گزیده خبرهای 19 اردیبهشت قسمت - 2

حجت‌الاسلام طائب در دانشگاه تهران:سعد حريري عامل اغتشاشات سوريه است؛ عربستان در باتلاق بزرگي فرو رفته است. خبرگزاري فارس: حجت الاسلام مهدي طائب تأكيد كرد: تحركاتي كه اخيراً در كشور سوريه رخ داده است از جانب وهابيون و حركت‌هاي مربوط به عبدالحليم خدام، رفعت اسد و در رأس آن‌ها سعد حريري است

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002191689

این طلبه مهدی طائب که اخوی طلبه حسین طائب اطلاعاتی امنیتی کودتاگر است که دمخور نزدیک مجتبی خامنه ای و جانشین آینده ولی وقیح نا مشروع می باشد که اکنون تبدیل به تازی در خدمت صیاد برای کیش دادن به رئیس جمهور پوشالی و دکوری و حامیان وی و منتقدان و مخالفان ولی وقیح شده است .

محمدرضا فرزين در صحن علني مجلس:هم‌اكنون 72 ميليون و 500 هزار نفر در ايران يارانه نقدي دريافت مي‌كنندخبرگزاري فارس: رئيس كارگروه طرح تحول اقتصادي دولت طي سخناني در صحن علني مجلس اعلام كرد كه هم‌اكنون 72 ميليون و 500 هزار نفر در ايران يارانه نقدي دريافت مي‌كنند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002191667

مگر گفته نمی شود که بر اساس سر شماری جدید جمعیت کشور 75 میلیون نفر می باشد . با این حساب فقط دو و نیم میلیون نفر هستند که اوضاع اقتصادی شان خوبست. یعنی نبض همان اقتصاد خری مورد نظر خمینی شیاد را در اختیار خود دارند که نیاز به دریافت یارانه های نقدی نمی باشند؟ در عوض جای شان را ساندیس خوران برون مرزی پر کرده اند.

دو میلیون ایرانی خارج از کشور یارانه میگیرند! لاریجانی: برای چی باید به این افراد یارانه بدهند؟

گذشته از اینکه هدف پاسدار انگلیسی علی لاریجانی رئیس بازار مکاره از موضع تضاد و مچ گیری از پاسدار گماشته احمدی نژاد و دولت مدعی اصول گرا و ساده زیست در خدمت مردم ایران می باشد . اما از سوی دیگر انتقاد وارد است . زیرا که در یافت کنند گان یارانه های نقدی ساندیس خوران برون مرزی که از سیاست توبره و آخور خوری داخل وخارج بر خوردار می باشند و همیشه در حال ییلاق و قشلاق می باشند معنی و مفهومی ندارد.

خبر آنلاین : دو میلیون ایرانی خارج از کشور یارانه میگیرند. این خبری بود که نماینده خمینی شهر به نقل از رئیس مرکز آمار در جلسه علنی عصر امروز اعلام کرد.به گزارش خبرآنلاین، محمدجواد ابطحی، با طرح این سوال که ارائه یارانه به ایرانیان خارج از کشور چه دلیلی دارد؟، گفت: اگرچه ایرانیان خارج از کشور برای ما عزیزند اما تبعات گرانی ناشی از افزایش قیمت حاملهای انرژی را ایرانیان عزیز داخل کشور تحمل میکنند.اظهارات وی آنقدر تعجب برانگیز بود که لاریجانی با تعجب از ممبینی معاونت برنامه ریزی و راهبردی دولت پرسید: این صحت دارد؟با تکان سر ممبینی که ابراز بیاطلاعی میکرد، رئیس مجلس ادامه داد: اگر اینطور است که باید به آن رسیدگی شود . این تذکر وارد است. برای چی باید به این افراد یارانه بدهند

پايگاه اطلاع‌رساني دفتر نشر آثار آيت‌الله خامنه‌اي منتشر كرد:آسيب‌هاي وارده به حصار استراتژيك رژيم اسراييل.خبرگزاري فارس: پايگاه اطلاع‌رساني دفتر حفظ و نشر آثار آيت‌الله خامنه‌اي در گفت‌وگويي با سفير ايران در لبنان آسيب‌هاي وارده به حصار استراتژيك اسراييل را منتشر كرد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002191712

با این حساب اعتراف شده است که منابع خبر گزاری های گوناگون حکومتی مورد تأیید لوطی جماران نمی باشد . آنگونه که مداح مرثیه خوان ستایشگر لوطی جماران خبر نگار خبر گزاری گزاری لوطی جماران شده است و چنین از موضع ضد اسراییلی گزارش آسیب رسانی استراتژیک ی اسراییل گزارش داده است؟

در اجلاس كشورهاي كمتر توسعه يافته در تركيه عنوان شد:پيشنهادات احمدي‌نژاد براي اصلاح و بهبود نظام يك‌سويه و ناعادلانه حاكم بر جهان.خبرگزاري فارس: رئيس‌ جمهور فقر و عقب‌ماندگي موجود در دنيا را ناشي از مديريت نامتعادل و يك‌سويه حاكم بر جهان دانست و پيشنهاد كرد كه هيأتي مستقل خسارت‌هاي دوران استعمار و برده‌داري را محاسبه و از عاملين آن اخذ و حق ملت‌ها و دولت‌هاي خسارت ديده به آنان مسترد شود

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002191670

این ادعا که یاد آور آن ضرب المثل است که گفته می شود ملایی را به ده راه نمی دادند ولی آدرس خانه ی کد خدا را می گرفت . از سوی دیگر تصویر پشت به پرچم با دست بلند کردن موقع خدا حافظی کردن پاسدار گماشته احمدی نژاد طوریست که نشان از صحنه کنار رفتن یا زدن زیرآب وی می باشد.

بازگشت "گشت ارشاد" با نامی دیگربرخورد پليس با کسانی که «مانکن گونه» و «از روی غرض» در خیابا‌ن‌ها ظاهر می‌شوند

http://www.fararu.com/vdcfvede.w6dvxagiiw.html

این صحنه ی تصویری و شیوه ی واکنشی بر خورد زن پلیس نشان از شکست تز روسری یا توسری اجباری 32 سال پیش است که این سیاست با طرح های ضربتی مبارزه با بی حجابی و شبیخون فرهنگی در این 32 سال دنبال شده است که هدف پیش برد سیاست ارعاب ووحشت و خفقان بوده که در فصل گرما و تابستان افزایش داشته است . ولی اکنون تبدیل به نوعی مقاومت و مبارزه ودهان کجی کردن به فتوا دهندگان زن ستیز ومجریان سر کوبگر می باشد

فرارو- رئیس پلیس امنیت اخلاقی اعلام کرد که طرح امنیت اخلاقی با حضور 70 هزار نیروی پلیس در حال اجرا است. به گزارش فرارو؛ سردار احمد روزبهانی امروز، دوشنبه، در حاشيه نشست مردمی در مركز نظارت همگانی نيروی انتظامی، به تشریح برنامههای پلیس برای مقابله با آنچه بدحجابی و بدپوششی می‌نامید، پرداخت؛ برنامه‌ای که به نظر می‌رسد دامنه آن وسیع‌تر و عزم برای اجرای آن جدی‌تر از گذشته شده باشد. افزایش حضور پلیس در پارک‌ها، جنگل‌ها، حاشیه رودخانه‌ها و ... بازگشت "گشت ارشاد"! .

سونامی ادغام وزارت‌خانه‌ها در هیئت دولت.احمدی‌نژاد مجلس را دور می‌زند؟محمد منصوری بروجنی

http://www.fararu.com/vdcawin0.49niu15kk4.html

گزارش انتقادی از وضعیت بحرانی کغبینه ی دولت و طرح شکست خورده و نا کام ادغام چند وزارتخانه درهم برای مقابله کرن با کاهش بودجه که چون دولت اختلاف شدید با بازار مکاره ی موسوم به مجلس دارد . بنابراین چون وحشت از معرفی وزیر جدید وعدم تأئید از سوی بازار مکاره دارد . مجبور شده است تا با دور زدن بازار مکاره دست به اقدامات جا به جایی درون دولت بزند که در این مورد هم نا کام مانده است . بهر حال دامنه ی اختلافات میان باندهای مدعیان اصول گرایی کودتایی آنگونه شده است که یک نظر دهنده به گوشه ای از این اختلافات اشاره کرده است.

فرارو- بر مبنای انتشار خبر خداحافظی محرابیان، محصولی و میرکاظمی با دولت می‌توان گمانه‌زنی کرد که خبر وزارت پوستین‌دوز و قلعه‌بانی نیز چندان نزدیک به واقع نباشد. آیا محمود احمدی‌نژاد در شرایطی که موقعیتش در نزد مجلسی‌ها در ضعیف‌ترین دوران خویش است، نمی‌خواهد به مهلکه رای اعتماد برود و ترجیح می‌دهد با ترفند «ادغام» مجلس را برای رای اعتماد دور بزند؟به گزارش فرارو؛ سونامی ادغام وزارت‌خانه‌ها در راه است. پس از آن که با سلب اعتماد مجلس از بهبهانی، وزیر راه و ترابری، رضا نیکزاد، وزیر مسکن، با حفظ سمت به سرپرستی وزارت راه نیز گماشته شد، تغییرات در هیئت دولت کلید زده شد. اما با پایان مهلت سه‌ماهه برای معرفی وزیر جدید راه و ترابری، خبری از گزینه پیشنهادی رئیس دولت نشد. مجلسی‌ها درگیر و دار مناقشات سیاسی کشور بودند و شاید چندان فرصت نداشتند به این مسئله بپردازند که چرا وزیر راه و ترابری معرفی نشده است.اما به محض این که زمزمه‌ها درباره غیرقانونی بودن سرپرستی رضا نیکزاد پس از پایان مهلت سه‌ماهه برای معرفی وزیر جدید آغاز شد، فاطمه بداغی، معاون حقوقی دولت اعلام کرد دولت قصد معرفی وزیر ندارد. وی با استناد به ادغام وزارت‌خانه‌ها گفت: «با توجه به ادغام وزارت راه و ترابری در وزارت مسکن و شهرسازی دیگر نیازی به معرفی وزیر راه برای تصدی این وزارتخانه نیست. قبل از این که فرصت قانونی برای معرفی وزیر راه به پایان برسد، دولت بر اساس قانون برنامه پنجم توسعه اقدام به ادغام وزارتخانه‌های مسکن و راه نمود که در این راستا وزیر مسکن وظایف وزارت راه را نیز بر عهده گرفت». . بر این مبنا علاوه بر وزارت راه که با ادغام در وزارت مسکن، وزارت مسکن و شهرسازی و راه و ترابری نام گرفت، وزارت نفت نیز در مجموعه وزارت نیرو؛ وزارت رفاه نیز در مجموعه وزارت کار و وزارت صنایع نیز در مجموعه وزارت بازرگانی ادغام شد.به همین خاطر بود که شب گذشته سفر علی‌اکبر محرابیان، وزیر -پیشین- صنایع به کشور چین لغو شد. بدین ترتیب زمان خداحافظی علی‌اکبر محرابیان که از یاران قدیمی محمود احمدی‌نژاد به شمار می‌رفت نیز فرا رسید. از مدت‌ها پیش ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت، روی خوشی به محرابیان نشان نمی‌داد و ظاهراً اینک محرابیان نیز در فهرست بلند بالای اخراجی‌های دولت قرار گرفته است. . بر مبنای انتشار خبر خداحافظی محرابیان، محصولی و میرکاظمی با دولت می‌توان گمانه‌زنی کرد که خبر وزارت پوستین‌دوز و قلعه‌بانی نیز چندان نزدیک به واقع نباشد. آیا محمود احمدی‌نژاد در شرایطی که موقعیتش در نزد مجلسی‌ها در ضعیف‌ترین دوران خویش است، نمی‌خواهد به مهلکه رای اعتماد برود و ترجیح می‌دهد با ترفند «ادغام» مجلس را برای رای اعتماد دور بزند؟

نظرات بازديدکنندگان: فرارو ارگان هیچ حزب و جناح سیاسی نیست، هرچند که در جریان مسایل سیاسی روز ایران، فعالانه حضور رسانه ای خواهد داشت. همه اش دروغ دروغ دروغ واقعا خجالت نمی کشید که بر ضد دولت و رئیس جمهور قلم می زنید. در ضمن آقای رئیس جمهور عکس های خیلی خوبی هم دارند که بخواهید از انها استفاده کنید. من به عنوان یک همشهری ایرانی و آذری واقعا شرمم میاد که مطلب سیت شا را بخوانم .آدم وقتی وارد سایت شما می شوم دلم می گیرد .مطالب شما ناامید کننده و دلسرد کننده است؟؟؟

دلیل برکناری وزیر اطلاعات از سوی رئیس جمهور به روایت روزنامه کیهان

سربازجوی پاسدار سر بازجو حسین شریعتمداری که پیوسته چشم دوخته به مراکز قدرت برای حفظ قدرت خود بوده است . اکنون چون احساس کرده ستاره شانس قدرت پاسدار گماشته احمدی نژاد و یارانش رو به افول گذاشته شده است . بنابراین به اینان پشت کرده و تغییر موضع داده است . یعنی از مدافع سینه چاک بودن رئیس جمهور و دولت وی تبدیل به خنجر زن از پشت به اینان شده است و ملات خوبی برای رقبای جدی پاسدار گماشته احمد نژاد همچون پاسدار قالیباف فراهم نموده است.

روزنامه کیهان در سرمقاله خود نوشت:همه نگرانی که مردم مومن و انقلابی ایران در روزهای اخیر داشته اند این بوده که احساس می کرده اند دستی درون دولت در حال «جابجایی ارزش ها»ست و بنا دارد اصولی را که همه امید و اعتماد مردم به دولت به سبب نگهبانی از آن اصول است با ارزش هایی جعلی و من درآوردی جایگزین کند. مردم می دیدند که گویا کسانی از آنها که خود را «نزدیکان رییس جمهور» معرفی می کنند در ناآرام کردن فضا، اختلاف افکنی، تولید و مصرف مکرر ادبیات لیبرالیستی وناسیونالیستی، درگیر شدن با ارزش ها و نمادهای اسلامی، روی خوش نشان دادن به بیگانگان و مفسدان و خلاصه در یک کلام «فاصله گذاری با ارزش های انقلاب اسلامی» عمد دارند و آقای رییس جمهور هم نه فقط با آنها برخورد نمی کند بلکه بر پیوند خود با آنها اصرار می ورزد و حتی رییس دستگاه امنیتی کشور را به سبب حساس بودن نسبت به این جریان برکنار می کند.

فروپاشی دیوار اعتماد میان خامنه‌ای و احمدی‌نژاد .جوان: فتنه بزرگ‌تر تیم احمدی‌نژاد در راه است

اعتراف آشکار ارگان تبلیغاتی پاسداران کدتا گر مبنی بر اینکه داستان جنگ و شکاف میان لوطی جماران و عنترش پاسدار گماشته احمدی نژاد و یارانش که با عزل و نصب وزیر بد نام اطلاعات شروع و برجسته و نمایان شد. نه اینکه تمام نشده است بلکه خبر از بیرون زدن سر گنده ی فتنه بزرگ درر اه داده شده است که منظور اعتراف علنی سرعت بخشیدن به فروپاشی رژیم ضد بشری نامشروع حاکم بر ایران می باشد.

nn

دیگربان : روزنامه «جوان» وابسته به سپاه پاسداران اعلام کرد تیم محمود احمدی‌نژاد پس از شکست مقابل رهبر جمهوری اسلامی٬ طرح «چالش مستمر» را در برابر علی خامنه‌ای در دستور کار خود قرار داده‌ است.این روزنامه در شماره روز دوشنبه (۱۹ اردیبهشت) خود نوشته که مقاومت احمدی‌نژاد در برابر حکم خامنه‌ای مبنی بر ابقای حیدر مصلحی وزیر اطلاعات طرحی از پیش تعیین شده برای «تقابل» با رهبر جمهوری اسلامی بوده است.به نوشته روزنامه «جوان» هدف جریان انحرافی دولت دهم از اجرای این طرح «علاوه بر محکم کردن جای پای خود در بدنه نظام، جذب نیروهای مخالف نظام برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های آنان» بوده است.این روزنامه وابسته به سپاه در ادامه افزوده که این اقدام جریان انحرافی بستر «فتنه‌ای» بزرگ‌تر است که در آینده علیه رهبر جمهوری اسلامی به اجرا گذاشته خواهد شدجوان» نوشته که جریان انحرافی با سناریوی «چالش مستمر» قصد دارد به نظام فشار وارد کرده و با تغییر وزرا یا عدم اجرای طرح‌های مختلف، باردیگر پای رهبر انقلاب را به این قضایا باز کننداین روزنامه افزوده که تیم احمدی‌نژاد قصد دارد آقای خامنه‌ای را «مجبور کند برای حفظ مصلحت باردیگر از حکم حکومتی جهت اصلاح امور استفاده کنداین رسانه وابسته به سپاه در عین حال نوشته که نزدیکان احمدی‌نژاد مشکلات فراوانی با ولی فقیه دارند اما «همچنان شعار ولایت‌مداری سر می‌دهند و خود را در پشت پرچم‌های ساختگی پنهان می‌کننداین یادداشت روزنامه وابسته به سپاه پاسداران به خوبی نشان می‌دهد که دیوار اعتماد میان رهبر جمهوری اسلامی و رئیس دولت دهم پس از وقایع دو هفته اخیر فرو ریخته است.احمدی‌نژاد با وجود حضور در بیت خامنه‌ای و دعوت مصلحی برای شرکت در جلسات هیات دولت همچنان از سوی حامیان خامنه‌ای تحت فشار و حمله است.هواداران خامنه‌ای اعتماد به احمدی‌نژاد را از دست داده‌اند و معتقدند شعار ولایت‌پذیری وی فریبی بیش نیست.این دسته از محافظه‌کاران همان‌هایی بودند که در انتخابات سال ۱۳۸۸ به نفع محمود احمدی‌نژاد دست به تقلب گسترده زده و سرکوب اعتراض‌های مردمی را تائید کردند.

عکس / ريزش يک ساختمان درغرب تهران:در همین رابطه : ریزش ساختمان سه طبقه در غرب تهران

اینهم سیستم ساختمان سازی در تهران بزرگ و پایتخت کشور که رهبران و مسئولانش ادعای قدرت بر تر جهان با پیشرفت های استثنایی علمی ونوآوری بی بدیل سالیانه دارند . همچنین می خواهند هم ساختار جهان را تغییر دهند واصلاحش نمایند . هم اینکه فضا را تسخیر کنند در صورتی که توان ساختن ساختمان در تهران ندارند تا این چنین دچار ریزش نشود.