گزیده خبرهای 18 اردیبهشت 90 قسمت - 2

فیلم / دستگيري يك زن دستفروش توسط نيروي انتظامي

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=32462

این فیلم بطور عریان بیانگر وعده ی وارونه ی خمینی شیاد است که قول حکومت مستضعفان و پا بر هنگان است . از طرف دیگر نمایگر بساط این محرو مان دستفر وشان خیابانی است تا که مزاحمتی برای دلالان وو اسطه گران انگل اقتصادی نباشند . همچنین ماهیت رژیم ضدبشری وحشت زده از قیام مردم نا بطور روز افزون نیاز به سیاست خفقان دارد چه میزان زن ستیز هم می باشد . زیرا تن فروش شدن زنان محروم را ترجیح به دست فروش بودن شان می دهد.

مرگ خاموش 4 نفر در دزفول

بدلیل وجود حکومت جهل و جنگ و جنایت و خون و جهل و جنون و خرافات غارتگر کشوری که دارای دومین منابع گاز جهان است سهم مردم محروم و تهی از این منابع گازی چیزی جز این چنین مرگ خاموش نمی باشد.

دزفول- خبرنگار كيهان: نشت گاز خانگي جان سه عضو يك خانواده و ميهمان آنها را در دزفول گرفت. اين حادثه ناگوار شب هنگام در يكي از منازل مسكوني دزفول در كوي آزادگان و بر اثر رعايت نكردن نكات ايمني به وقوع پيوست. رئيس سازمان آتش نشاني دزفول در گفت وگو با خبرنگار كيهان اظهار داشت: دليل وقوع اين حادثه نشت گاز از آب گرمكن منزل بوده است . «مرتضي همايون نسب» اسامي جان باختگان را «بهروز نقاش» 49 ساله پدر خانواده، ميترا حاجي مانده مادر خانواده 43 ساله، مجيد نقاش 19 ساله و سيدرضا موسوي اصل 19 ساله كه ميهمان خانواده بود ذكر كرد.

جهت اطلاع

دامنه ی رو به رشد اختلاف و رقابت و شکاف در رژیم ضد بشری کودتایی یک دست شده اکنون در همه سطوح میان رهبر نهاد های حکومتی کشیده شده است .

استاندار فارس از رفتن به استقبال رئيس مجلس خودداري كرد. به گزارش خبرنگار "آينده" از شيراز، دكتر علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي كه در سفري كوتاه جهت سخنراني در اجلاسيه سرداران و 14600 شهيد استان فارس به اين استان سفر كرده بود، بدون استقبال احمدزاده كرماني وارد شيراز شد. براساس همين گزارش، رئيس مجلس، مورد استقبال حجت الاسلام ايماني نماينده ولي فقيه و امام جمعه شيراز و غيب پرور فرمانده سپاه فجر شيراز قرار گرفت. اين براي دومين بار متوالي است كه استاندار فارس از رئيس مجلس استقبال نمي‌كند. وي با اصولگرايان استان فارس اختلاف دارد. برگزاري جشن نوروز كه قرار بود نوروز امسال در تخت جمشيد برگزار شود و با واكنش فرمانده سپاه فجر استان فارس، جامعه روحانيت و جبهه پيروان خط امام و رهبري رو به رو شد، از ديگر محورهاي اختلاف استاندار نسبتاً جوان فارس با اصولگرايان است كه در سخنراني‌هاي خود بيشتر حرف‌هاي جريان مشايي را بيان مي‌كند

آقا محمدي به فارس خبر داد:معرفي 20 مفسد اقتصادي به دستگاه قضايي.خبرگزاري فارس: سخنگوي ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي از معرفي 20 مفسد اقتصادي توسط اين ستاد به قوه قضائيه خبر داد.

در ادامه ی برجسته شدن اختلاف و شکاف میان لوطی جماران و عنترش پاسدار گماشته احمدی نژاد و یارانش که گذشته از اتهام جریان انحرافی به اینان، زدن و رانت خواری اقتصادی هم افزوده شده است . اما اکنون برای جبران کردن از سوی عنتر این چنین توپ وارد زمین رهبر لوطی جماران شده است.

علي آقاي محمدي سخنگوي ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي در حاشيه جلسه امروز يكشنبه هيئت دولت، درمورد آخرين وضعيت پرونده قضايي مفسدان اقتصادي به خبرنگار حوزه دولت خبرگزاري فارس گفت: از مواردي كه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي به دادگاه ارجاع مي‌دهد، تخلف از هزينه‌كرد تسهيلات در بخشي است كه وام براي آن دريافت شده است. وي افزود: دريافت تسهيلات وقتي جزء مفاسد به حساب مي‌آيد كه فرد پولي را از بانك دريافت كرده تا مثلا صرف تجارت كند اما آن را صرف خريد ساختان كرده و هنگامي كه وضعيت مسكن به بحران خورده نتوانسته آن را باز پرداخت كند. سخنگوي مبارزه با مفاسد اقتصادي تعداد اين افراد را 20 نفر اعلام كرد و گفت كه اين ستاد آنها را به دستگاه قضايي معرفي كرده و پرونده اين در حال حاضر در دادگاه سيره قضايي را طي مي‌كن

آيت‌الله يزدي:فرمايشات رهبري براي همه حجت است.خبرگزاري فارس: رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: فرمايشات رهبري حجتي براي همگان است بنابراين اگر در مسائل حكومتي و مسائل مربوط به جامعه از رهبري اطاعت نكنيم، هيچ حجتي در پيشگاه الهي نداريم.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002181283

آخوند متحجر فاسد با آقازاده ی دزد و غارتگر و فاسد تر از خودش که نقش اساسی در جراحی کردن رفسنجانی از رأس سیرک مجمع رهبری داشت . اکنون برای مصون ماندن از پیگرد قانونی مجبور شده است این چنین با مجیز گویی مشمئز کننده از لوطی جماران بر توی سر عنترش زده است.

تنش در مجلس بر سر ردیف‌های بودجه‌ای

http://www.fararu.com/vdceze8f.jh8pfi9bbj.html

دررژیم ضد بشری کودتایی نا مشروع که جنگ قدرت و ثروت در همه سطوح بسط و تعمیم داده شده است . به خصوص اینکه بودجه ی دولت با 4 ماه تأخیر به بازار مکار تحویل داده شد . بنابراین دوئل و یقه گیری و در گیر شدن اعضای بازار مکاره گذشته از اینکه ادامه ی جنگ قدرت و ثروت گرگ های هار متعلق به باندهای مافیایی می باشد.از سوی دیگر معنی واقعی مدعیاناصول گر از بیت رهبری و نهاد ریاست جههوری گرفته تا بازار مکاره و حوزه علمیه ی قم و نماز جمعه ها و.. چنین بطور کامل عریان شده است که ادعای مدعیان عاشق خدمت نه شیفتگان قدرت چگونه می باشد؟

رئيس مجلس با بيان اينكه براي بررسي رديف‌هاي بودجه‌اي هم ساير نمايندگان ناراحت شدند و هم ‌سر و صداهاي زيادي در مورد رديف بودجه‌اي ازنا و ساير رديف‌ها در مجلس به‌وجود آمد، ‌از نمايندگان خواست ‌بحث‌هاي حاشيه‌اي را ‌‌ادامه ندهند. به گزارش فارس، پس از به‌وجود آمدن برخي حواشي ‌در جلسه علني امروز مجلس، علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي طي سخناني خطاب به نمايندگان اظهار داشت: بنده به شما گفتم كه وارد رديف‌ها نشويد، وقتي وارد رديف‌ها مي‌شويد، اين مسائل به وجود مي‌آيد. زماني كه كامران قصد داشت در مجلس سخن بگويد، لاريجاني خطاب به وي گفت: بس است ديگر؛ به اندازه كافي مسئله‌‌ ايجاد كرديد. لاريجاني همچنين در خصوص رديف بودجه‌اي كه مربوط به ازنا بود و موجب به وجود آمدن حواشي زيادي در جلسه امروز پارلمان شد، گفت‌ كه اگر اين پيشنهاد در لايحه دولت وجود داشته باشد، حذف نخواهد شد و به لايحه دولت برمي‌گردد.

مشاجراتی که نزدیک بود در مجلس تبدیل به مشاجره بدنی شود

این گزارش هم مکمل گزارش خبر قبلی می باشد

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه خبری آتی نیوز، جواد آرین منش، نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با این شبکه خبری از تنش های به وجود آمده در مجلس در پی برخی ردیف های بودجه و تنفس خبر داد.وی اظهار داشت: اختلاف نظر در مجلس خصوصاً زمانی که بودجه ها، جنبه منطقه ای یابند، امری طبیعی است؛ در کل نمایندگان دوست ندارند اعتبارات مرتبط با منطقه شان حذف شود و همین سبب ایجاد واکنش می شود. آرین منش در ادامه با ابراز تأسف از زمانی که این واکنش ها از حالت تعادل خارج می شود، گفت: پیشنهادات کمیسیون تلفیق، برخی مرتبط به مناطق بود و نماینده ای پیشنهاد حذف آن را داد که با مخالفت گروهی دیگر روبه رو و ایجاد تنش کرد، البته این بگو مگوها در مجلس امری طبیعی است.آرین منش در ادامه با توجه به اینکه لاریجانی در این حصوص مورد اعتراض قرار گرفته بود، بیان داشت: این مشاجره در حد تحت الفظی پایان یافت و خوشبختانه به مشاجرات بدنی منجر نشد.آرین منش در ادامه با توجه به اینکه لاریجانی نیز در این خصوص مورد اعتراض قرار گرفته است، بیان داشت: این مشاجره در حد گفت و گو پیش رفت ولی نزدیک بود به مشاجرات بدنی تبدیل شود

11کشته در درگیری در زندان بغداد

http://www.fararu.com/vdca6mn0.49niu15kk4.html

الگوی شیوه ی اجرا شده در سیاه چال های رژیم ضد بشری کودتایی ایران که اکنون از سوی نخست و زیر دست نشانده ی حاکمان تهران نوری مالکی در زندان بغداد مرتکب چنین جنایت مشابه ی ارباب ولی وقیح در زندان بغداد شده است. در صورتیکه در عراق سپاه قدس با اعضای القاعده همکاری نزدیک دارند.

فرارو- در جريان درگيري بين نيروهاي امنيتي و زندانيان در بازداشتگاهي در بغداد در روز يكشنبه دست كم 18 نفر كشته شدند. به گزارش فرارو به نقل از خبرگزاري رويترز به گفته سرتيپ قاسم الموسوي، سخنگوي نيروهاي امنيتي عراق، در ميان كشته شدگان يكي از رهبران القاعده مشهور به "امير بغداد" ديده مي شود. وي حمله به يك كليساي كاتوليك را در اين كشور در اكتبر گذشته طراحي كرده بود كه طي آن 50 نفر كشته شدند. بنا به اظهارات موسوي،‌ زد و خورد در يك واحد ضد تروريستي منطقه كراده در بغداد زماني روي داد كه يكي از زندانيان تفنگي را از يك مأمور محافظ ربود، چند محافظ و تعدادي از افسران وزارت كشور عراق را كشت و اسلحه در اختيار ساير زندانيان قرار داد. سرتيپ موسوي افزود: "نيروهاي امنيتي و محافظان بازداشتگاه در واكنش به شورش زندانيان در واحد ضد تررويستي 11 زنداني تروريست و از جمله حثيفه البطوي موسوم به امير بغداد را كشتند." او همچنين گفت در جريان درگيري ها هفت افسر امنيتي كشته و يك افسر ديگر زخمي شده است. بطوي به همراه 11 نفر ديگر در نوامبر گذشته در ارتباط با حمله به كليساي "بانوي رستگاري ما" در مراسم دعاي روز يكشنبه در اكتبر سال گذشته دستگير شدند. در جريان آزاد سازي بيش از 100 گروگان كاتوليك، ده ها نفر از گروگان ها و پليس كشته شدند. به دنبال كشته شدن اسامه بن لادن رهبر القاعده به دست نيروهاي كماندويي آمريكا، نيروهاي امنيتي عراق در حال آماده باش كامل به سر مي برند.

حجت الاسلام مهدی طائب :چنانچه حضور نیافتن آقای احمدی نژاد در دولت به دلیل مخالفت با حکم ولی فقیه بوده،ایشان باید کفاره بدهد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=55723

وقتی که طبق ادعای این آخوند مدافع سانسور و تفتیش عقاید و ولی وقیح لوطی جماران بطور عریان هیچگونه نقشی نه برای مردم ایران قائل نشده است . زیرا که با بودن ولی وقیح انتصابی همکاره که به هیچ مرجعی هم پاسخگوی نمی باشد . آنگونه که تأکید شده است که مسئولین نهاد های حکومتی هم هیچ اختیار و قدرت عملی به جز اطاعت از ولی وقیح ندارند . بنابراین مشخص است که رئیس جمهور مهره ی آلت دست این ولی وقیح است وحق عزل وزیری را ندارد. اما سئوال است که برای چه نمایش خیمه شبازی های انتخاباتی – انتصاباتی – تقلباتی بر گزار می شود که جز تحمیل هزینه ی آن به مردم و فقیر و محروم تر کردن بیشتر شان می باشد؟

رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار از رییس جمهور خواست راجع به اینکه مدتی در هیات دولت حضور پیدا نکرد توضیح دهدحجت الاسلام مهدی طائب رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار در گفت وگو با خبرآنلاین گفت.: وظیفه مسئولین این است که به سوگندی که خورده اند عمل کنند؛ این قسم درباره عمل به قانون اساسی است.یعنی همه مسئولین کشور قسم خورده اند که هر چه را که در کشور به شکل قانون مصوب در آمد عمل کنند و هر کس عمل نکند خلاف وظیفه شرعی و قانونی اش عمل کرده است.چنانچه رهبری حکمی صادر کردند بر تمامی مسئولین و مردم واجب الاطاعه و نصب العین است. بنابراین اگر احیانا در برابر حکم ولی فقیه موضع گرفته شود و این موضع به مخالفت انجامید باید کفاره داده شود. چرا که حنث قسم کرده و تا قیامت بر گردن وی است که کفاره آن را پرداخت کند و در این مسئله فرقی نمی کند کدام یک از قوا مصداق هستند. چنانچه عدم حضور آقای احمدی نژاد در هیات دولت به خاطر مخالفت با حکم ولی فقیه بود، بر گردن ایشان است که کفاره آن را بدهد ولی چون رسما از سوی ایشان دلیلی برای عدم حضور یک هفته ای اش در دولت نشنیدیم نمی توانیم قضاوت کنیم.حجت الاسلام طائب ادامه داد: مقام معظم رهبری چه در امور پرورشی، تربیتی و تعلیمی مانند یک استاد، معلم دست جامعه را به خوبی گرفته است و پله پله ارتقاء شعور، آگاهی و بصیرت را طی می کند. به خاطر همین ایشان مانند همیشه مصالح اسلام، نظام و مردم را تبیین کرده و مسئولین نیز باید بر این مسیر گام بردارند

گاف سیما : امروز میلیون‌ها نفر به خیابان‌های بحرین آمدند!

اینهم فاش شدن گزارش خبررسانی که به سبک آمار سازی تقلباتی کودتایی 22 خرداد 88 ولی وقیح ساخته که از سوی سازمان پشم و شیشه پخش شده است . زیرا در کشور زیر یک میلیون جمعیت میلیون ها نفر تظاهر کننده توی خیابان ها کردند

آفتاب به نقل از روزنامه همشهری: "امروز میلیون‌ها نفر به خیابان‌های بحرین آمدند".خبر 21 شبکه خبر جمعه هفته قبل این گاف اساسی و احساسی را داد بدون اینکه بداند مجموع جمعیت این کشور یک میلیون و دویست هزار نفر است!

متن و حاشيه روز پنجم نمايشگاه كتاب تهران/جمع‌آوري كتب براندازانه از نمايشگاه كتاب و ناهماهنگي نرم‌افزار نمايه.خبرگزاري فارس: دل‌انگيزسازي فضاي كتابخانه‌ها، جمع‌آوري كتب براندازانه و ضدنظام و درآمد صدميليوني مخابران و بانك صادرات از نمايشگاه كتاب مهمترين اخبار روز پنجم نمايشگاه كتاب بود

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002181671

پس از 32 سال سیاست سرکوب و ارعاب و وحشت و تفتیش عقاید و خفقان و سانسور اجرا شده اکنون چون شکاف و اختلاف میان لوطی جماران و عنترش برجسته شده است . تیغ سانسور از غلاف بیرون کشیده شده است و جمع آوری کتب که یاد آور جشن کتاب سوزان اوایل انقلاب می باشد زیر پوشش اتهامی کتب بر اندازانه دنبال می شود .