گزیده خبر ها 13 اردیبهشت - 90

دبيركل تشكل موسوم به جامعه وعاظ ولايي همچنان در بازداشت است.خبرگزاري فارس: اخبار دريافتي حاكي از آن است كه دبيركل تشكل موسوم به جامعه وعاظ ولايي همچنان در بازداشت است.

ااین دو خبر مربوط به بازداشت یک طلبه ی حامی پاسدار گماشته احمدی نژاد است که بازداشت وی از سوی رقبای منتقدان به حساب اصول گرایان دولتی اجرا شده است . صد البته که بی ارتباط به تلافی کردن و انتقام گرفتن از عزل و ابقای آخوند حیدر مصلحی وزیر بد نام اطلاعات نمی باشد. البته گزارش شده که وی آزاد شده است.

به گزارش خبرگزاري فارس، بر اساس اعلام يك مقام قضايي،حجت‌الاسلام عباس اميري‌فر دبيركل تشكل موسوم به جامعه وعاظ ولايي همچنان در بازداشت به سر مي‌برد.به گفته اين مقام قضايي تحقيقات درباره نامبرده نيز همچنان ادامه دارد. برخي منابع خبري اتهامات گوناگوني براي علت بازداشت اميري فر مطرح كرده‌اند .

دادستان بازداشت «ع.الف» را تائید کرد

ایسنا نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران از بازداشت یکی دیگر از عوامل تهیه لوح فشرده «ظهور نزدیک است» خبر داد. عباس جعفری دولت‌آبادی گفت: متهم «ع.الف» روز دوشنبه ـ امروز ـ به اتهام همکاری با سازندگان این لوح فشرده دستگیر و بازداشت شد. وی خبر برخی سایت‌های اطلاع‌رسانی مبنی بر آزادی نامبرده با تودیع وثیقه را رد کرد و اظهارکرد: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. دادستان تهران همچنین اضافه کرد: سایر عوامل تهیه این لوح فشرده شناسایی و تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند. جعفری دولت‌آبادی هشدار داد که تکثیر این لوح فشرده جرم است و با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد. جعفری دولت‌آبادی، اول اردیبهشت ماه جاری نیز در گفت‌وگو با رسانه‌ها از دستگیری یکی از عوامل تهیه این لوح فشرده خبر داده بود

دولت از عباس سلیمی نمین شکایت کرد

این اقدام هم آنسوی معادله ی شکاف و اختلاف میان ولی وقیح نا مشروع و حامیانش با پاسدار گماشته احمدی نژاد و یارذانش می باشد..

مدير مركز مطالعات و تدوين تاريخ معاصر ايران با شكايت معاونت حقوقي رئيس‌جمهور به دادگاه احضار شد. به گزارش فارس، عباس سليمي‌نمين در پي مصاحبه‌اي با عنوان "نگذاريم تملق‌گويان احمدي‌نژاد را از ما بگيرند " با شكايت معاونت حقوقي رئيس‌جمهور به شعبه دوم بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب ناحيه 28 كاركنان دولت احضار شد. سليمي‌نمين بايد روز 19 ماه جاري براي اداي پاره‌اي از توضيحات در دادسرا حضور يابد. سليمي‌نمين در مصاحبه‌اي با مروري بر نقش تملق‌گويي در انحراف برخي دولت‌ها تأكيد كرده بود: نبايد بگذاريم اطرافيان رئيس جمهور با تملق‌گويي احمدي‌نژاد را از ما بگيرند

فيلم: شکستگی خط لوله انتقال آب اصفهان-نایین

http://www.fardanews.com/fa/news/146248

زاینده رود خشک شد تا آبش اینگونه بهدر رود !

تروريست نيستند ، مسلمانان را كشته اند! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/900212/2.htm#other209

مگر سر بازجوی بد نام شکنجه گر پاسدار حسین شریعتمداری که همکار سعید امامی بوده است که همراه وی بقول خودشان در صد ها عملیات برون مرزی علیه ی مخالفان به خصوص مجاهدین شرکت داشته است . خوب می داند که پس از توطئه ی مشترک خامنه ای – مالکی در تهاجم جنگی به مجاهدین اشرف یا جنایت علیه ی بشریت مرتکب شدند که موجب اعتراضات و محکوم کردن گسترده ی منطقه ای و جهانی شده است تا جاییکه که تحت پیگیرد بررسی و پیگیری مجرمان این جنایت علیه ی بشریت به پای میز محاکمه در داد گاه بین المللی و مجازات کردن شان کشانیده شوند . می بایست که پاسدار سر بازجو شریعتمداری همسو با پاسدار تروریست عراقی حسن دانایی فرد وارد صحنه ی نمایش نشان دادن دادن جای دوست و شود و از موضع فرار به جلو وپاک کردن پرونده ی چنگال خونین دژخیمان خامنه ای و مالکی اینگونه وارونه گویی و لغز خوانی کند. تا همچون گذشته ضمن وحشت از تلاش مجاهدین برای خروج نام شان از توی لیست سیاه از سوی وزارت امور خارجه ی آمریکا این چنین کار شکنی کرده باشد.

مشاور پيشين امنيت ملي اوباما در نشست شماري از سران گروهك تروريستي منافقين در پاريس شركت كرد.جيمز جونز در اين نشست كه در اردوگاهي وابسته به منافقين و در حاشيه پاريس برگزار شد، گفت: آمريكا بايد اين گروه را از فهرست سياه سازمان هاي تروريستي خارج كند و من هيچ مدركي حاكي از مشاركت آنها در تروريسم سراغ ندارم.اين فرمانده ارشد و پيشين ناتو افزود: من هيچ دليلي نمي بينم كه آنها از فهرست گروه هاي تروريستي آمريكا خارج نشوند. توافق گذشته ما با ايران بر سر تروريست ناميدن مجاهدين [منافقين] هم با وجود اختلافات بسياري كه با ايران داريم، تعجب برانگيز است.جيمز گفت «ما بايد با اروپايي ها كه پيشتر آنها را از ليست خارج كرده اند، هماهنگ تر باشيم».وي با بيان اين كه سياست اوباما تلاش براي تعامل با ايران و گفت وگو بر سر برنامه هسته اي اين كشور و بهبود روابط پس از سه دهه قطع مناسبات بين آنها بود، افزود: اما اين سياست پيشرفتي نداشت چرا كه رژيم ايران در طول دو سال گذشته خود را به طور آشكارتر بر حسب برنامه هسته اي اش و آمال خود در منطقه تعريف و تبيين كرده بود.جونز در واقع اذعان مي كند كه آمريكا اين گروهك تروريستي مرده را ابزار چانه زني با ايران قرار داده اما نتيجه اي نگرفته است همچنان كه در جريان حمله اخير ارتش عراق به پادگان اشرف نيز نتوانست كمترين حمايتي از منافقين بكند.يادآور مي شود در نشست منافقين كه با حضور مريم قجرعضدانلو رجوي برگزار شد، ژنرال وسلي كلارك از فرماندهان سابق ناتو نيز حضور داشت. اظهارات مشاور پيشين امنيت ملي در تبرئه گروهك منافقين از اتهام تروريسم و غيرنظامي جلوه دادن آنها در حالي است كه به تازگي مريم سنجابي(از اعضاي جدا شده منافقين) در گفت وگو با پرس تي وي تصريح كرد: سربازان آمريكايي به ما در پادگان اشرف اجازه مي دادند تا مخفيانه تسليحات خود را نگهداري كنيم و خلع سلاح نشويم.منافقين طي سال هاي حضور خود در عراق در روزگار صدام، بارها به جنايت عليه شيعيان و كردهاي اين كشور دست زده بودند و پرونده آنها در محاكم عراق مفتوح است.

دو آرزوی احمدی نژاد كه بر باد رفت/مهاجری

اینهم یکی دیگر از همکاران و قلم زنان سابق دروغ نامه ی کیهان سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری می باشد که همسو وهمگام با رئیس سابق خودش و سایر منتقدان پاسدار گماشته احمدی نژاد شده است . به امید آنکه در آینده پاداش و سهمی به وی برسد.

به نظر می آید آقای احمدی نژاد -كه او را سیاست مداری با هوش می دانم و در مقاله ای تفصیلی در باره آن سخن گفته ام- هر دو آرزوی خود و یارانش برای در دست گرفتن مجلس نهم و دولت یازدهم را بر باد داده است و البته این ناكامی هیچ تعارضی با هوشمندی احمدی نژاد نداردمحمد مهاجری در وبلاگش نوشت: همه اهالی سیاست، در همه دنیا در اندیشه آنند كه اولا قدرت خود را حفظ كنند و ثانیا آن را گسترش دهند.این دوهدف، به هیچ روی، بارارزشی منفی ندارد.رفتارهای سیاسی آقای احمدی نژاد طی چند سال اخیر نشان می دهد كه او نیز همین گونه است. یعنی او می خواهد اولا در انتخابات مجلس نهم، اكثریت پارلمان را در اختیار بگیرد و ثانیا پس از دوران ریاست جمهوری اش ، فردی از حلقه یاران خود را در راس دولت یازدهم قرار دهد.اما روشی كه آقای احمدی نژاد برای رسیدن به این دو هدف و آرزو برگزید، علامت سوال بزرگی را در برابر موفقیت این اهداف قرار داد. به عبارت دیگر روشی كه او برای رسیدن به مقصود برنامه ریزی كرد، شرایطی را فراهم آورد كه وقایع یكی دو هفته اخیر نتیجه آن است. آقای احمدی نژاد سازمانی را به منظور تحقق آرزوهایش تدارك دید كه پایه هایش متزلزل تر از آن بود كه می پنداشت. قهر 11 روزه اخیر هم ضربه مهلكی بر جان تیم عملیاتی - سیاسی ای وارد كرد كه برای رسیدن به كرسیهای مجلس نهم و دولت یازدهم ، سخت سرگرم یارگیری و فعالیت بود.به نظر می آید آقای احمدی نژاد -كه او را سیاست مداری با هوش می دانم و در مقاله ای تفصیلی در باره آن سخن گفته ام- هر دو آرزوی خود و یارانش برای در دست گرفتن مجلس نهم و دولت یازدهم را بر باد داده است و البته این ناكامی هیچ تعارضی با هوشمندی احمدی نژاد ندارد.تاریخ پر است از اشتباهات سیاستمداران با هوش.

هویت مرموزترین چهره تیم احمدی‌نژاد فاش شد .«جن‌گیر» محمود احمدی‌نژاد در بازداشت «سپاه»

وقتی هدف چشم بقدرت دوختن و سهم خواهی کردن برای انباشت بیشتر ثروت مورد نظر باشد . مشخص است که این اراذل اوباش اهداف شان را پیرامون مراکز قدرت بررسی و پیگیری می کنند . برای همین حامیان سینه چاک پاسداران گماشته احمدی نژاد اکنون این چنین علیه ی وی بسیج شده و علیه اش تیغ کشی می کنند ووی را به جن زده کرده و برایش تله ی جن گیر دست و پا نموده اند.

دیگربان : هویت مرموزترین چهره پشت پرده دولت محمود احمدی‌نژاد که گفته می‌شود رئیس دولت دهم و اسفندیار رحیم‌مشایی را «مسخ» خود کرده است٬ فاش شد.سایت نوپای «يکشنبه» که از سوی حامیان دولت اداره می‌شود روز یکشنبه (۱۱ اردیبهشت) هویت این فرد را عباس غفاری یکی از دوستداران احمدی‌نژاد معرفی کرده است.از عباس غفاری٬ عقاید٬ گذشته و اقداماتش هیچ اطلاعاتی موجود نیست٬ اما این سایت نوشته مطالبی که حامیان علی خامنه‌ای در روز‌های اخیر درباره وی مطرح کرده‌اند «شایعه‌» است.محمدتقی مصباح یزدی٬ غلامعلی حداد عادل٬ حسین فدایی و مرتضی نبوی چهار حامی خامنه‌ای هستند که به طور مستقیم و غیرمستقیم اعلام کرده‌اند تیم احمدی‌نژاد «اجنه» را تسخیر و از «توانایی بالای» آنها برای تحقق اهداف خود سود می‌برد.سایت «یکشنبه» نیز با تائید تلویحی این گفته‌ها نوشته که ارتباط با «اجنه» از سوی اطرافیان احمدی‌نژاد مربوط به «چند مورد خاص» بوده است.این سایت بدون اشاره به این موارد٬ از قوه قضائیه خواسته است با کسانی که به عباس غفاری و تیم احمدی‌نژاد اتهام می‌زنند برخورد کند.سایت «یکشنبه» به نقل از یک مقام نزدیک به احمدی‌نژاد از مقام‌های قوه قضائیه سئوالاتی درباره غفاری پرسیده و از آنها خواسته که در این مورد روشنگری کنند.این فرد از مقام‌های قضایی پرسیده که درباره گزارش‌ها مبنی بر بازداشت عباس غفاری٬ علت بازداشت وی٬ نهاد دستگیر کننده و مرگ بازجوی این فرد توضیحاتی ارائه دهند.وی در ادامه این پرسش را مطرح کرده که علت سکته و مرگ بازجوی آقای غفاری چه بوده است و با نزدیکان وی چه برخوردی شده و «آیا استفاده از چنین روش‌هایی برای اداره امور کشوری، شرعی است؟»این فرد نزدیک به احمدی‌نژاد همچنین پرسش‌های دیگری درباره صحت برخی اتهام‌ها علیه عباس غفاری٬ نحوه ارتباط وی با برخی افراد و کیفیت این رابطه مطرح کرده و خواستار پاسخگویی مقام‌های قضایی شده است.پرسش‌های این فرد پیرامون عباس غفاری در شرایطی مطرح می‌شود که براساس برخی گزارش‌ها یکی از دلایل قهر ۱۰ روزه احمدی‌نژاد٬ بازداشت این فرد از سوی سپاه پاسداران بوده است.گفته می‌شود ماموران سپاه این فرد را پس از بازداشت مورد بازجویی قرار داده و اتهام وی را همکاری با موساد اعلام کرده‌اند که این اتهام با خشم احمدی‌نژاد مواجه شده است.اطلاعات دیگری از این فرد در دسترس نیست٬ اما گفته می‌شود که عباس غفاری طراح ایده «هاله نور»٬ مدعی ارتباط مستقیم با امام دوازدهم شیعیان و رابط امام زمان با احمدی‌نژاد و رحیم‌مشایی بوده است.محمود احمدی‌نژاد روز گذشته پس از ۱۰ روز غیبت به نهاد ریاست جمهوی بازگشت و گفت که مسائل چند روز اخیر را بازگو نخواهد کرد و در دل خود نگه خواهد داشت.