گزیده خبر های 12 اردیبهشت - 90

رئيس‌ جمهور در جلسه هيأت دولت:دولت تا آخر پاي ولايت فقيه ايستاده است.خبرگزاري فارس: احمدي‌نژاد ولايت فقيه را مهم‌ترين محور انقلاب اسلامي دانست و گفت: هرگز به دشمنان اجازه نخواهيم داد از برخي مسائل داخل كشور سوء استفاده كنند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002120173

پشتک و وارو زدن پاسدار گماشته عنتر لوطی جماران ولی وقیح احمدی نژاد با سناریو وشگرد کپی بر داری شده ی ز لوطی اش این عنترا علیه اش نقش ایفا شده است . چونکه با قیچی کردن موضوع اصلی دعوا یا پاک کردن صورت مسأله سانسور یا کردن عدم حضور آخوند بی اراده و دست نشانده ی طوطی صفت حیدر مصلحی که عزل و ابقا شده و ظاهراً وزیر بد نام اطلاعات می باشد. به خصوص اینکه با اطلاع از عدم حضور این وزیر دکوری در نشست وزیران دولت رئیس جمهور پاسدار گماشته و عنتر لوطی جماران در این نشست حضور یافته است . از طرف دیگر با لغو سفر پاسدار گماشتنه احمدی نژاد رئیس جمهور به قم درعوض بطور همزمان آخوند حیدر مصلحی به این شهر سفر کرده و بدیدار آخوند های حکومتی حامی لوطی جماران رفته است تا ضمن مشورت کردن با همتایانش گزارش عزل و ابقا شدنش را به اینان به دهد . بنا براین اکنون عنتر با تقلید از اقدامات تاکتیکی لوطی اش که دفاع مصلحتی از دولت و عنترش کرده است . متقابلاً عنترش نیز قربون صدقه ی تاکتیکی لوطی جماران رفته است . تا توطئه ی حامیان لوطی جماران همچون پاسدار شکنجه گر حسین شر یعتمداری را خنثی نماید.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاري فارس، محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور عصر ديروز (يكشنبه) طي سخناني در جلسه هيأت دولت با اشاره به اينكه تئوري ولايت فقيه نقطه محوري انديشه امام(ره) است، اظهار داشت: بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران بر مبناي اصل ولايت فقيه در مقابل نظام سرمايه‌داري و ماركسيسم، روش جديدي از زمامداري را مطرح نمود و اين روش برآمده از اعماق اعتقادات ما و حلقه اتصال ما به همه انديشه‌هاي الهي است كه پيامبران الهي به بشريت هديه نمودند.

آيت‌الله مصباح يزدي در ديدار دانشجويان دانشگاه شاهد:ارزش آثار شهيد مطهري از معادن اورانيوم بيشتر است.خبرگزاري فارس: مدير مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) با بيان اينكه ارزش آثار مطهري از معادن اورانيوم بيشتر است، از دانشجويان خواست تا آثار اين استاد شهيد را مطالعه كنند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002120920

اینگونه که یک روز آخوند مطهری بالا تر از ادیسون مخترع برق و روز دیگر ارزش آن بیشتر از معادن اورانیوم می شود که معلوم نیست با بودن این معدن اور نیوم در خانه برای چه در آفریقا و آمریکای لاتین دنبال اورانیوم گشته می شود؟ البته آخوند متحجر انگلیسی مفت خور و غارتگر با این چنین دسته گل بی لام بر آب دادن دفاع تلویحی از خودش می باشد . زیرا که ضمن اینکه جایگاه ول وقیح را خطری و متزلزل شده می داند . از سوی دیگر موقعیت آخوند ی خودش را بالاتر از وی می داند.

بروجردي در پاسخ به فارس:آمريكا تاكنون چند بار‌ در خبر‌ها "بن‌لادن " را كشته‌ است.خبرگزاري فارس: رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينكه: "نمي‌دانم چقدر خبر كشته شدن بن لادن دقيق است "، گفت كه آمريكايي‌ها چندين بار اين موضوع را اعلام كردند و اين حرف جديدي از سوي آمريكايي‌ها نيست

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002120633

چگونه پاسدار عراقی عضو بازار مکاره از موضع دیگ به دیگ گفتن رویت سیاه اینگونه خود زنی و روشنگری کرده است . زیرا که این شیوه تکراری رله و بازسازی و باز گویی کردن خبر جزو ترفندهای حاکمان رژیم ضد بشری می باشد . چونکه فر اموش نشده است که سریال سناریو سازی های پروژه ها به خصوص سد ها و جاده سازی ها از دوران رفسنجانی و سر دار سازندگی تا کنون چند بار افتتاح و مورد بهره بر داری واقع شده اند؟

حاشیه حضور جوانفکر در دانشگاه امام‌صادق

بدلیل رشد شکاف و اختلافات به وجود آمده میان لوطی و عنترش اکنون همان هایی که خود جزو بر نامه ریزان تهاجم بسوی رقیب مغلوب مدعی اصلاح طلب بوده اند . اکنون خود چنین اسیر و گرفتار چماق داران پاسدار و بسیجی و لباس شخصی حامی ولی وقیح و پاسداران کودتا گر شده اند؟

تابناک نوشت:وی که بهانه اینکه همراه حجةالاسلام ادیب یزدی ـ سخنران مراسم ـ به این مراسم آمده، از دانشجویان حاضر خواست که اگر سوالی از او دارند بپرسند!، که این مسئله اعتراض حضار در مراسم را به دنبال داشت. حضور ناگهانی شب گذشته مسئول خبرگزاری ایرنا در دانشگاه امام صادق(ع) با حاشیه هایی همراه بود. بنابر این گزارش، وی که بهانه اینکه همراه حجةالاسلام ادیب یزدی ـ سخنران مراسم ـ به این مراسم آمده، از دانشجویان حاضر خواست که اگر سوالی از او دارند بپرسند!، که این مسئله اعتراض حضار در مراسم را به دنبال داشت. گفتنی است پس از انتقاد شدید میثم مطیعی ـ دانشجوی این دانشگاه و مداح هیئت ـ و اعتراض دانشجویان نسبت به حضور جوان فکر در دانشگاه امام صادق(ع)، وی مجبور به ترک این دانشگاه شد.

جای خالی وزیر اطلاعات در نشست هیات دولت/عکس

تصاویر رحیم مشایی و محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور اثبات گر این این امر می باشد که پاسدار گماشته احمدی نژاد مقابل لوطی جماران خامنه ای ولی وقیح نا مشروع و حامیان وی که جزو منتقدان دولت می باشند وی کوتاه نیامده است.

جلسه روز یکشنبه هیات دولت به ریاست محمود احمدینژاد رئیس جمهور برگزار شد اما وزیر اطلاعات در این جلسه حضور نداشت.

تجمع ده‌ها کارگر مقابل ساختمان وزارت کار

به جای اینکه د ر روز جهانی کارگر به کار گران محروم و زحمت کش ایران مجوز تظاهرات خیابانی داده شود تا با حضور و راه اندازی تظاهرات با کار گران اعلام همبستگی کنند . ولی بدلیل سرکوب و خفقان کار گران مجبور شدند تا که چنین دست به تظاهرات ضد حکومتی در جلوی وزارت کار رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی بزنند.

فرارو- ده‌ها تن از کارگران شرکت پارس متال، امروز، 12 اردیبهشت، در محل وزارت کار و امور اجتماعی تجمع کرده‌اند.به گزارش فرارو؛ این کارگران با برپایی این تجمع در مقابل ساختمان وزارت کار و امور اجتماعی خواستار دریافت 9 ماه حقوق به تعویق افتاده خود هستند.یکی از کارگران حاضر در محل تجمع، در این باره به "فرارو" گفت: «با وجود آنکه خط تولید کارخانه فعال است ولی مدیریت تاکنون حاضر نشده معوقه حقوق 9 ماهه اخیر را پرداخت کنداین کارگر همچنین افزود: «علاوه بر این مدیریت کارخانه، عیدی امسال و بخشی از عیدی پارسال و همچنین بن سال 88 را نپرداخته استکارگران شرکت کننده در این تجمع، پلاکارد بسیار بزرگی در دست داشته و طی آن از دولت خواسته‌اند تا به مشکل آنها رسیدگی کند.همچنین در این تجمع شعارهایی نیز علیه مدیریت کارخانه توسط کارگران معترض سرداده شد.

محمود صالحی، از فعالان کارگری دستگیر شد

اینهم هدیه ی رو جهانی کار گر به محمود صاحی که هم کارگر است . هم بیمار است و هم سابقه باز داشت و زندانی شدن دارد که سهم وی در چنین روزی بازداشت و زندان شده است.

به گزارش کميته هماهنگی برای ايجاد تشکل‌های کارگری ، محمود صالحی از رهبران سرشناس جنبش کارگری ساعتیک و نیم بعد از ظهر توسط پنج نفر از نیروهای اطلاعاتی در سقز دستگیر شد.لازم به ذکر است که وضعیت جسمی محمود صالحی وخیم است.محمود صالحي تا به امروز نزديک به هفت سال از عمر خود را در زندانهاي جمهوري اسلامي گذرانده است. وی بخاطر بی توجه ای مسئولان زندان یک کلیه خود را در زندان از دست داد.

انفجار مهيب در يك واحد صنعتي قزوين چند كشته و زخمي برجاي گذاشت

مگر می شود که در روز جهانی کار گر از سوی حاکمان رژیم ضد بشری استثمار گر کار گران محروم حاکم بر ایران اینگونه داده نشود؟

انفجار مهيب در يك واحد صنعتي در شهر صنعتي البرز قزوين چند كشته و زخمي برجاي گذاشت.به گزارش فارس از قزوين، ظهر امروز در پي انفجار مخزن در يك واحد توليدي در شهرك صنعتي البرز قزوين چند كشته و زخمي شدند. فرماندار شهرستان البرز در اين خصوص به خبرنگار فارس گفت: در پي انفجار يكي از مخزن‌هاي شركت بنيان‌كالا شيميايي تعدادي كشته و زخمي شدند كه هنوز از تعداد دقيق كشته‌ها و زخمي‌ها گزارش دقيقي در دست نيست.فرج‌الله فصيحي رامندي اضافه كرد: تاكنون كشته‌ شدن دو نفر در اين حادثه تاييد مي‌شود و 11 نفر نيز مجروح شدند كه حال سه نفر از آنان وخيم است.وي تصريح كرد: يكي از كشته‌شدگان از ماموران آتش‌نشاني شهرك صنعتي البرز است.فرماندار شهرستان البرز خاطرنشان كرد: با توجه به وخامت حال تعدادي از مجروحان احتمال استفاده از بالگرد براي اعزام مجروحان به تهران وجود دارد.

قیمت گوشت 4 برابر شده و دامپروری‌ها تعطیل

کار برد و معنی جهادی پیام نوروزی جهاد اقتصادی رهبر لوطی جماران ولی وقیح یعنی همین که اکنون یک نمونه 4 برابر شدن قیمت گوشت می باشد که پاسخ معادله ی 9% افزایش دستمزد کار گران و حذف یارانه های دولتی می باشد

«تابناک» ـ به‌رغم آن که در پنج سال گذشته، قیمت گوشت چهار برابر شده، بیشتر دامپروری‌ها تعطیل است. این به دلیل سیاستگذاری های اشتباه و به عبارتی، متغیر و غیرقابل اعتماد بخش کشاورزی و دیگر بخش های مرتبط است که نمی‌توانند پشتیبانی لازم را از تولید داشته باشند.تا سال گذشته، 70 درصد دامپروری‌های استان یزد غیرفعال بوده و 30 درصد فعال نیز به شدت ضرر دیده‌اند و اعلام کرده‌اند که دیگر تولید نخواهند کرد، چرا که نمی‌دانند آینده چه خواهد شد؛ به دلیل بی‌برنامگی در واردات گوشت، بخش تولید در حال از بین رفتن است.علی اکبر اولیا در گفت وگو با «تابناک» اظهار داشت: این مشکلات را با بخش کشاورزی مطرح کرده ایم و آنها نیز این موضوع را می پذیرند، ولی اعلام می کنند که از عهده آنها بیرون است. ما دولت را مسئول این قضیه می دانیم و انتظار می رود که سیاستی منطقی و متناسب با شرایط کشور انجام شود که تولید کننده رغبت کار در این بخش سخت را داشته باشد.وی خاطرنشان کرد: در بحث قاچاق نیز وضع به همین گونه است. نیروی انتظامی اعلام کرده است که اگر دولت بخواهد، ظرف 48 ساعت، موضوع قاچاق را حل می کند. بازارهای کشور آکنده از اجناس قاچاق بوده و این نتیجه بی‌برنامگی است و نتیجه ای جز تعطیلی بخش های تولیدی ندارد؛ حتی برای بازرگانان نیز به صرفه نیست که از راه قانونی فعالیت کنند و با این روند کشور فلج خواهد شد.

افشای "فتنه فتیله ای!" توسط نشریه رسایی+ عكس


آخوند های مفت خور انگل و غیر مولدان حوزوی که 1400 سال است نان دین فروشی و پیرو شیعه بودن روضه خوانی کرده اند و از شال سبز سیدی گفته اند . ولی اکنون در بستر جنگ قدرت و ثروت و حذف کردن رقیب و انحصاری کردن آن رنگ سبز فتنه گر شده است . طوری که ان فتنه شامل حال کودکان هم می شود .

9 دی نشریه حمید رسایی(از رهبران گروههای خود سر) به افشای فتنه فتیله ای! پرداخت.به گزارش آینده نیوز، این نشریه مدعی شد سری جدید برنامه فتیله در صدد استفاده از برنامه پخش زنده در راستای برنامه های بلندمدت جریان فتنه است و با بستن مچ بند سبز به دست كودكان قصد تبلیغ و زنده نگه داشتن جریان سبز در اذهان مردم دارد.این نشریه با اشاره به نفوذ باند پورزند و توده ای ها در صداوسیما، خواستار برخورد با این برنامه شد.

دیدار مخفیانه سردار رادان با مقامات امنیتی سوریه همزمان با سرکوب معترضان

مشخص است که پاسدار سرداز نیروی انتظامی که پرونده ی ننگین چجرم جنایت علیه ی بشریت در باز داشتگاه کهر یزک دارد . از سوی دیگر نقش برجسته در طرح سرکوب تظاهر کنندگان ضد حکومتی پس از کودتای 22 خرداد 88 دارد . اکنون نه اینکه تنها به سوریه سفر برای زیارت یا تجارت و سیاست و تنهایی نکرده است ، بلکه برای ر مأموریت و همراه با لباس شخصی های دژخیم و آدم کشان حرفه ای به سوریه اعزام شده اند تا تربیات شکنجه و قتل و تجاوز بازداشتگاه کهر یزک و ضرب و شتم و کشتن معترضان در ایران در سوریه دنبال شود . فراموش نشود این شیوه ادامه تز در بیرون خانه با دشمن جنگیدن به جای در خانه جنگیدن می باشد.

ندای سبز آزادی - همزمان با شدت گرفتن سرکوب معترضین و مخالفین حکومت بشار اسد در سوریه و افزایش تلفات انسانی ناشی از بحران سیاسی این کشور، منابع از دیدار مخفیانه سردار رادان جانشین فرماندهی نیروی انتظامی ایران خبر می دهند.یک منبع موثق در این باره به ندای سبز آزادی گفت: " ملاقات سرتیپ احمدرضا رادان، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی ایران با مقامات امنیتی سوریه طی دو هفته گذشته و همزمان با شدت گرفتن سرکوب مخالفان و معترضان به زمامداری بشار اسد در این کشور رخ داده است.به گفته این منبع موثق همزمانی وقایع اخیر در کشور سوریه گمانه زنی ها درباره نقش مستقیم سردار رادان در سرکوب معترضین در سوریه را تقویت می کند.این همه در حالی اتفاق می افتد که ارتش سوریه روز دوشنبه، ۵ اردیبهشت، با سه تا پنج هزار نفر نیروی نظامی و به همراه چندین تانک به شهر درعا یورش برده و این شهر را به محاصره خود درآورده است. در حال حاضر آب و برق در این شهر قطع شده است. همزمان دولت باراک اوباما، سه نفر از مقام‌های بلندپایه سوری و همچنین نیروی قدس سپاه پاسداران را به دلیل «نقش داشتن» درسرکوب اعتراض‌های اخیر سوریه هدف تحریم خود قرار داده است.سوریه از اواسط ماه مارس شاهد اعتراضات ضدحکومتی است و به نوشته خبرگزاری فرانسه، از زمان آغاز ناآرامی‌های تا کنون، حدود ۶۰۰ نفر در شهرهای مختلف سوریه کشته شده‌اند.در اعتراض به این سرکوب‌ها، ایالات متحده تحریم‌هایی را علیه حکومت سوریه به اجرا گذاشته و ضمن مسدود کردن اموال برادر بشار اسد و چند تن از مقامات ارشد و افراد وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی سوریه، تمامی شهروندان ایالات متحده را از انجام معاملات تجاری با مقامات ارشد دولت سوریه بر حذر داشته است.اتحادیه اروپا نیز روز جمعه بر سر منع فروش اسلحه و تجهیزاتی که امکان دارد برای سرکوب داخلی مورد استفاده نیروهای سوری قرار بگیرد و همچنین قطع تجارت با دولت سوریه به توافق اولیه رسید. قرار بر این است این موارد طی روزهای آینده به طور رسمی به تصویب برسند