميدواريم عراق كشوري با ثبات باشد. ما هم مي كوشيم تا با اين كشور روابط و احترام متقابلي كه براساس منافع دو كشور باشد، برقرار كنيم.

آهان ! يادم اومد.جرج سوروس فرموده بود! ... (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/900215/2.htm#other206

پس از از صحنه حذف و خاموش کردن موسوی و کروبی برای اینکه خاتمی هم به سر نوشت اینان دچار شود یا اینکه وادار به خود سا نسوری کامل شود. یا آنگونه نظر دهد که موافق ولی وفیح نا مشروع و پاساداران کودتا گر باشد . در غیر اینصورت اینگونه مورد تهدید و توهین از سوی سر باز جو پاسدار حسین شریعتمداری تازی مبتلا به بیماری هاری مزمن لوطی جماران واقع می شود تا تصورنکند گویا نزاع میان لوطی جماران و عنترش موجب شده است تا فضایی برای وی باز شده است که می تواند ایراد به نظرات صدور تروریسم و ارتجاع و بحران رژیم ضد بشری ام القرای جهان اسلام به منطقه ی خاور میانه بگیرد و خدشه ای به آن وارد کند و مدعی شود که قیام های ضد دیکتاتوری منطقه اسلامی و الگو گرفته از حاکمیت فاشیستی مذهبی تروریستی کودتایی ایران نمی باشد؟

محمد خاتمي در ملاقاتي محفلي ادعا كرد ملت هاي انقلابي منطقه دنبال حاكميت اسلام نيستند چرا كه از ديكتاتوري مقدس مي ترسند!
87 درصد مردم ايران حامي سرسخت فناوري هسته اي هستند (خبر ويژه)

چگونه است که نظر سنجی آزاد در ایران ممنوع می باشد . ولی زیر چتر ادعای مبارزه با آمریکا کردن و منتقدان و مخالفان و رقبا را متهم به همسویی با دشمن بیگانه آمریکا کردن و جاسوس شان بودن ولی اکنون ادعا شده است که یک مؤسسه نظر سنجی آمریکا مدعی 87% حمایت مردم از اهداف پروژه ی هسته ای می باشند؟! اگر چنین است پس چرا یک همه پرسی آزاد بر گزار نمی شود ا رسوا شود هر که در اوغش باشد؟

نظرسنجي جديد يك مؤسسه آمريكايي از شهروندان ايران حاكي از آن است كه اكثريت مطلق مردم ايران از داشتن فناوري هسته اي دفاع مي كنند و تحريم ها را در كارشكني عليه جمهوري اسلامي بي اثر ارزيابي مي كنند.براساس نتايج نظرسنجي مؤسسه تحقيقاتي رند، 87درصد ايراني ها به شدت مدافع و حامي برنامه هسته اي كشورشان هستند.همچنين 98 درصد نظرسنجي شدگان كه به صورت تلفني انجام گرفته گفته اند كه داشتن انرژي هسته اي حق قانوني و مشروع ملت ايران است.به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نظرسنجي رند اكثريت پرسش شوندگان مخالف اين گزاره هستند كه تحريم ها بر اقتصاد ايران تأثير داشته است. همچنين اكثر نظرسنجي شدگان مخالف تجديد روابط با آمريكا هستند.همزمان با اين نظرسنجي و در حالي كه ديويد كوهن از تركيه به خاطر نقض تحريم هاي ضد ايراني انتقاد كرده، يك سناتور آمريكايي نسبت به عدم مراعات تحريم ها از سوي كشورها ابراز نگراني كرد. رابرت منندز گفت: نگراني جدي من به عنوان يكي از پيش برندگان طرح اوليه قانون تحريم ها اين است كه، تحريم ها اجرا نشده و يا در سطح پاييني اجرا مي شود.

رهبر معظم انقلاب در جمع هزاران نفر از معلمان كشور : بيداري اسلامي تا قلب اروپا پيش خواهد رفت
http://www.kayhannews.ir/900215/3.HTM#other302

یارو رهبر لوطی جماران نشین خودش را مردم ایران قبول ندارد و آنگونه منفور می باشد که از هر فرصتی که بر ای مردم نا راضی پیش می آید مرگ بر دیکتاتور و اصل ولایت وقیح نثارش می کنند . همچنین در شرایطی که معلمان در سخت ترین شرایط طاقت فر سا بسر می برند و برخی از نمایند گانش نیز در زندان می باشند یا برای شان پرونده سازی شده است . ولی از موضع کمدی خود خوانده ای رهبر ام القزای جهان اسلام از صدور اسلام ابزار دین و قدرت و سرکوب و سانسور شده اش به قلب اروپا گفته است

رهبر معظم انقلاب اسلامي تأكيد كردند قطعاً حركت بيداري مردم منطقه تا قلب اروپا پيش خواهد رفت.حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح ديروز در ديدار هزاران نفر از معلمان از سراسر كشور، مهمترين وظيفه آموزش و پرورش را تربيت انسان هايي در طراز نظام جمهوري اسلامي و حركت عظيم ملت ايران، دانستند و تاكيد كردند: بر همين اساس آموزش و پرورش نيازمند تحول بر مبناي يك الگوي مستقل و پيشرفته ايراني- اسلامي است كه پرورش انسان هايي مؤمن، متوكل، شريف، شجاع، مبتكر، صبور، اميدوار به آينده و داراي اخلاق نيك و قدرت خطرپذيري براي ورود به ميدان هاي جديد، نتيجه آن باشد.

مصباح یزدی(استاد چاپلوسی) : اگر ما به بهشت برویم خواهیم دید که خداوند چه مقامی به مقام معظم رهبر در بهشت می‌دهد!

از این آحوند تمساح پالان سائیده و متملق و چاپلوس و پول پرست و کینه ای تر که مدام در حال پشتک و وارونه زدن و مجیزگویی با ستایش گری از عنصر مفلوکی می باشد که از سوی مردم ایران آشکارا با فریاد مرگ با صفت دیکتاتور مورد استقبال واقع می شود. با وجودی که خود و رهبر پوشالی لوطی جماران و حامیان شان سفت و سخت به دنیا چسبیده اند . ولی شیادانه نوید بهشت نسیه و ممنوعیت ورود برای دیگران داده است . البته این آخوند متحجر با آقازاده های دزد و غارتگر که تئوری پرداز خشونت و مرگ و دروغ می باشد تا مدتی پیش مشابه همین ستایش گری و تعریف و تمجید گوئی ها را از پاسدار گماشته احمدی می کرد و دشمنی و کینه اش را نثار رفسنجانی و خاتمی می کرد . اما اکنون چنین آخوند صفتانه جای لوطی و عنتر را عوض کرده است.

خبرگزاری مهر: رئیس موسسه امام خمینی با بیان اینکه شاید جامعه امروز نیز آبستن فتنه‌ای دیگر باشد و برخی از کسانیکه به برکت نظام، انقلاب و مردم به پست و مقام رسیدند در روزگاری دیگر جور دیگری باشند تاکید کرد: چیزی که موجب حفظ جامعه و پیروزی آن در برابر دشمنان می‌شود تمسک به ولایت فقیه است.به گزارش خبرنگار مهر در قم، حمد تقی مصباح یزدی ( آیت الله دستمال یزدی به دست) قبل از ظهر چهارشنبه در دیدار جمعی از سپاهیان لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب قم با تاکید بر اینکه ولایت فقیه در زمان غیبت ما را از بلا‌ها حفظ می‌کند اظهار داشت: تنها چیزی که نجات دهنده ما است تمسک به قرآن و عترت و در زمان دسترسی نداشتن به عترت ولایت فقیه است. وی با بیان اینکه اگر ما به بهشت برویم خواهیم دید که خداوند چه مقامی به مقام معظم رهبر در بهشت می‌دهد بیان کرد: ایشان در طوی ۵۰ سال هر روز در معرض امتحانات طاقت فرسا بودند که از همه آن‌ها سرفراز بیرون آمده‌اند.مصباح یزدی با اشاره به فتنه سال ۱۳۸۸ عنوان کرد: حوادث آن سال یک امتحان بود که مشخص کند چه کسانی پیروز و چا کسانی مردود شده‌اند. (این جانی کشتار و سرکوب خونین مردم را پیروزی ميخواند!)

حمله فرمانده كل سپاه به باند احمدی نژاد: "مردم" (حاکمان نظام اسلامی و ضد مردمی) هيچ‌گونه انحرافي را تحمل نمي‌كنند و به دنبال شيطان داخلي و جن و انس نيستند

چه شد آن موقع که پاسداران در سوم تیر 84 و 22 خرداد 88 به نفع پاسدار گماشته احمدی نژاد و حامیان وی برای حذف کردن رقیب دست به کودتا زدنذ اینگونه فکر نمی کردند و ادعا نداشتند. ولی اکنون چون کودتا گران به طرح های خودشان از طریق پاسدار گماشته احمدی نژاد رسیده اند . اکنون چون پاسدار گماشته احمدی نژاد نهوی بی مصرف شده است بلکه موی دماغ و مزام است با وی چنین رفتار می شود؟

به گزارش خبرگزاري فارس از شيراز، سردار جعفري چهارشنبه‌شب در مراسم اجلاسيه سرداران و 14 هزار و 600 شهيد استان فارس با اشاره به اينكه برخي از دولت‌ها به دنبال به انحراف كشاندن مسير انقلاب اسلامي هستند و توجه خود را به توسعه سياسي و مسائل داخلي معطوف كرده‌اند، گفت: بعضي در درون نظام اسلامي، ارزش‌هاي انقلاب را به وادي فراموشي سپرده و به دنبال توقف و برهم زدن معنا و جوهره اسلام هستند.فرمانده كل سپاه پاسداران خاطرنشان كرد: "مردم" (حاکمان نظام اسلامی و ضد مردم ایران) هيچ‌گونه انحرافي را تحمل نمي‌كنند و به دنبال شيطان داخلي و جن و انس نيستند. جعفري انحراف در بخش‌هاي مختلف سياست خارجي و حمله به محور اصلي جمهوري اسلامي ايران را حمله به ولايت برشمرد.وي با تاكيد بر اينكه دعواي ما در فتنه 88 با كساني بود كه نمي‌خواستند موضع و حرف ولايت فقيه را فصل‌الخطاب قرار دهند، گفت: بايد بر اين باور بود كه انقلابي بودن و همراه انقلاب ماندن اثرش بسيار سخت‌تر از انقلابي شدن است.فرمانده كل سپاه پاسداران تصريح كرد: در مسير انقلاب ماندن يعني اطاعت محض از ولايت فقيه است و هر كس در هر طبقه و مقام و مسئوليتي كه باشد بايد در مقابل امر ولايت سر تعظيم فرو آورد، در غيراين صورت معنا و مفهوم انقلاب اسلامي و ولايت فقيه را درك نكرده است.

پرداخت وام 100 میلیارد تومانی با وثیقه 3 میلیارد تومانی

چرا آن موقع که شعار مبارزه با مفسدان اقتصادی سر داده می شد که هدف تهاجم به رفسنجانی و حامیان وی و رقیب مغلوب مدعی اصلاح طلب بود . برای پاسدار گماشته احمدی نژاد هورا کشیده می شد . اما اکنون شیپور از در گشادش نواخته شده است که چرا پاسدار گماشته احمدی نژاد از دستورات قانون شکنانه ی ما ورای قانون رهبر لوطی جماران نا فر مانی کرده است؟

به گزارش روابط عمومي سازمان بازرسي كل كشور، حجت‌الاسلام مصطفي پورمحمدي در گردهمايي امروز مديران اين سازمان با اشاره به نامگذاري امسال به عنوان سال جهاد اقتصادي از سوي رهبر انقلاب، گفت: مجموعه قوه قضائيه براي تحقق شعار جهاد اقتصادي در سه بخش پيشگيري، نظارتي و برخوردي فعاليت مي‌كند.به گزارش فارس وی از پيگيري يك پرونده وام بيش از يكصد ميليارد تومان با وثيقه‌اي كمتر از 3 درصد آن خبر داد و گفت: از كانال‌هاي مختلف سعي كردند پيگيري اين پرونده را متوقف كنند اما مجموعه بازرسي كل كشور با همت و اهتمام لازم و دور از هياهو يا اقدام سياسي‌‌ اين پرونده را پيگيري و وام ماخوذه را از حساب‌هاي مختلف شركت نزد بانك‌هاي مختلف توقيف كرد.وي تصريح كرد كه "وام مذكور در حالي اعطا شده بود كه براي آن فقط 3 ميليارد تومان وثيقه گذاشته شده بود و اين اقدامات در شرايطي صورت گرفت كه نظام بانكي كشور از معوقه‌هاي زيادي رنج مي‌برد

انتقال زندانی محکوم به اعدام به قرنطینه زندان ارومیه

تا کجا این رژیم جنایتکار ضد بشری نا مشروع بدون توجه به محکومیت های بین المللی و نارضایتی رو به رشد انفجاری داخل کشور با اینگونه اقدان عریان ضد بشری ادامه دارد با ایستادن مقابل مردم خشمگین فریاد گوی مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای رهبر لوطی جماران قادر به بقای حکومت ننگین ضد بشری خود می باشد.

آژانس خبری موکریان : بشر بنا به گزارش رسیده از ارومیه، یونس آقایان زندانی محکوم به اعدام، روز گذشته به قرنطینه زندان مرکزی این شهر منتقل شد . پدر این زندانی در گفتگو با آژانس خبری موکریان ضمن تأیید این خبر اظهار داشت : مأموران زندان ارومیه روز گذشته یونس آقایان زندانی محکوم به اعدام را که حدود 7 سال است در حبس بسر می برد به قرنطینه زندان مرکزی ارومیه منتقل کرده اند. تا لحظه تنظیم خبر از علت انتقال این زندانی به قرنطینه زندان ارومیه خبری در دست نیست. شایان ذکر است یونس آقایان زندانی اهل حق میاندوآبی به همراه چند تن دیگر از اهالی روستای اوچ تپه این شهر، در درگیریهای سال 83 در این روستا، دستگیر و نامبرده پس از محاکمه در دادگاه به اعدام محکوم شد".